Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Drnovice okres Blansko.
4.0 <.>
<br> ustopeče 240786 rogasuut
<br> N
<br> E:.5% - ' KUPNÍ SMLOUVA YT.'! C %
<br>.<.>.; "Š š:; _ g n;; ; Kupující: Obec Drnovice " ';; >; É ; se sídlem Drnovice č.p.102,679 76 i gg IČ: 00 280 151
<br> ŠŠŠ % bankovní spojení: ČS
<br> “čí-
<br> č.účtu: 1361861329/0800 zastoupená starostou obce Mgr.Petrem Ducháčkem
<br> na straně jedné (dále jen „kupující")
<br> m
<br> Prodávající: PROGASTRO GTE s.r.o PRODEJ,OPRAVY,MONTÁŽE GASTROZAŘÍZENÍ Se sídlem: Javorová 788/1a,69301 Hustopeče u Brna IČO: 29240786 DIČ: C229240786 Zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně,spisová značka C67795 E-mail: info©progastro.cz,Web: www.progastro.cz Tel: +420 608 877 645,+420 608 952 201 +420 519 411 299 Bankovní spojení: ČSOB č.účtu: 264399457/0300 Zastoupena: Pavlem Eliášem —jednate|em kontaktní osoba: XXXXXXXX XXXXXXX,e-mail: vinklar©progastro.cz,tel.: XXX 952 201
<br> na straně druhé (dále jen „prodávající") společně také jako „smluvní strany"
<br> uzavírají podle 9 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů,tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“):
<br> Preambule
<br> Tato smlouva se uzavírá na základě výsledku veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Dodávka zařízení kuchyně MŠ Drnovice" (dále jen „veřejná zakázka“).Nabídka prodávajícího byla kupujícím jako zadavatelem veřejné zakázky vybrána jako nejvhodnější <.>
<br> Prodávající prohlašuje,že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou věci,jež je předmětem koupě a jež se týká předmětu veřejné zakázky „Dodávka zařízení kuchyně MŠ Drnovice“,že jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a jiné podmínky a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi,které jsou k plnění dle této smlouvy nezbytné <.>
<br> Prodávající výslovně potvrzuje,že prověřil veškeré podklady a pokyny kupujícího,které obdržel do dne uzavření této smlouvy i pokyny,které jsou obsaženy v zadávací dokumentaci veřejné zakázky a že tyto shledal vhodnými a že sjednaná XXXX a způsob plnění smlouvy obsahuje a zohledňuje všechny výše uvedené podmínky a okolnosti <.>
<br> „ ] parafa za kupujícího 1,“ ' p raf za p dá a) cího iv," \'u/Q \
<br> I.Předmět smlouvy
<br> Prodávající se touto smlouvou zavazuje za podmínek v ní sjednaných dodat a namontovat kupujícímu vybavení kuchyně pro Mateřskou školu Drnovice (okres Blansko),jehož technická specifikace je uvedena v Příloze č.1,která je nedílnou součástí této smlouvy (dále jen „vybavení" či „předmět koupě"),a převést na kupujícího vlastnické právo ktomuto vybavení a kupující se zavazuje řádně dodané a namontované vybavení převzít a zaplatit za ně prodávajícímu sjednanou kupní cenu <.>
<br> II.Místo a doba plnění
<br> 1.Prodávající se zavazuje na základě písemné výzvy kupujícího k dodání a montáži vybavení kuchyně (postačí elektronická forma,např.e-mail) dodat vybavení kuchyně,do místa dodání,kterým je budova Mateřské školy Drnovice,č.p.196,Drnovice,okres Blansko <.>
<br> 2.Prodávající je povinen dodat a namontovat vybavení nejpozději do 10 (deseti) pracovních dnů ode dne doručení výzvy k dodání vybavení.Předpokládaný termín odeslání výzvy kdodání dodávky je 1.8.2017,může se však změnit s ohledem na stavební připravenost prostor,do kterých bude vybavení dodáváno a montováno <.>
<br> 3.Prodávající je při dodání a montáži vybavení na místo povinen koordinovat postup s realizátorem stavby,kterým je STAVKOM,spol.s r.0 <.>,IČO: 41604041 <.>
<br> 4.Dodané vybavení musí být dodáno ve sjednaném množství,jakosti,provedení,místě a čase.Vybavení musí být nové a nepoužité,musí bezvýhradně vyhovovat specifikaci zboží uvedené v Příloze č.1 této smlouvy a musí mít vlastnosti deklarované jeho výrobcem.Prodávající prohlašuje,že vybavení je vhodné k použití v provozovnách společného stravování,tedy splňuje požadavky dle příslušných norem a právních předpisů,zejména vyhlášky č.410/2005 Sb <.>,o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých,vyhlášky č.137/2004 Sb <.>,o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných a zákona č.258/2000 Sb.o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> 5.O předání,převzetí a montáži vybavení bude sepsán předávací protokol,který sepíše prodávající a který bude zejména obsahovat: popis vybavení,stav vybavení,označení prodávajícího a kupujícího,údaj o místu dodání,odkaz na tuto smlouvu — číslo a datum uzavření této smlouvy,prohlášeni kupujícího o převzetí vybavení,datum a místo sepsání protokolu,jména a podpisy zástupců prodávajícího a kupujícího.Součástí předávacího protokolu jsou dokumenty specifikované v bodu 4.této smlouvy.Předávací protokol musí být sepsán ve dvojím vyhotovení a musí být podepsán oběma smluvními stranami.Po jednom vyhotovení obdrží každá smluvní strana <.>
<br> 6.Kupující nabývá vlastnického práva kdodanému vybavení,jakmile tyto věci vsouladu s předávacím protok...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Prodej
Další dokumenty od Obec Drnovice okres Blansko | ||
---|---|---|
13. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2025-2029 - TSMH | |
13. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 - TSMH | |
08. 11. 2024 | Pozvánka na zasedání Zastupitelstva obce Drnovice - 18.11.2024 | |
04. 11. 2024 | VV - Oznámení o veřejném projednání návrhu změny č. 3 ÚP Drnovice | |
01. 11. 2024 | Změna rozpočtového hospodaření obce č. 7/2024 | |
...a další |