Město Frýdek-Místek‎ - Stanovení PDZ VVOOP Opravy ramp exitu 62 u D 48 Horní Tošanovice

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Frýdek-Místek‎.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_2_objizdna_trasa_sig2 (PDF, 865 KB)
Souhlasíme s přechodnou úpravou provozu,uzavírkou a zvláštním užíváním pozemní
komunikace,a navrženou objízdnou <.>
V souladu s ustanovením § 36 odst.3 zák.č.500/2004 Sb.Správního řádu se vzdáváme práva
vyjádřit se k podkladům rozhodnutí <.>
<br> Dopravní značení,které bude v rozporu s přechodným dopravním značením,bude dočasně
zneplatněno <.>
<br> VYPRACOVAL
KONTROLOVAL
UPRAVIL
<br> ZIMÁK
JANATA
<br> INVESTOR
ZHOTOVITEL
<br> FORMÁT A3
<br> NÁZEV STAVBY
<br> DOPRAVNĚ INŽENÝRSKÁ OPATŘENÍ
<br> D4� HNOJNÍK,RAMPY
V KM 62,00 PROVOZNÍHO STANIČENÍ
<br> ŘSD s.p <.>
JANKOSTAV s.r.o <.>
<br> NVB LINE s.r.o <.>
Cukrovar �16
<br> �6� 21 Kvasice
���.nvbline.cz
<br> zimak�nvbline.cz
tel.���0 1�� 111
<br> DATUM 22.4.2024
Č.ZAKÁZKYZK-24-0134
<br> ZDROJ MAPOVÝCH PODKLADŮMapy.cz� � Seznam.cz,a.s <.>
<br> ETAPA 2 - OBJÍZDNÁ TRASA
<br> BIELSKO-BIAŁA PLČESKÝ TĚ�ÍN IS11b
<br> BIELSKO-BIA
ŁA
<br> PL
<br> ČESKÝ TĚ�ÍN
IS11b
<br> ŽILIN
A
<br> SK
IS11b
<br> BIELSKO-BIA ŁA
PL
<br> ČESKÝ TĚ�ÍNIS11b
<br> I/6�H
<br> I/6�H
<br> II/4�4
<br> III/4�61
<br> BIELS
KO-B
<br> IA ŁA
PL
<br> ČESK
Ý TĚ�
<br> ÍNIS11b
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IA
ŁA
<br> PL
ČESK
<br> Ý TĚ�ÍN
IS11b
<br> ŽILIN
A
<br> SK
IS11b
<br> BIELSKO-BIAŁA PL
ČESKÝ TĚ�ÍN IS11b
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IA
ŁA
<br> PL
ČESK
<br> Ý TĚ�ÍN
IS11b
<br> ŽILIN
A
<br> SK
IS11b
<br> I/6�H
<br> I/6�H
<br> I/6�H
<br> I/6�H
<br> III/4�63
<br> III/4�64
<br> 1
2
<br> 3
<br> 1
<br> 2 3
<br> LE�ENDA�
<br> P2
<br> P2
<br> P2
<br> - pracovní místo
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> - zneplatněné stávající svislé dopravní značení
<br> - navržená objízdná trasa
<br> VIZ SITUAČNÍ VÝKRES �ETAPA 2�
<br> ČESKÝ TĚ�ÍN
<br> BIELSKO-BIA ŁAIP22
4� POZOR
<br> NÁJEZD
<br> UZAVŘEN
<br> 6�
NEBORY TŘINECIS3b
<br> IS3a
<br> KOMORNÍ LHOTKA
<br> FRÝDEK-MÍSTEK
<br> 6�
<br> IS3c
<br> Č
ES
<br> K
Ý TĚ�
<br> ÍN
<br> B
IELS
<br> K
O
<br> -B
IA
<br> ŁA
IP
<br> 22
4�
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> N
Á
<br> JEZD
<br> U
ZA
<br>...
ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_2_detail_2_sig2 (PDF, 2 MB)
S
T
<br> A
N
<br> IC
E
<br> Č
D
<br> B2
4b
<br> E1
3
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
<br> ST
AV
<br> BY
<br> B24a
<br> E13
<br> MIMO
<br> VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> P
4
<br> P
4
<br> P4
<br> P4
<br> B20a
<br> B20a
60
<br> B20a
60
<br> B20a
<br> 60
<br> IZ1b
<br> IZ
1b
<br> IZ
1a
<br> IZ
1a
<br> C4a
<br> C4a
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 1,8
55
<br> IS
6f
<br> D
48 - km
<br> 62,370
<br> IS
6e + IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
42
<br> 0
<br> IS
6e
<br> +
IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> IS
7a
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
66
<br> 0
<br> IS
6e
<br> +
IS
<br> 6f
<br> D
48 - km
<br> 61,590
<br> IS
7a
<br> D
48 - km
<br> 61,300
<br> IS
6g
<br> D
48 - km
<br> 60,795
<br> IS
6b
<br> D
48 - km
<br> 60,290
<br> IS
6a
<br> IS
6a
<br> P1
<br> B2
1a
<br> P1
<br> E2d
<br> P2
<br> P2
<br> IP1
9
<br> IP19
<br> IP19
<br> IS3c
<br> IS3b
<br> HAVÍŘOV474
<br> 16
<br> 474 STŘÍTEŽHNOJNÍK
2
4
<br> IS1f
IS3a SK
<br> IS1a
<br> ČESKÝ TĚŠÍN
<br> ŽILINA
<br> TŘINEC
<br> HNOJNÍK
2
<br> 14
<br> 474
<br> 48
OSTRAVA
<br> FRÝDEK-MÍSTEK
<br> IS1e
IS3
<br> a
<br> 474
HA
<br> VÍŘ
OV
<br> 16
<br> OST
RA
<br> VA
<br> FRÝ
DEK
<br> -MÍ
STE
<br> K48
<br> BIELSKO-BIA
�A
<br> IS3a
<br> IS1f
<br> IS1f
TŘINEC
<br> HNOJNÍK
2
<br> 14
<br> 474
<br> 48
<br> 68
<br> SK
<br> ŽILINA
<br> PL
<br> ČESKÝ TĚŠÍN
<br> IS3c IS3b
<br> 474
<br> HAVÍŘOV
<br> 16
474
<br> STŘÍTEŽ
HNOJNÍK
<br> 2
4
<br> IS1
eIS
<br> 3a
IS1
<br> a
<br> IS1
e
<br> SK
<br> 68
<br> ŽIL
INA
48
<br> ČE
SK
<br> Ý T
ĚŠ
<br> ÍN
<br> HA
VÍŘ
<br> OV
16
<br> 474
<br> OS
TR
<br> AV
A
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍST
EK
<br> C2
f
<br> E1
3
<br> MI
MO VO
ZI
<br> DL
A
<br> ST
AV
<br> BY
<br> D
48 - km
<br> 61,990
<br> IS
6e + IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 0 <,>
86
<br> 5
<br> IS
7a
<br> P6
ST
<br> OP
<br> A1
5
<br> A
<br> Á
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
<br> H
A
<br> VÍŘ
O
<br> V
IS
<br> 11b
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
H
<br> A
VÍŘ
<br> O
V
<br> IS
11b
<br> D
48 - km
<br> 61,232 (0 m
)
<br> začátek klínu 5x Z4d + L8H
<br> D
48 - km...
ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_2_detail_1_sig2 (PDF, 1 MB)
B
24
<br> b
<br> E1
3
<br> M
IM
<br> O
VO
<br> ZI
D
<br> LA
<br> ST
A
<br> VB
Y
<br> B
24a
<br> E13
M
<br> IM
O
<br> VO
ZID
<br> LA
S
<br> TA
VB
<br> Y
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> B
20a
<br> 80
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20
<br> a
60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20
<br> a
60
<br> IZ1b
<br> IZ
1b
<br> IZ1a
<br> IZ1a
<br> C4a
<br> C
4a
<br> D4
8 -
<br> km
61
<br>,85
5
<br> IS6
f
<br> D48 - km 61,590
<br> IS7a
<br> IS
9a
<br> IS
9a
<br> P
1
<br> P
1
<br> E2
d
<br> P
1
<br> B
21a
<br> B
21
<br> a
<br> B
21
<br> a
<br> P
1
<br> E2d
<br> P
2
<br> P2
<br> IP
19
<br> IP
19
<br> IP
19
<br> IS3
cIS3
<br> b
<br> HA
VÍŘ
<br> OV47
4
<br> 16
<br> 47
4
ST
<br> ŘÍT
EŽ
<br> HN
OJ
<br> NÍ
K
<br> 2
4
<br> IS
1f
<br> IS
3a
<br> S
K
<br> IS
1a
<br> Č
ES
<br> K
Ý TĚŠ
<br> ÍN
ŽILIN
<br> A
TŘ
<br> IN
EC
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
2 14
<br> 474
<br> 48
O
<br> S
TR
<br> A
VA
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍS
TEK
<br> IS
1e
<br> IS
3a
<br> 47
4
<br> H
A
<br> VÍ
Ř
<br> O
V
<br> 16
<br> O
S
<br> TR
A
<br> VA
FR
<br> ÝD
EK
<br> -M
ÍS
<br> TE
K
<br> 48
<br> B
IELS
<br> K
O
<br> -B
IA
<br> �A
<br> IS
3aIS
<br> 1f
<br> IS
1f
<br> TŘ
IN
<br> EC
H
<br> N
O
<br> JN
ÍK
<br> 2 14
474
<br> 4868
S
<br> K
<br> ŽILIN
A
<br> P
L
<br> Č
ES
<br> K
Ý TĚŠ
<br> ÍN
<br> IS3c
IS3b
<br> 474
H
<br> A
VÍŘ
<br> O
V
<br> 16474 STŘ
ÍTEŽ
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
2 4
<br> IS
1e
<br> IS
3a
<br> IS
1a IS
1e
<br> S
K
<br> 68
ŽI
<br> LI
N
<br> A4
8
<br> Č
ES
<br> K
Ý
<br> TĚ
Š
<br> ÍN
H
<br> A
VÍ
<br> Ř
O
<br> V
16
<br> 47
4
<br> O
S
<br> TR
A
<br> VA
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍS
TE
<br> K
<br> C2f
<br> E13 MIMO
VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> D48 - km 61,990
<br> IS6e + IS6f
<br> D4
8 -
<br> km
60
<br>,86
5
<br> IS7
a
<br> P6 STOP
<br> A15
<br> III/4762 - HORNÍ TOŠANOVICE
I/68H - HNOJNÍK
<br> MIMO
VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> B1
E13
<br> MIMO
VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> B1
<br> E13
<br> Z2+3xL8H
<br> B
IELS
<br> K
O
<br> -B
IA
<br> � A
P
<br> L
Č
<br> ES
K
<br> Ý TĚŠ
ÍN
<br> IS
11b
<br> ...
ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_1_objizdna_trasa_sig2 (PDF, 782 KB)
Souhlasíme s přechodnou úpravou provozu,uzavírkou a zvláštním užíváním pozemní
komunikace,a navrženou objízdnou <.>
V souladu s ustanovením § 36 odst.3 zák.č.500/2004 Sb.Správního řádu se vzdáváme práva
vyjádřit se k podkladům rozhodnutí <.>
<br> Dopravní značení,které bude v rozporu s přechodným dopravním značením,bude dočasně
zneplatněno <.>
<br> VYPRACOVAL
KONTROLOVAL
UPRAVIL
<br> ZIMÁK
JANATA
<br> INVESTOR
ZHOTOVITEL
<br> FORMÁT A3
<br> NÁZEV STAVBY
<br> DOPRAVNĚ INŽENÝRSKÁ OPATŘENÍ
<br> D4� HNOJNÍK,RAMPY
V KM 62,00 PROVOZNÍHO STANIČENÍ
<br> ŘSD s.p <.>
JANKOSTAV s.r.o <.>
<br> NVB LINE s.r.o <.>
Cukrovar �16
<br> �6� 21 Kvasice
���.nvbline.cz
<br> zimak�nvbline.cz
tel.���0 1�� 111
<br> DATUM 22.4.2024
Č.ZAKÁZKYZK-24-0134
<br> ZDROJ MAPOVÝCH PODKLADŮMapy.cz� � Seznam.cz,a.s <.>
<br> ETAPA 1 - OBJÍZDNÁ TRASA
<br> 2
<br> LE�ENDA�
<br> P2
<br> P2
<br> P2
<br> - pracovní místo
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> - zneplatněné stávající svislé dopravní značení
<br> - navržená objízdná trasa
<br> VIZ SITUAČNÍ VÝKRES �ETAPA 1�
<br> 1
<br> BR
NO
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍS
TE
<br> KIS
11b
<br> IS
11
<br> b
<br> O
ST
<br> R
A
<br> VA
FR
<br> ÝD
EK
<br> -M
ÍS
<br> TE
K
<br> 12
<br> B
R
<br> N
O
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍS
TE
<br> K
IS
<br> 1c
<br> ŽE
R
<br> M
A
<br> N
IC
<br> E
IS
<br> 3c
<br> N
O
<br> �
O
<br> VI
C
<br> EIS
3b
<br> D
O
<br> B
R
<br> Á
64
<br> �
IS
<br> 3a
<br> IS
11
<br> b
<br> IS3a
ŽERMANICE
<br> IS1a
BRNO
<br> ČESKÝ TĚ�ÍN
4�
<br> IS1c
<br> OSTRAVAFRÝDEK-MÍSTEKIS11b
<br> IS3a
ŽERMANICE
<br> BRNO
FRÝDEK-M
<br> ÍSTEK
IS1c
<br> 4�
<br> II/64�
<br> II/64�
<br> D4� - BRNO
<br> III/4�35
<br> III/4�62III/4�33h
<br> III/4�33h
<br> III/4�33h
<br> D4� - ČESKÝ TĚ�ÍN
<br> IP
22
<br> 4�
<br> NÁ
JE
<br> ZD
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> <.>
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP22
4�
<br> N
Á
<br> JEZD
FR
<br> ÝD
EK
<br> -M
<.>
<br> U
ZA
<br> VŘ
EN
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IS
6b
<br> 64
�
<br> DO
BR...
ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_1_detail_2_sig2 (PDF, 2 MB)
11,5 m
<br> B24b
<br> E13MIMO
VOZID
<br> LA
<br> STAV
BY
<br> M
IM
<br> O
VO
<br> ZI
D
<br> LA
<br> ST
A
<br> VB
YB
1 E
<br> 13
<br> Z2
+3
<br> xL
8H
<br> B24a
<br> E13 MIMO
VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> P
4
<br> P
4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> M
IM
<br> O
VO
<br> ZI
D
<br> LA
S
<br> TA
VB
<br> Y
<br> B
1
<br> E1
3
<br> B20a
<br> 60
<br> B20a
60
<br> B20a
60
<br> B20a
<br> 60
<br> IZ1b
<br> IZ
1b
<br> IZ
1a
<br> IZ
1a
<br> C4a
<br> C4a
<br> B2
<br> B2
<br> B2 B2
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 1,8
55
<br> IS
6f
<br> D
48 - km
<br> 62,370
<br> IS
6e + IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
42
<br> 0
(5
<br> 15
m
<br> )
<br> IS
6e
<br> +
IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> IS
7a
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
66
<br> 0
<br> IS
6e
<br> +
IS
<br> 6f
<br> D
48
<br> IS
6f
<br> D
48
<br> IS7a
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
92
<br> 0
<br> IS
6a
<br> D
48 - km
<br> 61,590
<br> IS
7a
<br> D
48 - km
<br> 61,300
<br> IS
6g
<br> P1
<br> B2
1a
<br> P1
<br> E2d
<br> P2
<br> P2
<br> IP1
9
<br> IP19
<br> IP19
<br> IS3c
<br> IS3b
<br> HAVÍŘOV474
<br> 16
<br> 474 STŘÍTEŽHNOJNÍK
2
4
<br> IS1f
IS3a SK
<br> IS1a
<br> ČESKÝ TĚŠÍN
<br> ŽILINA
<br> TŘINEC
<br> HNOJNÍK
2
<br> 14
<br> 474
<br> 48
OSTRAVA
<br> FRÝDEK-MÍSTEK
<br> IS1e
IS3
<br> a
<br> 474
HA
<br> VÍŘ
OV
<br> 16
<br> OST
RA
<br> VA
<br> FRÝ
DEK
<br> -MÍ
STE
<br> K48
<br> BIELSKO-BIA
�A
<br> IS3a
<br> IS1f
<br> IS1f
TŘINEC
<br> HNOJNÍK
2
<br> 14
<br> 474
<br> 48
<br> 68
<br> SK
<br> ŽILINA
<br> PL
<br> ČESKÝ TĚŠÍN
<br> IS3c IS3b
<br> 474
<br> HAVÍŘOV
<br> 16
474
<br> STŘÍTEŽ
HNOJNÍK
<br> 2
<br> 4
<br> IS1
eIS
<br> 3a
IS1
<br> a
<br> IS1
e
<br> SK
<br> 68
<br> ŽIL
INA
48
<br> ČE
SK
<br> Ý T
ĚŠ
<br> ÍN
<br> HA
VÍŘ
<br> OV
16
<br> 474
<br> OS
TR
<br> AV
A
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍST
EK
<br> 60
0
<br> m
<br> IP
18
<br> b
<br> 60
0
<br> m
<br> IP
18
<br> b
<br> D
48
<br> -
k
<br> m
6
<br> 2 <,>
54
<br> 0
(6
<br> 35
m
<br> )
<br> 20
0
<br> m
<br> IP
18
<br> b
<br> 20
0
<br> m
<br> IP
18
<br> b
<br> D
48
<br> ...
ZK_24_0134_JANKOSTAV_D48_HNOJNIK_RAMPY_V_KM_62_ETAPA_1_detail_1_sig2 (PDF, 1 MB)
11,5
m
<br> B
24
<br> b
<br> E1
3
<br> M
IM
<br> O
VO
<br> ZI
D
<br> LA
S
<br> TA
VB
<br> Y
<br> MIMO
VOZIDL
<br> A STAV
BY
<br> B1
<br> E13
<br> Z2+3xL
8H
<br> B
24a
<br> E13
M
<br> IM
O
<br> VO
ZID
<br> LA
S
<br> TA
VB
<br> Y
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> MI
MO VO
<br> ZID
LA
<br> ST
AV
<br> BY
<br> B1
<br> E13
<br> B
20a
<br> 80
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20
<br> a
60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20a
<br> 60
<br> B
20
<br> a
60
<br> IZ1b
<br> IZ
1b
<br> IZ1a
<br> IZ1a
<br> C4a
<br> C
4a
<br> B
2
<br> B
2
<br> B2
<br> B2
<br> D4
8 -
<br> km
61
<br>,85
5
<br> IS6
f
<br> D48 - km 61,590
<br> IS7a
<br> IS
9a
<br> IS
9a
<br> P
1
<br> P
1
<br> E2
d
<br> P
1
<br> B
21a
<br> B
21
<br> a
<br> B
21
<br> a
<br> P
1
<br> E2d
<br> P
2
<br> P2
<br> IP
19
<br> IP
19
<br> IP
19
<br> IS3
cIS3
<br> b
<br> HA
VÍŘ
<br> OV47
4
<br> 16
<br> 47
4
ST
<br> ŘÍT
EŽ
<br> HN
OJ
<br> NÍK
2
<br> 4
<br> IS
1f
<br> IS
3a
<br> S
K
<br> IS
1a
<br> Č
ES
<br> K
Ý TĚŠ
<br> ÍN
ŽILIN
<br> A
TŘ
<br> IN
EC
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
2 14
<br> 474
<br> 48
O
<br> S
TR
<br> A
VA
<br> FR
ÝD
<br> EK
-M
<br> ÍS
TEK
<br> IS
1e
<br> IS
3a
<br> 47
4
<br> H
A
<br> VÍ
Ř
<br> O
V
<br> 16
<br> O
S
<br> TR
A
<br> VA
FR
<br> ÝD
EK
<br> -M
ÍS
<br> TE
K
<br> 48
<br> B
IELS
<br> K
O
<br> -B
IA
<br> �A
<br> IS
3aIS
<br> 1f
<br> IS
1f
<br> TŘ
IN
<br> EC
H
<br> N
O
<br> JN
ÍK
<br> 2 14
474
<br> 4868
S
<br> K
<br> ŽILIN
A
<br> P
L
<br> Č
ES
<br> K
Ý TĚŠ
<br> ÍN
<br> IS3c
IS3b
<br> 474
H
<br> A
VÍŘ
<br> O
V
<br> 16474 STŘ
ÍTEŽ
<br> H
N
<br> O
JN
<br> ÍK
2 4
<br> IS
1e
<br> IS
3a
<br> IS
1a IS
1e
<br> S
K
<br> 68
ŽI
<br> LI
N
<br> A48
Č
<br> ES
K
<br> Ý
TĚ
<br> Š
ÍN
<br> H
A
<br> VÍ
Ř
<br> O
V
<br> 16
47
<br> 4
<br> O
S
<br> TR
A
<br> VA
FR
<br> ÝD
EK
<br> -M
ÍS
<br> TE
K
<br> 200
m
<br> IP1
8b
<br> 200
m
<br> IP1
8b
<br> D4
8 -
<br> km
62
<br>,105
(20
<br> 0 m
)
<br> D4
8 -
<br> km
61
<br>,90
5 (
<br> 0 m
)
<br> zač
áte
<br> k k
lín
<br> u 1
0x
<br> Z4
d +
<br> L8
H
<br> S8
d
<br> D4
8 -
<br> k...
g5037064-1 (PDF, 160 KB)
*MMFMX0200EYE*
<br>
<br> IČO: 00296643,DIČ: CZ00296643 │ ID datové schránky: w4wbu9s
www.frydekmistek.cz │ Bankovní spojení: 928781/0100
<br>
<br>
<br>
<br>
Odbor dopravy a silničního hospodářství
pracoviště Radniční 1148,Frýdek
<br> Váš dopis značka:
Ze dne:
Číslo jednací: MMFM 84433/2024
Spisová značka: MMFM_S 11267/2024/ODaSH/OZ
Vyřizuje: Bc.XXX XXXXX
Telefon: XXXXXXXXX
E-mail: zeman.oto@frydekmistek.cz
Datum: 30.04.2024
<br>
<br> V E Ř E J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY – STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br>
Magistrát města Frýdek Místek,úřad obce s rozšířenou působností,vykonávající podle zákona
č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,přenesenou působnost stanovenou mu
ustanovením § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o
změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“)
v řízení o opatření obecné povahy podle části šesté (§ 171 a následující) zákona č.500/2004 Sb.<,>
správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),na základě návrhu společnosti
JANKOSTAV s.r.o <.>,Štěpaňákova 714/31,719 00 Ostrava-Kunčice,IČO: 25855581,kterou na
základě plné moci zastupuje NVB LINE s.r.o <.>,Cukrovar 716,768 21 Kvasice,IČO: 26979675 a po
projednání s dotčeným orgánem Policie ČR č.j.: KRPT-113636-2/ČJ-2024-070206 dne 29.04.2024
podle § 77 odst.1 písm.c),odst.3 a odst.5 zákona o silničním provozu
<br> stanoví přechodnou úpravu provozu
<br> na silnicích č.III/4762,III/4733h,II/648,III/4735 k.ú Horní Tošanovice z důvodu realizace
stavby – „D 48 Hnojník,rampy v km 62,00 provozního staničení“,obnova povrchu ramp exitu 62
za jejich úplné uzavírky,za těchto podmínek:
<br>
Termín: od 26.05.2024 do 30.06.2024
<br> Umístění dopravních značek a dopravních zařízení proveďte podle přiložených situačních snímků
umístění přechodného dopravního značení.Za správnost umístění,údržbu dopravního značení a
po skončení prací za uvedení komunikace do původního stavu j...

Načteno

edesky.cz/d/9512687

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Frýdek-Místek‎      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz