Město Nové Město pod Smrkem - Oznámení o výběrovém řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Nové Město pod Smrkem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Oznámení o výběrovém řízení

1 / 4
<br>
Město Nové Město pod Smrkem
<br>
<br>
Oznámení
<br>
<br>
Starosta Města Nové Město pod Smrkem dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samo-
správných celků,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje
<br>
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení pozice
<br>
<br> tajemník Městského úřadu Nové Město pod Smrkem
<br>
<br>
<br> Popis pracovní pozice
Rámcová náplň práce,druh práce:
<br>  plnění úkolů tajemníka dle ustanovení zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších
předpisů a dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,ve znění poz-
dějších předpisů <,>
<br>  zajišťování přípravy a realizace jednání Rady města a Zastupitelstva města <,>
<br>  účast na schůzích Rady města a zasedáních Zastupitelstva města <,>
<br>  zabezpečení plnění úkolů uložených Radou města a Zastupitelstvem města zaměstnancům podří-
zeným tajemníkovi <,>
<br>  plnění úkolů statutárního orgánu zaměstnavatele vůči zaměstnancům zařazeným do městského
úřadu <,>
<br>  kompletní zajišťování pracovněprávních vztahů zaměstnanců města <,>
<br>  komplexní zajištění výkonu státní správy v přenesené působnosti ve správním obvodu pověřeného
městského úřadu <,>
<br>  koordinace a usměrňování výkonu veřejné služby úředníky města <,>
<br>  řízení a koordinace všech činností městského úřadu a další <.>
<br> Místo výkonu práce Nové Město pod Smrkem <.>
<br> Platové zařazení dle nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,v platném znění,11.platová třída <.>
<br> Pracovní poměr na dobu neurčitou <.>
<br> Předpokládaný nástup 1.7.2018 <.>
<br>
<br> Zákonné požadavky na uchazeče
Zákonné předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu (tajemníka) jsou stanoveny v § 4 a § 5 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,ve znění pozdějších předpisů.Vedou-
cím úřadu se může stát fyzická osoba,která:
<br>  je občanem České republiky nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v České republice <,>
<br>
<br> 2 / 4
<br>
 dosáhla věku 18 let <,>
<br>  je způsobilá k právním úkonům <,>
<br>  je trestně bezúhonná <,>
<br>  ovládá jednací jazyk <,>
<br>  má nejméně 3 roky praxe v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce
<br> a) jako vedoucí zaměstnanec,nebo
<br> b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo
při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu <,>
<br> c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro vý-
kon této funkce <,>
<br>  splňuje předpoklady podle § 2 a § 4 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další před-
poklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR,ČR a SR,ve znění
pozdějších předpisů.Skutečnosti uvedené v § 2 odst.1 písm.a) a b) tohoto zákona dokládá občan
osvědčením vydaným MVČR (lustrační osvědčení),skutečnosti uvedené v § 2 odst.1 písm.d) až h)
čestným prohlášením.Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené
po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
<br> Jiné požadavky na uchazeče
Předpoklady,které musí uchazeč splňovat:
<br>  vysokoškolské vzdělání min.v bakalářském studijním programu <,>
<br>  znalost postavení,činností a působnosti územních samosprávných celků a jejich orgánů <,>
<br>  právní a ekonomický přehled o systému a fungování veřejné správy <,>
<br>  znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy a z personální oblasti - zákon č.262/2006 Sb.<,>
zákoník práce,zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích,zákon č.312/2002,o úřednících územně samo-
správných celků,zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,zákon č.159/2006 Sb <.>,o střetu zájmů,zákon
č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím apod.<,>
<br>  pokročilá znalost práce na PC se softwarem Microsoft Office - Word,Outlook,Excel,PowerPoint <,>
internetovým prohlížečem a elektronickou poštou <,>
<br>  řidičské oprávnění skupiny B a řidičská praxe <.>
<br>
<br> Požadované schopnosti:
<br>  týmová práce a efektivní manažerské řízení pracovního kolektivu,motivování jeho členů <,>
<br>  konstruktivní spolupráce s orgány územní samosprávy <,>
<br>  organizační,rozhodovací a komunikační dovednosti <,>
<br>  tvůrčí,analytické a koncepční myšlení <,>
<br>  zvládání řízení a rozhodování pod psychickým tlakem,odolnost vůči stresu <.>
<br>
<br> Osobnostní předpoklady:
<br>  příjemné a seriózní vystupování,umění jednat s lidmi <,>
<br>  ochota dalšího vzdělávání v oboru (semináře,školení) <,>
<br>  vysoké pracovní nasazení <,>
<br>  efektivní komunikace <,>
<br>  systematický přístup <,>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3 / 4
<br>
 strategické myšlení <,>
<br>  časová flexibilita <,>
<br>  orientace na cíl <,>
<br>  samostatnost <,>
<br>  spolehlivost <,>
<br>  pečlivost <.>
<br>
<br> Výhodou je:
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v oboru veřejná
správa,právo,ekonomika nebo regionální rozvoj <,>
<br>  zkušenost s řízením většího kolektivu...

Načteno

edesky.cz/d/915849

Meta

Jednání zastupitelstva   Nabídka zaměstnání   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Nové Město pod Smrkem
12. 12. 2025
12. 12. 2025
12. 12. 2025
12. 12. 2025
12. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Nové Město pod Smrkem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz