Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zlín.
Magistrát města Zlína,Odbor stavebních a dopravních řízení (stavební úřad) <,>
<br> náměstí Míru 12,761 40 Zlín
<br>
Spisová značka: MMZL-SÚ-143888/2017/Čal
<br> Číslo jednací dokumentu: MMZL 148239/2017 Zlín,dne 21.11.2017
<br> Oprávněná úřední osoba: Ing.XXXXXXXXX XXXXXX,tel.XXXXXXXXX
<br>
<br>
<br> Statutární město Zlín,náměstí Míru 12,761 40 Zlín 1
<br>
<br> OZNÁMENÍ
<br> ZAHÁJENÍ ÚZEMNÍHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> Statutární město Zlín,náměstí Míru 12,761 40 Zlín 1 <,>
<br> kterého zastupuje XXXXX XXXXXXX,Skalka I XXX,Kudlov,XXX XX Zlín 1
<br> (dále jen "žadatel") podal dne 9.11.2017 žádost o změnu územního rozhodnutí o umístění stavby:
<br> "Cyklostezka Zlín,ul.Výletní a Tyršovo nábřeží"
<br>
<br> na pozemcích st.p.691,parc.č.53/2,1297/1,1297/4,1297/6,1297/17,1304/6,1304/7,1314/9,1776/10 <,>
<br> 1776/13,1786/4,1786/6,1799/8,1893/1,1900/3,2880/4,2988/1,2988/2,3461/1,3476/1,3476/2 <,>
<br> 3476/3,3477/2,3500/1,3500/8,3500/9,3504/6,3504/7,3504/17,3505/2,3546/1,3546/31,3546/32 <,>
<br> 3546/33,3546/34,3556/1,3556/9,4083/6,4083/9,4426,1820/2,1822/3,1822/5,1822/8,1897,3504/8 v
<br> katastrálním území Zlín.Uvedeným dnem bylo zahájeno řízení o změně územního rozhodnutí <.>
<br>
<br> Změna stavby před dokončením obsahuje:
<br> Stavba bude nově umístěna i na pozemcích p.č.1820/2,1822/3,1822/5,1822/8,1897,3504/8 v
<br> katastrálním území Zlín <.>
<br> Dokumentace řeší výstavbu infrastruktury pro bezpečnou dopravu cyklistů a chodců.Z hlediska
<br> cyklistické dopravy je tato z části řešena stezkou pro společný provoz chodců a cyklistů,z části stezkou
<br> vyhrazenou pro cyklisty a z části bude cyklistická doprava vedena vozovkou zlidněné komunikace v zóně
<br> s dopravním omezením.Z hlediska pěší dopravy jsou navrženy úpravy vybraných přechodů a míst pro
<br> přecházení výstavbou zvýšených prahů nebo plochy křižovatky <.>
<br> Trasa je přednostně řešena jako stezka se společným provozem chodců a cyklistů šířky 3 - 4 m,která je
<br> vedena v přidruženém prostoru místní komunikace.Součástí stavby jsou dva mimoúrovňové úseky,které
<br> jsou řešeny samostatnou komunikací funkční třídy skupiny D,podskupiny D2 - stezka pro cyklisty a pěší
<br> šířky 2,5 m.Na Tyršově nábřeží jsou z důvodu nedostatečné šířky uličního prostoru cyklisté vedeni ve
<br> vozovce zklidněné komunikace v novém uspořádání: chodník šířky 2,25 m,vozovka 4,75 m,odrazový
<br> proužek u plotů min.š.0,75 m <.>
<br> Stavba začíná v napojení na stávající stezku v ul.Fügnerovo nábř <.>,pokračuje podchodem mostu ul <.>
<br> Sokolská,ulicí Tyršovo nábřeží,podchodem mostu u okružní křižovatky u obchodního centra Čepkov
<br> (OC Čepkov) do ulice Výletní,kde se v blízkosti tenisových kurtů u teplárny jednak napojuje na stávající
<br> stezku a také k přechodu ul.Výletní <.>
<br> Výstavba stezky je řešena SO 101.Vzhledem k značné různorodosti řešení je dělení na větve řešeno
<br> pouze pro účely výškového a směrového řešení a jednotlivé větve jsou vedeny jak stezkou,tak prostorem
<br> místních komunikací <.>
<br> Délky jednotlivých větví navrhované stezky a úprav MK jsou:
<br> Větev A1 délky 163,04 m řeší průběh stezky na Fügnerově nábř.(SO 101) a dále podjezdem mostu ev.č <.>
<br> 490-013 Cigánov dle SO 104.Opěrné zdi podjezdu jsou řešeny dle SO 201,příp.úpravy mostu
<br> samotného pak dle SO 211.Z důvodu kolize opěrné zdi trakčním stožárem trolejového vedení je řešeno
<br> dle SO 451 jeho přeložení do nové polohy a s tím související přeložka přípojného místa služebny IZS dle
<br> PS 171.V ulici Fügnerovo nábř.je navržen parkovací pás se šikmým uspořádáním pro 19 vozidel (SO
<br> 101) <.>
<br> Stezka na Tyršově nábř.je dále řešena dle SO 101.Úprava uličního prostoru Tyršova nábř.(větve A2 dl <.>
<br> 152,26 m) až po OC Čepkov dle SO 112.Komunikace je zde navržena s jednosměrným provozem,v
<br> úseku Smetanova -účel.kom.do zásobovacího dvora OC Čepkov bude povolen provoz cyklistův v
<br>
<br> Č.j.MMZL 148239/2017 str.2
<br>
protisměru.Křižovatka Smetanova—Tyršovo nábř.bude upravena tak,že psychologická přednost bude
<br> ve směru do ul.Smetanova.Tyršovo nábř.je zklidněno mj.umístěním zpomalovacích prvků dle SO 114 <.>
<br> U obchodního centra Čepkov bude v ul.Tyrš.nábř.zachován stávající obousměrný provoz motorových
<br> vozidel.Z důvodu výstavby cyklostezky š.4 m podél řeky bude vozovka s chodníkem podél OC Čepkov
<br> posunuta cca o 2,5 m blíže k budově obchodního centra,viz SO 113.Z tohoto důvodu,kdy v místě
<br> budoucí silnice se nachází kabelová trasa sdělovacího vedení,dojde k přeložení stávajících sdělovacích
<br> kabelů společností 02 a UPC (SO 431,441).V krátkém úseku u schodiště do OC Čepkov,kde z
<br> prostorových důvodů není možné komunikaci odsunout,bude v délce 20,6 m zřízen úsek jednopruhové
<br> komunikace s obousměrným provozem.Tento úsek bude proveden na zvýšeném prahu <.>
<br> Větev A3 dl.1052,62 m upravuje výškové řešení i dále sjezdem z ul.Tyršovo nábř.do podjezdu mostu
<br> ev.č.Zl0 Čepkov (SO 105) a dále ulicí Výletní.Opěrné zdi podjezdu jsou ...
Načteno
Meta
Územní plánování Stavební informace Stavby