Město Most - Smlouva o poskytování servisních služeb

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Most.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

56_13_2017.pdf

Číslo smlouvy objednatele: 56/13/2017 Č íslo smlouvy zhotovitele: ESA-2017-Z052 SMLOUVA o poskytování servisních služeb I.Smluvní strany 1.Statutární město Most sídlo: Radniční 1,434 69 Most zastoupeno: Mgr.Janem Paparegou,primátorem m ěsta IČ : 00266094 DIČ : CZ00266094 bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.číslo účtu: 19-1041368359/0800 dále jen objednatel 1.AutoCont CZ a.s.sídlo: Moravská Ostrava,Hornopolní 3322/34 zastoupena: Ing.Jaroslavem Biolkem,předsedou představenstva zapsaná v obchodním rejst říku vedeném krajským soudem v Ostravě,oddíl B,vložka 814 IČ : 47676795 DIČ : CZ47676795 bankovní spojení: Česká spořitelna a.s <.>,číslo účtu: 6563752/0800 adresa pro doručování: AutoCont CZ a.s <.>,Sochorova 23a,616 00 Brno dále jen zhotovitel II.Základní ustanovení 1.Smluvní strany tuto smlouvu uzavírají v souladu s ust.§ 1746 odst.2 zák.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník.2.Účelem uzavření smlouvy je zajištění podpory a servisu Systému včasné intervence (dále jen SVI) pro Statutární město Most.3.Smluvní strany prohlašují,že údaje uvedené v kapitole I.smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skute čností v době uzavření smlouvy.Smluvní strany se zavazují,že změny dotčených údajů oznámí neprodleně druhé smluvní stra- ně.Strany prohlašují,že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprá- vněny.4.Zhotovitel prohlašuje,že je odborně způsobilý k zajištění plnění předmětu smlouvy.^1 ^,^ R,Systém včasné intervence - Servisní smlouva strana 1 V III.Předmět smlouvy Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje poskytovat objednateli servisní služby pro podporu aplikace SVI.Jedná se o zajištění servisních služeb pro aplikačně pro- gramové vybavení SVI (dále XXX XXXXXX APV).X.Servis APV zahrnuje systémový dohled nad funkcí instalovaného APV,konzultace k funkcím APV,řešení mimořádných stavů způsobených nesprávnou,chybnou nebo jinou než deklarovanou funkcí podporovaného APV,modifikaci stávajícího APV dle požadavků objednatele nebo na základě modifikací provedených u dalších uživatelů,kteří provozují aplikaci SVI.O těchto bude zhotovitel informovat objednatele.Součástí poskytovaných služeb je i reagování na p řípadné legislativní zm ěny,které souvisí s provozem aplikace.IV.Poskytování servisních služeb Servisní služby jsou poskytovány trvale a průběžně v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 na základě písemného ohlášení problému.2.Objednatel poskytne pracovníkům zhotovitele prostřednictvím kvalifikované osoby objednatele detaily o problému a další informace a věcné podmínky tak,aby tito mohli problém lokalizovat,kategorizovat a řešit.Kvalifikovaná osoba objednatele je přítomna při řešení problému.3.Objednatel umožní zhotoviteli p řístup do prostoru objektu,kde je p ředmětné zařízení s APV umístěno,případně přístup do prostorů,v nichž jsou umístěna zařízení s před- mětným zařízením souvisejícím.Podmínkou plnění služby je poskytnutí vzdáleného přístupu do prostředí,kde je APV provozován za ú čelem vzdálené správy a řešení zadaných požadavků.4.Objednatel umožní zhotoviteli v p řípadě nutnosti odstavení technických prostředků z běžného provozu na dobu nezbytn ě nutnou.5.Objednatel písemně potvrdí zhotoviteli provedení servisních služeb.6.Zhotovitel je povinen poskytovat sjednané servisní služby řádně a včas v souladu s dobou uvedenou u kategorie problému.7.Kategorizace problémů : XXXX orie 'ádření zhotovitele A.vysoce naléhavá do X pracovních hodin B.středně naléhavá do 3 racovních dnů C.málo naléhavá do 14 pracovních dnů ^^^y Systém včasné intervence - Servisní smlouva strana 2 V A.Vysoce naléhavá • Jakákoliv závada předmětného zařízení,která během normálního užívání způsobuje objednateli „zhroucení" či „zatuhnutí" systému,kterému nemůže být zabráněno užitím běžných postupů • Jakákoliv závada,která způsobuje objednateli ztrátu přístupu k datům nebo opakované závažné porušení dat během standardního užívání APV,p řičemž tomuto procesu nemůže být zabráněno užitím jiných běžných postupů.B.Středně naléhavá • Jakákoliv závada či chyba předmětného zařízení,která způsobuje,že část APV se významně odchyluje od dokumentací deklarované a očekávané funkce a způsobuje významné problémy při využívání APV C.Málo naléhavá Jakákoliv závada či chyba předmětného zařízení,která není zahrnuta ve shora uvedených případech nebo se týká dokumentace,připojení nového hardware,reinstalace či jiných nestandardních postupů při užívání APV.Změny nebo úpravy aplikace realizované u jiných uživatelů aplikace SVI.Reagování na legislativní změny,které souvisí s provozem aplikace.8.Způsob realizace plnění předmětu smlouvy dle odst.1 čl.III.této smlouvy je násle- dující: Realizaci plnění dle čl.III provádí zhotovitel na základ ě požadavku objednatele zaslaného dle čl.VII.této smlouvy.Požadavek musí obsahovat alespoň tyto údaje: jméno osoby,která požadavek vznesla,kategorii požadavku a srozumitelný popis po- žadavku.V případě požadavku na modiřikaci APV Zhotovitel písemně navrhne a předá objednateli k odsouhlasení podmínky realizace,kte...

Načteno

edesky.cz/d/948318

Meta

Rozpočet   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Most      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz