Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hrádek.
VYÚČTOVÁNI VEŘEJNÉ FINANČNÍ PODPORY Z ROZPOČTU OBCE HRÁDEK
<br> na projekt s názvem:
<br>
Požadovaná částka Kč: Bankovní účet:
<br> Termín vyúčtování dle smlouvy: 30.11.2018 Vyúčtování odevzdáno dne :
<br> Použití příspěvku:
Účel použití
Kč
ČÍSLA DOKLADŮ podle přílohy
<br> materiál
<br>
<br> služby
<br>
<br> cestovné
<br>
<br> pronájmy
<br>
<br> propagace
<br>
<br> jiné
<br>
<br> Celkem:
<br>
<br>
<br> Údaje o projektu - rekapitulace
Termín zahájení
<br> Termín ukončení
<br> Místa realizace
<br>
Skutečná výše nákladů / výdajů na projekt celkem (v Kč):
<br>
v XXX použitá výše příspěvku z rozpočtu obce Hrádek (v Kč)
<br>
v XXX vlastní podíl na financování (v Kč)
<br>
v XXX jiné zdroje financování
Poskytovatel
Kč
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Stručné zhodnocení akce:
<br>
<br>
<br>
<br> Počet stran přílohy:
<br> V Hrádku dne: ---------------------------------
podpis (razítko)
Žádost o neinvestiční podporu z rozpočtu Obce Hrádek
na rok 2018
(na poskytnutí podpory neplyne právní nárok)
formou příspěvku na činnost
<br> I.Identifikační údaje o žadateli (organizaci,osobě)
Název / jméno: ……………………………………………………………………………………….….<.> ….….………….<.> <.>
<br> Organizační forma (forma právní subjektivity): ………………………………….………….…………….….<.>
<br> Přesná adresa,PSČ: ……………………………………………………………………….<.> …………………….<.> ……….<.> <.>
<br> Telefon/fax (e-mail): ………………………………………………………………….<.> …….………………….<.> ………… <.>
<br> IČO: ……………………………………………………DIČ: …………………………………………….<.>
<br> Rodné číslo (u fyzických osob): ……………………………………………………………………….……………….<.>
Adresa pro zasílání korespondence (telefon,fax): …………………………………………….………………
<br> ………………………………………………………………………………………………………………………………………… <.>
Číslo účtu: ………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> u peněžního ústavu (název): …………………………………………………………………….<.> …………………….<.>
<br> Statutární orgán (statutární zástupci organizace,nevyplňuje fyz.osoba):
<br> Jméno + funkce: …………………………………………………………….…………………….<.>
<br> Kontaktní adresa: ………………………………………………………………………………… <.>
<br> Telefon/fax: ………………………………………………………… <.>
<br> II.Činnost
<br> Charakteristika činnosti žadatele: ………………………………………………….……………………………………
<br> ……………………………………………………………………………………………………………….………………………….<.>
<br> …………………………………………………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> Počet členů celkem (z toho do 18-ti let):
<br> …………………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> III.Akce,na niž je finanční podpora požadována
Název projektu : ……………………………………………………………………………………………………….………….<.>
<br> Účel,na který bude finanční podpora použita : …………………………………………………………………………………………………………………….……….………….<.>.………………………………………….<.> ……………………………………………………………………………………………… <.>
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
<br> Doba,v níž má být dosaženo účelu:.<.> ………………………………………………………………………………… <.>
<br> Místo konání: ……………………………………………………………………………………….…….<.>
<br> Odůvodnění žádosti: ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> …………………………………………………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> Způsob propagace: ………………………………………………………………………………………………………………
IV.Rozpočet akce,na nějž je podpora požadována
a) Náklady na projekt
materiál (vyjmenovat např.kanc.potřeby,ceny pro vítěze aj.)…….<.> ………………………………….<.> Kč
<br> služby (vyjmenovat)………………………………………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> ……………………………….<.>.Kč
<br> pronájmy……………………………………………………………….<.> …………………………….……….………………….<.> Kč
<br> cestovné.……………………………………………………………….<.> ………………………….….………………………….<.> Kč
<br> jiné výdaje (vyjmenovat)……………………………………………………………………………….………………….<.>.Kč
<br> Náklady celkem ……………………………………………………………………………….<.> Kč
b) Předpokládané příjmy (výnosy):
<br> startovné,kursovné,vstupné,členské příspěvky,apod.….<.>.…………………………….<.> Kč
ostatní příjmy (sponzorské dary,z reklamy apod.) …………………….……….<.>.<.> …Kč
<br> ostatní granty,příspěvky ústředních orgánů:
<br> (krajský úřad,ministerstva apod.).<.>.…………………….……….…Kč
<br> Příjmy celkem ……………………………………………………………………………….<.> Kč
<br> Výše požadované podpory celkem :
<br>
<br> ………………….…………….Kč
<br>
<br>
<br> tj.………………….<.> % z celkových nákladů na projekt
Vlastní podíl organizace na financování projektu : ………………………….…….Kč
<br>
…………………………………….<.> …….<.>
<br> podpis (razítko)
<br> V Hrádku dne : ………………………………………………
V případě potřeby upřesnit či doplnit žádost - můžete tak učinit v příloze,uveďte seznam příloh
Zásady pro poskytování příspěvku veřejné neinvestiční podpory z rozpočtu Obce Hrádek
Článek 1
<br> Příspěvek může obdržet každá právnická (mimo zřizovaných obcí) a fyzická osoba,která si podala žádost o příspěvek dle těchto zásad ve stanoveném termínu <.>
Článek 2
<br> Příspěvek je poskytován podle § 9 zák.č 250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů <.>
<br> Článek 3
<br> Obec Hrádek (dále jen poskytovatel) zveřejní nabídku udělení příspěvku dle těchto zásad prostřednictvím Hrádeckých novin,úředních desek a internetových stránek obce.Lhůta pro podání žádosti je stanovena od 01.01.do 31.01.kalendářního roku,na který je příspěvek požadován <.>
Článek 4
<br> Příspěvky budou přidělovány na aktivity v obci Hrádek spadající do těchto oblastí:
<br> a) mimořádné kulturní a sportovní akce zaměřené na reprezentaci a propagaci obce Hrádek
b) projekty z oblasti kultury a sportu s výchovnými aspekty,zaměřené na děti a mládež
<br> c) rozvoj neprofesionální umělecké a sportovní činnosti,podpora činnosti občanských iniciativ v oblasti kultury a sportu
<br> d) projekty podporující kulturní a sportovní aktivity zdravotně postižených občanů a národnostních menšin
<br> e) projekty z oblasti ediční a publikační činnosti,které mají obsahovou vazbu k obci Hrádek
f) rozvoj spolkové činnosti a neziskových organizací
<br> Článek 5
<br> Žadatelé,kteří projeví zájem o příspěvek,si vyzvednou u pověřeného pracovníka obecního úřadu Hrádek předepsaný tiskopis žádosti,nebo si jej stáhnou z internetových stránek obce Hrádek.Žádosti,řádně vyplněné a podepsané,se odevzdávají na podatelně OÚ Hrádek <.>
<br> Formulář žádosti musí obsahovat tyto náležitosti:
a) Informace o žadateli:
<br> a.právnická osoba: název,adresa,statutární zástupce právnické osoby,typ organizace,zřizovatel,bankovní spojení,IČ,charakteristika činnosti žadatele,název akce,termín konání akce
<br> b.fyzická osoba: jméno,příjmení,datum narození,adresa,charakteristika činnosti žadatele,název akce,termín konání akce <.>
<br> b) Podrobný popis akce – jeho cíle a termíny plnění
<br> c) Kompletní rozpočet akce s rozpisem příjmů a výdajů (údaje o finanční spoluúčasti dalších partnerů)
<br> d) Požadovaná výše příspěvku obce Hrádek <.>
<br> Článek 6
<br> Podíl veřejné neinvestiční podpory na celkových nákladech projektu bude maximálně do 75%.Zbývajících minimálně 25% bude financováno z vlastních zdrojů příjemce <.>
Článek 7
Žádosti na svém zasedání vyhodnocuje Komise pro výběrová řízení.Vyhodnocení a návrhy na udělení příspěvku provede písemnou formou a to do 31.03.roku,pro který je příspěvek požadován.Komise při rozhodování přihlíží ke kvalitě zpracovaného projektu a finančních možnostech obce.Návrhy na udělení příspěvků jsou předkládány Zastupitelstvu obce XXXXXX ke schválení.Organizační,administrativní a poradní funkci zajišťuje pověřený pracovník obecního úřadu <.>
<br> Článek 8
Na poskytnutí finančních příspěvku není právní nárok <.>
Článek 9
Po schválení příspěvku zastupitelstvem obce starosta obce podepíše s příjemcem příspěvku písemnou smlouvu o využití schváleného finančního příspěvku na realizaci akce,účelu a podmínkách poukázání platby.Ve smlouvě musí být výslovně uvedeno,že příjemci jsou známy všechny podmínky pro udělení příspěvku,že příjemce souhlasí s jejím účelovým určením a způsobem kontroly užití příspěvku <.>
Článek 10
Na základě řádného vyúčtování budou uznatelné náklady příjemci proplaceny bezhotovostním převodem na účet příjemce.V případě neexistence bankovního účtu,budou po dohodě prostředky vyplaceny přes pokladnu Obecního úřadu <.>
Jako uznatelný náklad budou přijímány pouze faktury nebo jiné účetní doklady,kde bude rozepsáno množství zboží,nebo služeb,počet jednotek,cena za jednotku a celková cena,případně tyto podrobnosti budou příjemcem finančního příspěvku rozvedeny v komentáři k vyúčtování,aby bylo zřejmé,z čeho byla odvozena částka na faktuře a zda je to v souladu s účelem použití prostředků specifikovaným ve smlouvě.V případě předložení dokladu za ubytování je povinen příjemce příspěvku rozčlenit cenu za ubytování a stravování zvlášť.Faktury nebo jiné účetní doklady budou předloženy v originálech.V případě,že k vyúčtování budou předloženy prosté kopie,je nutné doložit čestné prohlášení,že fotokopie předaných dokladů jsou shodné s originály v účetnictví příjemce <.>
V případě,že příjemce musí zálohově uhradit částku specifikovanou v žádosti,může rada obce schválit převod na účet žadatele s tím,že příjemce doloží dodatečně její řádné vyúčtování.Na základě písemné žádosti,může rada obce v odůvodněných případech schválit i změnu účelu využití finančních prostředků <.>
Článek 11
Příspěvky se poskytují pouze na úhradu vlastních nákladů žadatele.Nejsou určeny ke krytí nákladů investičních a mezd.Nelze rovněž hradit výdaje na pohoštění a dary,s výjimkou věcných cen v soutěžích,zejména ve sportovních,uměleckých a podobných soutěžích pro děti a mládež,které jsou součástí projektu <.>
Článek 12
Příjemce finančního příspěvku,při propagaci akc...
Načteno
Meta
Pronájem Rozpočet Rozpočet Pronájem Rozpočet
Další dokumenty od Obec Hrádek | ||
---|---|---|
16. 03. 2020 | Omezení provozu Mateřských škol v Hrádku | |
13. 03. 2020 | Omezení provozu Mateřských škol v Hrádku | |
11. 03. 2020 | Karanténa - informace pro občany | |
11. 03. 2020 | Rozpočtové opatření II/2020 | |
10. 03. 2020 | Karanténa - informace pro občany | |
...a další |