Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Jundrov.
Bankovní spojení:
<br> :z A
89° b
K?? ~°°
<,> -,aľ
59 JŠ“ <,>
48 SMLOUVAODILO
!uzavřená dle ust.§ 2586 a násl.zák.č.8912012 Sb.<,>
občanský zákoník,v platném znění (dále jen „o.z.")l
OBJEDNATEL: Statutární město Brno,městská část Brno-Jundrov
zastoupen: Ivanou Fajnorovou,jednajšcí starostkou městské částí Brno-Jundrov <,>
oprávnění jednat ve věcech technických: XXXX XXXXXXXXX
E-mail: maietXk@íundrov.brno.cz
<br> Sue sídlem: Veslařská 56,637 00 Brno
<br> IC:__ 44992785
<br> DIC: CZ44992785
<br> Komerční banka,a.S <.>,Č.ú.: 43-6815810247/0100
<br> na straně jedné jako 0 bj e d n a t el (dále jen „objednatel“)
<br> a
ZHOTOVITEL: Ing.Arch.XXXXXX XXXXXXXX
Telefon: XXX XXX XXX
E-mail: ondreiťďbartusekinfo
Jednajicí: XXXXXX XXXXXXXX,nar.XX.XX.XXXX
<br> Býtem Měříčkova 52,621 00 Brno
Se sídlem: Měříčkova 52,621 00 Brno
IČ: 76035018
DIČ: CZ8310123811
Plátce DPH: není
<br> Bankovní spojení:
<br> Česká spořitelna,a.s <.>,č.ú.: 151233010310800
<br> na straně druhé jako z h o t o v i t e l (dále jen „zhotovitel“)
<br> níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřeli následující
<br> PŘEDMĚT A ÚČEL SMLOUVY
<br> 1.Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést-vypracovat pro objednatele projektovou
<br> dokumentaci na akci „Přesun popelnicových stání na ul.Jasanová,Brno-Jundrov“
a objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit cenu,blíže specifikovanou
v čl.lll.této smlouvy <.>
<br> Projektová dokumentace bude provedena v rozsahu pro provádění stavby (DPS) a výběr
dodavatele dle ust.§ 44 odst.4 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <,>
vplatném znění,přičemž součástí projektové dokumentace bude i výkaz výměr
a položkový rozpočet celkových investičních nákladů stavby a stanoviska dotčených
orgánů a zapracování jejich připomínek do projektové dokumentace <.>
<br> Projektová dokumentace bude v podrobnostech kompletní a bude zpracována v rozsahu <,>
podrobnostech a souladu dle příslušných právních předpisů <.>
<br> Projektová dokumentace,resp.projektantem prostřednictvím projektu „navržené řešení <,>
bude v souladu s platnými technickými předpisy a technickými normami CSN <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje,že projektová dokumentace nebude obsahovat požadavky
nebo odkazy na obchodní firmy,názvy nebo jména a příjmení,specifická označení zboží
a siužeb,které platí pro určitou osobu,popř.její organizační složku,patenty na vynálezy <,>
užitné vzory,průmyslové vzory,ochranné známky nebo označení původu,pokud by to
vedlo ke zvýhodnění nebo vyloučení určitých dodavatelů nebo určitých výrobků <.>
<br> n <.>
PROVEDENÍ DÍLA (DOBA PLNĚNÍ)
<br> Zhotovitel je povinen provést projektovou dokumentaci na svůj náklad a na své nebezpečí
ve vzájemně sjednané době,tj.nejpozději do 12 týdnů od podpisu smlouvy,přičemž
se současně zavazuje předmětnou projektovou dokumentaci ve stejné lhůtě objednateli
v jeho sídle rovněž předat,a to
<br> - v šesti vyhotoveních vtištěné formě,položkového výkazu výměr a položkového
rozpočtu
<br> ~ vjednom vyhotovení v digitální formě na CD (výkresová část ve formátu dwg a pdf <,>
ostatní doc,xíx,jpg) <.>
<br> Součástí PD bude dále:
<br> - projekt PBŘ
<br> - všechny případné další části PD potřebné k získání stavebního povolení
<br> - rozpočty a výkazy výměr
<br> - vyjádření dotčených orgánů (RWE,HZS,KHS,BKOM apod.)
<br> - vyřízení stavebního povolení s nabytím právní moci (termín do 8 týdnů od předání
<br> PD) <.>
<br> ČI.lI.této smlouvy lze po vzájemné dohodě smluvních stran upravit v rámci písemného
dodatku přiměřeným prodloužením doby plnění nutné k řádnému vypracování předmětu
plnění <.>
<br> lll <.>
CENA DÍLA A JEJÍ ÚHRADA
Cena díla se sjednává vzájemnou dohodou smluvních stran a v souladu se zákonem
č.526f1990 Sb <.>,o cenách,ve znění pozdějších předpisů,a to jako XXXXX XXXX v celkové
<br> výši XX.XXX,- Kč,(slovy: třicetdevěttisícšestsetšedesátsedm).K ceně prací bude
připočtena daň z přidané hodnoty ve výši platné v době uskutečnění zdanitelného plnění <.>
<br> XXXX XXX DPH XX.XXX,- Kč
DPH XX°/í› 8.333,- Kč
Cena vč.DPH 48.000,- Kč
<br> DPH odvede objednatel (zákazník) <.>
<br> Cena díla bude fakturována nejdříve po uplynutí 5-ti pracovních dnů ode dne předání
a převzetí XXXX XXX vad a nedodělků,přičemž zhotovitel bere na vědomi,že objednatel
neposkytuje žádné zálohy na cenu díla <.>
<br> [NJ
<br> 3.Lhůta splatnosti faktury činí 14 dnů ode dne doručení faktury objednateli.Nedílnou
součástí faktury bude doklad o předání a převzetí díla,když datum uvedené vtomto
dokladu musí odpovídat datu zdanitelného plnění,které je uvedeno na faktuře.Objednatel
je oprávněn fakturu vrátit do dne splatnosti na faktuře uvedené,avšak pouze
za podmínky,že faktura nebude obsahovat veškeré náležitosti.V takovém případě
zhotovitel vystaví fakturu opravenou,a to s novým termínem splatnosti.Faktura bude
objednatelem následně uhrazena bezhotovostní platbou na účet zhotovitele uvedený
v záhtaví této smlouvy <.>
<br> 4.Faktura bude zhotovitelem díla vystavena takto:
<br> Statutární město Brno,Dominikánské nám.1,601 67 Brno
Městská...
Načteno
Meta
Další dokumenty od MČ Brno - Jundrov | ||
---|---|---|
03. 07. 2018 | Ministerstvo obrany vydává veřejnou vyhláškou návrh opatření obecné povahy - ochranná pásma leteckých pozemních zařízení - radiolokátor Sokolnice | |
03. 07. 2018 | Záměr č.j. MMB/0269976/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 7/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 6/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 5/2018 | |
...a další |