Olomoucký kraj - Stanovení PÚP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Olomoucký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

4_1-Etapa 1-Fáze D.pdf
26
2 <,>
<br> 04
8
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 50
0
<br> m
E3
<br> a
/5
<br> 00
m
<br> /
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 2 <,>
0)
<br> IS18a(262,0)
262,0
<br> 26
2 <,>
<br> 0
<br> 26
1 <,>
<br> 85
7
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
5
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
0
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
5)
<br> IS18a(261,5)
261,5
<br> 26
1,5
<br> 26
1 <,>
<br> 27
0
<br> km
<br> IS
8b
<br> 35
E4
<br> 42
<br> H
R <.>
<br> K
RÁ
<br> LO
VÉ
<br> ŠU
M
<br> PE
RK
<br> LI
TO
<br> VE
L
<br> 13
8 54 13
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
0)
<br> IS18a(261,0)
261,0
<br> 26
1,0
<br> 26
1 <,>
<br> 00
7
<br> km
<br> IJ
18
<br> a
Sk
<br> rb
en
<br> 25
k
<br> m
<br> 15
00
<br> m
<br> ˇ
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 0 <,>
5)
<br> IS18a(260,5)
260,5
<br> 26
0 <,>
<br> 5
<br> 260,261 km
<br> IS6a
<br> 1000 m 261
<br> 260,664 km
<br> IS6b
261
<br> 35
OLOM
<br> OU
C
<br> 500 m
<br> KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
<br> E442
<br> ˇ
ˇ
<br> 260,923 km
<br> IZ2a
<br> E11d
<br> 2x
<br> 261,180 km
<br> IS6g
KRELOV
ˇ
<br> H
N
<br> EVOTÍN
ˇ
<br> 261,320 km
<br> IS6g
KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
ˇ
<br> 261,696 km
<br> IS8b
35
<br> 6
<br> E442
<br> OLOM
OU
<br> C
81
<br> BRN
O
<br> 104
OSTRAVA
<br> II/635
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> D35
<br> R35
<br> IS3c
H
N
<br> EVOTÍN
<br> TOPOLAN
Y
<br> OLOM
OU
<br> C
IS2b
<br> HR.KRÁLOVÉ
IS1b
<br> OLOMOUC
KRELOV
<br> IS3a
635
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
<br> TO
PO
<br> LA
N
<br> Y
<br> HR
<.> K
<br> RÁ
LO
<br> VÉ
<br> MO
HE
<br> LN
IC
<br> E
<br> LIT
OV
<br> EL
63
<br> 5
<br> IS
3c
<br> IS
1b
<br> IS
3a
<br> 35
<br> IS2f
IS3a HNEVOTÍN
<br> TOPOLANY
<br> OLOMOUC
<br> 260,235 km
<br> 260,355 km
<br> 261,155 km
<br> 261,275 km
<br> Z2+B1+1xVS-1
E13 /Mimo vozidla stavby/
<br> Z2+B1+1xVS-1
E13 /Mimo vozidla stavby/
<br> IP10a
<br> IS
3c
<br> UN
IČ
<br> OV
LI
<br> TO
VE
<br> L
KR
<br> EL
OV
<br> IS
3b
<br> 63
5
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
TO
<br...
3_1-Etapa 1-Fáze C.pdf
26
2 <,>
<br> 04
8
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 50
0
<br> m
E3
<br> a
/5
<br> 00
m
<br> /
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 2 <,>
0)
<br> IS18a(262,0)
262,0
<br> 26
2 <,>
<br> 0
<br> 26
1 <,>
<br> 85
7
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
5
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ2
<br> 61
<,> 5
<br> 90
k
<br> m
<br> IZ
1a
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
5)
<br> IS18a(261,5)
261,5
<br> 26
1,5
<br> 26
1 <,>
<br> 27
0
<br> km
<br> IS
8b
<br> 35
E4
<br> 42
<br> H
R <.>
<br> K
RÁ
<br> LO
VÉ
<br> ŠU
M
<br> PE
RK
<br> LI
TO
<br> VE
L
<br> 13
8 54 13
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
0)
<br> IS18a(261,0)
261,0
<br> 26
1,0
<br> 26
1 <,>
<br> 00
7
<br> km
<br> IJ
18
<br> a
Sk
<br> rb
en
<br> 25
k
<br> m
<br> 15
00
<br> m
<br> ˇ
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 0 <,>
5)
<br> IS18a(260,5)
260,5
<br> 26
0 <,>
<br> 5
<br> 260,261 km
<br> IS6a
<br> 1000 m 261
<br> 260,664 km
<br> IS6b
261
<br> 35
OLOM
<br> OU
C
<br> 500 m
<br> KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
<br> E442
<br> ˇ
ˇ
<br> 260,923 km
<br> IZ2a
<br> E11d
<br> 2x
<br> 261,180 km
<br> IS6g
KRELOV
ˇ
<br> H
N
<br> EVOTÍN
ˇ
<br> 261,320 km
<br> IS6g
KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
ˇ
<br> 261,696 km
<br> IS8b
35
<br> 6
<br> E442
<br> OLOM
OU
<br> C
81
<br> BRN
O
<br> 104
OSTRAVA
<br> II/635
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> D35
<br> R35
<br> IS3c
H
N
<br> EVOTÍN
<br> TOPOLAN
Y
<br> OLOM
OU
<br> C
IS2b
<br> HR.KRÁLOVÉ
IS1b
<br> OLOMOUC
KRELOV
<br> IS3a
635
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
<br> TO
PO
<br> LA
N
<br> Y
<br> HR
<.> K
<br> RÁ
LO
<br> VÉ
<br> MO
HE
<br> LN
IC
<br> E
<br> LIT
OV
<br> EL
63
<br> 5
<br> IS
3c
<br> IS
1b
<br> IS
3a
<br> 35
<br> IS2f
IS3a HNEVOTÍN
<br> TOPOLANY
<br> OLOMOUC
<br> 260,355 km
<br> 261,155 km
<br> 261,275 km
<br> Z2+B1+1xVS-1
E13 /Mimo vozidla stavby/
<br> Z2+B1+1xVS-1
E13 /Mimo vozidla stavby/
<br> IP10a
<br> IS
3c
<br> UN
IČ
<br> OV
LI
<br> TO
VE
<br> L
KR
<br> EL
OV
<br> IS
3b
<br> 63
5
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
TO
<br> PO
LA
<br> N
Y...
2_2_2-Etapa 1-Fáze B.pdf
IS
18
<br> a(
26
<br> 2 <,>
5)
<br> IS18a(262,5)
<br> 262,5
<br> 26
2 <,>
<br> 5
<br> 26
2 <,>
<br> 04
8
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 50
0
<br> m
E3
<br> a
/5
<br> 00
m
<br> /
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 2 <,>
0)
<br> IS18a(262,0)
262,0
<br> 26
2 <,>
<br> 0
<br> 26
1 <,>
<br> 85
7
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
5
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
0
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
5)
<br> IS18a(261,5)
261,5
<br> 26
1,5
<br> 26
1 <,>
<br> 27
0
<br> km
<br> IS
8b
<br> 35
E4
<br> 42
<br> H
R <.>
<br> K
RÁ
<br> LO
VÉ
<br> ŠU
M
<br> PE
RK
<br> LI
TO
<br> VE
L
<br> 13
8 54 13
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
0)
<br> IS18a(261,0)
261 <,>
<br> 0
<br> 26
1,0
<br> 26
1 <,>
<br> 00
7
<br> km
<br> IJ
18
<br> a
Sk
<br> rb
en
<br> 25
k
<br> m
<br> 15
00
<br> m
<br> ˇ
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 0 <,>
5)
<br> IS18a(260,5)
260,5
<br> 26
0 <,>
<br> 5
<br> 260,664 km
<br> IS6b
261
<br> 3
<br> 5
<br> OLOM
OU
<br> C
<br> 500 m
<br> KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
<br> E442
<br> ˇ
<br> ˇ
<br> 260,923 km
<br> IZ2a
<br> E11d
<br> 2x
<br> 261,180 km
<br> IS6g
KRELOV
ˇ
<br> H
N
<br> EVOTÍN
ˇ
<br> 261,320 km
<br> IS6g
KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
ˇ
<br> 261,696 km
<br> IS8b
35
<br> 6
<br> E442
<br> OLOM
OU
<br> C
81
<br> BRN
O
<br> 104
OSTRAVA
<br> II/635
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> D35
<br> R35
<br> IS3c
H
N
<br> EVOTÍN
<br> TOPOLAN
Y
<br> OLOM
OU
<br> C
IS2b
<br> HR.KRÁLOVÉ
IS1b
<br> OLOMOUC
KRELOV
<br> IS3a
635
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
<br> TO
PO
<br> LA
N
<br> Y
<br> HR
<.> K
<br> RÁ
LO
<br> VÉ
<br> MO
HE
<br> LN
IC
<br> E
<br> LIT
OV
<br> EL
63
<br> 5
<br> IS
3c
<br> IS
1b
<br> IS
3a
<br> 35
<br> IS2f
IS3a HNEVOTÍN
<br> TOPOLANY
<br> OLOMOUC
<br> 261,155 km
<br> 261,275 km
<br> B24a
<br> E13 /M
imo vo
<br> zidla
<br> stavby/
<br> B24b
<br> E13 /Mimo vozidla
<br> stavby/
<br> IS11b /
Šumpe
<br> rk/IS11b /
Hr.Krá
<br> lové/
<br> IP22
<br> 6
<br> IS
11
<b...
2_1-Etapa 1-Fáze B.pdf
II/635
<br> Z2+B1+1xVS-1
E13 /Mimo vozidla stavby/
<br> IP10a
E3a /2,8 km/
<br> 2,8 km
<br> IS
11
<br> a
<br> 1
<br> IS11a
<br> 2 IS11a3
<br> IS11b /Křelov/
KRELOV
<br> IS11b /Křelov/
KRELOV
<br> IS11b /Křelov/
KRELOV
<br> IS11b /Topolany/ TOPOLANY
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> Detail 1
<br> I/3
5H
<br> II/448
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> II/448
<br> D35
<br> I/3
5
<br> I/35
<br> II/635
<br> II/635
<br> II/635
<br> II/635
<br> II/635
<br> II/449
<br> II/4
49
<br> III
/4
<br> 46
5
<br> Detail 2
<br> Detail 3-EXIT 267
<br> IZ1a
<br> B20a80
<br> Legenada:
<br> Trvalé dopravní značení
<br> Přechodné dopravní značení
<br> Uzavřený úsek
<br> Objízdná trasa
<br> SILNICE III/5709
TOPOLANY-KRELOV
<br> UZAVRENA
<br> SILNICE III/5709
TOPOLANY-KRELOV
<br> UZAVRENA
<br> SILNICE III/5709
TOPOLANY-KRELOV
<br> UZAVRENA
<br> 1.2 <.>
<br> 3 <.>
<br> 6xA4
<br> 1:1500
<br> Etapa 1 - fáze B
<br> Vypracoval:
<br> Název akce:
<br> Název objektu:
<br> Příloha:
<br> Datum:
<br> Č.výkresu:Formát:
<br> Měřítko:
<br> Č.soupravy:
<br> Ing.XXXX XXXXX X.X.XXXX
<br> X.X
Přechodné dopravní značení
<br> D35 3508.2 Křelov - Slavonín <,>
2.etapa
<br> Situace
<br> KUOK 37084/2024
<br>
Listy a pohledy
D1+D35+D46-2_1-Etapa 1-Fáze B
1_1-Etapa 1-Fáze A.pdf
26
2 <,>
<br> 04
8
<br> km
<br> IZ
1a
<br> 50
0
<br> m
E3
<br> a
/5
<br> 00
m
<br> /
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 2 <,>
0)
<br> IS18a(262,0)
262,0
<br> 26
2 <,>
<br> 0
<br> 26
1 <,>
<br> 85
7
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ
<br> 26
1 <,>
<br> 59
5
<br> km
<br> IS
6g
<br> KR
EL
<br> OV
ˇ
<br> H
N
<br> EV
OT
<br> ÍN
ˇ26
<br> 1 <,>
59
<br> 0
km
<br> IZ
1a
<br> 2x
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
5)
<br> IS18a(261,5)
261,5
<br> 26
1,5
<br> 26
1 <,>
<br> 27
0
<br> km
<br> IS
8b
<br> 35
E4
<br> 42
<br> H
R <.>
<br> K
RÁ
<br> LO
VÉ
<br> ŠU
M
<br> PE
RK
<br> LI
TO
<br> VE
L
<br> 13
8 54 13
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 1 <,>
0)
<br> IS18a(261,0)
261 <,>
<br> 0
<br> 26
1,0
<br> 26
1 <,>
<br> 00
7
<br> km
<br> IJ
18
<br> a
Sk
<br> rb
en
<br> 25
k
<br> m
<br> 15
00
<br> m
<br> ˇ
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 0 <,>
5)
<br> IS18a(260,5)
260,5
<br> 26
0 <,>
<br> 5
<br> IS
18
<br> a(
26
<br> 0 <,>
0)
<br> IS18a(260,0
260 <,>
<br> 0
<br> 26
0 <,>
<br> 0
<br> IS
18
<br> a(
25
<br> 9 <,>
5)
<br> IS18a(259,5)
259,5
<br> 25
9 <,>
<br> 5
<br> 260,261 km
<br> IS6a
<br> 1000 m 261
<br> 260,664 km
<br> IS6b
261
<br> 35
OLOM
<br> OU
C
<br> 500 m
<br> KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
<br> E442
<br> ˇ
ˇ
<br> 260,923 km
<br> IZ2a
<br> E11d
<br> 2x
<br> 261,180 km
<br> IS6g
KRELOV
<br> ˇ
<br> H
N
<br> EVOTÍN
ˇ
<br> 261,320 km
<br> IS6g
KRELOV
H
<br> N
EVOTÍN
ˇ
<br> 261,696 km
<br> IS8b
35
<br> 6
<br> E442
<br> OLOM
OU
<br> C
81
<br> BRN
O
<br> 104
OSTRAVA
<br> II/635
<br> III
/5
<br> 70
9
<br> D35
<br> R35
<br> 26
0 <,>
<br> 00
7
<br> km
<br> IJ
18
<br> a
Sk
<br> rb
en
<br> 25
k
<br> m
<br> 50
0
<br> m
<br> ˇ
<br> 25
9 <,>
<br> 49
6
<br> km
<br> IJ
18
<br> b
Sk
<br> rb
eň
<br> 25
9 <,>
<br> 34
5
<br> km
<br> IJ
18
<br> c
Sk
<br> rb
eň
<br> C4
a
<br> P4
<br> P6
<br> B2
<br> B2 P6
<br> II/635
<br> 19.12
<br> 14.80
<br> 259,3 259,4 259,5
259,6 259,7
<br> BUS BUS
<br> BUS
<br> BUS
<br> BUS
<br> BUS
<br> 5.00
<br> P4
<br> B2
<br> B28
<br> IP11aE9E1 /3x/
<br> 3x
<br> ...
Stanovení PÚP (OOP) ,Křelov obchvat.pdf
Krajský úřad Olomouckého kraje
Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Jeremenkova 40a,779 11 Olomouc
<br>
Č.j.: KUOK 37084/2024 V Olomouci dne 18.3.2024
Sp.Zn: KÚOK/33134/2024/ODSH-SH/7909
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXX XXXXXX
tel.: XXX XXX XXX Počet listů : 2
fax: 585 508 336 Počet příloh: 5
e-mail: l.pesout@olkraj.cz Počet listů/svazků příloh: 5
<br>
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> (OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY)
<br> STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br> Krajský úřad Olomouckého kraje,Odbor dopravy a silničního hospodářství (dále jen „krajský
úřad“),jako příslušný orgán státní správy podle § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000
Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“),obdržel dne
22.8.2023 podnět společnosti EUROVIA CS,a.s <.>,U Michelského lesa 1581/2,Michle,140
00 Praha 4,IČ: 452 74 924,kterou na základě plné moci zastupuje společnost SEKNE spol <.>
s r.o <.>,Hamerská 12,772 00 Olomouc,IČO: 623 63 701,ke stanovení přechodné úpravy
provozu na silnici č.I/35 u Křelova a v Olomouci v termínu 23.3.2024 – 30.4.2025 <,>
z důvodu dostavby dálnice D35 „D35 Křelov – Slavonín,2 etapa“ <.>
<br> Součástí podnětu je návrh přechodné úpravy provozu (5 výkresů) „D35 3508.2 Křelov –
Slavonín,2 etapa“,zpracovaný společností SEKNE spol.s r.o <.>
<br> Krajský úřad,věcně příslušný podle ustanovení § 77 odst.1 písm.b) zákona o provozu
na pozemních komunikacích,na základě posouzení předmětného podnětu v souladu
s ustanovením § 77 odst.3 zákona o provozu na pozemních komunikacích,podle
ustanovení § 77 odst.5 zákona o provozu na pozemních komunikacích
<br>
<br> s t a n o v í
<br> přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích <.>
<br>
<br> místo přechodné úpravy provozu: silnice č.I/35 u Křelova a v Olomouci
doba přechodné úpravy provozu: 23.3.2024 – 30.4.2025 (viz bod 3 a 4.níže)
v případě změny termínu stavby
<br> po dobu stavby
<br>
<br>
<br> KUOK 37084/2024
<...

Načteno

edesky.cz/d/8858972

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Olomoucký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz