Městys Zásada - Reklamační řád Zásadské vodárenské společnosti s.r.o.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Zásada.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ZDE

Reklamační řád Zásadské vodárenské společnosti sro
<br> 1) Základní informace pro odběratele
<br> Zásadská vodárenská společnost s.r.o <.>,Zásada č.p.188,IČO 64049485 je provozovatelem veřejného vodovodu a splaškové kanalizace v Městyse Zásada,zároveň je Zásadská vodárenská společnost s.r.o.(dále jen ZVS) vlastníkem tohoto vodovodu a části kanalizace a ČOV v Městyse Zásada.ZVS je zřízena a 100% vlastněna Městysem Zásada.J ednatelem ZVS je Vždy starosta Městyse Zásada,valnou hromadou ZVS sro je zastupitelstvo Městyse Zásada <.>
<br> 2) Místo a způsob podání reklamace Odběratelé ZVS,(t.j.jak odběratelé vody,tak ti kteří vypouští splašky do veřejné splaškové kanalizace),kteří mají uzavřenou smlouvu o dodávce pitné vody nebo o odvádění splaškové vody mohou reklamovat nasmlouvanou službu z hlediska její kvality,množství,i správnosti fakturovaná ceny.Dále mohou odběratelé reklamovat i jiné závady na poskytované službě.Reklamace jsou přijímány pouze v písemné formě v kanceláři Městyse Zásada u účetní ZVS s.r.o.Reklamace by měla obsahovat kromě předmětu reklamace i možné spoj ení na odběratele (minimálně adresu na níž lze odpověď zaslat poštou) nejlépe však i telefonické spoj ení nebo e- -mailovou adresu.Reklamace zaslané e- -mai1em nebudou přijímány <.>
<br> Úřední hodiny v nichž lze reklamace v kanceláři Městyse podávat jsou:
<br> Pondělí 8 - 12 a 13 - 16 hod Středa 8 - 12 a 13 - 17 hod V případě nepřítomnosti paní účetní převezme reklamaci sekretariát.Převzetí reklamace bude odběrateli na kopii či stejnopise potvrzeno s uvedením data podání <.>
<br> 3) Vyřízení reklamace
<br> ZVS vyřídí reklamaci,s ohledem na její vliv na provoz veřejného vodovodu či kanalizace nebo provoz domácnosti či provozovny odběratele,v co nejkratším čase,maximálně však do 30ti dnů od jejího podání <.>
<br> Reklamace bude řešena v souladu se Zákonem o vodovodech a kanalizacích č.274/2001 a vyhl.42 8/2001 ve znění platných novel.Bude dle okolností přihlédnuto k dalším souvisejícím zákonným předpisům (např.Občanský zákoník,Stavební zákon,účetní předpisy,apod.)
<br> 4) Reklamace V případě havarijní situace
<br> V případě vzniku havarijní situace (např.náhlé vniknutí vody do sklepa domu,ať již z důvodů poruchy vodovodu či vod.přípojky,nebo naopak při náhlém přerušení dodávky vody aniž by se jednalo o odstávku vodovodu,nebo při přerušení odtoku splašků z domu) je možno a vhodné podat reklamaci co nejrychleji - nejlépe telefonicky u těchto pracovníků ZVS :
<br> pracovník ZVS s.r.o.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> tel.739 682 571 zodpovědná osoba ZVS s.r.o.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.tel.602 309 804 jednatel ZVS s.r.o.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.tel.724 184 674
<br> Přestože se v některých těchto případech nebude jednat o uznatelnou reklamaci,je třeba provést co nejrychlejší oznámení takovéto situace,protože např.za škodylvzniklé poruchou vodovodní přípojky odpovídá,až do jejího nahlášení provozovateli vodovodu,vlastník přípojky <.>
<br> Za ZVS sro 14.10.2017 Andrea Princová- jednatelka
<br> ; „&'$/'; n/M
<br> „„„„ '„ _,4/ mťgnggá gvíngůnngů Ř ? “ B / 498% ZÁSADMBB Talz483385187 / A „ 962í19379/0800
<br> "'.241049485,\01020264049485


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Zásada      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz