Praha 14 - 291, Opatření obecné povahy - přechodné úpravy provozu v ul. Hůrská, Kukelská, Hejtmanská....

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 14.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

291k_Situace_-_Etapa_29_30.pdf
B28
<br> B24a
<br> P3
<br> B28
<br> B28
<br> B2
<br> C4aB2
<br> E2b
<br> E2b
<br> B28
<br> C2c B24b
<br> B2
<br> B2
<br> E8e
B28
<br> B28
<br> B28E8d
<br> B12
E8d
<br> 477
<br> 479
<br> 480
<br> 481
<br> 482
<br> 483
<br> 484
<br> 485
<br> 486
<br> 487
<br> 492
<br> 493
<br> 494
<br> 495
<br> 500
<br> 501
<br> 502
<br> 503
<br> 504
<br> 505
<br> 509
<br> 510
<br> 511/1
<br> 511/2
<br> 51
1/
<br> 3
<br> 512/1
<br> 512/2
<br> 675/6
<br> 675/8
<br> 675/9
<br> 688
694/1
<br> 694/2
<br> 708/5
<br> 70
8/
<br> 6
<br> 708/9
<br> 70
8/
<br> 10
<br> 708/13
<br> 708/19
708/28
<br> 708/29
<br> 70
8/
<br> 30
<br> 708/34
<br> 710
<br> 711/2
<br> 711/3
<br> 712/2
<br> 712/3
<br> 712/4
<br> 713/5
<br> 713/8
<br> 715/13
<br> 708/45
<br> 478/3
<br> 478/4
<br> 2466/3
<br> 2466/4
<br> 2468/4
<br> 675/10
675/11
<br> 24
71
<br> /1
24
<br> 71
/2
<br> Št
ol
<br> m
ířs
<br> ká
Horoušanská
<br> Klánovická
70
<br> 8/
6
<br> 70
8/
<br> 10
<br> 494
<br> 711/3
<br> 712/4
<br> 500
<br> 483
<br> 535/3
<br> 493
<br> 503
<br> 480
<br> 510
<br> 2471/2
<br> 2466/3
<br> 708/30
<br> 675/11
<br> 495
<br> 694/2
<br> 566/111
<br> 511/3
<br> 712/2
<br> 715/13
<br> 708/29
<br> 708/12
<br> 512/2
<br> 511/2
<br> 708/34
<br> 708/28
<br> 509
<br> 545/1
<br> 512/1
<br> 708/19
<br> 478/4
<br> 479
<br> 713/5
<br> 675/10
<br> 2466/4
<br> 708/10
<br> 536
<br> 537
<br> 675/6
<br> 711/2
<br> 535/2
<br> 482
<br> 477
<br> 484
<br> 511/1
<br> 534/2
<br> 535/1
<br> 492
<br> 712/3
<br> 502
<br> 481
<br> 710
<br> 505
<br> 504
<br> 675/9
<br> 708/13
<br> 501
<br> 675/8
<br> 478/3
<br> 486
<br> 2468/4
<br> 713/8
<br> 708/9
<br> 708/5
<br> 688
<br> 694/1
<br> 487485
<br> 708/45
<br> 545/22
<br> 675/12
675/13
<br> Št
ol
<br> m
ířs
<br> ká
<br> Slévačská
<br> Poříčanská
<br> Klánovická
<br> Horoušanská
<br> č.p.461
<br> č.p.741
<br> č.p.730,726,727,728,729
<br> č.p.602
<br> bez čp/če
<br> č.p.454
č.p.456
<br> č.p.722
<br> č.p.465
<br> č.p.452
<br> č.p.694
<br> č.p.582
<br> č.p.717
<br> č.p.458
<br> č.p.455
<br> č.p.567
<br> č....
291j_Situace_-_Etapa_27_28.pdf
E8e
<br> E8d
<br> E8
d
<br> B11
E13
<br> E8d
<br> B12
E8d
<br> B2
0a
<br> B12
E13
<br> P4
<br> E8b
<br> B1
2
<br> B28
<br> B28
<br> 498
<br> 499/1
<br> 4
9
<br> 9
/2
<br> 502
<br> 503
<br> 504
<br> 505
<br> 506/1
<br> 506/2
<br> 507
<br> 508
<br> 509
<br> 510
<br> 511/1
<br> 511/2
<br> 5
1
<br> 1
/3
<br> 512/1
<br> 512/2
<br> 515
<br> 516/1
<br> 5
1
<br> 6
/250
<br> 6
/3
<br> 2481/1
<br> 675/10
<br> 675/10
<br> 675/11
<br> V chaloupkách
<br> 566/6
<br> 51
9/1
<br> 566/5
<br> 53
3/
<br> 2
<br> 2481/1
<br> 566/69
<br> 530499/1
<br> 566/70
<br> 53
2/3
<br> 53
2/
<br> 1
<br> 53
5/3
<br> 53
4/
<br> 1
<br> 566/7
<br> 5
0
<br> 3
<br> 5
1
<br> 0
<br> 522/5
<br> 531
<br> 675/11
<br> 566/58
<br> 516/2
<br> 2
6
3
/1
<br> 2
<br> 5
1
<br> 1
/3
<br> 51
2/2
<br> 506/1
<br> 5
1
<br> 1
/2
<br> 516/1
<br> 53
2/
<br> 2
<br> 507
<br> 545
/3
<br> 5
0
<br> 9
<br> 566/68
<br> 545/1
<br> 51
2/1
<br> 517
<br> 522/3
<br> 545/14
<br> 675/10
<br> 2466/4
<br> 53
4/3
<br> 2
6
3
/1
<br> 4
<br> 522/2
<br> 53
6
<br> 515
<br> 263/4
263/11
<br> 53
3/
<br> 1
<br> 537
<br> 566/54
<br> 519/2
<br> 2634
<br> 2646
<br> 518/2
<br> 566/67
<br> 2481/2
<br> 53
5/2
<br> 566/53
<br> 51
1/1
<br> 53
4/2
<br> 53
5/1
<br> 51
3
<br> 5
0
<br> 2
<br> 2
6
3
/6
<br> 5
0
5
<br> 545/16
<br> 508
<br> 5
0
<br> 4
<br> 51
4
<br> 499/2
506/3
<br> 566/57
<br> 506/2
<br> 498
<br> 566/56
<br> 263/3
<br> 263/10
2
6
3
/5
<br> 263/7
<br> 518/1
<br> 2
6
3
/1
<br> 3
<br> 545/21
<br> 566/118
<br> Slévačská
<br> P
o
říčanská
<br> K
ry
<br> lo
v
e
c
k
á
<br> C
id
<br> lin
ská
<br> V chaloupkách
<br> č
<.> p
<br>.4
6
<br> 1
<br> č.p.1105
<br> be
z č
<br> p/č
e
<br> č.p.2
75
<br> č.p
<.> 7
<br> 22
<br> č.p.733
<br> č.p
<.> 4
<br> 65
<br> b
e
z č
<br> p
/če
<br> č.p.469
č.p.468 č.p.467
<br> č
<.> p
<br>.4
6
<br> 3
<br> bez čp/če
bez čp/če
<br> č.p.471
<br> bez čp/če
<br> č.p
<.> 4
<br> 62
<br> č.p
<.> 7
<br> 32
<br> č.p.807
<br> č
<.> p
<br>.4
5
<br> 9
<br> be
z č
<br> p/
če
<br> č.p.615
<br> bez čp/če
<br> č
<.> p
<br>.4
6
<br> 0
<br> č....
291i_Situace_-_Etapa_25_26.pdf
p.40! č.p.615 7 519/2
<br> \255
<br> z ;
<br> MDB R „63 AKTOR-BAGR/BOBCA + TATRA (8x
<br> 1207/5 POTRUB' _ H D (50 x 0,316
<br> A63 čp- č_9_A55 \262 \2\\ óp-596 \256 1207/6 „ 515 Pozn.(?sz Sf aje povinna zajlsfi'r vs'rup obje ' to bude technic o é i vjezd na po \'ZÚŘ 121 qua
<br> 87.3
<br> 58 čP-A 1254
<br> NÍSTAVEMŠ
<br> čRŽAN
<br> C NSULT
<br> aaa/(s
291h_Situace_-_Etapa_23_24.pdf
' "““/%$ <.>
<br> '"“ 31.3 <.>
<br> &
<br> 1171
<br> 1191/1
<br> 1204/1
<br> 7.čP|č Remus
<br> S'ravháqg povinn- zajis'rif bezpe ný vstup do objektů.“okud 'ro bud- technicky možné i 'ezd na poze ek <.>
<br> +262 r/l/A - \ „,g % E 48 \ \ ' „ „„ č.-5 ' s.p.519 / 300,1 /4'/z'
<br> TĚ
<br> UN
<br> ZAŘÍZENÍ STAVENI 2x10 rn
<br> MOBILNÍ ZÁBOR TRAKTOR-BAGR/BOBCAT + TATRA (8X2.5 m)
<br> POTRUĚMŘVARENEE - HAD (50 X 0,316 rn)
<br> “ c NSULT
291g_Situace_-_Etapa_21_22.pdf
Pozn.: \! Stavba je povinna zajisfif bezpečný \\ vstup do objektů a bezpečný pohyb
<br> chodců.Pokud to bude technicky možné i vjezd na pozemek.Ě <,>
<br> 118511
<br> 120
<br> 1171
<br> ZAŘÍZENÍ STAVENIŠTĚ 2x10 rn
<br> 1191/1 1204/1
<br> \ 120A|1 5 „,/řýýýýýýrrrrrx
<br> MOBILNÍ ZÁBOR TRAKTOR-BAGR/BOBCAT + TATRA (8X2.5 rn)
<br> POTRUBÍ/SVAŘENEC - HAD (50 x 0,316 rn)
<br> 57.8 řw$*a3 ' ' ' VC 329 a Nagvedm *.u % a\ gg ?“ ČŠ“ „\ \ 150 1 197
<br> “ C NSULT
<br> ? |
<br> M
<br> ŽŽŽ%Ž
<br> gay/€
<br> I
291f_Situace_-_Etapa_19_20.pdf
C3a
<br> B2
<br> B2
<br> B2
<br> E8d
<br> A12b
<br> C9aB11
<br> B24a
<br> E2b
<br> B2
4b
<br> E8
b
<br> B28
<br> E2
b
<br> E2b
<br> B28
E8d
<br> E13
<br> B2
<br> 2680/3
<br> 2659
/3
<br> 2659/2
<br> 2680/8
<br> 265
9/4
<br> 26
47
<br> /1
<br> 2680/2
<br> 2
6
5
7
<br> 26
47
<br> /2
<br> 26
56
<br> 265
9/5
<br> č.p
<.> 8
<br> 70
<br> b
e
z čp
<br> /če
<br> 1185/1
<br> 1
1
<br> 8
5
<br> /2
<br> 1181
<br> 1204/1
<br> 1
2
<br> 2
4
<br> 1204/6
<br> 1207/33
<br> 1204/1
6
<br> 1207/22
<br> 1207/62
<br> 1225
<br> 1213
/1
<br> 1239/1
<br> 1207/13
<br> 1207/45
<br> 1207/34
<br> 1211
<br> 1207/11
<br> 1190/
1
<br> 1207/17
<br> 1214
1207/55
<br> 1205/
2
<br> 1223/
2
<br> 123
1
<br> 1206/2
<br> 1226
/1
<br> 1207/6
<br> 1256
<br> 1243
<br> 1207/61
<br> 1220
<br> 1204/
14
<br> 118
2/2
<br> 1241
/2
<br> 2
7
<br> 4
1
<br> 1212
<br> 1192/
1
<br> 1178/1
<br> 1174
<br> 1191/2
<br> 1207/2
<br> 1
2
<br> 4
1
<br> /3
<br> 1252
<br> 1207/12
<br> 2736/1
<br> 1253/1
<br> 1247
<br> 1193
/1
<br> 1207/40
<br> 1204
/8
<br> 1
2
<br> 4
6
<br> /2
<br> 1195
<br> 1217
/1
<br> 118
2/3
<br> 1207/20
<br> 1175
<br> 1204
/7
<br> 1207/67
<br> 1207/27
<br> 1215/1
<br> 1204/
10
<br> 1207/14
<br> 1203
<br> 1207/44
<br> 1204/4
<br> 1207/36
<br> 1253
/2
<br> 1204/
12
<br> 1216
<br> 1207/30
<br> 1215
/2
<br> 1207/29
<br> 1177
/2
<br> 1205/
1
<br> 1207/35
<br> 1204
/9
<br> 1207/4
<br> 1207/23
<br> 1218
<br> 1187/2
<br> 1207/49
<br> 1213/
2
<br> 1240/
2
<br> 1197
<br> 1189/1
<br> 1242
<br> 1207/53
<br> 1248
/2
<br> 1246/1
<br> 1187/3
<br> 1258
<br> 1
2
<br> 1
7
<br> /2
1226
<br> /2
<br> 1207/15
<br> 1240/
1
<br> 1250
<br> 1173
<br> 1207/58
<br> 1204/
13
<br> 1194/
1
<br> 2740
<br> 1248/1
<br> 1193/2
<br> 1207/48
<br> 1196
<br> 1244
<br> 1199
<br> 1176
<br> 1207/37
<br> 1183
<br> 1207/7
<br> 1239
/2
<br> 1179
<br> 1204
/11
<br> 1205/3
<br> 1191
/3
<br> 1204/
5
<br> 1207/60
<br> 1221
<br> 1207/18
<br> 1207/38
<br> 1178/2
<br> 1177
/1
<br> 1207/24
<br> 1192/2
<br> 1207/56
<br> 1241/
1
<br> 1207/54
<br> 1207/25
<br> ...
291e_Situace_-_Etapa_17_18.pdf
<.> L'lnsN )
<br> 35%
<br> $“)ng
<br> m /\
<br> ?!
<br> A
<br>.g+>|a[q0 Op dn+s A
<br> / ' gadz aq 'H.|.S|Í'E\Aq.Aod af & ' CIA-
<br> \
<br> ;
<br> \ \
<br> " \\\\\\\\\\,\\Í
<br> <č\š\\\\
<br> \\
<br> ll S'Z $$$th <,>
291d_Situace_-_Etapa_15_16.pdf
LEGENDA
Přejezdy,přechody
Stávající dopravní značení
<br> Plynovod rekonstruovaný protažením
Plynovod rekonstruovaný výkopem
Nový plynovod
Přetlakovaný plynovod
Stávající plynovod
Rušený plynovod
<br> Hranice výkopu
<br> Hranice obnovy povrchu
<br> Vchod/vjezd na pozemek
Dočasně rušené značení
<br> Plocha prací
<br> Provizorní oplocení
Dočasné VDZ - Nalepovací!
<br> Trasa chodci
Dopravní značení v rámci akce TSK
<br> POZNÁMKA
<br> VÝKOPY BUDOU ŘÁDNĚ OHRAZENY PEVNÝMI ZÁBRANAMI <.>
PŘES VÝKOPY BUDOU POLOŽENY LÁVKY SE ZÁBRADLÍM <.>
VSTUPY DO OBJEKTŮ BUDOU ZAJIŠTĚNY LÁVKAMI S
PEVNÝM ZÁBRADLÍM <.>
<br> ZPRACOVATEL PD OVĚŘIL STÁVAJÍCÍ ZNAČENÍ V DOBĚ
VZNIKU PD K US.ZPRACOVATEL NENESE ZODPOVĚDNOST
ZA DOPRAVNÍ ZNAČENÍ UMÍSTĚNÉ PO DOBĚ VZNIKU PD <.>
<br> B2
<br> E8d
<br> E8b
<br> B28
<br> B28
<br> E7b
<br> B28
E13
<br> A12b
<br> C9aB11
<br> B24a
<br> E2b
<br> B2
4b
<br> E8
b
<br> B28
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> B24b
<br> E2
b
<br> B2
<br> E8d
<br> B2
8
<br> B28
<br> C2b
<br> C2b
<br> E2b
<br> B20
a
<br> 2680
/13
<br> 2680
/14
<br> 2659/
3
<br> 2673
<br> 268
3
<br> 2659/2
<br> 2680/8
<br> 2649/2
<br> 263/9
<br> 265
9/4
<br> 2717/2
<br> 265
0
<br> 2680/10
<br> 265
4
<br> 2718
<br> 265
5
<br> 27
07
<br> 2717/1
<br> 2649/1
<br> 2660
<br> 26
58
<br> 2670
<br> 26
80
<br> /6
<br> 269
0/3
<br> 269
0/2
<br> 2680
/4
<br> 268
0/5
<br> 2709/1
<br> 2648
<br> 2646
<br> 267
8/4
<br> 2709/2
<br> 2675
<br> 265
2
<br> 2677
<br> 2657
<br> 2678/
3
<br> 265
6
<br> 265
1
<br> 265
9/1
<br> 2653
<br> 2713
<br> 267
9
<br> 271
6
<br> 2659
/5
<br> 2669/3
<br> 26
74
<br> /5
<br> bez čp/če
<br> bez čp
/č
<br> č.p
<.> 90
<br> 3
<br> č.p
<.> 87
<br> 0
<br> bez čp/č
<br> bez čp/če
<br> č.p.9
02
<br> č.p
<.> 90
<br> 4
<br> č.p <.>
917
<br> bez
čp/
<br> če
<br> 1239/1
<br> 1243
1241/2
<br> 1267
<br> 1241/3
<br> 12521253/1
<br> 1247
<br> 1246/2
<br> 1253/2
<br> 1240/2
<br> 1261
<br> 1242
<br> 1258
<br> 1240/1
<br> 1250
<br> 2740
<br> 1244
<br> 1239/2
<br> 1241/1
<br> 1266/1
<br> 1235
<br> 1260
<br> 123...
291c_Situace_-_Etapa_13_14.pdf
* \\ 2665/4 č-P- 307 \ 2480/8 522/3 263/4 263/3 _ _LLU— _ “LI-Ll— — —Lu./— 2646.PQ lče bez 9 č.p-573 42662 4266“ č.p—478 1264 1267 265 426“ \ 1263 č.p XXX \ „ XXX X-X- XXX <_.XXX \ XXXXX „ 596 0-9- 1256 \257“ o' ) Na 233 yo („ \ (0255 č_p_498 &% \ X 611458 4253“1 “252 ($a) 0.(254 553ng ST VENIŠT % rn 1251“ 1 B 4249,9 03-46 o' 124% %$,34/53 / 104 1.„% bíčgď),0 15905.el 906 82 'z \ 1247 V DEN REALIQCE TOČIT 62 B 80“ 0 D “5 <.>,<,> ) O',\244 \\ R & SLE Qě.%.A>“ 531 \,\ g,„\ \1771 M “O (? 419 4243 “We Žán RA TOR-WCM + TATR (8X2.5 m) 6 © _ 6 T BI/SVARENEQyAIHAD (50 X,; 09216 // 142-377 '$ & \.4 *O 8 \ / belčplce 4- É Šum <? 4.\'ZAOIŽ % \Q 9 / / „ _474 7 '\22\ %ŽAOM 1239H 7Č.p_ 87 444.\ / „,s » &“ cx \\ 744 (%$ *“ 560% / A 2/7 / č.9.509 Poznffz38.&X 1 \ \235 1236 Stavba je povinn zajisfhL bez ' ' 3 9— vsfup do objektů.<.> "ú evzl,935 936 * (39 \ č.9" lá 75% „| i (0 16% 1661 \; % 6.9- 860 "Z.()+ 2680/3 O 30.12 \ ega“ 73:50“ 9 | A?) a _ _55 _ Ě & 4225 \ “4334 “* 3 "2,5.A; \ a S.? m * *,57,9 „ ? <.>,0.9- v.\237-.“ %,? 26430/2 A); <_' _ /\\N \\ >< Ř '$ \ / 16%“ »; — _915 \ % ÍĚĚG'? \.\ V + »,/ ////////// (';/J \\ 4m % % “ A>; ___- 4.<“ _ _ \\ "\ \\ k P A233 "> \ / __.—,\226|'\ X'LgQ\\ “ A)! R A); o | o | „ \\ ý \ / & _„_ ' ' x „; *? H \ m— \/ 2736/2 725 \ &)C/(é
291b_Situace_-_Etapa_11_12_420x420.pdf
? |
<br> ||X\
<br> %
<br> iššll
<br> 2680/3
<br> C NSULT
291a_Situace_-_Etapa_9_10_420x1000.pdf
B2
<br> E8d
<br> B28
E13
<br> A12b
<br> C9aB11
<br> B24a
<br> E2b
<br> B2
4b
<br> E8
b
<br> B28
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> B24b
<br> E2
b
<br> B2
<br> E8d
<br> C4a
<br> B16
3,5
<br> C4
a
<br> E8c
<br> B28
E13
<br> B28
E8c
<br> B2
8
<br> B2
<br> B2
<br> B28
<br> C2b
<br> C2b
<br> E2b
<br> B28
E8d
<br> E13
<br> B2
<br> C2
b
<br> B2
<br> B20
a
<br> E13
<br> 268
0/13
<br> 268
0/14
<br> 2
6
9
<br> 1
/3
<br> 2680/3
<br> 2659
/3
<br> 2673
<br> 268
3
<br> 2659/2
2
6
9
<br> 1
/4
<br> 2680/8
<br> 26
80
<br> /1
<br> 265
9/4
<br> 26
81
<br> 27
1
7
/2
<br> 265
0
<br> 2
6
8
0
/1
<br> 0
<br> 268
0/7
<br> 26
54
<br> 2718
<br> 26
55
<br> 2
7
0
7
<br> 2672
<br> 2
7
1
7
/1
<br> 2660
<br> 268
4
<br> 26
58
<br> 2670
<br> 2
6
8
0
/6
<br> 2
7
0
<br> 8
<br> 269
0/3
<br> 2671
<br> 269
0/2
<br> 2676
<br> 26
47
<br> /1
<br> 2680
/4
<br> 26
90
<br> /4
<br> 268
0/5
<br> 2709/1
<br> 271
2
<br> 2
7
0
9
/2
<br> 2675
<br> 2680/2
<br> 26
52
<br> 2677
<br> 2
6
5
7
<br> 2
6
8
5
<br> 26
80
<br> /11
<br> 26
56
<br> 265
9/1
<br> 268
2
<br> 2653
<br> 2713
<br> 2691/2
<br> 26
79
<br> 265
9/5
<br> 2
6
9
0
/12674/4
<br> 2
6
7
<br> 4
/5
<br> Sl
év
<br> ač
sk
<br> ásk
á
<br> Hů
rsk
<br> á
<br> Z
d
o
b
n
ic
<br> ká
<br> N
ed
<br> vě
di
<br> ck
á
<br> č
<.> p
<br> <.>
9
1
9
<,>
9
2
0
<,>
9
2
1
<,>
9
2
2
<br> č.p
<.> 9
<br> 03
<br> č.p.749
<br> č.p.748
<br> č.p
<.> 8
<br> 70
<br> č.p
<.> 9
<br> 05
<br> b
e
z čp
<br> /če
<br> č.p
<.> 90
<br> 6
<br> č.p.9
02
<br> č.p
<.> 9
<br> 04
<br> bez
čp
<br> /če
<br> č.p
<.> 75
<br> 2
<br> 1446
<br> 1467/
3
<br> 1432
<br> 1487/2
<br> 1480
/1
<br> 1
4
<br> 5
4
<br> 1647
<br> 1492/1
<br> 1444
<br> 1436
<br> 1476
<br> 1475
/1
<br> 16
49
<br> /2
<br> 14
39 1428
<br> 1480/3
<br> 123
1
<br> 1485
<br> 1500/2
<br> 2751
<br> 16
50
<br> 1487/1
<br> 1488
<br> 1486/1
<br> 16
54
<br> 1482/1
<br> 1440/2
<br> 1449/1
1493/1
<br> 1424
<br> 1462
<br> 1409
<br> 1455/2
<br> 147
4/4
<br> 1497
1442/2
<br> 1465
<br> 1484
<br> 1494/1
<br> 1
4
7
4
/9
<br> 1450
<br> 1475/3
<br> 1411
<br> 1420...
291_Opatreni_obecne_povahy_-_prechodne_upravy_provozu_v_ul._Hurska_Kukelska_Hejtmanska_Sklenska_Zdobnicka_Jaroslavicka_Nedvedicka_Slevacska_Chvaleticka_Cidlinska_Marsovska_Kninicka_Zehunska_Poricanska_a_Klanovic_.pdf
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 14
<br> ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI
<br> Odbor dopravy
<br> Bratří Venclíků 1073,198 21 Praha 9 | IČ: 00231312 | www.prahal4.cz
<br> Váš dopis zn.:
Spisový znak: UMCP14/24/18702/OD/PODBA
Číslo jednací: UMCP14/24/21754/OD/PODBA
<br> Praha dne: 22.4.2024
<br> Vyřizuje: XXXXXXX XXXXXXXXXX
E-mail: barbora.podhajecka@praha XX.cz
Telefon: 225295323
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Městská část Praha 14,Úřad městské části,Odbor dopravy,jako příslušný správní orgán podle § 124 odst.6
zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon
o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.361/2000 Sb.”),podle vyhlášky
č.55/2000 Sb.hl.m.Prahy,kterou se vydává Statut hl.m.Prahy,ve znění pozdějších předpisů,a podle § 171
a § 173 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.500/2004
Sb.“),na základě posouzení žádosti o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci,kterou dne
4.4.2024 podal Výstavba sítí Kolín a.s <.>,IČO 26115972,Polepy 235 235,280 00 Polepy,kterého zastupuje
na základě plné moci TZB Consult Prague s.r.o <.>,IČO 24832618,U smaltovny 245,170 00 Praha
a po projednání s příslušnými dotčenými orgány
<br> vydává
<br> podle § 77 odst.5 zákona č.361/2000 Sb.a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu
na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> opatření obecné povahy
<br> stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci,spočívající v umístění dopravního značení
a zařízení na místní komunikaci v Praze 14,Hloubětín,Kyje v ul.v ulicích Hůrská,Kukelská,Hejtmanská <,>
Sklenská,Zdobnická,Jaroslavická,Nedvědická,Slévačská,Chvaletická,Cidlinská,Maršovská,Knínická <,>
Žehuňská,Poříčanská a Klánovická podle přiložené situace,která je nedílnou součástí tohoto stanovení,za níže
uvedených podmínek pro jejich realizaci:
<br> a) Instalace dopravního značení a zařízení bude provedena podle přiložené situace,...

Načteno

edesky.cz/d/9433515

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 14      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz