Město Jaroměř - Opakované výběrové řízení č. 33/2017: referent odboru majetku města

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jaroměř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Přihláška do výběrového řízení
List1
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ
<br> Přihlašuji se do výběrového řízení na obsazení pracovního místa:
<br>
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Datum a místo narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Místo trvalého pobytu:
<br> Číslo občanského průkazu,nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka
<br>
Telefonní spojení:
<br> E-mail:
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br>
PROHLÁŠENÍ
V souladu s ustanovením § 5 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,ve znění pozdějších předpisů,souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji městu Jaroměř,byly zpracovávány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
<br>
<br>
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br> Kontaktní adresa:
<br>
<br> Přílohy:
▪ strukturovaný životopis
▪ výpis z evidence Řejstříku trestů
▪ ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
▪ kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělávání
▪ čestné prohlášení,týkající se osob narozených před 1.12.1971,ohledně splnění předpokladů dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky v platném znění,tzv.lustrační zákon.Toto prohlášení bude v případě přijetí nahrazeno „Osvědčením MV ČR“ <,>
Podmínky výběrového řízení
Stránka 1 z 2
<br>
<br>
<br>
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br>
<br> město Jaroměř
vyhlašuje
<br>
<br>
<br>
opakované výběrové řízení č.33/2017
<br>
na obsazení pracovního místa
referent odboru majetku města
<br>
<br> Místo výkonu práce: Jaroměř
Předpokládaný nástup do zaměstnání: 01.01.2018
Doba trvání pracovního poměru: Plný pracovní úvazek,doba neurčitá,tříměsíční
<br> zkušební doba
Platové zařazení: Platová třída č.9
Poznámka: zařazení do platové třídy dle nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných
službách a správě v platném znění a nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění <.>
<br>
Pracovní náplň:
<br> • zajišťuje správu majetku města a majetku státu ve vymezené působnosti obce <,>
<br> • komplexně plánuje a zajišťuje provádění pravidelných prohlídek,a to agendy výchozích a
periodických revizí elektro,hromosvodů,výtahů,komínů,hasebních prostředků,požárních klapek
v nemovitých věcech,vede záznamy a podává návrhy na provádění oprav a údržby <,>
<br> • provádí drobné opravy a údržbu nemovitých věcí – různorodé řemeslné práce včetně malé
mechanizace <,>
<br> • přejímá,zaznamenává a vyřizuje hlášení od nájemníků o vzniklých závadách a vede jejich evidenci <,>
<br> • jedná s nájemníky a posuzuje charakter požadovaných oprav,posuzuje jejich oprávněnost vzhledem
k nařízení vlády č.308/2015 Sb <.>,o vymezení pojmů běžná údržba a drobné opravy související s
užíváním bytu,a vzhledem k ustanovením v příslušné uzavřené nájemní smlouvě,řídí se planými
právními předpisy <,>
<br> • zodpovídá za včasné řešení požadavků a nahlášených závad,snaží se nalézt efektivní řešení <,>
sporné situace řeší s vedoucím oddělení <,>
<br> • zajišťuje agendu energetických auditů a pasportizace nemovitostí v majetku města <,>
<br> • vypisuje objednávky na opravy a vede evidenci objednávek <,>
<br> • přebírá na místě a kontroluje provedené práce od dodavatelů a ověřuje pravdivost fakturovaných
...
Přihláška do výběrového řízení
List1
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ
<br> Přihlašuji se do výběrového řízení na obsazení pracovního místa:
<br>
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Datum a místo narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Místo trvalého pobytu:
<br> Číslo občanského průkazu,nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka
<br>
Telefonní spojení:
<br> E-mail:
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br>
PROHLÁŠENÍ
V souladu s ustanovením § 5 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,ve znění pozdějších předpisů,souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji městu Jaroměř,byly zpracovávány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
<br>
<br>
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br> Kontaktní adresa:
<br>
<br> Přílohy:
▪ strukturovaný životopis
▪ výpis z evidence Řejstříku trestů
▪ ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
▪ kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělávání
▪ čestné prohlášení,týkající se osob narozených před 1.12.1971,ohledně splnění předpokladů dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky v platném znění,tzv.lustrační zákon.Toto prohlášení bude v případě přijetí nahrazeno „Osvědčením MV ČR“ <,>
Podmínky výběrového řízení
Stránka 1 z 2
<br>
<br>
<br>
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br>
<br> město Jaroměř
vyhlašuje
<br>
<br>
<br>
opakované výběrové řízení č.33/2017
<br>
na obsazení pracovního místa
referent odboru majetku města
<br>
<br> Místo výkonu práce: Jaroměř
Předpokládaný nástup do zaměstnání: 01.01.2018
Doba trvání pracovního poměru: Plný pracovní úvazek,doba neurčitá,tříměsíční
<br> zkušební doba
Platové zařazení: Platová třída č.9
Poznámka: zařazení do platové třídy dle nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných
službách a správě v platném znění a nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění <.>
<br>
Pracovní náplň:
<br> • zajišťuje správu majetku města a majetku státu ve vymezené působnosti obce <,>
<br> • komplexně plánuje a zajišťuje provádění pravidelných prohlídek,a to agendy výchozích a
periodických revizí elektro,hromosvodů,výtahů,komínů,hasebních prostředků,požárních klapek
v nemovitých věcech,vede záznamy a podává návrhy na provádění oprav a údržby <,>
<br> • provádí drobné opravy a údržbu nemovitých věcí – různorodé řemeslné práce včetně malé
mechanizace <,>
<br> • přejímá,zaznamenává a vyřizuje hlášení od nájemníků o vzniklých závadách a vede jejich evidenci <,>
<br> • jedná s nájemníky a posuzuje charakter požadovaných oprav,posuzuje jejich oprávněnost vzhledem
k nařízení vlády č.308/2015 Sb <.>,o vymezení pojmů běžná údržba a drobné opravy související s
užíváním bytu,a vzhledem k ustanovením v příslušné uzavřené nájemní smlouvě,řídí se planými
právními předpisy <,>
<br> • zodpovídá za včasné řešení požadavků a nahlášených závad,snaží se nalézt efektivní řešení <,>
sporné situace řeší s vedoucím oddělení <,>
<br> • zajišťuje agendu energetických auditů a pasportizace nemovitostí v majetku města <,>
<br> • vypisuje objednávky na opravy a vede evidenci objednávek <,>
<br> • přebírá na místě a kontroluje provedené práce od dodavatelů a ověřuje pravdivost fakturovaných
...

Načteno

edesky.cz/d/935918

Meta

Nabídka zaměstnání   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Jaroměř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz