Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Milovice.
"“ Město MILOVICE
<br> Starosta
<br> nám.30.června 508,Milovice-Mladá tel.352 517 101,e-mail: milan.pour©mesto-milovice.cz
<br> Město Milovice vyhlašuje dle ustanovení 56,zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávních celků a o změně některých zákonů <,>
<br> Veřejnou výzvu na obsazení pracovní pozice
<br> „Referent/ka městského úřadu Milovice Oddělení správních agend — přestupkové řízení“
<br> Místo výkonu práce: Městský úřad Milovice,nám.30.června 508,Milovice
<br> Náplň práce: a) Vedení přestupkových řízení,b) Podávání zpráv o pověsti občanů,c) Další práce,dle příkazu nadřízeného <.>
<br> Předpokládaný termín nástupu: l.1.2018,případně dle dohody
<br> Platové zařazení: 9.platová třída,řídí se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoníku práce,ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č.168/2017 Sb <.>,kterým se mění nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozděj ších předpisů
<br> Další výhody: možnost uzavření nájemní smlouvy k městskému bytu za měsíční nájemné 70 Kč/m2
<br> Obecné požadavky: Požadavky na uchazeče podle 5 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů: a) fyzická osoby,která dosáhla věku 18 let,b) občan České republiky nebo cizí státní občan strvalým pobytem v České republice,který ovládá český jazyk,c) způsobilost k právním úkonům,d) bezúhonnost <.>
<br> Kvalifikační předpoklady: Vysokoškolské vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu,popř.doložení dokladu o zahájení studia s termínem ukončení vzdělání do 31.12.2022
<br> Jiné požadavky: a) uživatelská znalost MS Office + pozitivní vztah k PC b) aktivní a samostatný přístup k práci,odolnost vůči stresu c) schopnost velmi dobré komunikace ajednání s lidmi,sociální cítění d) flexibilita a spolehlivost e) řidičské oprávnění skupiny B
<br> Výhodou při výběrovém řízení je: - praxe v obdobné činnosti - znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce
<br> Uchazeči předloží tyto doklady: a) přihlášku,která bude obsahovat tyto náležitosti:
<br> Jméno,příjmení,titul
<br> Datum a místo narození
<br> Státní příslušnost
<br> Místo trvalého pobytu
<br> Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
<br> e-mailový kontakt a tel.spojení
<br> Datum a podpis
<br> b) životopis s přehledem průběhu zaměstnání s uvedením odborných znalostí a dovedností
<br> c) originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
<br> d) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzděláni
<br> e) souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběru na výše uvedenou pozici,ve smyslu zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů
<br> Způsob podání přihlášky:
<br> Přihlášku zašlete se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami v zalepené obálce na adresu:
<br> Město Milovice,nám.30.června 508,289 23 Milovice-Mladá,nebo osobně na Podatelnu MěÚ Milovice na téže adrese v označené obálce:
<br> NEOTVÍRAT „Veřejná výzva - referent - přestupky“ Na zadní straně obálky bude uvedeno jméno a adresa uchazeče <.>
<br> Termín pro podání přihlášek: 20.11.2017 do 11:30 hodin
<br> Město Milovice si vyhrazuje právo zrušit tuto veřejnou výzvu kdil v v jeho průběhu Bližší informace na tel čísle 325 517 102,e-mail: miroslava.dlouhaáDmestO/žíoož ice.cz
<br> A
<br> Ing.XXXXX XXXX starosta města Milovice
"“ Město MILOVICE
<br> Starosta
<br> nám.30.června 508,Milovice-Mladá tel.352 517 101,e-mail: milan.pour©mesto-milovice.cz
<br> Město Milovice vyhlašuje dle ustanovení 56,zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávních celků a o změně některých zákonů <,>
<br> Veřejnou výzvu na obsazení pracovní pozice
<br> „Referent/ka městského úřadu Milovice Oddělení správních agend — přestupkové řízení“
<br> Místo výkonu práce: Městský úřad Milovice,nám.30.června 508,Milovice
<br> Náplň práce: a) Vedení přestupkových řízení,b) Podávání zpráv o pověsti občanů,c) Další práce,dle příkazu nadřízeného <.>
<br> Předpokládaný termín nástupu: l.1.2018,případně dle dohody
<br> Platové zařazení: 9.platová třída,řídí se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoníku práce,ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č.168/2017 Sb <.>,kterým se mění nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozděj ších předpisů
<br> Další výhody: možnost uzavření nájemní smlouvy k městskému bytu za měsíční nájemné 70 Kč/m2
<br> Obecné požadavky: Požadavky na uchazeče podle 5 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů: a) fyzická osoby,která dosáhla věku 18 let,b) občan České republiky nebo cizí státní občan strvalým pobytem v České republice,který ovládá český jazyk,c) způsobilost k právním úkonům,d) bezúhonnost <.>
<br> Kvalifikační předpoklady: Vysokoškolské vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu,popř.doložení dokladu o zahájení studia s termínem ukončení vzdělání do 31.12.2022
<br> Jiné požadavky: a) uživatelská znalost MS Office + pozitivní vztah k PC b) aktivní a samostatný přístup k práci,odolnost vůči stresu c) schopnost velmi dobré komunikace ajednání s lidmi,sociální cítění d) flexibilita a spolehlivost e) řidičské oprávnění skupiny B
<br> Výhodou při výběrovém řízení je: - praxe v obdobné činnosti - znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce
<br> Uchazeči předloží tyto doklady: a) přihlášku,která bude obsahovat tyto náležitosti:
<br> Jméno,příjmení,titul
<br> Datum a místo narození
<br> Státní příslušnost
<br> Místo trvalého pobytu
<br> Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
<br> e-mailový kontakt a tel.spojení
<br> Datum a podpis
<br> b) životopis s přehledem průběhu zaměstnání s uvedením odborných znalostí a dovedností
<br> c) originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
<br> d) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzděláni
<br> e) souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběru na výše uvedenou pozici,ve smyslu zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů
<br> Způsob podání přihlášky:
<br> Přihlášku zašlete se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami v zalepené obálce na adresu:
<br> Město Milovice,nám.30.června 508,289 23 Milovice-Mladá,nebo osobně na Podatelnu MěÚ Milovice na téže adrese v označené obálce:
<br> NEOTVÍRAT „Veřejná výzva - referent - přestupky“ Na zadní straně obálky bude uvedeno jméno a adresa uchazeče <.>
<br> Termín pro podání přihlášek: 20.11.2017 do 11:30 hodin
<br> Město Milovice si vyhrazuje právo zrušit tuto veřejnou výzvu kdil v v jeho průběhu Bližší informace na tel čísle 325 517 102,e-mail: miroslava.dlouhaáDmestO/žíoož ice.cz
<br> A
<br> Ing.XXXXX XXXX starosta města Milovice
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Nabídka zaměstnání