Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Valtice.
Město Valtice,nám.Svobody 21,691 42 Valtice,IČ 00283665 NÁVRH STŘEDNĚDOBÝ VÝHLED ROZPOČTU MĚSTA VALTICE NA ROK 2018 — 2021
<br> Střednědobý výhled rozpočtu města je,dle ust.© 3 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném znění,nástrojem sloužícím pro střednědobé finanční plánování rozvoje města a jeho hospodářství.Sestavuje se na základě uzavřených smluvních vztahů a přijatých závazků zpravidla na 2 až 5 let následujících po roce,na který se sestavuje roční rozpočet.Střednědobý výhled rozpočtu města Valtice je sestaven na 4 roky následující po roce,na který se sestavuje roční rozpočet a jsou vněm uvedeny souhrnné základní údaje o příjmech a výdajích,dále dlouhodobých závazcích a pohledávkách,finančních zdrojích a finančních potřebách na dlouhodobě realizované záměry a připravené projekty.Při jeho tvorbě bylo přihlédnuto ke střednědobému vývoji hlavních makroekonomických indikátorů české ekonomiky a jejich predikci dle MF ČR s přihlédnutím na zapracování legislativních změn a kodhadu daňových příjmů veřejných rozpočtů na rok 2017 — 2020 (Příloha č.1 - Tabulka č.1 a Tabulka č.2 — Výsledky šetření na léta 2017 - 2020) Střednědobý výhled rozpočtu zohledňuje financování obcí,které vyplývající ze zákona č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům a některým státním fondům (zákon o rozpočtovém určení daní) ve znění zákonů č.492/2000 Sb <.>,č.483/2001 Sb <.>,č.387/2004 Sb <.>,č.1/2005 Sb <.>,č.377/2007 Sb <.>,č.370/2011 Sb <.>,č.458/2011 Sb <.>,č.295/2012 Sb <.>,č.500/2012 Sb <.>,zákonného opatření č.344/2013 Sb <.>,zákonů č.267/2014 Sb.ač.391/2015 Sb.vplatném znění,dále dle vyhlášky MF ČR č.vyhláška č.276/2017 Sb <.>,o podílu jednotlivých obcí na stanovených procentních částech celostátního hrubého výnosu daně z přidané hodnoty a daní z příjmů <.>
<br> Citace z článku uvedeného na webových stránkách MF ČR:
<br> „Průzkum makroekonomických prognóz
<br> MF ČR provádí dvakrát ročně průzkum (tzv,Kolokvium),jehož cílem je zjistit názor relevantních institucí na budoucí vývoj české ekonomiky a vyhodnotit základní tendence,s nimiž zúčastněné instituce ve svých předpovědích počítají.Výsledky 43.Kolokvia,které se konalo v dubnu 2017,vycházejí z předpovědí 19 institucí (MF ČR,MPO,MPSV,ČNB,Akcenta CZ,Citibank,CYRRUS,Česká spořitelna,ČSOB,Deloitte,Generali Investments CEE,Hospodářská komora ČR,Institut ekonomických studií FSV UK,ING Bank,Komerční banka,Raiffeisennbank,Roklen Fin,Svaz průmyslu a dopravy ČR a UniCredit Bank).Pro větší reprezentativnost průzkumu k nim byly přiřazeny prognózy EK (European Economic Forecast z února 2017) <.>
<br> Základní tendence vývoje v letech 2017 - 2020,s nimiž MF ČR počítá v aktuální Makroekonomické predikci (duben 2017),jsou s prognózami ostatních institucí konzistentní.U předpovědí pro roky 2019 a 2020,které jsou chápány jako indikativní výhled,je ale srovnání komplikováno skutečností,že prognózy zúčastněných institucí v řadě případů toto období nepokrývají (celé období 2017 - 2020 pokrývají,alespoň u některých ukazatelů,předpovědi 11 institucí) <.>
<br> Hlavni tendence makroekonomického vývoje pro rok 2018 lze shrnout takto:
<br> - růst HPD by se měl zrychlit na 2,7 % <,>
<br> - vyšší míra inflace až na 2,0 % <,>
<br> — počítá se s růstem zaměstnanosti o 0,3 % <,>
<br> - XXXX nezaměstnanosti by měla klesat až na X,X % <,>
<br> — instituce očekávají růst objemu mezd a platů,který přesáhne 4,9 % <.>
<br> Shrnutí základních ukazatelů a aktuální predikci MF ČR uvádí tabulky 1 a 2 (citace z článku publikovaného na stánkách MF ČR: www.mfcr.cz/makropredikce: „Šetření prognóz makroekonomického vývoje ČR (duben 2017)" <.>
<br> 1.Příjmy
<br> Střednědobý výhled rozpočtu zahrnuje všechny kategorie příjmů,to je daňové,nedaňové,dotace ze státního rozpočtu a rozpočtu kraje a dále kapitálové příjmy z prodeje majetku.Rozhodující složkou jsou daňové příjmy,jedná se zejména o daně zpříjmů fyzických a právnických osob,DPH,daň z nemovitostí a dále jsou vybírány místní poplatky a správní poplatky.U nedaňových příjmů se jedná zejména o příjmy z poskytovaných služeb,pronájmu nemovitostí a prodeje zboží.Dalším zdrojem příjmů budou dotace poskytované ze státního rozpočtu,z rozpočtu kraje nebo z fondů EU <.>
<br> Při stanovení rozpočtového výhledu příjmů na rok 2018 — 2021 bylo postupováno následujícím způsobem:
<br> 1.Daňové příjmy zahrnují podíly na celostátním výnosu vybraných daní,místní,správní poplatky a daň z nemovitostí,přičemž
<br> - výhled daňových výnosů na rok 2018 — 2021 je zpracován spřihlédnutím kodhadu daňových příjmů veřejných rozpočtů zpracovanému MF ČR (viz Tabulka č.1 a 2) <.>
<br> - výše ostatních poplatků byla stanovena dle platných obecně závazných vyhlášek a dále dle skutečných příjmů za rok 2017 <.>
<br> Daň z příjmů právnických osob za obec není uvedena,neboť tato daň se objevuje v příjmech i výdajích města ve stejné výši a neovlivňuje výsledek hospodaření města <.>
<br> 2.Nedaňové příjmy byly stanoveny odbor...
Načteno
Meta
Prodej Pronájem Rozpočet
Další dokumenty od Město Valtice | ||
---|---|---|
21. 07. 2025 | Schválené rozpočtové opatření č. 4/2024 | |
17. 07. 2025 | Smlouva o poskytnutí individuální dotace z rozpočtu města Valtice č. 1/2025 - REMEDIA PLUS z.ú. | |
17. 07. 2025 | Smlouva o poskytnutí individuální dotace z rozpočtu města Valtice č. 3/2025 - Kovács & Lieberzeit Art Production s.r.o. | |
14. 07. 2025 | Závěrečný účet za rok 2024 DSO LVA | |
10. 07. 2025 | Záměr města Valtice vypůjčit hmotnou nemovitou věc č. 94/2025 | |
...a další |