Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.
Podlimitní veřejná zakázka na dodávky podle zákona č.134/2016 Sb.<,>
o zadávání veřejných zakázek,zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“
<br>
<br> Zadavatel 14.11.2017 rozhodl o zahájení zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na
dodávky „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“ formou
zjednodušeného podlimitního řízení podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných
zakázek <.>
<br>
<br> Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na Profilu zadavatele <.>
<br> http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br>
<br> Bližší informace poskytují a kontaktními osobami pro zadávací řízení jsou pracovnice
Městského úřadu v Klatovech:
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
<br> Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.XXX XXX 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br>
<br> Lhůta pro podání nabídek: do 04.12.2017,10:15 h
<br> Předpokládaná cena: 1.859.000,00 Kč bez DPH,2.249.390,00 vč.DPH
<br> Termín realizace: 03.04.2018–31.05.2018
<br>
<br>
V Klatovech 15.11.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.2 k Výzvě k podání nabídek
<br>
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br>
k podlimitní veřejné zakázce na dodávky
<br> PODLE § 53 ZÁKONA č.134/2016 Sb <.>,O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
v platném znění (dále jen „zákon“),zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Nákup podzemních kontejnerů na separovaný odpad pro město Klatovy“
<br>
<br>
OBSAH:
<br> 1.Obchodní podmínky
2.Technické podmínky
3.Požadavky na varianty nabídky
4.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
5.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
6.Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií
7.Závěrečná ustanovení
<br>
<br>
město Klatovy,nám.Míru 62,339 01 Klatovy I <.>
IČO: 00255661
DIČ: CZ00255661
právní forma: územně samosprávný celek
zástupce ve věcech smluvních: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města
zástupce ve věcech technických: Ing.XXXX XXXXXX,investiční referent objednatele
tel.: XXX XXX 239,e-mail: jkucera@mukt.cz
<br> kontaktní osoby pro zadávací řízení: Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
Bc.XXXXX XXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
tel.: XXX 347 313,e-mail: philscher@mukt.cz
<br>
Profil zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br> ZÁKLADNÍ IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVETELE
<br>
<br> 2
<br>
Požadavky zadavatele na obchodní podmínky jsou v souladu s Vyhláškou č.169/2016 Sb <.>,podrob-
ně specifikovány v návrhu smlouvy,který tvoří přílohu č.3 této ZD.Ustanovení následujících
článků 1.1 až 1.8 obsahují pokyny zadavatele,vztahující se k návrhu smlouvy <.>
<br> Obchodní podmínky jsou zadavatelem stanoveny jako minimální <.>
Nesplnění kterékoliv minimální obchodní podmínky stanovené zadavatelem posoudí zadavatel jako
nesplnění zadávacích podmínek <.>
<br> 1.1 Návrh smlouvy o dílo
<br> Účastník zadávacího řízení je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy.Tento návrh smlouvy je
povinen zpracovat dle vzorového návrhu smlouvy,který je přílohou č.3 této ZD <.>
Účastník zadávacího řízení NESMÍ žádným způsobem zasahovat do textu vzorového návrhu
smlouvy ani žádným způsobem změnit či narušit kontinuitu textu <.>
<br> Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka zadávacího řízení podepsán osobou oprávněnou jednat
jménem či za účastníka zadávacího řízení <.>
<br> 1.2 Poddodavatelé
<br> Účastník zadávacího řízení prokáže tuto obchodní podmínku zadavatele předložením čestného pro-
hlášení coby přílohy č.1 návrhu smlouvy a podpisem návrhu smlouvy.Vzor čestného prohlášení je
přílohou č.5 této ZD <.>
Čestné prohlášení o poddodavatelích musí dále obsahovat údaj o částech veřejné zakázky,kterou
zamýšlí zadat jednomu či více poddodavatelům s uvedením identifikačních údajů každého z nich <.>
Pokud se bude na plnění předmětu zakázky podílet poddodavatel neuvedený dodavatelem v čest-
ném prohlášení,je dodavatel povinen uhradit zadavateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši
50.000,00 Kč za každý případ porušení <.>
<br> Bližší podmínky uvedeny v návrhu smlouvy <.>
<br>
1.3 Záruční doba
<br> Zadavatel stanovuje minimální dobu záruky v délce 60 měsíců <.>
<br> Bližší podmínky uvedeny v návrhu smlouvy <.>
<br> 1.4 Platební podmínky
<br> XXXX XXXX fakturována vždy za kvalitně provedené práce a dodávky Xx měsíčně dílčími fakturami <.>
Dodavatel je povinen předložit nejpozději do 5 pracovních dnů od uplynutí příslušného měsíce
zjišťovací protokol (soupis prací a dodávek),v němž uvede výčet prací a dodávek skutečně a řádně
provedených v daném měsíci.Zadavatel provede úhradu na základě faktury vždy za příslušný měsíc
zpětně po písemném schválení zjišťovacího protokolu zadavatelem <.>
Zadavatel se zavazuje vyžádat eventuální zdůvodnění vady nebo vyjasnění pochybných nebo
vadných částí zjišťovacího protokolu od dodavatele nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne jeho
převzetí,...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Klatovy | ||
---|---|---|
18. 04. 2025 | Poptávkové řízení na zajištění občerstvení - klatovská pouť | |
17. 04. 2025 | Rozhodnutí - povolení stavby ve zrychleném řízení - stavba rodinného domu v Mileticích, parc.č. 61 | |
17. 04. 2025 | FÚPK - Dražební vyhláška - elektronická dražba movitých věcí - zahájení 19.5.2025 v 9.15 hod. - ukončení 20.5.2025 v 9.15 hod. | |
16. 04. 2025 | Nadlimitní VZ na dodávky „Rekonstrukce SSZ KT.05 Podbranská x Vrbova a KT.07 Koldinova x Dukelská“ | |
16. 04. 2025 | ZŘ - Balkovy - retenční nádrže (Dolany) | |
...a další |