Město Brno - Veřejná vyhláška o záměru stanovení SSZ 6.19 Provazníkova-třída Generála Píky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

6.19_D.1.2.b.4_Situace_DZ_upraveny_PDF.pdf
Třída G
enerála Píky (M
<br> KII)
<br> Prova
zníkov
<br> a (MK
II)
<br> Drobn
ého (M
<br> KII)
<br> Lesnická (M
KIII)
<br> PO
ZO
<br> R
TR
<br> AM
!
<br> !
<br> POZOR
TRAM
<br> !
<br> !
<br> ŘADIČ
<br> OR RM
<br> RSU
<br> 3.52
3.26
<br> 3.50
<br> 3.30
<br> 3.80
<br> 3.33
<br> 4.03
<br> 3.21
3.43
<br> 4.13
<br> 4.44
<br> 3.91
<br> 3.71
3.95
<br> 3.61
<br> 10.50
<br> R1.00
<br> 5.00
<br> 2.50
<br> R1
<.> 25
<br> R1.25
<br> 7.13
<br> 7.88
<br> 6.76
<br> 3.81
<br> Třída G
enerála Píky (M
<br> KII)
<br> Prova
zníkov
<br> a (MK
II)
<br> Drobn
ého (M
<br> KII)
<br> Lesnická (M
KIII)
<br> RE
P4
<br> P2
<br> P4
<br> B24a
<br> Z4c
<br> C4c
<br> P2
<br> B2
<br> E13 MIMO DPMB
<br> C2b
<br> E13
MIMO M
<br> HD
<br> B2
<br> E13 MIMO DPMB
<br> IP1
<br> Z4e C4a
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> B29B29
IP4b
<br> B13
6,5t
<br> B2
<br> P2
<br> C4b
<br> Z4e
<br> C4a
<br> B20a70
<br> P4
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> IJ4a
<br> IJ4a
<br> P IP12
RÉSERVÉ E137B4 4506
<br> IP19
<br> IJ4
a
<br> IJ4a
<br> IP11eP
E13
<br> E13
OBLAST
<br> 4-05
<br> V PRACO
VNÍ DNY 1
<br> 7-6h
<br> S OPRÁV
NĚNÍM
<br> NEBO PO
ZAPLACE
<br> NÍ
<br> CENY NA
MÍSTĚ
<br> ZÓNA C
<br> P4
<br> Přesun stávajících
značek C4a a Z4e
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> Poznámka:
Signální a varovné pásy pro osoby se zrakovým postižením jsou navrženy dle ČSN 73 6110 Projektování
místních komunikací z dubna 2012 a vyhlášky č.398/2009 Sb.o obecných technických požadavcích
zabezpečujících bezbariérové užívání staveb <.>
Povrch signálních a varovných pásů musí mít nezaměnitelnou strukturu a charakter odlišující se od okolí.Povrch
plochy do vzdálenosti nejméně 250 mm od těchto pásů musí být rovinný při dodržení požadavku na protiskluzné
vlastnosti a musí být vůči signálnímu a varovnému pásu vizuálně kontrastní.Ve stanovených případech lze
ustoupit od požadavku na vizuální kontrast <.>
Signální pásy musí končit u přirozené nebo umělé vodicí linie <.>
DZ bude provedeno v souladu s TP65 a TP133 <.>
<br> N
<br> stožár SSZ nový (výměna) / stávající
<br> přijímač ...
6.19_D.1.2.b.4_Situace_DZ_upraveny_PDF.pdf
Třída G
enerála Píky (M
<br> KII)
<br> Prova
zníkov
<br> a (MK
II)
<br> Drobn
ého (M
<br> KII)
<br> Lesnická (M
KIII)
<br> PO
ZO
<br> R
TR
<br> AM
!
<br> !
<br> POZOR
TRAM
<br> !
<br> !
<br> ŘADIČ
<br> OR RM
<br> RSU
<br> 3.52
3.26
<br> 3.50
<br> 3.30
<br> 3.80
<br> 3.33
<br> 4.03
<br> 3.21
3.43
<br> 4.13
<br> 4.44
<br> 3.91
<br> 3.71
3.95
<br> 3.61
<br> 10.50
<br> R1.00
<br> 5.00
<br> 2.50
<br> R1
<.> 25
<br> R1.25
<br> 7.13
<br> 7.88
<br> 6.76
<br> 3.81
<br> Třída G
enerála Píky (M
<br> KII)
<br> Prova
zníkov
<br> a (MK
II)
<br> Drobn
ého (M
<br> KII)
<br> Lesnická (M
KIII)
<br> RE
P4
<br> P2
<br> P4
<br> B24a
<br> Z4c
<br> C4c
<br> P2
<br> B2
<br> E13 MIMO DPMB
<br> C2b
<br> E13
MIMO M
<br> HD
<br> B2
<br> E13 MIMO DPMB
<br> IP1
<br> Z4e C4a
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> B29B29
IP4b
<br> B13
6,5t
<br> B2
<br> P2
<br> C4b
<br> Z4e
<br> C4a
<br> B20a70
<br> P4
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> IJ4a
<br> IJ4a
<br> P IP12
RÉSERVÉ E137B4 4506
<br> IP19
<br> IJ4
a
<br> IJ4a
<br> IP11eP
E13
<br> E13
OBLAST
<br> 4-05
<br> V PRACO
VNÍ DNY 1
<br> 7-6h
<br> S OPRÁV
NĚNÍM
<br> NEBO PO
ZAPLACE
<br> NÍ
<br> CENY NA
MÍSTĚ
<br> ZÓNA C
<br> P4
<br> Přesun stávajících
značek C4a a Z4e
<br> Z4
e
<br> C4
a
<br> Poznámka:
Signální a varovné pásy pro osoby se zrakovým postižením jsou navrženy dle ČSN 73 6110 Projektování
místních komunikací z dubna 2012 a vyhlášky č.398/2009 Sb.o obecných technických požadavcích
zabezpečujících bezbariérové užívání staveb <.>
Povrch signálních a varovných pásů musí mít nezaměnitelnou strukturu a charakter odlišující se od okolí.Povrch
plochy do vzdálenosti nejméně 250 mm od těchto pásů musí být rovinný při dodržení požadavku na protiskluzné
vlastnosti a musí být vůči signálnímu a varovnému pásu vizuálně kontrastní.Ve stanovených případech lze
ustoupit od požadavku na vizuální kontrast <.>
Signální pásy musí končit u přirozené nebo umělé vodicí linie <.>
DZ bude provedeno v souladu s TP65 a TP133 <.>
<br> N
<br> stožár SSZ nový (výměna) / stávající
<br> přijímač ...
0154411-1-0_Verejna_vyhlaska_-_oznameni_o_zameru_Stanoveni_SSZ_6.19_Provaznikova_-_Gen._Piky_.pdf
Magistrát města Brna
<br> Magistrát města Brna
<br> VYŘIZUJE:
Č.J.:
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
opatření obecné povahy
<br> –
III.třídy,–
<br> ekonstrukce křižovatky SSZ včetně preference MHD,– tří
světelné signalizační zařízení SSZ – světelné signály,Brno <.>
<br> Vyvěšeno dne:
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br> Rekonstrukce křižovatky – třída Generála Píky světelné signalizační
zařízení SSZ – světelné signály,Brno související změn
<br> Magistrát města Brna jako příslušný úřad obce s rozšířenou působností podle § 124 odst.6 zákona č <.>
změnách některých zákonů,v platném
<br> znění,zahájil řízení o opatření obecné povahy podle § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve
znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád) a podle § 77,odst.(1),písm.c) zákona č <.>
<br> platném znění,ve věci stanovení
Rekonstrukce křižovatky – třída Generála Píky světelné signalizační
<br> zařízení SSZ‘‘ související změn
dotčeným orgánem ve smyslu ustanovení § 77 odst.3 zákona o silničním provozu <,>
<br> Policie České republiky,Městské ředitelství policie Brno,Dopravní inspektorát,pracoviště dopravního
inženýrs č.j.: KRPB /ČJ č.j.: KRPB /ČJ
<br> zákona o silničním provozu <.>
<br> Návrh stanovení předmětné místní úpravy provozu se přímo dotýká zájmů vlastníků nemovitostí a
é předmětné křižovatce místní komunikace II.třídy (Zákos)
<br> křižovatce II.třídy,třída Generála Píky
II.třídy,– křižovatky
<br> – třída Generála Píky světelné signalizační zařízení SSZ‘‘ jejich návštěvníků a
požadavek instalace příslušné světelné důvodu
<br>
<br> Magistrát města Brna
<br> křižovatky – třída Generála Píky světelné nalizační zařízení SSZ‘‘
a dalších změn dle výkresové dokumentace,která tvoří nedílnou součást této veřejné vyhlášky <.>
Jedná se zejména o instalaci návěstidla S 1 ( tříbarevná soustava s plnými signály),návěstidla S
tříbarevná soustava s tříbarevná soustava s
směrovými 5 ( Návěstidlo s doplňkovou zelenou šipkou ( přerušované žluté světlo
<br> řešení se týká mís...
0154411-1-1_Verejna_vyhlaska_-DU_cocky_oznameni_o_zameru_Stanoveni_SSZ_6.19_Provaznikova_-_Gen._Piky_.pdf
Magistrát města Brna
<br> Magistrát města Brna
<br> VYŘIZUJE: Ing.XXXXXX XXXXX
Č.J.:
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
opatření obecné povahy
<br> –
komunikacích II <.>,III.třídy,– –
křižovatky – třída Generála Píky světelné signalizační zařízení SSZ –
signály pro tramvaje (popřípadě pro autobusy městské hromadné dop
<br> jízdních pruzích pro ně vyhrazených)
<br> Vyvěšeno dne:
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br> Rekonstrukce křižovatky – třída Generála Píky
světelné signalizační zařízení SSZ – signály pro tramvaje (popřípadě pro autobusy městské
<br> jízdních pruzích pro ně vyhrazených)
související změn
<br> t města Brna (dále jen „MMB“) jako věcně a místně příslušný drážní správní úřad
zákona č.266/1994Sb <.>,o drahách,ve znění pozdějších
<br> předpisů,zahájil řízení o opatření obecné povahy podle § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád <,>
ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád) a podle § 77,odst.(1),) zákona č <.>
<br> platném znění ve věci stanovení změny
křižovatce – třída Generála Píky
<br> tramvaje ( popřípadě pro autobusy městské hromadné dopravy osob nebo trolejbusy v
pruzích pro ně vyhrazených ) ekonstrukce křižovatky a související změny místní úpravy provozu
<br> dotčeným orgán
zákona o silničním provozu,Policie České republiky,Městské ředitelství policie Brno,Dopravní
<br> – město,pracoviště dopravního inženýrství
silničním provozu č.j.: KRPB /ČJ č.j.: KRPB /ČJ
<br> zákona o silničním provozu
<br>
<br> Magistrát města Brna
<br> Návrh stanovení předmětné změny místní úpravy provozu na pozemních komunikacích se přímo
dotýká zájmů vlastníků nemovitostí a provozoven sídlících třída Generála Píky,Lesnická
<br> křižovatky – třída Generála Píky
návštěvníků,rovněž účastníkům silničního
<br> řičemž se opírá o požadavek
zvýšení bezpečnosti a
změny křižovatce místní komunikace II.třídy (Zákos)
<br> křižovatce II.třídy,třída Generála Píky
třídy,– křižovatky –
třída Generála Píky ( popřípadě pro autobusy městské hromadné dopravy
<br> ...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Brno
26. 06. 2024
25. 06. 2024
25. 06. 2024
25. 06. 2024
25. 06. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz