Město Klatovy - Změna zadávací dokumentace č. 1 - Podlimitní VZ na dodávky "Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Změna zadávací dokumentace č. 1 - Podlimitní VZ na dodávky "Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy"

Změna zadávací dokumentace č.1
<br> Podlimitní veřejná zakázka na dodávky podle zákona č.134/2016 Sb.<,>
o zadávání veřejných zakázek,zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“
<br>
<br> Zadavatel 14.11.2017 rozhodl o zahájení zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na
dodávky „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“ formou
zjednodušeného podlimitního řízení podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných
zakázek <.>
<br>
<br> Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na Profilu zadavatele <.>
<br> http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br>
<br> Bližší informace poskytují a kontaktními osobami pro zadávací řízení jsou pracovnice
Městského úřadu v Klatovech:
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
<br> Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br>
<br> Lhůta pro podání nabídek: 04.12.2017,10:15 h 11.12.2017,10:00 h
<br> Předpokládaná cena: 1.859.000,00 Kč bez DPH,2.249.390,00 vč.DPH
<br> Termín realizace: 03.04.2018–31.05.2018
<br>
<br>
V Klatovech 22.11.2017
<br>
<br>
<br>
<br> 1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
<br>
podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br> PODLE § 53 ZÁKONA č.134/2016 Sb <.>,O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
v platném znění (dále jen „zákon“),zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> OBSAH:
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
3.Poskytování zadávací dokumentace
4.Lhůta a místo pro podání nabídek
5.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
6.Údaje o hodnotících kritériích
7.Ostatní podmínky,požadavky a informace zadavatele
<br>
<br>
<br> 2
<br> 2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
<br>
1.1 Základní identifikační údaje
<br> město Klatovy,nám.Míru 62,339 01 Klatovy I <.>
IČO: 00255661
DIČ: CZ00255661
právní forma: územně samosprávný celek
zástupce ve věcech smluvních: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města
zástupce ve věcech technických: Ing.XXXX XXXXXX,investiční referent objednatele
tel.: XXX XXX 239,e-mail: jkucera@mukt.cz
<br> kontaktní osoby pro zadávací řízení:
Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br> Profil zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br> 1.2 Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
Osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele ve věcech smluvních je Mgr.XXXXXX XXXXXXX <,>
starosta města Klatov <.>
<br>
X.1 Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na dodávky <.>
<br> 2.2 Předmět veřejné zakázky: předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka pro akci „Nákup
podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“ v rámci projektu spolufinancova-
ného z prostředků EU v rozsahu stanoveném v zadávací dokumentaci <.>
<br> Kód CPV: 45000000-7 – Stavební práce,45112000-5 – Výkopové a zemní práce,44613800-8 –
Kontejnery na odpadový materiál,44613700-7 - Nádoby na odpad
<br> Vymezení předmětu veřejné zakázky: předmětem plnění je zřízení dvou stanovišť podzemních kon-
tejnerů na separovaný odpad.Každé stanoviště obsahuje 4 betonové prefa jímky (každá na cca 2,8–
3,2 m3 – papír,plast,barevné sklo,bílé sklo).Kolem stanovišť bude položena betonová zámková
dlažba <.>
Předmět veřejné zakázky je podrobně popsán v projektové dokumentaci pro provedení stavby (viz
příloha č.1 zadávací dokumentace) a soupisu prací s výkazem výměr (viz příloha č.2 zadávací do-
kumentace) zpracované Ing.Zbyňkem Červeným v 11/2017 <.>
<br>
2.3 Doba a místo plnění veřejné zakázky
<br> Vybraný dodavatel bude realizovat plnění v následujících termínech:
Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky: 03.04.2018 <.>
Zadavatel požaduje úplné dokončení plnění předmětu veřejné zakázky: 31.05.2018 <.>
<br> Účastník zadávacího řízení může v návrhu smlouvy uvést kratší dobu plnění,přičemž zkrácení doby
plnění není hodnotícím kritériem <.>
<br>
1.Identifikační údaje zadavatele
<br>
<br>
<br> 3
<br> 4.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> 3.Poskytování zadávací dokumentace
<br> Místo plnění: p.č.222/1 a 1386/1 v k.ú.Klatovy <.>
<br> 2.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1.859.000,00 Kč bez DPH <.>
<br> Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu na základě projektové dokumentace a soupisu prací
s výkazem výměr.Předpokládaná hodnota VZ zahrnuje veškeré činnosti předmětu plnění dle čl <.>
2.2 <.>
<br> Upozornění zadavatele: předpokládaná hodnota předmětu plnění je maximální cenou.Účastník
zadávacího řízení,jehož nabídka bude obsahovat vyšší nabídkovou cenu,bude ze zadávacího řízení
vyloučen <.>
<br>
3.1 Obecná ujednání o poskytování ZD
<br> Kompletní zadávací dok...

Načteno

edesky.cz/d/930132

Meta

Veřejná zakázka   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Klatovy      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz