Město Brno - Vedoucí Referátu právně-ekonomického, Kancelář marketingu a zahraničních vztahů (VŘ 167/2017)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_167_2017_KMZV_vedouci_referatu_text_inzeratu_ke_zverejneni.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.167/2017
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> vedoucí Referátu právně-ekonomického
<br> s místem výkonu práce: Kancelář marketingu a zahraničních vztahů MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Vykonává komplexní právní činnosti v oblasti působnosti odboru včetně zastupování
<br> veřejných zájmů v soudních sporech.Řídí Referát právně-ekonomický a zodpovídá za výkon
<br> činností daných tomuto referátu Organizačním řádem MMB.Zajišťuje výkon veškerých
<br> právních činností odboru.Podílí se na zajištění plnění usnesení orgánů města v rámci odboru <.>
<br> Sleduje a vyhodnocuje tato plnění <.>
<br> Připravuje materiály na jednání komisí RMB,výborů ZMB,RMB a ZMB,popř.spolupracuje
<br> při jejich přípravě.Zajišťuje komplexní výkon specializovaných činností při zadávání
<br> veřejných zakázek a uzavírání koncesních smluv,v souladu s platnou legislativou a vnitřními
<br> předpisy MMB,v oblasti působnosti odboru a zodpovídá za jejich evidenci <.>
<br> Zabezpečuje agendu ochranných známek přihlašovaných a spravovaných odborem,příp <.>
<br> dalšími útvary MMB.Zabezpečuje,popř.spolupracuje při zpracování návrhů různých typů
<br> smluv v souladu s občanským zákoníkem <.>
<br> Vede evidenci všech smluv odboru a kontroluje jejich dodržování.Zajišťuje výkon agend
<br> zřizovatelských funkcí,metodické řízení,usměrňování a kontrolu činnosti příspěvkové
<br> organizace zřízené městem v působnosti odboru <.>
<br> Odpovídá za prověřování skutečností rozhodných pro poskytování finančních prostředků
<br> z rozpočtu města před každým rozhodnutím orgánů města v této věci (tzv.předběžná
<br> veřejnosprávní kontrola).Je členem kontrolních skupin při veřejnosprávních kontrolách
<br> vykonávaných odborem.Spolupracuje při vyřizování stížností,podnětů a oznámení občanů
<br> v rámci odboru a zpracovává rozbory a zprávy z této činnosti pro kontrolní orgány města <.>
<br> Zajišťuje zpracování návrhů odpovědí na dotazy,připomínky a podněty členů ZMB <.>
<br> Sleduje a eviduje veškeré právní normy týkající se činnosti odboru,provádí jejich metodický
<br> výklad a právní poradenství.Zajišťuje výkon agendy ve smyslu zákona č.106/1999 Sb.<,>
<br> o svobodném přístupu k informacím,v platném znění.Odpovídá za správnost elektronického
<br> obrazu textového obsahu smlouvy nebo jiného dokumentu,zasílaného ke zveřejnění
<br> do registru smluv,včetně správnosti a úplnosti příslušných metadat a případné anonymizace
<br> údajů <.>
<br> Zodpovídá za agendu zahraničních pracovních cest členů ZMB a zaměstnanců MMB a vedení
<br> jejich centrální evidence.Zodpovídá za ekonomickou agendu odboru.Seznamuje se průběžně
<br> se závaznými právními předpisy souvisejícími se svěřenou agendou <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> Ing.MgA.XXXXXXX XXXXXXXXXX,pověřena zastupováním,doč.neobsazené funkce vedoucí
<br> Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů,tel.č.: 542 172 219 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif
<br> od 20.450,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,obor právo <,>
<br>  zkušenosti s agendou veřejných zakázek,registrem smluv,správním řádem <,>
<br>  znalost finančního řízení ve veřejné správě <,>
<br>  znalost prostředí města – odbory MMB,příspěvkové organizace města,městské firmy <,>
agenda Rady města Brna a Zastupitelstva města Brna atd.<,>
<br>  dobrá komunikační znalost AJ <,>
<br>  znalost programů MS Word,MS Excel,MS Powerpoint <,>
<br>  komunikační a prezentační schopnosti <,>
<br>  schopnost samostatného jednání a vystupování,výborná organizace práce,schopnost
přicházet s návrhy řešení <.>
<br>
<br> Dále výhodou:
<br>  zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních
samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku
<br> pracovního poměru) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br>  státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br>  věk minimálně 18 let <,>
<br>  způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br>  ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,stát...

Načteno

edesky.cz/d/904885

Meta

Rozpočet   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz