Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bakov nad Jizerou.
MĚSTO BAKOV NAD JIZEROU
<br> Mírové náměstí 208,294 01 Bakov nad Jizerou
<br> č.j.: taj/l744/2017/P0d Dne 3.10.2017 č.e.: 4977/2017
<br> Veřejná výzva č.11/2017
<br> Město Bakov nad Jizerou vyhlašuje podle 5 6 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v platném znění (dále jen: „zákon o úřednících“) veřejnou výzvu na obsazení pracovní pozice
<br> Úředník Odboru správy majetku města
<br> Místo výkonu práce: Městský úřad Bakov nad Jizerou <.>
<br> Platové zařazení: 8.platová třída dle nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozděj ších předpisů <.>
<br> Předpokládaný termín nástupu: dohodou <.>
<br> Charakteristiky vykonávané práce: zajištění správy majetku města,kromě pozemků a budov,pojištění a vedení evidence majetku,zajištění inventarizace majetku města,plnění úkolů v oblasti BOZP a PO <.>
<br> Doba trvání pracovního poměru: doba neurčitá.Veřeiné výzvy se mohou zúčastnit uchazeči,kteří:
<br> 1.splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení 5 4 odst.1 zákona
<br> o úřednících,tj.úředníkem se může stát fyzická osoba,která:
<br> - je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
<br> - dosáhla věku 18 let
<br> - je způsobilá k právním úkonům
<br> -je bezúhonná ve smyslu ustanovení 5 4 odst.2 zákona o úřednících
<br> - ovládá jednací jazyk
<br> — splňuje předpoklady stanovené zvláštním zákonem
<br> 2.splňují další podmínky stanovené vedoucm úřadu pro tuto veřejnou výzvu,kterými jsou:
<br> — střední vzdělání s maturitní zkouškou - dobrá znalost práce na PC
<br> - dobré organizační schopnosti
<br> - spolehlivost,samostatnost,flexibilita - řidičský průkaz skupiny B
<br> - praxe ve veřejné správě - výhodou
<br> 3.Uchazeč podá písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno,příjmení a titul
<br> - datum a místo narození
<br> - státní příslušnost
<br> - místo trvalého pobytu
<br> - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
<br> - datum a podpis
<br> 4.K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
<br> - životopis,ve kterém se uvedou údaje () dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (strukturovaný životopis) - originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do veřejné výzvy dávám ve smyslu zákona
<br> č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,souhlas k jejich zpracování a uchování
<br> Jméno a přijmení,datum narození a vlastnoruční podpis
<br> 5.Lhůta,způsob a místo doručení přihlášek:
<br> Přihlášku s přílohami doručte do 24.11.2017 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou,Mírové nám.208 (do 12.00 hodin) nebo poštou na adresu:
<br> Městský úřad Bakov nad Jizerou Vedoucí úřadu
<br> Mírové nám.208
<br> 294 01 Bakov nad Jizerou
<br> Uzavřenou obálku označte heslem „Veřeiná výzva č.11/2017“ <.>
<br> Případné dotazy zodpoví vedoucí Městského úřadu Bakov nad Jizerou,tel.326 214 035,606 566 909 <.>
<br> Po skončení výběrového řízení budou uchazečům poskytnuté písemné materiály k výběrovému řízení vráceny <.>
<br> MĚSTO BAKOV NAD JIZEROU,Mírové náměstí 208 !Ing— Petr Řáěl'abě 294 01 Bakov nad Jizerou vedou“ urad“ (D
<br> strana 2/2
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Bakov nad Jizerou | ||
---|---|---|
25. 11. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu | |
24. 11. 2024 | ČEZ odstávka elektřiny 22.11.2024 - Bakov nad Jizerou | |
20. 11. 2024 | Veřejná výzva na pracovní pozici Referent životního prostředí | |
19. 11. 2024 | Opatření obecné povahy - pajasan žláznatý | |
19. 11. 2024 | Aukční vyhláška | |
...a další |