Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.
Podlimitní veřejná zakázka na dodávky podle zákona č.134/2016 Sb.<,>
o zadávání veřejných zakázek,zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup velkoobjemových kontejnerů pro město Klatovy“
<br>
<br> Zadavatel 14.11.2017 rozhodl o zahájení zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na
dodávky „Nákup velkoobjemových kontejnerů pro město Klatovy“ formou zjednodušeného
podlimitního řízení podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek <.>
<br>
<br> Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na Profilu zadavatele <.>
<br> http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br>
<br> Bližší informace poskytují a kontaktními osobami pro zadávací řízení jsou pracovnice
Městského úřadu v Klatovech:
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
<br> Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br>
<br> Lhůta pro podání nabídek: do 04.12.2017,10:00 h
<br> Předpokládaná cena: 1.450.000,00 Kč bez DPH,1.754.500,00 vč.DPH
<br> Termín realizace: 15.01.2018–31.03.2018
<br>
<br>
V Klatovech 15.11.2017
<br>
<br>
<br> 1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
<br>
podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br> PODLE § 53 ZÁKONA č.134/2016 Sb <.>,O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
v platném znění (dále jen „zákon“),zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup velkoobjemových kontejnerů pro město Klatovy“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> OBSAH:
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
3.Poskytování zadávací dokumentace
4.Lhůta a místo pro podání nabídek
5.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
6.Údaje o hodnotících kritériích
7.Ostatní podmínky,požadavky a informace zadavatele
<br>
<br>
<br> 2
<br> 2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
<br>
1.1 Základní identifikační údaje
<br> město Klatovy,nám.Míru 62,339 01 Klatovy I <.>
IČO: 00255661
DIČ: CZ00255661
právní forma: územně samosprávný celek
zástupce ve věcech smluvních: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města
zástupce ve věcech technických: Ing.XXXXXXX XXXXXX,jednatel společnosti Pošumavská
odpadová s.r.o <.>,tel.: 376 555 200
e-mail: michael.skrbek@posumavskaodpadova.cz
<br> kontaktní osoby pro zadávací řízení:
Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br> Profil zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br> 1.2 Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
Osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele ve věcech smluvních je Mgr.XXXXXX XXXXXXX <,>
starosta města Klatov <.>
<br>
X.1 Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na dodávky <.>
<br> 2.2 Předmět veřejné zakázky: předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka pro akci „Nákup
velkoobjemových kontejnerů pro město Klatovy“ v rámci projektu spolufinancovaného z prostřed-
ků EU v rozsahu stanoveném v Technické specifikaci,která je přílohou č.1 zadávací dokumentace
(dále jen ZD) <.>
<br> Kód CPV: 34928480-6 – Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky
<br> Vymezení předmětu veřejné zakázky: předmětem plnění je pořízení velkoobjemových kontejnerů
jako doplnění systému odpadového hospodářství města Klatovy.Celkem se jedná o 10 ks kontejne-
rů o objemu 15 m3,13 ks kontejnerů o objemu 20 m3 a 4 ks kontejnerů o objemu 25 m3,které bu-
dou umístěny na plochách ve vlastnictví města a s jeho souhlasem.Cílem je zvýšení podílu materiá-
lového a energetického využití odděleně sbíraných odpadů <.>
<br> Bližší specifikace viz příloha č.1 zadávací dokumentace <.>
<br>
2.3 Doba a místo plnění veřejné zakázky
<br> Vybraný dodavatel bude realizovat plnění v následujících termínech:
Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky: 15.01.2018 <.>
Zadavatel požaduje úplné dokončení plnění předmětu veřejné zakázky: 31.03.2018 <.>
<br> Účastník zadávacího řízení může v návrhu smlouvy uvést kratší dobu plnění,přičemž zkrácení doby
plnění není hodnotícím kritériem <.>
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
<br>
<br>
<br> 3
<br> 4.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> 5.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
<br> 3.Poskytování zadávací dokumentace
<br>
Místo plnění: Centrum odpadového hospodářství Klatovy,Dr.Sedláka 782,339 01 Klatovy <.>
<br> 2.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1.450.000,00 Kč bez DPH <.>
<br> Upozornění zadavatele: předpokládaná hodnota předmětu plnění je maximální cenou.Účastník
zadávacího řízení,jehož nabídka bude obsahovat vyšší nabídkovou cenu,bude ze zadávacího řízení
vyloučen <.>
<br>
3.1 Obecná ujednání o poskytování ZD
<br> Kompletní zadávací dokumentace včetně všech příloh je zveřejněna na Profilu zadavatele po celou
dobu lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Kontaktní osoby ohledně zadávací dokumentace:
Bc.XXXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX,e-mail: philscher@mukt.cz
XXXX XXXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX,e-...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Zákon 106/1999
Další dokumenty od Město Klatovy | ||
---|---|---|
18. 11. 2024 | Oznámení o záměru města - RM 12.11.2024 | |
18. 11. 2024 | Podlimitní VZ na stavební práce „Stezka pro chodce a cyklisty Klatovy, úsek Harfa - Na Klášterce" | |
18. 11. 2024 | Podlimitní VZ na stavební práce „Stezka pro chodce a cyklisty Klatovy, úsek Elektrárna - Luby přes Bubnování" | |
15. 11. 2024 | Nadlimitní VZ na dodávky "Instalace FVE na objekty ČOV, Klatovy" | |
15. 11. 2024 | Výběrové řízení na místo ředitel(ka) Zimního stadionu Klatovy o.p.s. | |
...a další |