Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 7.
IČO BANKOVNÍ SPOJENÍ TELEFON
00063754 Česká spořitelna 220144111
<br> č.ú.: 2000870339 / 0800
<br>
<br> 1
<br>
<br> Zadavatel: Městská část Praha 7
<br> Úřad městské části
<br> Odbor investic a veřejných zakázek
<br> nábř.Kpt.Jaroše 1000
<br> 170 00 Praha 7
<br> IČO: 00063754
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Č.J.: MČ P7 073158/2017/OIVZ/YČ
VYŘIZUJE/TEL: Hana Pochmannová/tel.220 144 184
<br> DATUM: 28.12.2017
<br>
<br> VĚC: Výzva - Oznámení výběrového řízení MČ Praha 7 k podání nabídky na
<br> veřejnou zakázku malého rozsahu
<br> Název zakázky: Rekonstrukce NBP U Průhonu 11 – vybavení nábytkem - Volný
<br> interiér
Druh zakázky: dodávky
<br>
<br>
<br> Žádáme Vás o podání nabídky na veřejnou zakázku na dodávku a umístění do volného interiéru v nově
<br> zrekonstruovaných nebytových prostorech v bytovém domě č.p.1493,k.ú.Holešovice na adrese U
<br> Průhonu 11,k.ú.Holešovice,Praha 7,s názvem „Rekonstrukce NBP U Průhonu 11 – vybavení
<br> nábytkem - Volný interiér“ <.>
<br>
<br>
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána podle Pravidel MČ P7 pro zadávání veřejných
<br> zakázek (viz Usnesení RMČ P7 č.1014/16-R ze dne 11.10.2016) a dle ust.§ 6,27 a 31 zákona č <.>
<br> 134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon“) <.>
<br>
1) Předmět plnění
<br>
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž volně stojícího nábytku do interiéru právě
<br> rekonstruovaného prostoru v přízemí bytového domu č.p.1493,stojícího na pozemku p.č.718,k.ú <.>
<br> Holešovice,na adrese: U Průhonu 1493/11,Praha 7.K nebytovým jednotkám/prostorům v přízemí
<br> obytného domu č.p.1493 vykonává zadavatel svěřenou správu nemovitostí ve vlastnictví obce
<br> s podílem 12804/14507 <.>
<br>
<br> Celkem se jedná o dodávku 11 standardních kancelářských pracovišť a 4 přepážkových pracovišť,kdy
<br> předmětem dodávky jsou kancelářská křesla,konferenční židle,stoly a další volný nábytek <.>
<br> Kancelářská křesla a konferenční židle musí splňovat požadavek na dlouhodobé pohodlné sezení <.>
<br> Přízemí bude po dispoziční adaptaci sloužit pro potřeby Úřadu městské části Praha 7.Přízemí objektu
<br> je rozděleno vchodem do bytové části na dvě poloviny.Po rekonstrukci bude levá polovina přízemí
<br> domu využita pro potřeby dopravního odboru – řešení přestupků a pravá polovina přízemí domu bude
<br> využita pro potřeby správní agendy <.>
<br> Předmětem dodávky je i dodávka košů na odpadky,kterých budou dodány pouze 3ks oproti PD -
<br> D.1.1.13_B SPECIFIKACE VOLNÉHO INTERIÉRU ( viz.příloha č.4 této Výzvy).Dále pak
Zásuvka pod desku pracovního stolu,musí kromě toho,že je uzamykatelná,kovová,ukotvená pod
<br> stolní desku s cylindryckým zámkem se 3ks klíčů a o rozměrech 350x250x40mm,v barvě bílé RAL
<br> 9010,umožňovat použití pro umístění klávesnice a její užívání zaměstnancem jako výsuv pro
<br> klávesnici <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
IČO BANKOVNÍ SPOJENÍ TELEFON
00063754 Česká spořitelna 220144111
<br> č.ú.: 2000870339 / 0800
<br>
<br> 2
<br> Předmět plnění je vymezen touto Výzvou a návrhem Smlouvy o dodávce č.2017/OIVZ/061 (dále jen
<br> Smlouva),která je Přílohou č.2 této Výzvy <.>
<br>
<br>
Předmět plnění této zakázky je dále vymezen technickými podmínkami zadavatele,které jsou uvedeny
<br> v projektové dokumentaci s názvem: „REKO NBP U PRŮHONU 11 PRO PRAC.ODO – PD U
<br> PRŮHONU 1493/11,PRAHA7,příloha D.1.1.13 VOLNÝ INTERIÉR“,vypracované společností Atelier
<br> bod architekti s.r.o <.>,Osadní 799/26,170 00 Praha 7 v srpnu 2017.Tato projektová dokumentace je ke
<br> stažení na Úřední desce MČ P7 po dobu trvání lhůty pro podání nabídek <.>
<br>
<br> V případě,že technické podmínky zadavatele obsahují přímý nebo nepřímý odkaz na určitého
<br> dodavatele nebo výrobek,zadavatel umožňuje kvalitativně a technicky obdobné řešení <.>
<br>
Příslušná projektová dokumentace v listinné podobě bude poskytnuta vybranému dodavateli při
<br> podpisu smlouvy <.>
<br>
Dodavatel může být dále v této výzvě označen také jako „účastník“ <.>
<br>
<br> 2) Účel plnění:
<br>
Účelem plnění z této veřejné zakázky je vybavení nově vybudovaného detašovaného pracoviště
<br> Radnice Prahy 7 mobilním nábytkem tak,aby sloužilo danému určení pracoviště a potřebám
<br> zaměstnanců a návštěvníků <.>
<br>
<br>
3) Místo plnění zakázky: budova č.p.1493,na pozemku p.č.718,k.ú.Holešovice,na adrese
U Průhonu 1493/11,Praha 7 – nebytové jednotky/prostoty v přízemí
<br> objektu
<br>
4) Doba plnění zakázky:
<br>
Zahájení plnění: ihned od účinnosti smlouvy <,>
<br> Termín dodání: je vázán na ukončení probíhajících stavebních prací v místě plnění
<br> (předpoklad březen/duben 2018),vždy do 5 dnů od výzvy kupujícího
<br> Termín dokončení plnění: nejpozději do 3 měsíců od zahájení plnění
<br>
<br> Kupující je oprávněn požadovat na základě Výzvy kupujícího dodání předmětu plnění ve dvou na
<br> sobě nezávislých časových etapách,které odpovídají funkčnímu členění prostoru na levou část -
<br> odbor dopravní a na pravou část – odbor spr...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka