Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Mikulov.
Město MIKULOV
<br> Návrh střednědobého výhledu rozpočtu města Mikulov na období 2018-2022
<br> Kompletní dokument je k dispozici na webových stránkách města Mikulov:
<br> http://WWW.1nikulov.cz/mesto-mikulov/samosprava—mesta/roznocet-mesta/
<br> Listinná podoba je uložena v kanceláři finančního odboru — č.351,adresa Městský úřad Mikulov,Náměstí 1 <.>
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXXX vedoucí finančního odboru
<br> Zveřejněno: ? ; _ <,>
<br> Sejmuto: odbc organi- cm; v) a vnitřních\ „" am ;;-
<br> 2 Střednědobý výhled rozpočtu města
<br> Střednědobý výhled rozpočtu je střednědobý plán,který slouží pro plánování rozvoje územních sa— mosprávných celků.]e zpracován jako přehledný a komplexní dokument,který na základě všech dostupných informací zobrazuje vývoj příjmů a výdajů,včetně smluvně podložených investičních akcí a dluhové služby.Výhodou takto sestaveného střednědobého výhledu rozpočtu je úspora času při sestavování rozpočtu,usnadnění tvorby podkladů pro žádost O úvěr nebo dotaci a v neposlední řadě informace O velikosti volných finančních prostředků využitelných na pokrytí investičních zámě- rů.Upozorňuje také na možná rizika při získávání nových úvěrů <.>
<br> 2.1 ZDROJE STŘEDNĚDOBÉHO VÝHLEDU ROZPOČTU
<br> [ Platný rozpočet města — Základní dokument,ze kterého vychází sestavený střednědobý výhled
<br> rozpočtu
<br> Provedená analýza hospodaření města
<br> Střednědobý výhled státu — zejména hodnoty sdílených daní
<br> Plán investičních akcí na rok 2018 - 2020
<br> Dluhová služba - přehled stávajících závazků města,případně plánované splátky jistin a úroků
<br> na pokrytí plánovaných investičních akcí
<br> m Koeficienty Odpovídající potřebám,povinnostem a ekonomickému hospodaření města dle předpokládaného vývoje ekonomiky státu
<br>.Konzultace s odpovědnými pracovníky městského úřadu,zejména finančního odboru
<br> 2.2 SESTAVENÝ STŘEDNĚDOBÝ VÝHLED ROZPOČTU
<br> Střednědobý výhled rozpočtu je sestaven s jistou mírou opatrnosti,tzn.s mírně nižšími Očekávanými příjmy a trochu nadhodnocenými výdaji.je ale postaven na reálných základech <.>
<br> Vývoj příjmové i výdajové strany upraveného rozpočtu a střednědobého výhledu rozpočtu byl dále očištěn o ty částky,které souvisí s vybranými poskytnutými transfery,a to na základě účelového zna— ku záznamu (např.: neinvestiční přijaté transfery ze státního rozpočtu zejména na položkách 4111 a 4116,apod.).Tyto transfery nemají vzhledem ke změnám jasně definovanou strukturu a tudíž je je- jich výše těžko odhadnutelná.S tím souvisí také absence té části výdajové strany rozpočtu,na které jsou tyto dotace poskytovány,tj.Operace se stejnými účelovými znaky (např.: výdaje na platy za- městnanců včetně pojistného,neinvestiční nákupy,apod.).Je dobré upozornit na tO,že některé meziroční ukazatele či celkové Objemy tímto mohou navodit dojem zhoršeného hospodaření,ale toto je způsobeno především nezahrnutím vybraných účelových,rozpočtem protékajících prostředků a do jisté míry též absencí kapitálových příjmů a investičních transferů <.>
<br> Zvytvořeného střednědobého výhledu rozpočtu,který zobrazuje tabulka kumulovaného výhledu,vyplývá,že střednědobý výhled rozpočtu je postaven na následujících faktech:
<br> I Příjmy ze sdílených daní meziročně rostou,jsou určeny předpokládaným vývojem na základě státního rozpočtu na rok 2017 a 2018,střednědobého výhledu státu na roky 2019 — 2020 a ná- slednou predikcí do roku 2022.Ponechána je 2,0% rezerva Oproti predikci MF ČR.Nárůst sdílených daní od roku 2016 (skutečnost),resp.2017 (plán rozpočtu) do konce střednědobého výhledu rozpočtu je 29,9 mil.Kč,resp.29,3 mil.Kč <.>
<br> 16
<br> jj onlsons jj“
<br> Provozní přebytek nabývá ve všech letech střednědobého výhledu rozpočtu kladné hodnoty a od roku 2016,resp.2017 do roku 2022 vykazuje pokles 1,1 resp.růst 32,9 mil.Kč na 63,2 mil.Kč v roce 2022 <.>
<br> Na konci Období střednědobého výhledu rozpočtu index provozních úspor nabývá hodnoty 27,2 %,což představuje oproti roku 2016,resp.2017 pokles o 1,9 resp.růst 0 12,7 procentního bodu <.>
<br> V Období střednědobého výhledu rozpočtu 2018 — 2022 se v rozpočtu nepočítá s prodejem dlouhodobého majetku.Případný prodej bude odvislý od investiční aktivity města v jednotli- vých letech výhledu <.>
<br> DO střednědobého výhledu rozpočtu jsou zahrnuty investiční akce na Období 2018 — 2020,a to objemu od 54,0 mil.Kč (2020) do 144,5 mil.Kč (2018) Investiční aktivita bude dále odvislá od potřeb města a výsledku hospodaření v jednotlivých letech výhledu <.>
<br> Vzhledem k charakteru kapitálových výdajů jsou v roce 2018 uvažovány investiční transfery ve výši 58,8 mil.Kč,tj.40,7 % <.>
<br> V období výhledu 2018 - 2022 dojde k úplnému splacení všech úvěrů Od České spořitelny.Cel- kem se ve sledovaném období podaří uhradit závazky ve výši 1,9 mil.Kč.Vzhledem k tomu,že město v následujících letech nepočítá s přijetím nového úvěru,klesne index dluhové služby na nulovou hodnotu v posledním roce výhledu <.>
<br> Tabulka č.6: Kumulovaný střednědobý výhled rozpočtu
<br> Da...
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Město Mikulov | ||
---|---|---|
29. 06. 2025 | Návrh Závěrečného účtu DSO Čistší střední Podyjí Mikulov za rok 2024 | |
27. 06. 2025 | OOP: Stanovení přechodné úpravy provozu na účelové komunikaci v k.ú. Březí u Mikulova | |
27. 06. 2025 | veřejná vyhláška - rozhodnutí: Pavlov, příp. NN, Šálek | |
27. 06. 2025 | JES Březí - ul. Pohraniční, rekonstrukce a dobudování chodníků | |
26. 06. 2025 | KZS/JES Mikulov , Novostavba FVE na střeše HZS JMK | |
...a další |