Městys Deblín - Veřejná vyhláška OOP - DEBLÍN-TIŠNOV, stanovení přechodné úpravy provozu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Deblín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

3_30466_situace_reseni_linkove_dopravy

V
<br> 5
<br> V
<br> 5
<br> 3
<br>
m
<br> I
I
/
3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 1
<br> 3
<br> 0
<br> V
<br> 5
<br> V
<br> 5
<br> 3
<br>
m
<br> 3
<br>
m
<br> 2
<br> 5
<br>
m
<br> I
I
/
3
<br> 7
<br> 9
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
1
<br> 3
<br> 0
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> I
I
I
/
3
8
4
6
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 6
<br> B1
E133x Sv.Z2
<br> II
/3
<br> 7
9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> III/38522
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 1
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
2
<br> 7
0
<br> 5
0
<br> 3
0
<br> 3
<br> 0
<br> 3
<br> 0
<br> II
/3
<br> 7
9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> III/38525
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 6
<br> 2
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> 5
<br> I
I
<br> I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> 5
<br> II/
386
<br> I
I
I
/
3
8
6
1
<br> I
<br> I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> I
I
I
/
3
8
4
6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 1
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 11,180 - 11,860 / 12,250 - 15,410
<br> II/379
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4 MIMOVOZIDLA S
<br> STAVBY
<br> DO 3,5t
<br> NAD 3,5t
<br> 2
<br> VIZ DETAIL
<br> VIZ DETAIL
<br> VIZ DETAIL

2_30466_situace_faze_2.pdf

II
/3
<br> 7
9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> III/38525
<br> I
<br> I
I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 6
<br> 2
<br> I
I
<br> I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> 5
<br> I
I
I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> 5
<br> II/386
<br> I
I
I
/
3
8
6
1
<br> I
I
/
3
<br> 8
<br> 6
<br> I
I
I
/
3
8
4
6
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 1
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 3
<br> 0
<br> 3
<br> 0
<br> B1
E133x Sv.Z2
<br> II
/3
<br> 7
9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> III/38522
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 5
<br> 2
<br> 2
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> I
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 1
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
2
<br> 7
0
<br> 5
0
<br> 3
0
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 7
<br> I
I
/
<br> 3
<br> 8
<br> 6
<br> I
I
I
/
3
8
4
6
<br> I
<br> I
<br> /
<br> 3
<br> 8
<br> 6
<br> I
I
/
3
<br> 7
<br> 9
<br> I
I
I
/
3
7
9
1
1
<br> 3
<br> 0
<br> 3
<br> 0
<br> 0
<br> m
<br> cca 300m
<br> 3
<br> m
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 5
0
<br>
m
<br> 6
<br> m
<br> 1
0
<br>
m
<br> 1
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 1
0
0
<br>
m
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 0
<br> m
<br> 1
0
0
<br>
m
<br> cca 500m
<br> 3
<br> m
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
0
<br> 5
0
<br> 2
0
0
<br>
m
<br> 3
0
0
<br>
m
<br> 3
0
<br> 1
0
<br> m
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<br> 0
<br> 5
<br> 0
<br> 2
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<br> 0
<br> 1
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 11,180 - 11,860 / 12,250 - 15,410
<br> II/379
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4 MIMOVOZIDLA S
<br> STAVBY
<br> DO 3,5t
<br> NAD 3,5t
<br> 2
<br> VIZ DETAIL
<br> VIZ DETAIL
<br> VIZ DETAIL
<br> V OBCI
<br> MIMO OBEC
<br> K
<br> OBCI MIN.:100m)

1_30466_situace_faze_1.pdf

V
<br> o
<br> h
<br> a
<br> n
<br> V
<br> o
<br> h
<br> a
<br> n
<br> 1xS7
B1
E13
<br> MIMO
<br> DOPRAVY A
VOZIDLA S
<br> STAVBY
<br> MIMO
<br> DOPRAVY A
VOZIDLA S
<br> STAVBY
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4 MIMOVOZIDLA S
<br> STAVBY
<br> - - - - - - - - -
<br> - - - - - - - -

30466_2017_spu_porr_deblin_tisnov.pdf

č.j.MUTI 30466/2017/ODŽÚ/Dv str.1/4
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD TIŠNOV
ODBOR DOPRAVY A ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD
<br> NÁMĚSTÍ MÍRU 346,666 19 TIŠNOV
<br> Č.j.MUTI 30466/2017/ODŽÚ/Dv V Tišnově,29.11.2017
<br> Vyřizuje:
Oprávněná úřední osoba:
XXXXX XXXXXXXX
<br> Tel.: XXX XXX XXX E-mail : XXXXX.dvoracek@tisnov.cz
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU NA DÁLNICÍCH,SILNICÍCH,MÍSTNÍCH
KOMUNIKACÍCH A VEŘEJNĚ PŘÍSTUPNÝCH ÚČELOVÝCH KOMUNIKACÍCH
<br> MěÚ Tišnov,odbor dopravy a živnostenský úřad jako příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností dle
§ 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
(zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen “ zákon o silničním provozu“),místně
příslušný dle § 11 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “správní řád“) <,>
<br> v řízení o opatření obecné povahy podle § 77 odst.5 zákona o silničním provozu,které bylo zahájeno na
základě podání společnosti PORR a.s <.>,IČ: 43005560,Dubečská 3238/36,Strašnice,100 00 Praha 10
zastoupené společností ZNAKOM s.r.o <.>,IČ: 26264641,Zengrova 2694/4,615 00 Brno,ze dne 27.11.2017
v souladu s ustanovením § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu
<br> stanovuje přechodnou úpravu provozu
<br> na pozemních komunikacích v souvislosti s dopravním omezením na silnici č.II/379 od začátku městysu
Deblín (ze směru od Velké Bíteše) po začátek města Tišnov a v křižovatce silnic č.II/379 a č.III/37911,dle
přiložené grafické přílohy - „II/379 DEBLÍN - TIŠNOV“ zpracované společností ZNAKOM s.r.o <.>,IČ:
26264641,Zengrova 2694/4,615 00 Brno z listopadu 2017 pod číslem zakázky 18Z00083,v úseku
správního obvodu Městského úřadu Tišnov a správního obvodu Městského úřadu Kuřim <.>
<br> Návrh stanovení přechodné úpravy provozu byl projednán s příslušným orgánem policie – Policie České
republiky,Krajského ředitelství policie Jihomoravského kraje,specializovaného pracoviště dopravního
inženýrství BM a BO ze dne 23.11.2017 pod č.j.KRPB-194122-16/ČJ-2017-0600DP-SED <.>
<br> Přechodná úprava provozu bude provedena za následujících podmínek:
 Provedení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích (dopravní značení) v souvislosti s
<br> dopravním omezením na silnici č.II/379 od začátku městysu Deblín (ze směru od Velké Bíteše) po
začátek města Tišnov a v křižovatce silnic č.II/379 a č.III/37911,bude realizováno dle přiložené
grafické přílohy potvrzené příslušným orgánem policie – Policií České republiky,Krajským
ředitelstvím policie Jihomoravského kraje,specializovaným pracovištěm dopravního inženýrství BM
a BO ze dne 23.11.2017 pod č.j.KRPB-194122-16/ČJ-2017-0600DP-SED <.>
<br>  Přechodná úprava provozu bude provedena v souladu se zákonem č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,a s vyhl.č <.>
294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve znění
<br>
<br> č.j.MUTI 30466/2017/ODŽÚ/Dv str.2/4
<br> pozdějších předpisů.Dopravní značení a dopravní zařízení musí být v souladu s technickými
podmínkami TP 65 (II.vydání) – Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích <,>
technickými podmínkami TP 100 (II.vydání) – Zásady pro orientační dopravní značení na
pozemních komunikacích,technickými podmínkami TP 169 – Zásady pro označování dopravních
situací na pozemních komunikacích,technickými podmínkami TP 133 - Zásady pro vodorovné
dopravní značení na pozemních komunikacích a VL.6.1 – Vybavení pozemních komunikací <.>
<br>  Dopravní značení a dopravní zařízení musí v souladu s ust.§ 62 odst.6 zákona o silničním provozu
svými rozměry,barvami a technickými požadavky odpovídat zvláštním technickým předpisům <.>
<br>  Odpovědný subjekt za provedení tohoto stanovení: PORR a.s <.>,IČ: 43005560,Dubečská 3238/36 <,>
Strašnice,100 00 Praha 10,Ing.XXXXX XXXXX,tel.: XXX XXX XXX <.>
<br>  Přechodná úprava provozu bude provedena v termínu ode dne nabytí účinnosti opatření obecné
povahy (nejdříve však od 10.12.2017) do 30.4.2018.1.etapa od 10.12.2017 do 1.3.2018
(výkres FÁZE 1),2.etapa – od 2.3.2018 do 30.4.2018 (výkres FÁZE 2) <.>
<br> Odůvodnění:
<br> Městský úřad Tišnov,odbor dopravy a živnostenský úřad,obdržel dne 27.11.2017 podání společnosti
PORR a.s <.>,IČ: 43005560,Dubečská 3238/36,Strašnice,100 00 Praha 10 zastoupené společností ZNAKOM
s.r.o <.>,IČ: 26264641,Zengrova 2694/4,615 00 Brno,ke stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních
komunikacích v souvislosti s dopravním omezením na silnici č.II/379 od začátku městysu Deblín (ze směru
od Velké Bíteše) po začátek města Tišnov a v křižovatce silnic č.II/379 a č.III/37911,v souladu s
ustanovením § 77 odst.1 písm.c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění
pozdějších předpisů.Jedná se o přechodné dopravní značení v rozsahu dle grafické přílohy - „II/379
DEBLÍN - TIŠNOV“ zpracované společností ZNAKOM s.r.o <.>,IČ: 26264641,Zengrova 269...

Načteno

edesky.cz/d/938273

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Deblín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz