Město Hartmanice - Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky pro kotelny Hartmanice na rok 2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hartmanice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zadávací dokumentace podeps.pdf

MĚSTO HARTMANICE
<br> Tel./fax 376 593218 *** Hartmanice 75,34201 Sušice*** e-mail:podatelnaábmuhartmanicexz Naše č.j.Mha 570/2017 Hartmanice 12.10.2017 vyřizuje: Bauchová
<br> VÝZVA A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
<br> Zadavatel: Město Hartmanice Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice IČ: 00255467,DIČ C200255467
<br> Akce: _
<br> Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody podle 5 131 zákona O zadávání veřejných zakázek č.134/2016 Sb.v platném znění ( dále jen „ZZVZ“ ) na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018 formou zjednodušeného podlimitního řízení dle 5 53 „ZZVZ“ a vyzývá uchazeče k předložení nabídek a prokázání splnění kvalifikace <.>
<br> 1.INFORMACE o PŘEDMĚTU ZAKÁZKY
<br> 1.1.Název Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpkyjako paliva pro kotelny Hartmanice na rok 2018 (Kód CPV 03417000-6) 1.2.Stručný popis Cílem této podlimitní veřejné zakázky (V2) je na základě rámcové
<br> dohody uzavřené mezi zadavatelem a maximálně čtyřmi vybranými uchazeči uzavírat postupně kupní smlouvy na dodávku předmětu VZ až do celkového objemu cca 10000 prm na rok 2018 dle pravidel zveřejněných vzávazném textu rámcové dohody,který je přílohou č.A této výzvy <.>
<br> 1.3.Druh zadávacího řízení Zjednodušené podlimitní řízení dle 553 zák.134/2016 Sb.v platném znění 1.4 Typ veřejné zakázky Podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br> 1.5.Místo realizace dodávek 1.Hartmanice,kotelna u čp.36
<br> 2.Hartmanice,kotelna u čp.140
<br> 3.Hartmanice,část XXXXXXX XXXXXX — sklad paliva
<br> ( dle pokynů pověřeného zástupce zadavatele )
<br> 1.6.Termíny plnění Průběžně leden - prosinec 2018,na základě kupní smlouvy uzavřené v souladu s podmínkami rámcové dohody.1.7.Předpokládána 5,000.000 Kč bez DPH
<br> hodnota dodávek
<br> 2.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE o ZADAVATELl
<br> 2.1.Název zadavatele Město Hartmanice
<br> Datová schránka mknbxxv 2.2.Sídlo zadavatele Hartmanice 75,34201 Sušice 2.3.lČ/DIČ 00255467/C200255467
<br> 2.4.Osoba odpovědná XXXXX XXXXXXX — starosta města,tel: XXXXXXXXX;XXXXXXXXX jednat za zadavatele Email: podatelnanuhartmanice.cz 2.5.Kontaktní osoba ve Ing.XXXX XXXXXXXX,tel: XXXXXXXXX VĚCÍ veřejné zakázky EmaiI:bauchova©muhartmanice.cz
<br> 3.INFORMACE O ZADÁVACÍ DOKUMENTACI
<br> 3.1.Kontaktní osoba ve * věci zadávací dokumentace
<br> lng.XXXX XXXXXXXX,tel: XXXXXXXXX
<br> Email: bauchova©muhartmanice.cz
<br> Zadávací dokumentace včetně příloh je uveřejněna na profilu zadavatele http://muhartmanice.prof1lzadavatele.cz/
<br> Před podáním nabídky doporučujeme prohlídku poptávaného materiálu ve skladu paliva na místě realizace na základě předchozí telefonické domluvy na tel:607813106 — p.Kopačka <.>
<br> 3.2.Obchodní podmínky,včetně platebních podmínek
<br> Jsou obsaženy v závazném textu rámcové dohody,která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace — příloha B <.>
<br> 3.3.Technické podmínky,popis požadovaného materiálu
<br> Zadavatel poptává dodávku do míst realizace Hartmanice kotelny a XXXXXXX XXXXXX sklad paliva hnědé štěpky (ČSNXXXXX-X) O celkovém předpokládaném objemu cca 10000 prm :
<br> Štěpka hnědá cca 1oooo prm
<br> Kvalitní hnědá štěpka o velikosti maximálně 6x6 cm zpracovaná štěpkovačem ( nikoliv drtičem) a bez dalších příměsí.Přípustná vlhkost do 50 %.Bez příměsí pilin <.>
<br> Množství není pevně dáno.Je závislé na technických možnostech
<br> uskladnění a spotřebách materiálu vzávislosti na klimatických
<br> podmínkách <.>
<br> 4.LHÚTY,TERMÍNY,ADRESY A KONTAKTY
<br> 4.1.Lhůta pro podávání dodatečných informací k zadávacím podmínkám
<br> 554 zákona o „ZZVZ“ Písemná žádost musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek
<br> 4.2.Zadávací lhůta
<br> Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle 5 40 „ZZVZ“ nebo do zrušení zadávacího řízení <.>
<br> 4.3.Lhůta pro podání nabídek Datum a hodina
<br> 6.11.2017 do 16,00 hodin
<br> 4.4.Adresa pro podání nabídek
<br> Městský úřad Hartmanice,Hartmanice 75,34201 Sušice - podatelna
<br> 4.5.Jiné upřesňující údaje
<br> Nabídku vzalepené obálce může dodavatel doručit doporučeně poštou nebo předat osobně po telefonické dohodě termínu převzetí <.>
<br> Nabídku je nutno na zalepené obálcev označit “NEOTVÍRAT — VŘ RAMCOVA DOHODA NA ROK 2018— STEPKY“
<br> 4.6.Termín otevírání obálek
<br> 6.11.201716.00 hodin v kanceláři starosty Městského úřadu Hartmanice na adrese Hartmanice 75,34201 Sušice
<br> 4.7.Osoby oprávněné se zúčastnit otevírání obálek
<br> Při otevírání obálek s nabídkami mají právo být přítomni členové komise,zástupci zadavatele,osoba pověřená zadavatelskou činností a zástupci uchazečů.Touto osobou může být statutární orgán uchazeče u právnické osoby nebo fyzická osoba nebo jiná osoba zmocněná statutárním orgánem uchazeče právnické...

MĚSTO HARTMANICE
<br> Tel./fax 376 593218 *** Hartmanice 75,34201 Sušice*** e-mail:podatelnaábmuhartmanicexz Naše č.j.Mha 570/2017 Hartmanice 12.10.2017 vyřizuje: Bauchová
<br> VÝZVA A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
<br> Zadavatel: Město Hartmanice Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice IČ: 00255467,DIČ C200255467
<br> Akce: _
<br> Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody podle 5 131 zákona O zadávání veřejných zakázek č.134/2016 Sb.v platném znění ( dále jen „ZZVZ“ ) na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018 formou zjednodušeného podlimitního řízení dle 5 53 „ZZVZ“ a vyzývá uchazeče k předložení nabídek a prokázání splnění kvalifikace <.>
<br> 1.INFORMACE o PŘEDMĚTU ZAKÁZKY
<br> 1.1.Název Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpkyjako paliva pro kotelny Hartmanice na rok 2018 (Kód CPV 03417000-6) 1.2.Stručný popis Cílem této podlimitní veřejné zakázky (V2) je na základě rámcové
<br> dohody uzavřené mezi zadavatelem a maximálně čtyřmi vybranými uchazeči uzavírat postupně kupní smlouvy na dodávku předmětu VZ až do celkového objemu cca 10000 prm na rok 2018 dle pravidel zveřejněných vzávazném textu rámcové dohody,který je přílohou č.A této výzvy <.>
<br> 1.3.Druh zadávacího řízení Zjednodušené podlimitní řízení dle 553 zák.134/2016 Sb.v platném znění 1.4 Typ veřejné zakázky Podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br> 1.5.Místo realizace dodávek 1.Hartmanice,kotelna u čp.36
<br> 2.Hartmanice,kotelna u čp.140
<br> 3.Hartmanice,část XXXXXXX XXXXXX — sklad paliva
<br> ( dle pokynů pověřeného zástupce zadavatele )
<br> 1.6.Termíny plnění Průběžně leden - prosinec 2018,na základě kupní smlouvy uzavřené v souladu s podmínkami rámcové dohody.1.7.Předpokládána 5,000.000 Kč bez DPH
<br> hodnota dodávek
<br> 2.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE o ZADAVATELl
<br> 2.1.Název zadavatele Město Hartmanice
<br> Datová schránka mknbxxv 2.2.Sídlo zadavatele Hartmanice 75,34201 Sušice 2.3.lČ/DIČ 00255467/C200255467
<br> 2.4.Osoba odpovědná XXXXX XXXXXXX — starosta města,tel: XXXXXXXXX;XXXXXXXXX jednat za zadavatele Email: podatelnanuhartmanice.cz 2.5.Kontaktní osoba ve Ing.XXXX XXXXXXXX,tel: XXXXXXXXX VĚCÍ veřejné zakázky EmaiI:bauchova©muhartmanice.cz
<br> 3.INFORMACE O ZADÁVACÍ DOKUMENTACI
<br> 3.1.Kontaktní osoba ve * věci zadávací dokumentace
<br> lng.XXXX XXXXXXXX,tel: XXXXXXXXX
<br> Email: bauchova©muhartmanice.cz
<br> Zadávací dokumentace včetně příloh je uveřejněna na profilu zadavatele http://muhartmanice.prof1lzadavatele.cz/
<br> Před podáním nabídky doporučujeme prohlídku poptávaného materiálu ve skladu paliva na místě realizace na základě předchozí telefonické domluvy na tel:607813106 — p.Kopačka <.>
<br> 3.2.Obchodní podmínky,včetně platebních podmínek
<br> Jsou obsaženy v závazném textu rámcové dohody,která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace — příloha B <.>
<br> 3.3.Technické podmínky,popis požadovaného materiálu
<br> Zadavatel poptává dodávku do míst realizace Hartmanice kotelny a XXXXXXX XXXXXX sklad paliva hnědé štěpky (ČSNXXXXX-X) O celkovém předpokládaném objemu cca 10000 prm :
<br> Štěpka hnědá cca 1oooo prm
<br> Kvalitní hnědá štěpka o velikosti maximálně 6x6 cm zpracovaná štěpkovačem ( nikoliv drtičem) a bez dalších příměsí.Přípustná vlhkost do 50 %.Bez příměsí pilin <.>
<br> Množství není pevně dáno.Je závislé na technických možnostech
<br> uskladnění a spotřebách materiálu vzávislosti na klimatických
<br> podmínkách <.>
<br> 4.LHÚTY,TERMÍNY,ADRESY A KONTAKTY
<br> 4.1.Lhůta pro podávání dodatečných informací k zadávacím podmínkám
<br> 554 zákona o „ZZVZ“ Písemná žádost musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek
<br> 4.2.Zadávací lhůta
<br> Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle 5 40 „ZZVZ“ nebo do zrušení zadávacího řízení <.>
<br> 4.3.Lhůta pro podání nabídek Datum a hodina
<br> 6.11.2017 do 16,00 hodin
<br> 4.4.Adresa pro podání nabídek
<br> Městský úřad Hartmanice,Hartmanice 75,34201 Sušice - podatelna
<br> 4.5.Jiné upřesňující údaje
<br> Nabídku vzalepené obálce může dodavatel doručit doporučeně poštou nebo předat osobně po telefonické dohodě termínu převzetí <.>
<br> Nabídku je nutno na zalepené obálcev označit “NEOTVÍRAT — VŘ RAMCOVA DOHODA NA ROK 2018— STEPKY“
<br> 4.6.Termín otevírání obálek
<br> 6.11.201716.00 hodin v kanceláři starosty Městského úřadu Hartmanice na adrese Hartmanice 75,34201 Sušice
<br> 4.7.Osoby oprávněné se zúčastnit otevírání obálek
<br> Při otevírání obálek s nabídkami mají právo být přítomni členové komise,zástupci zadavatele,osoba pověřená zadavatelskou činností a zástupci uchazečů.Touto osobou může být statutární orgán uchazeče u právnické osoby nebo fyzická osoba nebo jiná osoba zmocněná statutárním orgánem uchazeče právnické...

Příloha A - Cenová nabídka formulář.pdf

Příloha A - Cenová nabídka
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01
<br> Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX
<br> starosta
IČ: XXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXXCZXXXXXXXX
<br> Štěpka hnědá - kvalita
I určená k uskladnění
<br> XXXX XXX DPH
Kč/ prm
Množství štěpek
pro rok 2018 k
dispozici (prm)
XXXX XXX DPH na místech realizace <.>
<br> Uchazeč prohlašuje,že se seznámil se zadávacími podmínkami i rámcovou dohodou <.>
Uchazeč prohlašuje,že je mu dobře známo jaká kvalita dodávek je zadavatelem požadována <.>
Uchazeč bere na vědomí,že v případě,že kvalita nebude odpovídat,může zadavatel
od kupní smlouvy odstoupit <.>
<br> Uchazeč:
Název
<br> Sídlo
<br> zastoupen
<br> Datum
<br> Podpis + razítko
<br> (dá le XXX „veřejná zakázka“)

Příloha A - Cenová nabídka
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01
<br> Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX
<br> starosta
IČ: XXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXXCZXXXXXXXX
<br> Štěpka hnědá - kvalita
I určená k uskladnění
<br> XXXX XXX DPH
Kč/ prm
Množství štěpek
pro rok 2018 k
dispozici (prm)
XXXX XXX DPH na místech realizace <.>
<br> Uchazeč prohlašuje,že se seznámil se zadávacími podmínkami i rámcovou dohodou <.>
Uchazeč prohlašuje,že je mu dobře známo jaká kvalita dodávek je zadavatelem požadována <.>
Uchazeč bere na vědomí,že v případě,že kvalita nebude odpovídat,může zadavatel
od kupní smlouvy odstoupit <.>
<br> Uchazeč:
Název
<br> Sídlo
<br> zastoupen
<br> Datum
<br> Podpis + razítko
<br> (dá le XXX „veřejná zakázka“)

Příloha B - Rámcová dohoda.pdf

Příloha B
<br> RÁMCOVÁ DOHODA č <.>
<br> NA
<br> „DODÁVKY HNĚDÉ ŠTĚPKY JAKO PALIVA PRO KOTELNY HARTMANICE NA ROK 2018“
Článek 1
<br> Smluvní strany
I.Město Hartmanice
se sídlem Hartmanice 75,34201 Sušice
<br> IČ: 00255467 DIČ: CZ 00255467
Zastoupené Pavlem Valdmanem starostou
tel.:376593218 fax: 376593239 e-mail: podatelna@muhartmanice.cz
Kontaktní osoba Ing.XXXX XXXXXXXX
tel.:XXXXXXXXX fax: XXXXXXXXX e-mail: bauchova@muhartmanice.cz
Bankovní spojení: 1.Česká spořitelna a.s.Klatovy,čú:0822577319/0800
<br> 2.ČSOB Sušice čú: 60826082/0300
(dále jen „ zadavatel“)
na straně jedné a
<br> II.Dodavatelé:
Dodavatel č.1: Název
<br> Sídlo
IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX
č.účtu: XXXXX/XXXX
____________________________________________________
Dodavatel č.2: Název
<br> Sídlo
IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX
č.účtu: XXXXX/XXXX
______________________________________________________
<br>
<br> Dodavatel č.3: Název
Sídlo
<br> IČ: xxxxxxxx DIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX č.účtu: XXXXX/XXXX
__________________________________________________
<br> Dodavatel č.4: Název
Sídlo
<br> IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX č.účtu: XXXXX/XXXX
<br> (dále jen „dodavatel“)
na straně druhé
uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku podle §131 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání
veřejných zakázkách,ve znění § 1746 odst.2 a § 2079 zákon č.89/2012 Sb.v platném znění
<br> tuto
rámcovou dohodu
<br> " DODÁVKY HNĚDÉ ŠTĚPKY JAKO PALIVA PRO KOTELNY HARTMANICE NA ROK 2018"
(dále jen štěpky)
<br> Úvodní ustanovení
Článek 2
<br> Účel rámcové dohody
2.1 Účelem této rámcové dohody je zabezpečit pro rok 2018 plynulé zásobování kotelen
zadavatele "štěpkou" v souladu s jejich potřebami a do jejich skladů do výše předpokládaného
finančního objemu 5,0 mil.Kč bez DPH <.>
2.2 Zadavatel je veřejný zadavatel <.>
2.3 Podkladem pro uzavření této rámcové dohody jsou nabídky dodavatelů,kteří se umístili v
otevřeném zadávacím řízení (dále jen „zadávací řízení“) na uzavření této rámcové dohody,na
prvním až čtvrtém pořadí <.>
2.4 Zadávací řízení na uzavření této rámcové dohody bylo uveřejněno v Informačním systému
veřejných zakázek – uveřejněný uveřejňovacím subsystémem dne 13.10.2017 pod evidenčním
číslem formuláře F2017-028400 ( evidenční číslo zakázky Z2017-028400) <.>
<br>
<br>
Článek 3
Předmět rámcové dohody
<br> 3.1 Předmětem této rámcové dohody je stanovení podmínek (dále jen „obchodní podmínky“)
platných pro dodávky štěpek specifikovaných v článku 5 této rámcové dohody,které bude
realizovat příslušný dodavatel průběžně dle potřeb zadavatele na základě kupních smluv,které
zadavatel jako kupující s příslušným dodavatelem jako prodávajícím postupně uzavřou <.>
3.2 Dodavatele příslušného k uzavření kupní smlouvy na dodávky štěpek (dále jen „kupní
smlouva“) je zadavatel povinen písemně vyzvat k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy
postupem stanoveným v souladu s § 132 odst.4 zákona č.134/2016 Sb <.>
<br> Článek 4
Postup při uzavírání kupních smluv
<br> Zadavatel písemně vyzve k předložení návrhu na uzavření smlouvy vždy toho uchazeče,který se
při uzavírání rámcové dohody umístil jako první v pořadí; odmítne-li tento uchazeč návrh
předložit,vyzve veřejný zadavatel uchazeče,který se při uzavírání rámcové dohody umístil další
v pořadí; obdobným způsobem postupuje veřejný zadavatel až do doby,kdy bude uzavřena
smlouva nebo kdy návrh odmítne předložit uchazeč,který se při uzavírání rámcové dohody
umístil poslední v pořadí <.>
4.1 Zadavatel písemně vyzve k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy vždy toho
dodavatele,který se v zadávacím řízení umístil jako první v pořadí (dodavatel č.1) <.>
4.2 Odmítne-li dodavatel č.1 návrh na uzavření kupní smlouvy předložit,zadavatel písemně
vyzve k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy dodavatele,který se v zadávacím řízení
umístil další v pořadí (dodavatel č.2) <.>
4.3 Odmítne-li návrh na uzavření kupní smlouvy předložit dodavatel č.2,postupuje zadavatel
obdobně podle bodu 4.2 až do doby,kdy uzavře kupní smlouvu nebo kdy návrh na uzavření
kupní smlouvy odmítne předložit dodavatel č.4 <.>
P...

Příloha B
<br> RÁMCOVÁ DOHODA č <.>
<br> NA
<br> „DODÁVKY HNĚDÉ ŠTĚPKY JAKO PALIVA PRO KOTELNY HARTMANICE NA ROK 2018“
Článek 1
<br> Smluvní strany
I.Město Hartmanice
se sídlem Hartmanice 75,34201 Sušice
<br> IČ: 00255467 DIČ: CZ 00255467
Zastoupené Pavlem Valdmanem starostou
tel.:376593218 fax: 376593239 e-mail: podatelna@muhartmanice.cz
Kontaktní osoba Ing.XXXX XXXXXXXX
tel.:XXXXXXXXX fax: XXXXXXXXX e-mail: bauchova@muhartmanice.cz
Bankovní spojení: 1.Česká spořitelna a.s.Klatovy,čú:0822577319/0800
<br> 2.ČSOB Sušice čú: 60826082/0300
(dále jen „ zadavatel“)
na straně jedné a
<br> II.Dodavatelé:
Dodavatel č.1: Název
<br> Sídlo
IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX
č.účtu: XXXXX/XXXX
____________________________________________________
Dodavatel č.2: Název
<br> Sídlo
IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX
č.účtu: XXXXX/XXXX
______________________________________________________
<br>
<br> Dodavatel č.3: Název
Sídlo
<br> IČ: xxxxxxxx DIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX č.účtu: XXXXX/XXXX
__________________________________________________
<br> Dodavatel č.4: Název
Sídlo
<br> IČ: xxxxxxxxDIČ: CZxxxxxxxx
Zapsán v Obchodním rejstříku vedeným xxxx soudem v xxxx
Oddíl: X Vložka: XXXX
Jednající (zastoupený): XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
kontaktní osoba XY
tel.: XXXXXXX fax: XXXXXXXX e-mail: XXXX@XXXX.XX
Bankovní spojení: XXXX č.účtu: XXXXX/XXXX
<br> (dále jen „dodavatel“)
na straně druhé
uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku podle §131 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání
veřejných zakázkách,ve znění § 1746 odst.2 a § 2079 zákon č.89/2012 Sb.v platném znění
<br> tuto
rámcovou dohodu
<br> " DODÁVKY HNĚDÉ ŠTĚPKY JAKO PALIVA PRO KOTELNY HARTMANICE NA ROK 2018"
(dále jen štěpky)
<br> Úvodní ustanovení
Článek 2
<br> Účel rámcové dohody
2.1 Účelem této rámcové dohody je zabezpečit pro rok 2018 plynulé zásobování kotelen
zadavatele "štěpkou" v souladu s jejich potřebami a do jejich skladů do výše předpokládaného
finančního objemu 5,0 mil.Kč bez DPH <.>
2.2 Zadavatel je veřejný zadavatel <.>
2.3 Podkladem pro uzavření této rámcové dohody jsou nabídky dodavatelů,kteří se umístili v
otevřeném zadávacím řízení (dále jen „zadávací řízení“) na uzavření této rámcové dohody,na
prvním až čtvrtém pořadí <.>
2.4 Zadávací řízení na uzavření této rámcové dohody bylo uveřejněno v Informačním systému
veřejných zakázek – uveřejněný uveřejňovacím subsystémem dne 13.10.2017 pod evidenčním
číslem formuláře F2017-028400 ( evidenční číslo zakázky Z2017-028400) <.>
<br>
<br>
Článek 3
Předmět rámcové dohody
<br> 3.1 Předmětem této rámcové dohody je stanovení podmínek (dále jen „obchodní podmínky“)
platných pro dodávky štěpek specifikovaných v článku 5 této rámcové dohody,které bude
realizovat příslušný dodavatel průběžně dle potřeb zadavatele na základě kupních smluv,které
zadavatel jako kupující s příslušným dodavatelem jako prodávajícím postupně uzavřou <.>
3.2 Dodavatele příslušného k uzavření kupní smlouvy na dodávky štěpek (dále jen „kupní
smlouva“) je zadavatel povinen písemně vyzvat k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy
postupem stanoveným v souladu s § 132 odst.4 zákona č.134/2016 Sb <.>
<br> Článek 4
Postup při uzavírání kupních smluv
<br> Zadavatel písemně vyzve k předložení návrhu na uzavření smlouvy vždy toho uchazeče,který se
při uzavírání rámcové dohody umístil jako první v pořadí; odmítne-li tento uchazeč návrh
předložit,vyzve veřejný zadavatel uchazeče,který se při uzavírání rámcové dohody umístil další
v pořadí; obdobným způsobem postupuje veřejný zadavatel až do doby,kdy bude uzavřena
smlouva nebo kdy návrh odmítne předložit uchazeč,který se při uzavírání rámcové dohody
umístil poslední v pořadí <.>
4.1 Zadavatel písemně vyzve k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy vždy toho
dodavatele,který se v zadávacím řízení umístil jako první v pořadí (dodavatel č.1) <.>
4.2 Odmítne-li dodavatel č.1 návrh na uzavření kupní smlouvy předložit,zadavatel písemně
vyzve k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy dodavatele,který se v zadávacím řízení
umístil další v pořadí (dodavatel č.2) <.>
4.3 Odmítne-li návrh na uzavření kupní smlouvy předložit dodavatel č.2,postupuje zadavatel
obdobně podle bodu 4.2 až do doby,kdy uzavře kupní smlouvu nebo kdy návrh na uzavření
kupní smlouvy odmítne předložit dodavatel č.4 <.>
P...

Příloha C - Čestné prohlášení - základní způsobilost.pdf

Příloha č.C
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 1 (celkem 2)
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
o splnění základní způsobilosti stanovených § 74 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o zadávání veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018
<br> podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
(dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Uchazeč:
Obchodní firma: ……………… <.>
Sídlo: ……………… <.>
IČ: ……………… <.>
Jednající: ……………… <.>
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném ……………….soudem v ……………….<.>,oddíl ….<.>,vložka …………
(uchazeč doplní své identifikační údaje)
<br> Uchazeč o výše uvedenou veřejnou zakázku
p r o h l a š u j e,že:
<br> Já,níže podepsaný,jako oprávněný zástupce dodavatele,prohlašuji,že dodavatel
splňuje základní způsobilost ve smyslu § 74 odst.1 zákona tj.není dodavatelem,který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně
<br> odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 zákona nebo obdobný trestný čin podle
právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový
nedoplatek <,>
<br> c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená
správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země
sídla dodavatele <.>
<br> Je-li uchazečem právnická osoba,výše uvedenou podmínku podle písm.a) splňuje tato
právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu
dodavatele právnická osoba,výše uvedenou podmínku podle písm.a) splňuje
a) tato právnická osoba <,>
b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
jméno,příjmení a podpis
oprávněného zástupce dodavatele
<br>
<br> Příloha č.C
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 2 (celkem 2)

Příloha č.C
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 1 (celkem 2)
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
o splnění základní způsobilosti stanovených § 74 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o zadávání veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na rok 2018
<br> podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
(dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Uchazeč:
Obchodní firma: ……………… <.>
Sídlo: ……………… <.>
IČ: ……………… <.>
Jednající: ……………… <.>
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném ……………….soudem v ……………….<.>,oddíl ….<.>,vložka …………
(uchazeč doplní své identifikační údaje)
<br> Uchazeč o výše uvedenou veřejnou zakázku
p r o h l a š u j e,že:
<br> Já,níže podepsaný,jako oprávněný zástupce dodavatele,prohlašuji,že dodavatel
splňuje základní způsobilost ve smyslu § 74 odst.1 zákona tj.není dodavatelem,který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně
<br> odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 zákona nebo obdobný trestný čin podle
právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový
nedoplatek <,>
<br> c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená
správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země
sídla dodavatele <.>
<br> Je-li uchazečem právnická osoba,výše uvedenou podmínku podle písm.a) splňuje tato
právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu
dodavatele právnická osoba,výše uvedenou podmínku podle písm.a) splňuje
a) tato právnická osoba <,>
b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
jméno,příjmení a podpis
oprávněného zástupce dodavatele
<br>
<br> Příloha č.C
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 2 (celkem 2)

Příloha D - Čestné prohlášení - ekonomická kvalifikaci.pdf

Příloha č.D
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 1 (celkem 1)
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
o ekonomické kvalifikaci ke splnění veřejné zakázky dle § 78 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice
<br> na rok 2018
podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Uchazeč:
Obchodní firma: ……………… <.>
Sídlo: ……………… <.>
IČ: ……………… <.>
Jednající: ……………… <.>
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném ……………….soudem v ……………….<.>,oddíl ….<.>,vložka
…………
(uchazeč doplní své identifikační údaje)
<br> Uchazeč o výše uvedenou veřejnou zakázku
<br> p r o h l a š u j e,že:
<br> - je po ekonomické a f inanční stránce způsobilý plnit výše uvedenou veřejnou
zakázku
- splňuje dle § 78 zák.134/2016 Sb.kr itéria ekonomické kvalif ikace a na žádost
zadavatele je schopen je prokázat
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>,dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> ___________________________________
podpis osoby oprávněné jednat jménem nebo za dodavatele

Příloha č.D
ZZaaddaavvaatteell
<br> Město Hartmanice
<br> Strana 1 (celkem 1)
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
o ekonomické kvalifikaci ke splnění veřejné zakázky dle § 78 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice
<br> na rok 2018
podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Uchazeč:
Obchodní firma: ……………… <.>
Sídlo: ……………… <.>
IČ: ……………… <.>
Jednající: ……………… <.>
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném ……………….soudem v ……………….<.>,oddíl ….<.>,vložka
…………
(uchazeč doplní své identifikační údaje)
<br> Uchazeč o výše uvedenou veřejnou zakázku
<br> p r o h l a š u j e,že:
<br> - je po ekonomické a f inanční stránce způsobilý plnit výše uvedenou veřejnou
zakázku
- splňuje dle § 78 zák.134/2016 Sb.kr itéria ekonomické kvalif ikace a na žádost
zadavatele je schopen je prokázat
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>,dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> ___________________________________
podpis osoby oprávněné jednat jménem nebo za dodavatele

Příloha E - Technická kvalifikace.pdf

Příloha E – Technické kvalifikace
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na
<br> rok 2018
podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
<br> Technická kvalifikace
<br> Tímto ke dni ………………………………… čestně prohlašuji,že naše firma realizovala níže uvedené dodávky:
(uchazeč uvede zakázky obdobného charakteru co do množství a kvality poptávané zadavatelem za poslední 3 roky)
<br> Referenční zakázka č.1
Název zakázky:
Identifikační údaje objednatele
(název,sídlo,IČ)
Kontaktní osoba objednatele
Kontakt ( telefon,email apod.)
Termín realizace
Cena dodávek v Kč bez DPH/rok
<br> Referenční zakázka č.2
Název zakázky:
Identifikační údaje objednatele
(název,sídlo,IČ)
Kontaktní osoba objednatele
Kontakt ( telefon,email apod.)
Termín realizace
Cena dodávek v Kč bez DPH/rok
<br> Dále prohlašuji,že veškeré dodávky byly provedeny ke spokojenosti odběratele <.>
<br> V ……………………………………………… dne ……………………………………
<br> Osoba oprávněná jednat jménem/za uchazeče:
<br> Titul,jméno,příjmení:
<br> Funkce:
<br> Podpis oprávněné osoby:
<br> Případně razítko:
<br> ∑

Příloha E – Technické kvalifikace
<br> Název veřejné zakázky:
Rámcová dohoda na dodávku hnědé štěpky jako paliva do kotelen Hartmanice na
<br> rok 2018
podlimitní veřejná zakázka realizovaná dle § 53 zákona (zjednodušené podlimitní řízení)
<br> (dále jen „veřejná zakázka“)
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
Název: Město Hartmanice
Sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice <.>
Zastoupení: XXXXX XXXXXXX,starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
<br> Technická kvalifikace
<br> Tímto ke dni ………………………………… čestně prohlašuji,že naše firma realizovala níže uvedené dodávky:
(uchazeč uvede zakázky obdobného charakteru co do množství a kvality poptávané zadavatelem za poslední 3 roky)
<br> Referenční zakázka č.1
Název zakázky:
Identifikační údaje objednatele
(název,sídlo,IČ)
Kontaktní osoba objednatele
Kontakt ( telefon,email apod.)
Termín realizace
Cena dodávek v Kč bez DPH/rok
<br> Referenční zakázka č.2
Název zakázky:
Identifikační údaje objednatele
(název,sídlo,IČ)
Kontaktní osoba objednatele
Kontakt ( telefon,email apod.)
Termín realizace
Cena dodávek v Kč bez DPH/rok
<br> Dále prohlašuji,že veškeré dodávky byly provedeny ke spokojenosti odběratele <.>
<br> V ……………………………………………… dne ……………………………………
<br> Osoba oprávněná jednat jménem/za uchazeče:
<br> Titul,jméno,příjmení:
<br> Funkce:
<br> Podpis oprávněné osoby:
<br> Případně razítko:
<br> ∑

Načteno

edesky.cz/d/884533

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Hartmanice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz