Město Brno - VŘ 170/2017 OSP ref.správy majetku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_170_17_OSP_referent_spravy_majetku_11_2.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.170/2017
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> referent správy majetku
<br> s místem výkonu práce: Odbor sociální péče MMB,Oddělení ekonomiky a kontroly
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Provádí úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku a kontrolu s účetní evidencí tohoto
<br> majetku.Zajišťuje správu movitého a nemovitého majetku svěřeného Odboru sociální péče
<br> MMB a vykonává jeho evidenci v souladu s příslušnou směrnicí tajemníka MMB.Vyřizuje
<br> požadavky na pořízení,opravy a údržbu majetku podle druhu,provádí kontrolu položek
<br> a fakturových částek za pořízený majetek.Provádí a zajišťuje kompletní zpracování
<br> inventarizace majetku a zařízení budov ve správě odboru.Provádí předběžné a průběžné řídící
<br> kontroly,a to v návaznosti na zajištění realizace zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole
<br> v platném znění a prováděcí vyhlášce o finanční kontrole č.416/2004 Sb <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXX XXXXXX – tel.: XXX XXX XXX
<br> nehyba.lukas@brno.cz
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 7 – platový tarif od 14.740,- +
<br> příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> • znalost právních předpisů vztahujících se k dané oblasti:
<br> ­ zákon č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> ­ zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých <,>
zákonů ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> ­ zákon č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném
znění,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> • schopnost jednat s lidmi,flexibilita <,>
<br> • znalost práce na PC – MS Office <.>
<br>
Dále výhodou:
<br> • znalost práce v IS GINIS <,>
<br> • znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: leden 2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.a § 110 zákona č.108/2006 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*) <,>
<br> ___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 20.11.2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
<br>  na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
<br>  na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
<br>  Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není
Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů
<br> o obsazo...

Načteno

edesky.cz/d/908091


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz