Praha 21 - VŘ na tisk a distribuci ÚZ - II.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 21.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Kryci_list_nabidky_tiskarna.doc

Příloha č.2 výzvy k předložení nabídek na akci
:
„Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
„Výroba,tisk,doprava a roznos Újezdského zpravodaje“
Obchodní firma/jméno a příjmení uchazeče:
<br> IČ:
<br> sídlo:
<br> Jméno a příjmení osob tvořících statutární orgán (u obchodní společnosti) a způsob jednání jménem společnosti:
<br> Zápis v obchodním rejstříku (pokud je tam uchazeč zapsán): u.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.soudu v.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,oddíl.<.>.<.>.<.>.<.>,vložka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Kontaktní osoba:
<br> Tel.:
<br> E-mail:
<br> Fax:
Výrobní specifikace:
Periodicita:
měsíčník /mimo srpen/
Náklad:
4.200 kusů jednoho vydání
<br> Rozsah:
16 - 28 tiskových stran + 4 tiskové strany obálky
<br> Balení:
po 50 ks do folie (v případě více příloh po 25 ks do folie)
Technické specifikace:
Formát:
A4
<br> Vazba:
V1
<br> Barevnost:
4/4 CMYK – 1/1 černá
Papír:
90 g křída lesklá,všitá příloha černo bílá 70 g offset (prostřední dvojstrana)
Na přebalu:
uvedeno číslo časopisu,kalendářní XXX a měsíce,na které je časopis vydáván <,>
<br> označení názvu časopisu Újezdský zpravodaj,logo smluvních stran
Předmět plnění veřejné zakázky:
<br> Do ceny za celý předmět plnění je zahrnuto: grafické zpracování,korektury,tisk,knihařské zpracování,elektronická archivace,doprava a XXXXXX do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br> Celková konečná nabídková cena za celý předmět plnění veřejné zakázky vč.DPH:
<br> Formát
vazba
4/4CMYKstr <.>
1/1CMYK str <.>
celkem str <.>
cenová nabídka
<br> A4
V1
32
 
32
 
<br>
Specifikace technické podpory:
Uchazeč prohlašuje,že údaje v krycím listě odpovídají z jeho strany předloženému návrhu smlouvy o dílo a že před podáním nabídky prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění a finančně ohodnotil případné nesrovnalosti oproti zadávací dokumentaci.Hodnota případných nesrovnalostí oproti zadávací dokumentaci bude uvedena vedle celkové ceny plnění podle zadávací dokumentace <.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> datum zpracování nabídky
<br>
razítko a podpis oprávněné osoby
<br> PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE
<br> Název zakázky:
„Výroba,tisk,doprava a roznos Újezdského zpravodaje“
Obchodní firma/jméno a příjmení uchazeče:
<br> IČ:
<br> sídlo:
<br> Jméno a příjmení osob tvořících statutární orgán (u obchodní společnosti) a způsob jednání jménem společnosti:
<br> Zápis v obchodním rejstříku: u.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.soudu v.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,oddíl.<.>.<.>.<.>.<.>,vložka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Výše uvedený uchazeč tímto prohlašuje,že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 74 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty a dále prohlašuje,že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou veřejné zakázky,že jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k její realizaci,že se seznámil s podmínkami zadání zadavatele,že jsou veškeré tyto podklady pro něj srozumitelné a dostatečné,že se soutěžními podmínkami veřejné zakázky souhlasí a respektuje je a že disponuje takovými technickými a ekonomickými kapacitami,které jsou k realizaci veřejné zakázky nezbytné <.>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> datum
<br>
<br>
razítko a podpis oprávněné osoby
<br> PAGE
1

smlouva-navrh_22.11.2017.doc

Smlouva o dílo
uzavřená dle § 2586 a násl.z.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <,>
<br> v platném znění
Smluvní strany
<br> Městská část Praha 21
se sídlem:
Staroklánovická 260,190 16,Praha 9 <,>
zastoupená:
Karlou Jakob Čechovou - starostkou
IČ:
00240923
DIČ:
CZ00240923
bankovní spojení:
Česká spořitelna a.s.<,>
číslo účtu:
2000709369/0800
(dále jen objednatel nebo MČ Praha 21)
<br> na straně jedné
a
<br> Název:
<br> se sídlem:
<br>
jednající:
<br> IČ:
<br>
DIČ:
<br>
bankovní spojení:
<br>
číslo účtu:
registrace:
(dále jen zhotovitel)
<br>
na straně druhé
uzavírají v návaznosti na výsledek zadávacího řízení vyhlášeného na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Výroba,tisk,doprava a roznos časopisu Újezdský zpravodaj“ následující smlouvu o dílo <.>
Článek I
<br> Předmět smlouvy
<br> 1.Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje k výrobě a tisku časopisu Újezdský zpravodaj (dále také jen „dílo“) <.>
2.Součástí díla,které provádí zhotovitel na své náklady a nebezpečí,je:
· Grafická úprava vč.korektur
· Tisk a knihařské zpracování
· Elektronická archivace veškerých vydání časopisu
· Roznos výtisků díla do schránek v Újezdě nad Lesy – požadován 100% roznos a doručení 300 výtisků na podatelnu úřadu
<br> 3.Objednatel dodá zhotoviteli podklady pro grafické zpracování a zhotovení každého požadovaného čísla časopisu Újezdský zpravodaj ve formátu pdf nejpozději 10 dnů před termínem distribuce,viz odst.4 <.>
4.Obě smluvní strany se zavazují vytvořit u každého požadovaného čísla časopisu průkazným způsobem kontrolu zadání a potvrzení objednávky a specifikace,včetně harmonogramu prací (tisku a předání).Objednatel předá zhotoviteli podklady pro tisk požadovaného čísla časopisu vždy s dostatečným časovým předstihem,viz čl.3 tak,aby aktuální číslo ÚZ bylo vytištěno vždy nejpozději poslední den v příslušném měsíci.A aby distribuce zhotoveného čísla do schránek započala 1.dne v měsíci,nejpozději však 3.dne v měsíci a to tehdy,vyjde-li 1.den v měsíci na sobotu,nebo státní svátek <.>
5.Zhotovitel po řádném splnění všech plnění a po ukončení předmětné smlouvy předá objednateli veškerá vydání (čísla) časopisu k archivaci v elektronické podobě na CD nebo DVD nosiči nejpozději do jednoho měsíce po ukončení této smlouvy <.>
Výrobní specifikace:
<br> Periodicita:
měsíčník /mimo srpen/
Náklad:
4.200 kusů jednoho vydání
<br> Rozsah:
16 - 28 tiskových stran + 4 tiskové strany obálky
Balení:
po 50 ks do folie (v případě více příloh po 25 ks do folie)
Technické specifikace:
<br> Formát:
A4
Vazba:
V1
Barevnost:
4/4 CMYK – 1/1 černá
Papír:
90 g křída lesklá,všitá příloha bílá 70 g - offset
Na přebalu:
uvedeno číslo časopisu,kalendářní XXX a měsíce,na které je časopis vydáván,označení názvu
<br> časopisu Újezdský zpravodaj,logo smluvních stran
<br> Místo plnění:
<br> · Dodavatel se zavazuje měsíčně s výjimkou měsíce srpna,dodávat do výše uvedených míst plnění pravidelně 4.200 ks časopisu po dobu tří let od podpisu smlouvy o dílo.Zhotovitel je povinen předat výtisky řádně zabalené,označené a nepoškozené.Osobou oprávněnou převzít jednotlivá vydání časopisu je osoba oprávněná k věcným jednáním nebo jiná osoba,jejíž jméno objednatel zhotoviteli sdělí a naopak.V místě tiskárny pověřený kurýr,v místě objednatele archivářka.O předání a převzetí jednotlivých zakázek budou vždy smluvními stranami sepsány a podepsány dílčí Přejímací protokoly.Celkový závazek zhotovitele je pak splněn za výše uvedených podmínek dodáním posledního čísla časopisu,které jsou zahrnuty do celkového rozsahu předmětu plnění a převzetím bezvadné zakázky objednatelem na základě posledního dílčího Přejímacího protokolu podepsaného objednatelem a zhotovitelem <.>
Termín splnění:
<br> · Pro každý měsíčník k prvnímu dni v měsíci v návaznosti na čl.I odst.4 <.>
<br> Článek II
XXXX a platební podmínky
X.MČ Praha jako objednatel a ___________________________ jako dodavatel se dohodli,že úhrada ceny za veškeré plnění uvedené v této smlouvě bude zhotoviteli hrazena z bankovního účtu objednatele,tzn.dílčí faktury za řádné dodání bez vad budou měsíčně vystavovány a zasílány objednateli <.>
2.Celková cena díla vč.DPH činí:
Formát
vazba
4/4CMYK str <.>
1/1černá str <.>
celkem str <.>
cenová nabídka
<br> A4
V1
32
 
32
 
<br>
Tato cena je shodná s nabídkovou cenou,kterou uvedl zhotovitel ve své nabídce ze dne ________________a odpovídá parametrům z nabídky.V ceně je zahrnuta doprava finálních zakázek do místa plnění a standardní balení ve sjednaném rozsahu a distribuce díla do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br> 3.Cena jednotlivých vydání bude fakturována měsíčně zhotovitelem samostatně vždy po řádném převzetí vydání objednatelem (300 ks na podatelnu ÚMČ P21) a řádném roznosu do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br> 4.Právo na zaplacení měsíční úhrady za zhotovení díla vzniká zhotoviteli řádným splněním jeho závazku v místě plnění a způsobem uvedeným v této smlouvě <.>
<br> 5.Objednatel je povinen zaplatit cenu díla až po převzetí vydání a podepsání přejímacího protokolu oběma smluvními stranam...

smlouva-navrh_22.11.2017.pdf

1 / 4
<br> Smlouva o dílo
<br>
uzavřená dle § 2586 a násl.z.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <,>
v platném znění
<br>
<br> Smluvní strany
<br>
Městská část Praha 21
se sídlem: Staroklánovická 260,190 16,Praha 9 <,>
zastoupená: Karlou Jakob Čechovou - starostkou
IČ: 00240923
DIČ: CZ00240923
bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.<,>
číslo účtu: 2000709369/0800
(dále jen objednatel nebo MČ Praha 21)
na straně jedné
<br> a
<br> Název:
se sídlem:
jednající:
IČ:
DIČ:
bankovní spojení:
číslo účtu:
registrace:
(dále jen zhotovitel)
na straně druhé
<br> uzavírají v návaznosti na výsledek zadávacího řízení vyhlášeného na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem
<br> „Výroba,tisk,doprava a roznos časopisu Újezdský zpravodaj“ následující smlouvu o dílo <.>
<br>
<br>
Článek I
Předmět smlouvy
<br>
1.Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje k výrobě a tisku časopisu Újezdský zpravodaj (dále také jen „dílo“) <.>
<br> 2.Součástí díla,které provádí zhotovitel na své náklady a nebezpečí,je:
• Grafická úprava vč.korektur
• Tisk a knihařské zpracování
• Elektronická archivace veškerých vydání časopisu
• Roznos výtisků díla do schránek v Újezdě nad Lesy – požadován 100% roznos a doručení 300 výtisků na
<br> podatelnu úřadu
<br>
3.Objednatel dodá zhotoviteli podklady pro grafické zpracování a zhotovení každého požadovaného čísla
časopisu Újezdský zpravodaj ve formátu pdf nejpozději 10 dnů před termínem distribuce,viz odst.4 <.>
<br>
4.Obě smluvní strany se zavazují vytvořit u každého požadovaného čísla časopisu průkazným způsobem kontrolu
<br> zadání a potvrzení objednávky a specifikace,včetně harmonogramu prací (tisku a předání).Objednatel předá
zhotoviteli podklady pro tisk požadovaného čísla časopisu vždy s dostatečným časovým předstihem,viz čl.3
tak,aby aktuální číslo ÚZ bylo vytištěno vždy nejpozději poslední den v příslušném měsíci.A aby distribuce
zhotoveného čísla do schránek započala 1.dne v měsíci,nejpozději však 3.dne v měsíci a to tehdy,vyjde-li 1 <.>
den v měsíci na sobotu,nebo státní svátek <.>
<br>
<br> 5.Zhotovitel po řádném splnění všech plnění a po ukončení předmětné smlouvy předá objednateli veškerá
vydání (čísla) časopisu k archivaci v elektronické podobě na CD nebo DVD nosiči nejpozději do jednoho měsíce
po ukončení této smlouvy <.>
<br>
<br>
VÝROBNÍ SPECIFIKACE:
Periodicita: měsíčník /mimo srpen/
Náklad: 4.200 kusů jednoho vydání
Rozsah: 16 - 28 tiskových stran + 4 tiskové strany obálky
Balení: po 50 ks do folie (v případě více příloh po 25 ks do folie)
<br>
<br>
2 / 4
<br>
<br> TECHNICKÉ SPECIFIKACE:
Formát: A4
<br> Vazba: V1
Barevnost: 4/4 CMYK – 1/1 černá
<br> Papír: 90 g křída lesklá,všitá příloha bílá 70 g - offset
Na přebalu: uvedeno číslo časopisu,kalendářní XXX a měsíce,na které je časopis vydáván,označení názvu
časopisu Újezdský zpravodaj,logo smluvních stran
<br> MÍSTO PLNĚNÍ:
• Dodavatel se zavazuje měsíčně s výjimkou měsíce srpna,dodávat do výše uvedených míst plnění
<br> pravidelně 4.200 ks časopisu po dobu tří let od podpisu smlouvy o dílo.Zhotovitel je povinen předat
výtisky řádně zabalené,označené a nepoškozené.Osobou oprávněnou převzít jednotlivá vydání časopisu
je osoba oprávněná k věcným jednáním nebo jiná osoba,jejíž jméno objednatel zhotoviteli sdělí a
naopak.V místě tiskárny pověřený kurýr,v místě objednatele archivářka.O předání a převzetí
jednotlivých zakázek budou vždy smluvními stranami sepsány a podepsány dílčí Přejímací protokoly <.>
Celkový závazek zhotovitele je pak splněn za výše uvedených podmínek dodáním posledního čísla
časopisu,které jsou zahrnuty do celkového rozsahu předmětu plnění a převzetím bezvadné zakázky
objednatelem na základě posledního dílčího Přejímacího protokolu podepsaného objednatelem a
zhotovitelem <.>
<br>
TERMÍN SPLNĚNÍ:
<br> • Pro každý měsíčník k prvnímu dni v měsíci v návaznosti na čl.I odst.4 <.>
<br>
<br>
<br>
Článek II
XXXX a platební podmínky
<br>
X.MČ Praha jako objednatel a ___________________________ jako dodavatel se dohodli,že úhrada ceny za
<br> veškeré plnění uvedené v této smlouvě bude zhotoviteli hrazena z bankovního účtu objednatele,tzn.dílčí
faktury za řádné dodání bez vad budou měsíčně vystavovány a zasílány objednateli <.>
<br>
<br> 2.Celková cena díla vč.DPH činí:
<br>
Formát vazba 4/4CMYK str.1/1černá str.celkem str.cenová nabídka
<br> A4 V1 32 32
<br>
<br> Tato cena je shodná s nabídkovou cenou,kterou uvedl zhotovitel ve své nabídce ze dne ________________a
odpovídá parametrům z nabídky.V ceně je zahrnuta doprava finálních zakázek do místa plnění a standardní
balení ve sjednaném rozsahu a distribuce díla do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br>
3.Cena jednotlivých vydání bude fakturována měsíčně zhotovitelem samostatně vždy po řádném převzetí
<br> vydání objednatelem (300 ks na podatelnu ÚMČ P21) a řádném roznosu do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br> 4.Právo na zaplacení měsíční úhrady za zhotovení díla vzniká zhotoviteli řádným splněním jeho závazku v místě
<br> plnění a způsobem uvedeným v této smlouvě <.>
<br> 5.Objednatel je po...

Kryci_list_nabidky_tiskarna.pdf

Příloha č.2 výzvy k předložení nabídek na akci : „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br>
<br> 1
<br>
<br>
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> „Výroba,tisk,doprava a roznos Újezdského zpravodaje“
<br>
Obchodní firma/jméno a příjmení uchazeče:
<br> IČ:
<br> sídlo:
<br> Jméno a příjmení osob tvořících statutární orgán (u obchodní společnosti) a způsob jednání
<br> jménem společnosti:
<br> Zápis v obchodním rejstříku (pokud je tam uchazeč zapsán): u.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.soudu v
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,oddíl.<.>.<.>.<.>.<.>,vložka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>
<br> Kontaktní osoba:
<br> Tel.:
<br> E-mail:
<br> Fax:
<br>
<br> Výrobní specifikace:
<br>
<br> Periodicita: měsíčník /mimo srpen/
<br> Náklad: 4.200 kusů jednoho vydání
<br> Rozsah: 16 - 28 tiskových stran + 4 tiskové strany obálky
<br> Balení: po 50 ks do folie (v případě více příloh po 25 ks do folie)
<br>
<br> Technické specifikace:
<br>
<br> Formát: A4
<br> Vazba: V1
<br> Barevnost: 4/4 CMYK – 1/1 černá
<br> Papír: 90 g křída lesklá,všitá příloha černo bílá 70 g offset (prostřední dvojstrana)
<br> Na přebalu: uvedeno číslo časopisu,kalendářní XXX a měsíce,na které je časopis vydáván <,>
<br> označení názvu časopisu Újezdský zpravodaj,logo smluvních stran
<br>
<br> Předmět plnění veřejné zakázky:
<br>
<br> Do ceny za celý předmět plnění je zahrnuto: grafické zpracování,korektury,tisk,knihařské
<br> zpracování,elektronická archivace,doprava a XXXXXX do schránek v Újezdě nad Lesy <.>
<br>
<br> Celková konečná nabídková cena za celý předmět plnění veřejné zakázky vč.DPH:
<br>
<br>
<br> Formát vazba 4/4CMYKstr.1/1CMYK str.celkem str.cenová nabídka
<br> A4 V1 32 32
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Příloha č.2 výzvy k předložení nabídek na akci : „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br>
<br> 2
<br>
<br> Specifikace technické podpory:
<br>
<br> Uchazeč prohlašuje,že údaje v krycím listě odpovídají z jeho strany předloženému návrhu
<br> smlouvy o dílo a že před podáním nabídky prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny
<br> plnění a finančně ohodnotil případné nesrovnalosti oproti zadávací dokumentaci.Hodnota
<br> případných nesrovnalostí oproti zadávací dokumentaci bude uvedena vedle celkové ceny
<br> plnění podle zadávací dokumentace <.>
<br>
<br>
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> datum zpracování nabídky razítko a podpis oprávněné osoby
<br>
<br> Příloha č.3 výzvy k předložení nabídek na akci : „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br>
<br> 1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE
<br>
Název zakázky: „Výroba,tisk,doprava a roznos Újezdského zpravodaje“
<br> Obchodní firma/jméno a příjmení uchazeče:
<br>
<br> IČ:
<br>
<br> sídlo:
<br>
<br> Jméno a příjmení osob tvořících statutární orgán (u obchodní společnosti) a způsob jednání
<br> jménem společnosti:
<br>
<br> Zápis v obchodním rejstříku: u.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.soudu v.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,oddíl.<.>.<.>.<.>.<.>,vložka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>
<br>
<br> Výše uvedený uchazeč tímto prohlašuje,že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle §
<br> 74 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,že je vázán celým obsahem
<br> nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty a dále prohlašuje,že se v plném rozsahu seznámil
<br> s rozsahem a povahou veřejné zakázky,že jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a
<br> jiné podmínky nezbytné k její realizaci,že se seznámil s podmínkami zadání zadavatele,že
<br> jsou veškeré tyto podklady pro něj srozumitelné a dostatečné,že se soutěžními podmínkami
<br> veřejné zakázky souhlasí a respektuje je a že disponuje takovými technickými a
<br> ekonomickými kapacitami,které jsou k realizaci veřejné zakázky nezbytné <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> datum razítko a podpis oprávněné osoby

Zadavaci_podminky_tiskarna_15.11.2017.pdf

Příloha č.1 výzvy k předložení nabídek na akci „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br> Strana 1 (celkem 3)
<br> Podmínky zadání veřejné zakázky malého rozsahu na akci
<br> „Výroba,tisk,doprava a roznos Újezdského zpravodaje“
<br>
<br>
1.Vymezení plnění veřejné zakázky
<br> Předmětem plnění je výroba,tisk,doprava a XXXXXX do schránek v Újezdě nad Lesy měsíčníku
<br> Újezdský zpravodaj dle specifikace v uvedené v návrhu smlouvy <.>
<br>
<br>
<br> 2.Doba a místo plnění
<br> Doba je stanovena na 3 roky od podpisu smlouvy <.>
<br> Místo dodání: Staroklánovická 260,Praha 9 – Újezd nad Lesy (300 ks pro potřeby ÚMČ
<br> P21),3.900 ks roznést do schránek v Újezdě nad lesy – požadujeme 100% roznos <.>
<br> 3.Prokázání kvalifikace
<br> Zájemce prokáže splnění kvalifikace dle zákona takto:
<br> Doložit výpisem z obchodního rejstříku nebo dokladem o oprávnění k podnikání (v kopii
<br> s tím,že před uzavřením smlouvy může zadavatel požadovat originál či úředně ověřenou
<br> kopii dokladu)
<br>
<br> 4.Kritéria pro hodnocení nabídek
<br> Hodnocená kritéria:
<br> - nabídková XXXX s DPH stanovená aritmetickým průměrem všech položek XX %
- reference 20 %
<br>
<br> - 5.Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta podání nabídek: 5.ledna 2018 do 11.00 hod <.>
<br> V případě zaslání poštou je pro účast rozhodující termín doručení nabídky vyhlašovateli <,>
<br> nikoliv jeho předání k poštovní přepravě <.>
<br>
<br> Místo pro podání nabídek:
<br> Úřad městské části Praha 21 - podatelna
<br> Staroklánovická 260
<br> 190 16 Praha 9 – Újezd nad Lesy
<br>
<br> Nabídku zájemce předloží v zalepení obálce označené: “NEOTVÍRAT – VZ –
<br> ZPRAVODAJ“ podatelně nebo poštou na níže uvedenou adresu zadavatele.Uzavřené obálky
<br> budou opatřeny na uzavření razítkem,podpisem uchazeče a budou mít uvedenu zpáteční
<br> adresu uchazeče <.>
<br>
<br> 6.Identifikační údaje zadavatele
<br> obchodní jméno: Městská část – Praha 21
<br> sídlo: Staroklánovická 260,Praha 9 – Újezd nad Lesy,190 16
<br> IČO: 00240923
<br> bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s <.>
<br> číslo účtu: 2000709369/0800
<br> zastoupená: XXXXX XXXXX XXXXXXX - starostka MČ Praha XX
<br>
<br>
<br>
<br> Příloha č.1 výzvy k předložení nabídek na akci „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br> Strana 2 (celkem 3)
<br> 7.Doba,po kterou je dodavatel vázán svou účastí
<br> Zájemce je vázán svou nabídkou po dobu 30 kalendářních dnů ode dne skončení lhůty pro
<br> podání nabídek <.>
<br>
<br> 8.Další
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit,příp <.>
<br> vyjasnit informace,deklarované uchazeči v nabídkách,jednat s vybraným uchazečem o
<br> konečném znění smlouvy o dílo s tím,že nebudou měněny ustanovení,která byla předmětem
<br> hodnocení veřejné zakázky <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení veřejné zakázky bez udání důvodu <.>
<br> Předložené nabídky se nebudou vracet <.>
<br>
<br> 9.Požadavky na jednotné uspořádání písemné nabídky
<br> Nabídku podá uchazeč zpracovanou v českém jazyce a musí obsahovat:
<br>
<br> a) Vyplněný krycí list nabídky (nevyplněný vzor - příloha č.2 výzvy k předložení nabídek) <,>
<br> který bude obsahovat název a přesnou adresu uchazeče s označením pověřeného zástupce pro
<br> případné další jednání,vč.uvedení tel <.>,fax <.>,a mailového spojení dále:
<br>
<br> celkovou konečnou nabídkovou cenu za celý předmět veřejné zakázky,a to
<br> - s DPH <,>
<br> - s členěním po jednotlivých řádcích tabulky
<br>
<br>
<br> Tento krycí list bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče <.>
<br> Nevyplněný krycí list tvoří přílohu č.2 této zadávací dokumentace <.>
<br>
<br> b) Čestné prohlášení (nevyplněný vzor - příloha č.3 výzvy k předložení nabídek),že je
<br> uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty a dále prohlášení
<br> uchazeče,že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle zákona (§ 74 zákona),že se
<br> v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou veřejné zakázky,že jsou mu známy veškeré
<br> technické,kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k její realizaci,že jsou pro něj tyto podklady
<br> srozumitelné a dostatečné,že je jeho činnost pojištěna,že se soutěžními podmínkami veřejné
<br> zakázky souhlasí a respektuje je,a že disponuje takovými technickými,personálními a
<br> ekonomickými kapacitami,které jsou k realizaci veřejné zakázky nezbytné <.>
<br> Toto prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče <.>
<br>
<br> c) Výpis z obchodního rejstříku nebo oprávnění k podnikání podle zvl.právních
<br> předpisů dle zákona (§ 77 zákona) – stačí v prosté kopii
<br>
<br>
<br> d) Návrh smlouvy o dílo
<br> Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh smlouvy o dílo podepsaný statutárním
<br> zástupcem uchazeče nebo osobou příslušně zmocněnou.Do smlouvy budou zakomponovány
<br> platební podmínky <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Příloha č.1 výzvy k předložení nabídek na akci „Výroba,tisk,doprava a roznos ÚZ“
<br> Strana 3 (celkem 3)
<br> DALŠÍ PODMÍNKY
<br> Případy,...

Vyzva.pdf

MĚSTSKÉ ČAST,PRAHA 21 IN\IIIIIÍIWIIWIW1||l|11||1||11 URAD MEQTSKE CAS'TI mez muss KANCELAR TAJEMNIKA STAROKLÁNOVICKÁ 260,I90 16 PRAHA 9,TEL.: 281 012 911,FAX: 281 971 531,POSTA©PRAHA2LCZ VÁŠ 00sz ČJ: ZE DNE: NAŠE ČJ.: SPIS.ZN.: VYŘIZUJE: TEL.: E-MAIL: DATUM: UMCP21/17469/2017/KT/Sai Městská část Praha 21 XXXXXXXX XXXXX Staroklánovická XXX XXXXXXXXX XXXXX Praha vladimir.saitz©prahaX !.cz 28.1 1.2017 Věc: Výzva na výběrové řízení na tisk a distribgci Úiezdske'ho zpravodaje ÚMČ Praha 21 vyhlašuje dne 29.11.2017 výběrové řízení na graflckou úpravu,tisk a distribuci Újezdského zpravodaje.Podmínky VŘ jsou v příloze.Případné nabídky zasílejte na adresu ÚMČ Praha 21,Staroklánovická 260,Praha 9,v uzavřené obálce označené „VŘ Újezdský zpravodaj“ do dne: 5.ledna 2018,11.00 hodin.Ing.Josngrlovs ý Tajemník UMC Pr & 21 ML„TSKA ČAST PRM-11x 21 “P íUŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI—\ _r.„ _-x'.-1'x- 1/1

Načteno

edesky.cz/d/937650

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Zákon 106/1999   Veřejná zakázka   Zákon 106/1999   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 21      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz