Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Velký Šenov.
Výzva k předložení nabídky na dodávku auditorských služeb pro provádění veřejnosprávní kontroly
<br> (cena za poskytnutí služeb nepřesáhne 0,25 mil.Kč bez DPH tj.nejedná se o veřejnou zakázku ve smyslu zákona č.134/2016 Sb.)
<br> Město Velký Šenov se sídlem Mírové nám.342,Velký Šenov zastoupené starostou Vladimírem Vykoukalem
<br> Vás vyzývá k předložení nabídky na dodávku auditorských síužeb pro provádění veřejnosprávní kontroly <.>
<br> I.Vymezení předmětu plnění zakázky <.>
<br> Předmětem plnění zakázky je poskytnutí auditorských služeb — interního auditu pro město Velký Šenov (dále jen „zadavate|") dle požadavků rady města na základě smlouvy o dílo v příspěvkových organizacích města <.>
<br> Hlediska výběrového řízení:
<br> - Ekonomický rozbor financování činnosti organizace,rozbor nákladů a výnosů,vyhodnocení ekonomiky vybraných činností <.>
<br> prokázáníoprávněnosti požadovaných nákladů kontrola plánovaných výnosů a nákladů,zda jsou v souladu s posláním organizace dle zřizovací listiny kontrola finanční situace PO,včetně výše fondů
<br> — Vedení účetnictví z hlediska zákonů č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,a opatření MF,kterým se stanoví účtová osnova a postupy účtování pro organizační složky státu,územní samosprávné celky a příspěvkové organizace a z hlediska interní směrnice organizace.Prověření úplnosti,správnosti,průkaznosti a vyhodnocení celkové úrovně účetnictví <.>
<br> - Ověření provedení roční účetní závěrky z hlediska věcné a formální správnosti,ověření sestavení správnosti hlavních účetních výkazů <.>
<br> kontrola vazeb rozvahy a výkazu zisků a ztrát kontrola nákladů a výnosů
<br> kontrola zpracování účetní závěrky
<br> daňové přiznání PO,DPH
<br> - Zajištění a vedení pokladní agendy organizace <.>
<br> - Dodržení předpisů o odměňovánívymezených zákony č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců a 262/2006 Sb <.>,zákoník práce ve znění pozdějších předpisů.Rozsah práce prováděné na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr.Správnost zařazení
<br> stálých zaměstnanců do platových tříd a vyplácení odměn <.>
<br> - Vedení evidence majetku,provádění inventarizace majetku a závazků <.>
<br> kontrola provedené inventarizace a odsouhlasení na účetní stav kontrola oprávněnosti majetkoprávních úkonů
<br> kontrola plnění termínů revizí a odstranění nedostatků z minulých revizí kontrola vedení pasportu majetku a soulad evidence na účetní doklady
<br> - Kontrola účinnosti vnitřního kontrolního systému <.>
<br> kontrola provedení kontrol a jejich evidence kontrola odstranění zjištěných nedostatků a provedení opatření včetně dodržovánítermínů
<br> - Hospodářské Operace týkající se dotací.Čerpání příspěvku města <.>
<br> kontrola schválení věcné správnosti (párování na objednávky,odvolávka na smiouvu) kontrola na zákon o veřejných zakázkách kontrola závěrečné zprávy o použití dotace,případně finančního vypořádání
<br> ll.Doba a místo plnění zakázky
<br> Doba plnění: 2017,2018 a 2019 Místo plnění: příspěvkové organizace řízené Městem Velký Šenov - Mateřská škola Velký Šenov,Základní škola Velký Šenov,Stř.BaMH města Velkého Šenova <.>
<br> Ill.Způsob hodnocení nabídek
<br> Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií: 1.předpokládaná cena za poskytnutí služeb,váha kritéria 80% 2.možnost provádění auditu od února 2018,váha kritéria 20%
<br> IV.Další požadavky zadavatele
<br> Na bídka musí obsahovat:
<br> 1.obchodníjméno,IČ a sídlo uchazeče <,>
<br> 2.jméno kontaktní osoby včetně náhradníka,jejich telefonní a e-mailově spojení,3.údaje odpovídající kritériím uvedeným v článku |.a lll.<,>
<br> 4.návrh smlouvy o dílo,stanovení data podpisu návrhu smlouvy <.>
<br> V.Lhůta a způsob podání nabídek
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dnem 8.prosince 2017 ve 13:00 hodin <.>
<br> Nabídky je možné doručit poštou nebo osobně předat do podatelny Městského úřadu Velký Šenov,Mírové nám.342,407 78 Velký Šenov.Obálky s nabídkami označte „NEOTVÍRAT VŘ — AUDIT".Kontaktní osoby: Bc.Irena Hot'ová,tel.: 412 391 383,e—mail: hotoanvelkysenovcz
<br> VI.Identifikační údaje a adresa zadavatele
<br> Město Velký Šenov
<br> Adresa: Mírové nám.342,407 78 Velký Šenov IČ: 00261734
<br> DIČ: c200261734
<br> Starosta: XXXXXXXX XXXXXXXX
<br> Tel.: XXX XXX XXX
<br> E-mail: mestonelkysenovcz
<br> VII.Další práva zadavatele
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky,právo změnit nebo doplnit soutěžní podmínky,právo zrušit zakázku a právo neuzavřít smlouvu s žádným z uchazečů.Žádný z uchazečů nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vypracováním a podáním nabídky <.>
<br> Ve Velkém Šenově 14.listopadu 2017
<br> kf;
<br> XXXXXXXX Vy oukal starosta města
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Město Velký Šenov | ||
---|---|---|
22. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Svoz separovaného odpadu ve městě Velký Šenov na rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Pěstební činnosti v lesích města Velký Šenov pro rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Těžební činnost v lesích města Velký Šenov pro rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Odkup dřeva vytěženého v lesích města Velký Šenov pro rok 2025 | |
...a další |