Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město České Budějovice.
Magistrát města České Budějovice
S t a ve b n í ú ř a d
<br> n á m.P ř e my s l a O t a ka r a I I,č.1 / 1
<br>
<br>
<br>
Magistrát města České Budějovice
<br> Ing.Vlastislav Eliáš
<br> Stavební úřad
<br> Kněžská 19
<br> 370 92 České Budějovice
<br>
<br>
<br> Internet: http://www.c-budejovice.cz
<br>
<br>
<br>
<br> Značka: SU/7347/2017 Vm Vyřizuje: Tel.: E-mail: Datum:
<br> Č.j.: SU/7347/2017-5 Bc.XXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX vamberovah@c-budejovice.cz XX.XX.XXXX
<br>
<br>
<br>
<br> ROZHODNUTÍ
<br> ÚZEMNÍ ROZHODNUTÍ
<br>
<br> Výroková část:
<br> Stavební úřad České Budějovice,jako stavební úřad příslušný podle § 13 odst.1 písm.c/ zákona č <.>
<br> 183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále jen "stavební zákon"),v územním řízení posoudil podle § 84 až 90 stavebního zákona žádost
<br> o vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo zařízení (dále jen "rozhodnutí o umístění stavby"),kterou dne
<br> 20.9.2017 podalo
<br>
<br> statutární město České Budějovice,IČO 00244732,nám.Přemysla Otakara II <.>,370 92 České
<br> Budějovice,kterého zastupuje SWARCO TRAFFIC CZ s.r.o <.>,IČO 25680595,Pod višňovkou
<br> 1661/37,140 00 Praha
<br> (dále jen "žadatel"),a na základě tohoto posouzení:
<br>
<br> I.Vydává podle § 79 a 92 stavebního zákona a § 9 vyhlášky č.503/2006 Sb <.>,o podrobnější úpravě
územního rozhodování,územního opatření a stavebního řádu
<br> r o z h o d n u t í o u m í s t ě n í s t a v b y
<br>
<br> úpravy systému řízení dopravy v Českých Budějovicích - I.ETAPA <,>
<br> CB.08 Mánesova - Novohradská
<br> České Budějovice
<br> (dále jen "stavba") na pozemku parc.č.259/1 (ostatní plocha),parc.č.654/1 (ostatní plocha),parc.č <.>
<br> 712/2 (ostatní plocha),parc.č.712/8 (ostatní plocha),parc.č.712/12 (ostatní plocha),parc.č.712/13
<br> (ostatní plocha),parc.č.712/16 (ostatní plocha),parc.č.712/17 (ostatní plocha),parc.č.712/18
<br> (ostatní plocha),parc.č.3357/1 (ostatní plocha) v katastrálním území České Budějovice 6 <.>
<br>
<br> Druh a účel umisťované stavby:
<br> - Stavba dopravní a technické infrastruktury,za účelem zvýšení kapacity křižovatky a bezpečnosti
provozu pro jednotlivé účastníky provozu <.>
<br> - Stavba zahrnuje modernizaci stávající technologie světelného signalizačního zařízení (SSZ),včetně
stožárů a kabelů a s tím související stavební úpravy <.>
<br>
<br> Viz rozdělovník:
<br>
<br>
<br>
Č.j.SU/7347/2017 Vm str.2
<br>
Určení prostorového řešení stavby:
<br> SO 101 - Úprava směrových ostrůvků - ul.Mánesova x Novohradská
<br> V rámci úpravy SSZ dojde k úpravě severního i jižního směrového ostrůvku v křižovatce ul.Mánesova a
<br> Novohradská.Tyto směrové ostrůvky slouží ke zkrácení délky stávajících přechodů pro chodce a ke
<br> kanalizování dopravy v předmětné křižovatce,spočívající ve zřízení samostatných pravých odbočení z ul <.>
<br> XXXXXXXXXXX do ul.Mánesova.Na směrových ostrůvcích je nově navržené koridorové vedení pěšcích tras
<br> v návaznosti na přechody pro chodce.Koridorové vedení bude tvořeno kamennými obrubníky OP7
<br> (120/250/1000) do lože z betonu s boční opěrou z betonu C25/30 n XF1 s nášlapem +10cm <.>
<br> Kolem ostrůvků zůstanou zachovány stávající kamenné obrubníky,pouze v severním rameni křižovatky
<br> se posune stávající kamenný obrubník OP3 do nové polohy.V rámci toho dojde i k rozšíření stávající
<br> komunikace ul.Novohradská.Nášlap obrubníku je navržen v návaznosti na stávající nášlap +13cm <.>
<br> Chodníky
<br> V místě přechodu pro chodce ze severního ostrůvku přes ul.Novohradská,který se mírně jižně posune
<br> směrem k ul.Mánesova,se upraví i snížení obrubník při vstupu do vozovky na max.+20mm.Obrubník
<br> bude použit vybouraný v rámci stavby,případně bude doplněn o nový.V místě,kde je navržen nový
<br> obrubník bez rozšíření stávající komunikace dojde při osazování obrubníku (resp.betonového lože) k
<br> zásahu do přilehlé komunikace.Odřízne se asfaltový kryt v šířce max.20cm a vybourá se část konstrukce
<br> vozovky v rozsahu,potřebném pro provedení betonového lože při osazení obrubníku <.>
<br> Po osazení obrubníku se obnoví vozovka dle TP 146 "Povolování a provádění výkopů a zásypů rýh pro
<br> inženýrské sítě ve vozovkách pozemních komunikací"
<br> Bezbariérové úpravy pro tělesně postižené
<br> V místech na styku chodníku a vozovky jsou navrženy bezbariérové přechody podle Vyhl.č.398/2009
<br> Sb.Tyto přechody (nástupní místa na chodník) jsou bezbariérové s výškovým odskokem u vozovky 2cm
<br> a s nájezdem ve sklonu max.12.5% (1:8).XXXXXX XXX.sklon musí mít i nájezd do boku.Nájezdy na
<br> chodník se provádějí v celé šířce značeného přechodu.Obrubník u vozovky je vodorovný nebo ve sklonu
<br> max.1:8 jako nájezdová rampa.Okraj nájezdu za obrubníkem musí být vyznačen výrazně odlišnou
<br> strukturou a charakterem povrchu,vnímatelným slepeckou holí a nášlapem.Místo vyznačení (tj.vodící
<br> linie nazývaná varovný pás) se provádí v šířce 0.4m z dlažby se speciální plastickou úpravou (např.s
<br> vý...
' % '$ “%$ '%zotm' mu:.0:03:
<br> yo.<.> m0 ».00 0.0 00 o “o' 0
<br> 0033300! M 0.ČŠŠĚfhÉŘČŠĚĚĚŘDC> q>q54$iib.b' “Q““ 000000 4: “ %$.:3Záívďfš'3ť 103 A> 000 000 9000 000 ' ' Níu'ňow "o 'n' ' %00'0' 00000090 ' o ' om MW.<.>
<br> 0 O' O O 0 '.0 00 '.o.<.>.;WN 030.0! <.>
<br> 00%
<br> \\.<.> o &' o 00:30.' **
<br> 'o'ío ' 30%“ % 0! 0:30:30
<br> 0 o o %.ío'o !! o'
<br> 0
<br> 'o 00 0 :? N 0%
<br> o'.o 000 0%
<br> O 00 0 o'! u 0
<br> O
<br> O 0
<br> o u.“ "2
<br> 'o
<br> o "o 320? Š'“
<br> o o'š'to
<br> ' * 0 Qi.<.>.<.>.<.>
<br> O :? "30
<br> O
<br> »!
<br> 133 “: f:?
<br> 0
<br> o 0.0 ' wi: "$% 0%“ '$
<br>,<,>
<br> 'o 0 :o: :? %: š'o'
<br> 'No'o
<br> 00%
<br> 'o ' o'" <.>
<br>.! 0.0! 0 —<—— % 0 _.<.> _<_ _.<.>.„_ _.<.>._ _.<.>.<.>._ ' _*— O'.—-—— o 0 __ __ o 030! _.<.>.— 30% 00.00
<br> 00 000
<br> 0%
<br> 'o
<br> 000% 0
<br> “M“! 0.3%?
<br> vvvvv
<br> o' o 0,0
<br> uu uu uu uu uu uu mm mm m
<br> „ „ „ Mm „ „ „ „
<br> EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava
<br> Ceské Budějnwce
<br> ' „450%
<br> 3.0.<.> —
<br> 0 „o o *? o o
„uš—HŠ
<br> 99500 E&moč 292on >Uc£ __:uzmmšE m mší—Em my_mnošm M_ZD (zmnčwšm
<br> _.c <.>
<br> _2
<br> -Išlzl | % Il Il Iulle I.|.1„-.|vW|Í||Yw.-IYÝI|TYII|Í—\TY
<br> Iololulololylololulololulolo©llolulololulololylolo i| Olulylololylololulololylololu ololyJ
<br> „ * »
<br> šoĚm ŽŠ
<br> :.W | » i _„ 00PV0>0m.? | A |.A | \ A Audi v m 00.0%0 00
<br> ",>z?
<br> '0 ?0
<br> fivť & 000 4 0.0 00 0 00000 00000
<br> 000000000000 0000000500000.<.>.<.>
<br> Q
<br> 0/3 %“0 43%?
<br> '0 0z0'0
<br> '$
<br> ? 0 0' 0 0'
<br> 0 0
<br> 0 0'
<br> 0%?
<br> V
<br> v
<br> 0
<br> A
<br> 03.<.> _ 0000 _ 000000000000 _ % 00000000000000 000 00 H.<.>.<.>.<.>.<.> „.<.> „„.„.<.> _ _
<br>.0 0 7.0
<br> 0
<br> ' oz
<br> 0 '0
<br> 0'
<br> 0 '0' 0
<br> O 0%.; <.>
<br> O ' OV,% 000 00000/ \ 70,0 <.>,>0 %$!
<br> 03
<br> 0 $?
<br> '0
<br> „0000
<br> '0
<br>.<.>.?,<.>.w.<.>.<.>,<,>.a 9000 0:4!
<br> rev!
<br> 0,<.> 00000000000000.<.>.<.>,<.> 0000000000000000000._.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.„,<.>,„.u.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,<.>._ _ 1,_ _ a
<br> r 0000 000 00000“0 " \vA\\\
<br> _ 000\_.„ NN\ 1 „ x \W 3 \ \ €
<br> ] _ Ř 0,<.>.„ „__.„Ě „ai Ššřg mu:: <>o$z<z $<: „0:35 „652585 xk & \
<br> 0
<br> 000 0M \ 020.3? _.<.> \\xwá Š \ \
<br> 0%0 0000 00 0 404.0 000 0000 4 & »» WN \,\W <.>
<br>.<.>.0 &.0 00000050.0 ' 04V 0 „ 000000000000 _
<br>.<.>.<.> - „.<.>.<.>.w.<.> ; A.x.„£w_„.\ „x & / ŠŠŠ % <z<>ozšog „gm <><Š 35% O NPO.4“
<br> %:
<br> mcgmn mnvmm? m>o_c__ G\o \\
<br> 0\0\
<br> % %
Načteno
Meta
Územní plánování Stavby Dopravní informace Stavby Stavební informace Stavby Stavební informace