Město Zliv - XI. zasedání Zastupitelstva města Zliv

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zliv.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Bod 02 - ok - kontrola zápisu, plnění usnesení

MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> č <.>
<br> XI <.>
<br> 12.12.2012
<br> Konané dne:
Předmět jednání:
<br> Bod jednání:
<br> 2
<br> Kontrola zápisu a plnění usnesení
<br> Předkládá:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Zpracoval:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Materiál projednán:
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> Rada města Zliv
Doporučení:
<br> Rada města Zliv: ano
<br> Předloženo na základě: jednacího řádu ZM Zliv
Související usnesení:
<br> usnesení X.veřejného zasedání Zastupitelstva města Zliv
<br> Finanční krytí:
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> není nutné
<br> Návrh na usnesení:
Zastupitelstvo města Zliv
Bere na vědomí:
zápis ze zasedání Zastupitelstva města Zliv ze dne 19.09.2012,který byl ověřen ověřovateli
zápisu pí.Bc.Naděždou Vlčkovou,DiS.a pí.Helenou Platenkovou a proti kterému nebyly
podány námitky a zprávu o plnění usnesení;
Ukládá:
kontrolnímu výboru provést namátkovou kontrolu plnění usnesení <.>
Termín kontroly plnění usnesení:
Zodpovídá:
<br> nejpozději 10 dní před dalším zasedáním ZM Zliv
vyhotovení: Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> ověření:
kontrola:
<br> ověřovatelé zápisu
kontrolní výbor
<br> strana 1/2
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> Důvodová zpráva:
USNESENÍ
<br> z X.veřejného zasedání Zastupitelstva města Zliv <,>
konaného dne 19.9.2012 <.>
Zastupitelstvo města po projednání předložených návrhů
I.S ch v a l u j e
a) rozpočtovou změnu č.3 v rozpočtu města Zliv na r.2012
… rozpočtová změna byla provedena
b) změnu závazného ukazatele pro ZŠ a ZUŠ Zliv – zvýšení limitu mzdových prostředků
na r.2012 ze 40 tis.Kč na 60 tis.Kč,bez zvýšení příspěvku
… změna závazného ukazatele byla provedena
c) rozpočtový výhled města na r.2014 – 2015
… byl zpracován
d) zrušení prodeje pozemkové parcely na ZTV „Pod tratí“ – parcely č.10 – p.č.1737/6
o výměře 894 m2 manželům PhDr.Miloslavu a pí.Vladimíře Pykalovým,Plzeň za
cenu 768 840,- KČ
… provedeno
e) prodej pozemkových parcel,nacházejících se v k.ú.Zliv u Českých Budějovic,na
ZTV „Pod tratí“:
parcely č.17 – p.č.1734/5 o výměře 1035 m2 manželům PhDr.Miloslavu
a pí.Vladimíře Pykalovým,Plzeň za cenu 890 100,- Kč,při dodržení původní lhůty
splatnosti
parcely č.44 – p.č.1754/26 o výměře 810 m2 panu Michalu Kušnirovi,České
Budějovice za cenu 696 600,- Kč
parcely č.45 – p.č.1741/1 o výměře 811 m2 manželům p.Jiřímu a Ing.Ivaně
Součkovým,České Budějovice za cenu 697 460,- Kč
parcely č.46 – p.č.1741/2 o výměře 811 m2 manželům p.XXXXX a Bc.Aleně
Tlamsovým,Zliv za cenu 697 460,- Kč
a kupující hradí náklady spojené s vkladem do katastru
… 3 realizovány a zaplaceny,4.zatím neuhrazen – termín platby polovina ledna
2013
f) návrh zadání územního plánu města Zliv,ve znění dle přílohy tohoto usnesení dle § 6
odst.5 písm.b) a § 47 odst.5 zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování
a stavebním řádu,ve znění pozdějších předpisů
… probíhají další úkony směřující k tvorbě nového ÚP
<br> strana 2/2
<br>

Bod 03 - ok - Změna č.3 ÚP Zliv

MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> č <.>
<br> 12.12.2012
<br> Konané dne:
Předmět jednání:
<br> XI <.>
Bod jednání:
<br> 03
<br> Změna územního plánu č.3 – veřejná vyhláška
<br> Předkládá:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: X.XX.XXXX
<br> Podpis:
<br> Zpracoval:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: X.XX.XXXX
<br> Podpis:
<br> Materiál projednán:
Zastupitelstvem města Zliv
Doporučení:
<br> Datum: 07.09.2011 Podpis:
<br> Rada města Zliv: ano
<br> Předloženo na základě: iniciativy města Zliv
Související usnesení:
<br> usnesení Zastupitelstva města Zliv ze dne 07.09.2011
<br> Finanční krytí:
z rozpočtu roku 2012
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> Návrh na usnesení:
Zastupitelstvo města Zliv
schvaluje
rozhodnutí o vydání změny č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv formou
opatření obecné povahy (ve znění dle přílohy č.1 tohoto usnesení) dle § 6 odst.5
písm.c) zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu,ve znění
pozdějších předpisů (dále též jen „stavební zákon“),za použití ust.§ 43 odst.4 a § 55
odst.2 stavebního zákona,§ 171 a následujících zákona č.500/2004,správní řád,ve
znění pozdějších předpisů (dále též jen „správní řád“),§ 13 a přílohy č.7 vyhlášky
č.500/2006 S <.>,o územně analytických podkladech,územně plánovací dokumentaci
a způsobu evidence územně plánovací činnosti,a po ověření dle § 54 odst.2
stavebního zákona <,>
ukládá
- starostovi města dle § 173 odst.1 správního řádu ve vazbě na § 172 odst.2
správního řádu oznámit vydání změny č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv
veřejnou vyhláškou a zajistit povinnosti dle § 165 stavebního zákona <.>
- kontrolnímu výboru provést namátkovou kontrolu plnění usnesení <.>
strana 1/2
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
Termín kontroly plnění usnesení:
Zodpovídá:
<br> nejpozději 10 dní před dalším zasedáním ZM Zliv
vyhotovení: Ing.XXX XXXXXXXX
<br> ověření:
kontrola:
<br> ověřovatelé zápisu
kontrolní výbor
<br> Důvodová zpráva:
V souladu s usnesením Zastupitelstva města Zliv došlo ke zpracování změny č.3 ÚP Zliv,během
celého procesu se k dané problematice vyjadřovali všechny dotčené orgány a jejich připomínky
byly zapracovány <.>
Na dnešním jednání musíme učinit poslední krok – schválit rozhodnutí o vydání změny č.3
územního plánu sídelního útvaru Zliv formou opatření obecné povahy <.>
Veřejná vyhláška bude 16 dní viset a poté vstoupí v platnost.Následně bude možné napravit
všechny historicky neřešené problémy (černé stavby) a rozpory s územním plánem <.>
Přílohy:
1) Bod 03a - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - veřejná vyhláška
2) Bod 03b - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - textová část – vydání
3) Bod 03c - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - hlavní výkres
4) Bod 03d - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - koordinační výkres
5) Bod 03e - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - schéma umístění
6) Bod 03f - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - výkres základního členění území
<br> strana 2/2
<br>

Bod 03a - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - veřejná vyhláška

Město Zliv
Dolní náměstí 585,373 44 Zliv
<br> Zveřejněno dne:
Sejmuto dne:
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
kterou se dle ust.§ 173 zákona c.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisu (dále též jen
„správní řád“) oznamuje,že Zastupitelstvo města Zliv dle ust.§ 6 odst.5) písm.c) zákona
č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu,ve znění pozdějších předpisů (dále též jen
„stavební zákon“) a v souladu s § 54 odst.2 stavebního zákona,za použití § 43 odst.4 stavebního
zákona,§ 171 a následujících správního řádu,§ 13 a přílohy č.7 vyhlášky č.500/2006 Sb <.>,o územně
analytických podkladech,územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územne plánovací
činnosti svým usnesením vydalo formou opatření obecné povahy
Změnu č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv <.>
Změna č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv je zpracována na vymezenou část správního území
města Zliv - konkrétně viz změna č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv – řešené území <.>
Podle § 172 odst.2 správního řádu oznamujeme,že vzhledem k rozsahu Změny č.3 územního plánu
sídelního útvaru Zliv,není možno vyvěsit na úřední desce a zveřejnit způsobem umožňujícím dálkový
přístup celý její obsah,je Změna č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv včetně jejího odůvodnění
připravena k nahlédnutí od data zveřejnění této vyhlášky po dobu 15 dnů na Městském úřadu Zliv <.>
Část Změny č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv,kterou bude možno zveřejnit způsobem
umožňujícím dálkový přístup,bude připravena od data zveřejnění této vyhlášky po dobu 15 dnů
k nahlédnutí také na webových stránkách města Zliv (www.zliv.cz) <.>
Podle § 173 odst.1 správního řádu nabývá změna č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv účinnosti
patnáctým dnem po dni vyvěšení této veřejné vyhlášky <.>
Dokladová dokumentace Změny č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv je uložena na Městském
úřadu Zliv <.>
Vydaná Změna č.3 územního plánu je uložena na Městském úřadu Zliv a dále bude poskytnuta
Městskému úřadu Zliv (jako stavebnímu úřadu),Magistrátu města České Budějovice (jako úřadu
územního plánování) a Krajskému úřadu – Jihočeský kraj <.>
Poučení: Proti Změně č.3 územního plánu sídelního útvaru Zliv vydané formou opatření obecné
povahy nelze podat opravný prostředek (§ 173 odst.2 správního řádu) <.>
<br> ……………………………
Ing.XXX XXXXXXXX
starosta města
<br>

Bod 03b - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - textová část - vydání

Město Zliv
Č.j.:
<br> Ve Zlivi:
<br> Zastupitelstvo města Zliv příslušné podle § 6 odst.5 písm.c) zákona
č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu,ve znění pozdějších předpisů (dále
též jen „stavební zákon“),za použití § 43 odst.4 stavebního zákona,§ 171 zákona
č.500/2004 Sb <.>,správní řád,§ 13 a přílohy č.7 vyhlášky č.500/2006 Sb <.>,o územně
analytických podkladech,územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně
plánovací činnosti (dále též jen „vyhláška 500“) formou opatření obecné povahy
<br> vydává
<br> změnu č.3 územního plánu sídelního útvaru
<br> Zliv
<br> Záznam o účinnosti
vydávající správní orgán:
<br> číslo jednací:
<br> Zastupitelstvo města Zliv
datum vydání:
oprávněná úřední osoba pořizovatele
jméno a příjmení: Ing.XXXXXXXXX XXXXXX
funkce: pracovník společnosti UPLAN <,>
s.r.o <.>,která vykonává územně plánovací
činnost
podpis:
jméno a příjmení: Ing.XXX XXXXXXXX
funkce: starosta města
podpis:
<br> datum nabytí účinnosti:
otisk úředního razítka pořizovatele
<br> 2
<br> Zpracovatel:
<br> razítko projektant
Vlastiboř 21,392 01 Soběslav
datum vyhotovení: listopad 2012
vypracoval:
Ing.XXXXXXXXX XXXXXX
odpovědný projektant:
Ing.arch.XXXXXXXX XXXXXXX
číslo paré:
<br> X
<br> X
<br> I.Obsah změny územního plánu sídelního
útvaru
1) Textová část změny územního plánu sídelního útvaru obsahuje:
a)
<br> vymezení zastavěného území.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> b)
<br> koncepce rozvoje území obce,ochrany a rozvoje jeho hodnot.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
b) 1 <.>
b) 2 <.>
<br> c)
<br> koncepce rozvoje území obce.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
koncepce ochrany a rozvoje hodnot území.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> urbanistická koncepce,včetně vymezení zastavitelných ploch,ploch přestavby a systému sídelní
zeleně.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
c) 1 <.>
c) 2 <.>
<br> vymezení zastavitelných ploch.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> c) 3 <.>
<br> vymezení ploch přestavby.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> c) 4 <.>
d)
<br> urbanistická koncepce.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> vymezení systému sídelní zeleně.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> koncepce veřejné infrastruktury,včetně podmínek pro její umisťování.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
d) 1 <.>
d) 2 <.>
<br> koncepce technické infrastruktury.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> d) 3 <.>
<br> koncepce občanského vybavení (veřejná infrastruktura).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8
<br> d) 4 <.>
e)
<br> koncepce dopravní infrastruktury.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> koncepce veřejných prostranství.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<....

Bod 03c - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - hlavní výkres

Ü
<br> DI
<br> REz
VV
REn
<br> DI
<br> REi
LE
<br> B
Legenda
<br> plochy
stabilizované
REi
<br> REn
REz
DI
VV
LE
<br>

Bod 03d - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - koordinační výkres

!
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
!
!
<br> !
!
<br> !
!
!
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
!
!
<br> !
!
<br> !
!
!
!
<br> !
!
<br> !
!
<br> !
!
!
!
<br> Ü
<br>

Bod 03e - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - schéma umístění

Ü
<br>

Bod 03f - ok - Změna č.3 ÚP Zliv - výkres základního členění území

Ü
<br>

Bod 04 - Návrh na odpis nedobytných pohledávek MěH Zliv

MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> č <.>
<br> XI <.>
<br> 12.12.2012
<br> Konané dne:
Předmět jednání:
<br> Bod jednání:
<br> 0
<br> Návrh na odpis nedobytných pohledávek MěH Zliv
<br> Předkládá:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Zpracoval:
<br> p.Tlamsa,Ing.Bumbová,pí.Zíková <,>
Ing.Koudelka
<br> Datum: 06.11.2012 Podpis:
<br> Materiál projednán:
<br> Datum: 21.11.2012 Podpis:
Rada města Zliv
<br> Doporučení:
<br> Rada města Zliv: ano
<br> Předloženo na základě: Výsledku přezkumu a rekonstrukce účetnictví MěH Zliv
Související usnesení:
<br> usnesení RM č.…./12
<br> Finanční krytí:
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> …
<br> Návrh na usnesení:
Zastupitelstvo města Zliv
Bere na vědomí:
rozbory hospodaření MěH Zliv za období 1998 - 2010
Schvaluje:

Ukládá:

kontrolnímu výboru provést namátkovou kontrolu plnění usnesení <.>
Termín kontroly plnění usnesení:
Zodpovídá:
<br> nejpozději 10 dní před dalším zasedáním ZM Zliv
vyhotovení: XXXX XXXXXX,XXXXX XXXXXXX
<br> ověření:
kontrola:
<br> ověřovatelé zápisu
kontrolní výbor
<br> strana 1/4
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> Důvodová zpráva:
Vzhledem k mé osobní zkušenosti předsedy BD Zliv jsem ihned po nástupu do funkce
starosty bez zaváhání podpořil,do té doby mně z neznámého důvodu neúspěšný,návrh
p.Tlamsy na zahájení prověřování způsobu vedení účetnictví na MěH Zliv.Prověřování
bylo započato ve dvou rovinách – jednak bylo provedeno posouzení vedení účetnictví
MěH Zliv auditorkou Ing.Karbanovou,která však mohla kontrolovat pouze 3 roky zpět
(2008 – 2010),a kontrolu resp.de facto kompletní rekonstrukci účetnictví všech MěH
Zliv spravovaných SVJ a BD,které provedla Ing.Bumbová <.>
Auditorka Karbanová,shledala vedení účetnictví MěH Zliv v žalostném stavu na hranici
neprůkaznosti a diletantismu.Hlavní účetní MěH Zliv pí.Koutová,ihned poté,co se o
nastupujícím auditu dozvěděla,podala výpověď.Na základě auditu navrhla Ing <.>
Karbanová některé systémové změny týkající se majetku města zapůjčeného MěH Zliv <,>
účtování elektrické energie veřejného osvětlení apod.Návrhy byly během roku 2011
zrealizovány <.>
Z rekonstrukce vyplynulo několik zásadních nedostatků a nedobytných pohledávek:
1.soubor neidentifikovatelných pohledávek MěH Zliv vůči nájemníkům městských
bytů v Papouškovi + DPS Zliv (jinak řečeno: kolik služeb nebylo nájemníkům
rozúčtováno poté,co závazky uhradilo MěH Zliv z dotace města) činí celkově
596 733,32 Kč <.>
Vzhledem k tomu,že tyto pohledávky jsou neidentifikovatelné a nespojitelné
s konkrétními nájemníky,ani je vzhledem k promlčení není možné vymáhat,tak
je navrhováno odepsání těchto pohledávek <.>
… viz příloha: Vyjádření k neidentifikovatelným platbám ze starých let po pí.Koutové
2.Pokud jde o rekonstrukci účetnictví 34 SVJ a bytových domů,tak byla v rámci
možností a dostupnosti primárních dokladů provedena zpětně od doby prodeje
jednotlivých domů bývalým nájemníkům městem.Rekonstrukcí bylo zjištěno,že
účetnictví nebylo vedeno v souladu se zákonem o účetnictví a bylo de facto velmi
chaotické a především neprůkazné <.>
Výstupem z rekonstrukce je tabulka (viz příloha – Bilance závazků a pohledávek –
tabulková část) zachycující výsledky rekonstrukce u jednotlivých domů.U jedné
poloviny domů (18) existuje přeplatek vůči MěH Zliv tzn <.>,že na účtu MěH Zliv
neoprávněně „leží“ finanční prostředky jednotlivých domů a druhá polovina
domů (16) zase naopak má na svých účtech prostředky MěH Zliv <.>
Celkový dluh MěH Zliv vůči SVJ činí
<br> 1 270 702,16 Kč <.>
<br> Celkový dluh SVJ vůči MěH Zliv činí
<br> 731 912,28 Kč <.>
<br> Nápravou této situace by mělo být,že si všechny strany vzájemně vrátí
neoprávněně držené finanční prostředky <.>
Pokud jde o město Zliv,tak bez ohledu na (ne)promlčenost jednotlivých případů <,>
by mělo vrátit peníze na účty jednotlivých SVJ <.>
<br> strana 2/4
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> Pokud jde o ochotu jednotlivých SVJ vrátit peníze MěH Zliv,tak lze konstatovat <,>
že 11 ze 16 SVJ se postavilo ke svému,byť promlčenému,závazku čelem a na
členských schůzích si schválilo úhradu celkem 418 636,09 Kč na účet MěH Zliv <.>
Zbylých 7 SVJ však odmítlo svůj promlčený závazek ve výši 313 276,19 Kč vůči
MěH Zliv uhradit (2 SVJ z 7 provedlo pouze částečnou vratku) <.>
Z této skutečnosti vyplývají následující konsekvence:
a) jednotlivá SVJ uhradí MěH Zliv své závazky ve výši 418 636,09 Kč;
b) MěH Zliv uhradí SVJ své závazky ve výši 1 270 702,16 Kč – resp.vrátí
jednotlivým společenstvím jejich vlastní finanční prostředky;
c) 852 066,07 Kč je množství peněz,které MěH Zliv potřebuje obdržet
z rozpočtu města v rámci rozpočtové změny č.4,aby mohlo splnit své závazky
dle bodu b) <.>
Tuto částku však není možné chápat jako škodu vůči městu,protože město
díky tomu,že MěH Zliv v období od roku 1998 zadržovalo cizí peníze <,>
nehradilo z rozpočtu města některé výdaje např.na veřejné osvětlení či další
služby.Tato rozpočtová změna pou...

Bod 04a - ok - Vyjádření k neidentifikovatelným platbám pí Koutové

MĚSTSKÉ HOSPODÁŘSTVÍ ZLIV Náměstí Míru 12,373 44 ZLIV
Tel.387 963 376,387 993 235
<br> IČO 00070211
<br> VYJÁDŘENÍ K NEIDENTIFIKOVATELNÝM PLATBÁM ZE STARÝCH LET PO M.KOUTOVÉ
V lednu 2011 jsem převzala funkci hlavní účetní po pí.Koutové.Při kontrole počátečních stavů z r.2011 a koncových
stavů z r.2010 jsem našla velké nesrovnalosti v účetnictví.Při inventurách všech účtů,které jsem začala neprodleně
provádět,jsem zjistila,že se nesrovnalosti týkají i SVJ.Za pomoci Ing.Petry Bumbové,která prováděla rekonstrukci
účetnictví všech SVJ,jsme se společně snažily dohledat a rozšifrovat rozdíly následujících počátečních stavů a plateb <.>
Vytvořily jsme 2 účty rozvažné,jeden na závazky – účet 378 730,druhý na pohledávky – účet 377 730 kam jsme
převedly neidentifikovatelné platby <.>
<br> Převod na účet 378 730 (neidentifikovatelné závazky po pí.Koutové ) z účtu 349 230 ( nazvaný pí.Koutovou
uložení odpadu) – ve výši 3.104,40 Kč <.>
Neidentifikovatelné platby z minulých období (z r.2005 - 2009 ) <.>
V inventurním soupise pí.Koutové z uzávěrky roku 2010 se u účtu 349 000 tato částka týká Penzionu Bezdrev,č <.>
faktury 576,ale i když jsme se snažili tuto částku a fakturu nalézt v účetnictví,v programu KEO se od roku 2005 až do
roku 2009 tato částka nevyskytuje.Vzhledem k nulovému pohybu na tomto účtu v roce 2010 je patrné,že se tato částka
může skládat jak z jedné,tak z několika nedohledatelných plateb z období 2005 - 2009 <.>
V letech 2000 – 2004 byly primární doklady již skartovány,chybí i část účetnictví v počítači,proto se přes veškerou
snahu nepodařilo dohledat jednotlivé položky,obzvláště byly-li nepohodlné zůstatky převáděny neodborně mezi
jednotlivými rozvahovými účty,či na účty nákladové / výnosové <.>
<br> Převod na účet 377 730 ( neidentifikovatelné pohledávky po pí.Koutové )
1.Pohledávky z účtu 377
(náklady za vodu,teplo,elektřinu k ročnímu vyúčtování městských bytů - analytické členění nelze
spolehlivě přiřadit k jednotlivým nákladům) <.>
Rozpis nezjistitelných plateb jednotlivých domů Dolní nám.748 - 751,Šrámkova 730 (DPS) v celkové
výši 576.248,32 Kč <.>
a) neidentifikovatelné náklady
za vodné,teplo,elektřinu u domu č.748 ve výši
81.270,64 Kč
b ) neidentifikovatelné náklady
za vodné,teplo,elektřinu u domu č.749 ve výši
84.814,96 Kč
c) neidentifikované náklady
za vodné,teplo,elektřinu u domu č.750 ve výši
79.084,96 Kč
d) neidentifikované náklady
za vodné,teplo,elektřinu u domu č.751 ve výši
77.207,94 Kč
e) neidentifikované náklady
za vodné,teplo,elektřinu u domu č.730 (DPS)
70.608,82 Kč
f) neidentifikovatelný deficit záloh
na služby u domu č.748 ve výši
28.520,00 Kč
g) neidentifikovatelný deficit záloh
na služby u domu č.749 ve výši
21.432,00 Kč
h) neidentifikovatelný přebytek záloh
na služby u domu č.750 ve výši
- 16.266,00 Kč
i) neidentifikovatelný deficit záloh
na služby u domu č.751 ve výši
19.694,00 Kč
j) neidentifikovatelný deficit záloh
na služby u domu č.730 ve výši
141.394,00 Kč
k) chybný počátečný stav 311100 – placený předpis záloh na služby SIPO (správný počátečný stav ve výši
188.507,- Kč,počáteční stav pí.Koutové ve výši 176.994,- Kč) – rozdíl
- 11.513,00 Kč <.>
Může se jednat o nevyúčtované náklady od lidí a nepředepsané zálohy starých let u bytů Města Zliv,tj.o chybně
provedená vyúčtování služeb pro byty Města do roku 2009 (nezapočítané nezaplacené předpisy záloh do vyúčtování
daného roku,nevyúčtované všechny náklady nebo vyúčtované nepřijaté zálohy na služby).Dále může jít
o nepřefakturované náklady a nepřevedené zálohy z doby vzniku SVJ,kdy platební styk probíhal přes Městské
hospodářství (nejvíce rok 2002 - 2003,pokračuje ale až do roku 2009),kdy byly do účetnictví Městského hospodářství
zahrnuty náklady i přijaté platby jednotlivých SVJ a nebyly důsledně převáděny ani převody přijatých předpisů
a přefakturace nákladů,což je patrné z rekonstrukce SVJ <.>
Některé náklady spojené s nájemními byty (Dolní nám.748–751,Šrámkova 730) byly účtovány přímo do nákladů
Městského hospodářství Zliv a nebyly přeúčtovány lidem ve vyúčtování za služby.Nebylo zařazeno časové rozlišení
jednotlivých roků (leden až prosinec) u přijatých vyúčtovacích faktur za vodu,teplo a elektřinu a následně celá částka
(např.březen – únor),která se týkala i roků následujících,byla převedena do vyúčtování lidem <.>
<br> Příklady:
1) P.XY měl za rok zaplatit na zálohách na služby 12 x 2.500,- Kč,celkem 30.000,- Kč (zálohy na teplo,teplou a
studenou vodu,elektriku na společné prostory).V průběhu roku z toho 4 x nezaplatil zálohu na služby,takže zaplatil za
rok pouze 20.000,- Kč.Když pí.Koutová vypracovávala vyúčtování za daný rok,tak tomu p.XY,nezapočítala dluh ve
výši 10.000,- Kč.Vyúčtování zpracovala,jako by zaplatil za služby celých 30.000,- Kč.Pokud např.náklady za rok
činily 24.000,- Kč,tak místo aby 4.000,- Kč rovnou vymáhala,jako nedoplatek,tak mu 6.000,- Kč vrátila jako
přeplatek vůči předpisu.Dluh,který ale ve skutečnosti p.XY měl,pak s největší pravděpodobností nevymáhala.Takto
postupovala od 1998 až do roku 200...

Bod 04b - ok - Vysvětlení mechanismů vzniku pohledávek a závazků

VYSVĚTLENÍ MECHANISMŮ VZNIKU POHLEDÁVEK A ZÁVAZKŮ
MĚSTSKÉHO HOSPODÁŘSTVÍ ZLIV VŮČI JEDNOTLIVÝM SVJ
ZA OBDOBÍ 1998 – 2009
Okolo roku 1998 byla zahájena privatizace městských bytů s tím,že správou domů bylo pověřeno Městské
hospodářství Zliv (dále MHZ).Již na počátku byly pro jednotlivé domy založeny bankovní účty,čímž byly
vytvořeny předpoklady pro bezproblémové fungování hospodaření jednotlivých domů <.>
Ideální případ by pak probíhal tak,že veškeré zálohy hrazené vlastníky (tedy služby i tzv.Fond oprav) by přicházely
na účet domu,a z tohoto účtu domu by opět odcházely platby za veškeré služby i opravy.V takovém případě by
k žádným problémům nedošlo a na účtech jednotlivých domů by byly jejich prostředky v přesné výši <.>
Bohužel,již od počátku takto platby ani jedním směrem neprobíhaly,předpisy záloh od vlastníků byly
prostřednictvím SIPO inkasovány na bankovní účet MHZ a do pokladny MHZ,a naopak nákladové faktury na
služby přicházely na MHZ a byly z jeho účtu i hrazeny.Vyrovnání s účty jednotlivých domů pak probíhalo
nesystematicky nebo vůbec <.>
Pro příklad vysvětlení mechanismu jednotlivých chyb bylo zvoleno nejmenované Společenství vlastníků jednotek <,>
protože jednak je částka u tohoto domu jedna z největší ze všech,jednak obsahuje téměř všechny chyby,které se
v jednotlivých domech objevily <.>
1) položka „ostatní“ – zde 102.445,20 Kč
-
<br> nepřevedené počáteční vklady – MHZ kasírovalo počáteční vklady 5000 Kč/byt na účty domů od vlastníků
určené na start hospodaření domu.Za byty Města Zliv mělo zařídit úhradu z prostředků Města Zliv.Dost
často však docházelo k tomu,že za byty Města Zliv počáteční vklady uhrazeny nebyly nebo nebyly vklady
vlastníků složené do pokladny MHZ převedeny na účty domů.Zde byl v roce 2004 převeden poslední
vklad za byt 604/4 z účtu Města Zliv ve výši 0,10 Kč namísto 5000 Kč <.>
<br> -
<br> neuhrazené faktury na MHZ 2002 a 2003 – zde MHZ v roce 2002 vystavilo faktury číslo 57 (teplo únor <,>
28.147,40 Kč),číslo 68 (vložka FAB + klíče,1.770 Kč),číslo 89 (revize výtahu,2.737,80),číslo 96
(výměna vodoměrů,10.841,40 Kč),číslo 156 (oprava automatu a ventilátoru,1.189,50 Kč) a v roce 2003
fakturu číslo 423 (vyhledání závady na odsávání,348 Kč).Tyto faktury nebyly z účtu SVJ nikdy uhrazeny <.>
<br> -
<br> Zálohy na vodu hrazené MH – v roce 2002 odešly z účtu SVJ zálohy na vodu v měsících leden a únor po
3610 Kč a pak až od června po 4.900 Kč,celkem do srpna 21.920 Kč.Zálohy na vodu za měsíce březen až
květen,tedy 3 x 3610 = 10.830 Kč byly hrazeny na vodárny z účtu MHZ.Náklady na vodu za dané období
byly 36.590,40 Kč.SVJ na vodárny ale uhradilo pouze doplatek 3.840,40 Kč proti celým zálohám,nikoli
proti zálohám,které odešly z jeho účtu (pak by mělo doplatit 36.590,40 – 21.920 = 14.670,40 Kč.Viditelně
tedy dům za svou vodu 10.830 Kč nikomu neuhradil a dluží je MHZ <.>
<br> -
<br> bezdůvodná platba 2004 – dne 7.9.2004 přišla na účet SVJ platba ve výši 53.779 Kč bez jakékoli
identifikace,patrně souvisí s přepočty,rozpočty a kompenzacemi za teplo roku 2003,které jsou ale již
promítnuty v položce V03 - nepřefakturováno (dohad,ponecháno zvlášť)
<br> -
<br> neuhrazené ventily od MH – dne 30.5.2006 přefakturovala paní Koutová všem vlastníkům v domě
radiátorové ventily.Část vlastníků je uhradila na účet,část do pokladny MHZ.Z pokladny MHZ však
nebyly platby kompletně převedeny na účet SVJ,nepřevedeno 2.198 Kč <.>
<br> 2) položka „předpis záloh na správu 2002 až 2006“ – zde 77.600 Kč
Na základě příkazní smlouvy o správě domu bylo SVJ povinno hradit na MHZ částku 100 Kč/ měsíc a byt,tj.2400
Kč měsíčně.Vlastníci měli platbu za svůj byt zakomponovánu do předpisu plateb a řádně ji hradili.Dokud byly
platby vlastníky hrazeny prostřednictvím SIPO na účet MHZ,strhávalo si tento poplatek rovnou z převáděných
plateb.Po převodu hrazení SIPO přímo na účet SVJ v září 2002 (tj.od předpisů měsíce srpna,hrazení o měsíc
pozadu) však MHZ tuto platbu již nemělo z čeho strhávat,respektive si pouze jednu = 100 Kč měsíčně strhávalo
z předpisu za byt Města Zliv.Za 23 bytů si správu ani nestrhávalo ani nefakturovalo,tedy pro rok 2002 nemělo
uhrazeno správu za srpen až prosinec tj.2.300 x 5 = 11.500 Kč.V letech 2003 a 2004 pak došlo ke úhradě správy
pouze v případech,kdy vlastník uhradil předpis do pokladny MHZ a to ji převedlo na účet SVJ již po stržení.V roce
2005 občas nepravidelně a bez faktur ke strhávání poplatku za správu docházelo,ne však kompletně.Od února 2006
již docházelo k řádné fakturaci a poté se již tyto problémy nevyskytovaly.Poplatky za správu řádně zaplacené od
vlastníků a určené pro MHZ ve výši 77.600 Kč zůstaly na účtě SVJ <.>
<br> 3) položka V99 – V04 nepřefakturováno
Vlastníci bytů hradili vždy měsíční zálohy na služby a po ukončení roku vyúčtování skutečných nákladů na služby <.>
Nereklamováním vyúčtování konkludentně odsouhlasili vyúčtovávané částky.Z dostupných podkladů,tedy faktur a
souhrnných tabulek vyplynulo,že tato vyúčtování služeb byla co se týče nákladů správná <.>
Z výše uvedené...

Bod 04c - ok - Bilance závazků a pohledávek - tabulková část

Bilance závazků a pohledávek - tabulková část
PLATBY
SVJ
SVJ Tyršova 504 Zliv
SVJ Lidická 294,Zliv
SVJ Lidická čp.295,Zliv
SVJ Bezručova 308,309 Zliv
SVJ Nová 310,311 Zliv
SVJ Nová 312,313 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.330,329,328 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.331 a 332 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.333 a 334 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.335 a 336 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.337 a 338 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.339,340 a 341 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.342,343 Zliv
SVJ Jáchymovská č.p.344,345 Zliv
SVJ Jáchymovská 347,348,349,350 Zliv
SVJ Jáchymovská 351-2 Zliv
SVJ Nádražní 367 Zliv
SVJ Nádražní 368 Zliv
SVJ Zahradní 374,Zliv
SVJ Dukelská ul.čp.468 a 469,373 44 Zliv
SVJ Dukelská 506/507
SVJ Nová 574 Zliv
SVJ Bezdrevská 604 Zliv
Dům 72
Dům 265
Dům 266
Dům 267
Dům 269
Dům 270
Dům 293
Dům 314
Dům 321
Dům 322
Dům 323
<br> CELKEM
<br> ostatní
-1676,6
-41326
-2879
0
1714
0
-60206,04
8482
-1534
47581,1
-16518,72
68597,05
-18649
-11496,4
41295,02
0
900
0
437
191899,95
55410,1
0
-102445,2
8329,5
0
0
41536
-46022,7
0
21582,3
-10013
0
0
0
<br> V nepřef <.>
-114311,05
-18495
-3939
-62484,81
-11501,94
-2963,41
-23816,45
-36446,3
-35191,9
-74268,2
-61802,1
-134192,7
-18161,3
-60481,5
-77259,3
-13303,86
-20615,61
-15672,99
9847,1
-205201,66
23594,93
-174510,81
-236502,68
-20696,15
-83859,73
-60606,98
-57547,85
-61180,26
-48273,03
-78358,53
-50213,15
-69498,83
-47167,84
-8096,29
<br> V zkasír <.>
-64340
-18885
2375
-15819
45824
37412
-1684
11429
54941
-27804
-18088
-26617
1459
-22684
19865,5
1707
-28676
-21807
3471
61638,4
63958
50981
47462
-23606
5830
4934
21902
-9073
16422
84258
248
12291
7093
12555
<br> předpisy
176477
52158
0
173404
-6397
8743
258988,34
12912
24767
59071
136876
316730
133299
125582
142511
49031
70665
43181
0
219654
53774
79611
135603
154361
60831
73574,28
47348,68
116087
67851
-65954,5
95983
201270
103740
42671
<br> správa
-89900
-13300
-16800
0
-16800
-19800
-67200
-44300
-52800
-62000
-52400
-73600
-51840
-50400
-54400
-30400
-25500
-24000
-22400
-108100
-112600
-63600
-77600
-400
-800
-400
-400
-400
-400
-1200
-400
-400
-400
-400
<br> celkem
-93 750,65
-39 848,00
-21 243,00
95 100,19
12 839,06
23 391,59
106 081,85
-47 923,30
-9 817,90
-57 420,10
-5 796,82
150 917,35
46 107,70
-19 479,90
72 012,22
7 034,14
-3 226,61
-18 298,99
-8 644,90
159 890,69
84 137,03
-107 518,81
-233 482,88
117 988,35
-17 998,73
17 501,30
52 838,83
-588,96
35 599,97
-46 872,73
35 604,85
143 662,17
63 265,16
46 729,71
<br> 174997,36
<br> -1953179,18
<br> 288972,9
<br> 3164402,8
<br> -1135340
<br> 538 789,88
<br> MěH Zliv dluží SVJ celkem:
SVJ dluží MěH Zliv celkem:
<br> MH -> SVJ
<br> SVJ -> MH
0,00
39 848,00
21 243,00
<br> SVJ -> MH nezaplatí
-93 750,65
<br> 95 100,19
12 839,06
23 391,59
106 081,85
47 923,30
9 817,90
0,00
0,00
<br> -57 420,10
-5 796,82
<br> 5 943,00
<br> -13 536,90
<br> 150 917,35
46 107,70
72 012,22
7 034,14
3 226,61
-18 298,99
8 644,90
159 890,69
84 137,03
107 518,81
155 882,88
<br> -77 600,00
<br> 117 988,35
17 998,73
17 501,30
52 838,83
588,96
35 599,97
0,00
<br> -46 872,73
<br> 418 636,09
<br> -313 276,19
<br> 35 604,85
143 662,17
63 265,16
46 729,71
<br> 1 270 702,16
1 270 702,16
731 912,28
<br> SVJ uhradí MěH Zliv celkem:
SVJ neuhradí MěH Zliv celkem:
<br> 418 636,09
-313 276,19
<br> Rozpočtová změna:
Pohledávka k odpisu:
<br> 852 066,07
-313 276,19
<br> poznámka
Nezaplatí
Zaplatí
Zaplatí
K úhradě
K úhradě
K úhradě
K úhradě
Zaplatí
Zaplatí
Nezaplatí
Nezaplatí
K úhradě
K úhradě
Zaplatí
K úhradě
K úhradě
Zaplatí
Zaplatí
Zaplatí
K úhradě
K úhradě
Zaplatí
částečně
K úhradě
Zaplatí
K úhradě
K úhradě
Zaplatí
K úhradě
Nezaplatí
K úhradě
K úhradě
K úhradě
K úhradě
<br>

Bod 04d - ok - Písemné vyjádření p. Vacka

Městské hospodářství Zliv Zliv 10.9.2012
XXX XXXX XXXXXX
<br> vedoucí organizace
<br> Náměstí Míru XX
<br> 373 44 Zliv
<br> Odpověď na Váš dopis z 28.8.2012 a vyjádření k předloženým zprávám <.>
<br> Jako vedoucí organizace jsem na Městském hospodářství pracoval od 08/97 do 12/2008 <.>
Pro řízení organizace byly vystaveny dva základní dokumenty :
- zřizovací listina
- příkazní smlouva
Nastupoval jsem V době,kdy byl odsouhlasen postupný prodej bytů.Legislativa se k prodeji
bytů a ke zřizovaným společenstvím postupně doplňovala <.>
Nemám vystudované ekonomické vzdělání.Snažil jsem se po stránce technické a
organizační toto zdárně zvládnout a na oblast financí jsem se musel spolehnout na osoby
V tomto směru zkušenější,tedy na účetní <.>
<br> V průběhu letošního roku jsem obdržel od Vás rekonstrukci hospodaření našeho účtu
Společenství vlastníků jednotek se specifikací přeplatku,který je potřeba vrátit na účet
Městského hospodářství.Tuto záležitost jsem na shromáždění Společenství vlastníků jednotek
projednal a vrácení prostředků bylo odsouhlaseno.Zápis jsem Vám předaLPostupně,a to při
rozhovorech s ostatními předsedy společenství jsem zjišťoval,že problém je rozsáhlej šího
charakteru <.>
<br> Nyní jsem od Vás obdržel výše uvedený dopis a po seznámení s jednotlivými zprávami
podávám toto vyjádření <.>
<br> 1) Vyjádření ke Zprávě nezávislého auditora Ing.Blanky Karbanové z 22.4.2010 za
období 2008- 2010 <.>
<br> Zde se jedná opravdu o účetnictví samé,které neznám a musím Vás odkázat na účetní,J XXX
rád,že ve výroku auditora je popsáno,že nebyla zjištěna další skutečnost,která by auditora
vedla k přesvědčení,že účetní uzávěrky nepodávají věmý a poctivý obraz aktiv,pasiv a
finanční situace <.>
<br> 2) Vyjádření ke Zprávě o chybách při správě SVJ a domů Městským hospodářstvím Zliv
v letech 1998 až 2009 - zpracoval Ing.Bumba,Ing.Bumbová a dále ke zprávě
Inventura účtu počátečních stavů r.2011 neidentiñkovatelných plateb ze starých let po
paní Koutové - zpracoval XXX XXXX Tlarnsa XX.X.XX] X <.>
<br> Tyto zprávy jsem spojil,protože zahrnují stejnou oblast i když zpráva Ing.Bumby a ing <.>
Bumbové je daleko rozsáhlej ší.Zde bych chtěl říci,že na některé připomínky se nedá
<br> jednoduše reagovat.Nedokáží s odstupem času identifikovat konkrétní částky ve zprávách
označené.Vyžadovalo by to podrobnější podklady a přítomnost úěetní.Mohu je vzít na vědomí
pouze jako nález.Dále,jak jsem popsal výše,otázky účetnictví,zaúčtování,vyúčtování <,>
převodů,musím nechat k vyj ádření na pani účetní.Nemohu také reagovat na konstatování <,>
jaké dokumenty mělo mít Městské hospodářství pro svoji činnost.Pokusím se odpovědět na
řadu poznámek ve zprávách uvedených <.>
<br> - Příspěvky do fondu oprav si odhlasovávali členové společenství na schůzích,na
kterých jsem byl přítomenToto je v jejich pravomoci.Výsledek hlasování jsem poté
předával účetní ke zpracování <.>
<br> - Otázka hrazení předpisů byla mnohokrát konzultovánaVždy jsem navrhoval platby
z účtů majitelů přímo na účet společenství.SIPO je článek navíc a ještě k tomu
hrazený.Celá agenda by se výrazně zjednodušila.Požadavek nebyl ze strany
společenství vyslyšenTím nechci říci,že nemusí být v pořádkuřDekódování“ <,>
převody,zaúčtování,evidenci,prováděla pani účetní <.>
<br> - Přes celé funkční období byla používána koncepce : při fakturaci minimálně zatěžovat
občany města.Proto se v cenových kalkulacích za využití strojů,hodinová práce
pracovníků,neobj evoval ziskKalkulaci jsem převzal od bývalé vedoucí a navyšování
probíhalo pouze při navyšování mezd.Tento princip se také promítl například při
výkonech Hasbu.S pracovníkem Hasbu vždy pracoval také pracovník MH.Jeho výkon
by se na každý dům musel fakturovat zvlášť] á jsem tento výkon vždy připočítával a
rozpoěítával s fakturou Hasbu najednou.Rozpočítával jsem na všechny revidované
domy nákladové jednu zprávuZa další by se platilo.Kompletní mnou zpracované
rozúčtování jsem již předával účetní k závěrečnému přesčítání( kontrole).Tímto
krokem docházelo k úsporám nákladů společenství i MH <.>
<br> - Jsem toho názoru,že správce má vykonávat svoji činnost po dohodě s výborem
společenství.V oblasti finanční zvláště,i když má po ruce zákony a vyhlášky.Při
úpravách záloh majitelů bytů také.J e to velmi citlivá otázka.Byl jsem si vědom,že
nižší zálohy na služby a případní neplatiči zatěžují fond oprav a že vypočtený fond
oprav nesouhlasí se stavem účtu společenstvíNa tuto skutečnost jsem reagoval
dopisem na všechny předsedy společenství,kde jsem je žádal prověření a nápravu.V
mnoha případech marněDopis by byl doh1edatelný.Zvedat zálohy bez vědomí výborů <,>
potažmo majitelů bytů samotných jsem si nedovolil <.>
<br> Při svém působení na Městském hospodářství jsem na chyby v rámci účetnictví,popsané ve
zprávách nepřišel.V celkových číslech,se kterými jsem převážně pracoval nebyly dle mého
názoru zjistitelné.Inforrnace od pani účetní například o neprovedených úkonech jsem
neměLDomnívám se však,že povědomost pani účetní o neprovedených úkonech ...

Bod 04e - ok - Písemná vyjádření kontrolujících

Městské hospodářství
Zliv
<br> Ve Zlivi dne 5.9.2012
<br> Sdělení
<br> K Vaší výzvě sděluji,že jsem se zúčastnila dvou kontrol hospodaření P0 Městské
hospodářství Zliv,a to V r.2009 (za r.2008) a v r.2010 (za r.2009).Jednalo se 0 plánované
kontroly,ze kterých byl pořízen zápis.Ten má organizace k dispozici,je podepsán osobami <,>
které kontrolu prováděli i vedoucím organizace MěH Zliv,který byl se zápisem seznámen <.>
Následně byl zápis předložen k projednání radě,v případě zjištění nedostatků bylo uloženo
jejich odstranění.Kontrola byla prováděna namátkově.Součástí kontroly nebyla kontrola
SVJ bytových jednotek <.>
<br> K věci dále uvádím,že závažná zjištění,která vyplynula z auditu a rekonstrukce
účetnictví,nemohla tato kontrola odhalit <.>
<br> Žžxag;
<br> Ing.Ilona Řirrinácová
tajemnice MěU Zliv
<br> Na vědomí: město Zliv
<br> Městské hospodářství
Zliv
<br> Ve Zlivi 7.9.2012
<br> Sdělení
<br> K Vaší výzvě konstatuji,že na MěH Zliv vždy probíhaly naplánované kontroly hospodaření.které určílo
vedení Města Zlivi a zároveň jmenovalo složení kontrolní komise <.>
<br> V případě,že jsem XXX do této komise jmenován,byl z této namátkové kontroly,která trvala většinou
jeden pracovní den,pořízen zápis,který jsem pak podepsal.Součástí těchto kontrol nikdy nebyla kontrola
SVJ bytových jednotek <.>
<br> S výsledky kontroly byl vždy seznámen vedoucí MěH a XXXX města.Pokud byly zjištěny něj ake'
nedostatky,byl vedoucí MěH vyzván k jejich odstranění a nápravě <.>
<br> XXXX XXXXXX
<br> Na vědomí: město Zliv
<br> Městské hospodářství
Zliv
<br> Ve Zlivi dne 7.9.2012
<br> Vyjádření
<br> K Vaší výzvě sděluji,že jsem se zúčastnila několika kontrol hospodaření PO Městské
hospodářství Zliv.Kontroly probíhaly podle plánu,byly namátkově kontrolovány účetní a
pokladní doklady,z kontroly byl pořízen zápis,Tento je podepsán osobami,které kontrolu
prováděli i vedoucím organizace MěH Zliv,který byl se zápisem seznámen.Následně byl
zápis předložen k projednání radě,v případě zjištění nedostatků bylo uloženo jejich
odstranění.Součástí kontroly nebyla kontrola SVJ bytových jednotek <.>
<br> Závažná zjištění,která vyplynula z auditu a rekonstrukce účetnictví,nemohla tato
kontrola odhalit <.>
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> Na vědomí: město Zliv
<br> Město Zliv
<br> Dolní náměstí
Zliv 373 44
<br> 8.9.2012
<br> Odpověd' na výzvu <.>
<br> Odpovídám na Vaší výzvu ohledně kontrol hospodaření na Městském hospodářství Zliv
<br> Kontroly probíhaly na podkladě nařízení starosty města Zliv.Byly prováděny namátkovou kontrolou
účetních dokladů a materiálů týkajících se účetnictví kontrolovaného subjektu v období,pro které
byla kontrola nařízena.Nepamatuji si v kterých letech kontroly probíhaly.Samozřejmě zápisy
<br> z kontrol byly předkládány a projednávány v radě města.V zápisech bylo uváděno jaké doklady a
materiály byly kontrolovány a dále jaké byly zjištěny závady a nedostatky.Zástupce kontrolovaného
subjektu pak dokladoval,zda a jak došlo k odstranění závad a nedostatků <.>
<br> XXXXXXXX XXXXXX
<br>,űwl
<br>

Bod 05 - Rozpočtová změna č. 4 v rozpočtu města na r. 2012

MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> č <.>
<br> XI <.>
Bod jednání: 5
<br> Konané dne: 12.12.2012
Předmět jednání:
<br> Rozpočtová změna č.4 v rozpočtu města na rok 2012
<br> Předkládá:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Zpracoval:
<br> XXXXXXX XXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Materiál projednán: radou města
<br> Doporučení:
<br> Datum: 05.12.2012 Podpis:
<br> rada – ano
<br> Předloženo na základě: zákon 250/2000 Sb <.>,§ 16
Související usnesení:
<br> usnesení Rady města č.510/12
<br> Finanční krytí: z přebytku hospodaření minulého roku
z dotací a přebytku hospodaření aktuálního roku
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> Návrh na usnesení:
Zastupitelstvo města Zliv
Schvaluje:
rozpočtovou změnu č.4 v rozpočtu města Zliv na rok 2012
Ukládá:
- městskému úřadu dodržet a zabezpečit provedení schváleného usnesení – provést
změny v rozpočtu na rok 2012
- kontrolnímu výboru provést namátkovou kontrolu plnění usnesení <.>
Termín kontroly plnění usnesení:
Zodpovídá:
<br> nejpozději 10 dní před dalším zasedáním ZM Zliv
vyhotovení: XXXXX XXXXXXX
kontrola:
finanční výbor ZM Zliv
<br> strana 1/2
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> Důvodová zpráva:
Poslední rozpočtové opatření týkající se rozpočtu na rok 2012 řeší opět doplnění
rozpočtu v návaznosti na skutečnosti,které nejsou známi při sestavování rozpočtu <,>
vyúčtování dotačních titulů,příjmy nad rámec rozpočtu,výdaje nad rámec schváleného
rozpočtu,které se realizují v průběhu roku a jejich čerpání nebylo při sestavování
rozpočtu známo a zejména přesuny mezi jednotlivými položkami,když celkový objem
kapitoly se nemění <.>
V příjmové části rozpočtu
- doplnění rozpočtu u jednotlivých daňových příjmů v reakci na skutečné plnění
těchto příjmů
- přeúčtování mezi položkami a paragrafy
Výdajová část rozpočtu
- doplnění a výměna jednotlivých prvků vánoční výzdoby města
- zvýšení částky daně z převodu nemovitosti v návaznosti na prodané pozemky
- největší položku výdajové části rozpočtu činí příspěvek příspěvkové organizace
MěH Zliv na úhradu závazků vůči SVJ ve vztahu k provedené rekonstrukci
účetnictví těchto společenství <.>
Po provedení těchto změn je i nadále rozpočet roku 2012 přebytkový <.>
<br> Příloha: 1)
<br> tabulková část rozpočtového opatření
<br> strana 2/2
<br>

Bod 05a - Rozpočtová změna č. 4 v ropzočtu města na rok 2012 - tabulka

Rozpočtová změna č.4 v rozpočtu města Zliv na rok 2012 (v Kč)
Příjmy
daň z příjmu ze závislé činnosti
daň z příjmu FO z kapitál.výnosů
poplatky z komunální odpady
poplatek za lázeňský pobyt
odvod z výtěžků VHA
samovýroba dřeva
sankční platby
bytové hospodářství - nájem
nebytové hospodářství - služby u nájmů
komunální služby - příjmy za služby
příjmy z pronájmu pozemků
služby v odpadovém hospodářství
sankční platby
přijaté pojistné náhrady
přijaté pojistné náhrady
změna poaragrafu
změna paragrafu
změna paragrafu
změna paragrafu
přeúčtování paragrafů - správa
přeúčtování paragrafů - kom.sl <.>
Financování
Výdaje
vánoční výzdoba
knihovna - el.energie
knihovna - vyúčtování služeb z XXX.let
kornika - tisk
Zlivan - tisk a grafika
nebytové hospodářství - studená voda
vyúčtování služeb z XXX.let
nebyt.hosp.teplo
nebyt.hosp.- opravy
nebytové hospodářství - vyúčtování min.let
komunální služby - nákup služeb
komunální služby - platba daní z převodu nemov <.>
sběrný dvůr - investice
sběr odpadů - služby
dům s peč.službou - OOV
dům s peč.službou - služby
hasiči - refundace
hasiči - pojistné k refundacím
hasiči - drobný majetek
hasiči - el.energie
hasiči - opravy
hasiči - služby
správa - materiál
správa - drobný hmotný majetek
příspěvek OS XXXX
volby do zastupitelstev krajů
volby do zastupitelstva krajů
příspěvek MěH - úhrada závazků k SVJ
<br> UZ
<br> paragraf položka
částka
1111
187 525,0
1113
100 000,0
1340
80 000,0
1342
1 725,0
1355
60 000,0
1032
2111
10 000,0
2169
2212
1 000,0
3612
2132
500 000,0
3613
2111
50 000,0
3639
2111
89 000,0
3639
2131
8 000,0
3722
2111
20 000,0
6171
2212
100,0
6171
2322
-23 100,0
6320
2322
28 000,0
6171
2324
-107 100,0
3639
2324
107 100,0
6171
2111
-204 000,0
3392
2111
204 000,0
6171
3111 -24 219 000,0
3639
3111 24 219 000,0
1 112 250,0
8115
-58 243,0
<br> 98193
98193
<br> 3639
3314
3314
3319
3349
3613
3613
3613
3613
3613
3639
3639
3729
3722
4351
4351
5512
5512
5512
5512
5512
5512
6171
6171
3429
6115
6115
<br> 5137
5154
5909
5136
5169
5151
5909
5152
5171
5909
5169
5362
6121
5169
5021
5169
5019
5039
5137
5154
5171
5169
5139
5137
5222
5162
5169
<br> 110 000,0
250,0
245,0
80,0
10 000,0
9 000,0
6 200,0
-10 200,0
6 000,0
7 850,0
25 000,0
38 423,0
8 400,0
-8 400,0
3 000,0
-3 000,0
3 772,0
2 387,0
4 000,0
-8 000,0
4 000,0
-10 000,0
8 000,0
-8 000,0
3 000,0
704,0
-704,0
852 000,0
1 054 007,0
<br>

Bod 06 - ok - návrh rozpočtu na rok 2013

MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> č.XI <.>
Konané dne: 12.12.2012
Předmět jednání:
<br> Bod jednání:
<br> 6
<br> Návrh rozpočtu města Zliv na rok 2013,dílčí
rozpočty organizací – ZŠ a ZUŠ,MŠ,MěH Zliv
<br> Předkládá:
<br> Ing.XXX XXXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Zpracoval:
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> Datum: XX.XX.XXXX Podpis:
<br> Materiál projednán:
<br> radou města
<br> Doporučení:
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> rada – ano
<br> Datum:
<br> Podpis:
<br> Předloženo na základě: Zákon 250/2000 Sb <.>,§ 11
Související usnesení:
<br> Usnesení RMZ č.492/12
<br> Finanční krytí:
<br> krytí příjmy a výdaji rozpočtu
<br> Návrh na usnesení:
Zastupitelstvo města Zliv
Schvaluje:
vyrovnaný rozpočet města Zliv na r.2013 v objemu 44.929 tis.Kč,dílčí rozpočty organizací ZŠ
a ZUŠ Zliv,MŠ Zliv a MěH Zliv
Ukládá:
radě města,městskému úřadu,vedoucím příspěvkových organizací dodržovat schválený
rozpočet na r.2013
kontrolnímu výboru provést namátkovou kontrolu plnění usnesení <.>
Termín kontroly plnění usnesení:
Zodpovídá:
<br> nejpozději 10 dní před dalším zasedáním ZM Zliv
vyhotovení: XXXXX XXXXXXX
<br> ověření:
kontrola:
<br> ověřovatelé zápisu
kontrolní výbor
strana 1/5
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
<br> Důvodová zpráva ( v tisících Kč):
Rozpočet města Zliv na rok 2013 je navrhován jako vyrovnaný ve výši 44.929,0 tis.Kč <,>
oproti roku 2012 dochází ke snížení,vzhledem k tomu,že výdaje na ZTV jsou z větší části
realizovány již v roce 2012.Do roku 2013 přechází pouze pozastávky u jednotlivých staveb (za
předpokladu,že XXXX do konce roku proplacena konečná faktura) <.>
V rozpočtu nejsou zahrnuty zdroje z minulých let,a není předpoklad,že by bylo
potřeba tyto zapojovat,pouze v případě,že by v průběhu roku došlo k propadu příjmů,nebo by
byly do rozpočtu zařazena další investiční akce <.>
V příjmové části rozpočtu je částečně zohledněno nové rozdělení daní (RUD) mimo
podílu na daňových výnosech (dle přepočteného počtu obyvatel),pronájem nemovitostí jak
k bydlení,tak nemovitostí nebytového charakteru.V rozpočtu je rovněž zahrnut transfer od
obcí ve výši 800 tis.Kč – vyúčtování okolním obcím za žáky,kteří plní povinnou školní
docházku ve Zlivi.Tato položka je zde naposled,protože od roku 2013 tyto náklady již okolní
obce platit nebudou.V rozpočtu není zahrnut souhrnný dotační vztah ke státnímu rozpočtu <,>
protože státní rozpočet není schválen a výše této částky není známa.Bude doplněna rozpočtovou
změnou <.>
V Ý D A J E:
1)
2)
3)
<br> 4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
<br> Pěstební činnost – 150.0 zahrnuje výdaje na péči o lesní porosty,lesního odborného
hospodáře – p.Záruba.Výdaje ne plánovanou těžbu dřeva,meliorace a zalesnění <.>
Záležitosti pozemních komunikací – 3.673,0 péče o místní komunikace – chodníky
v oblasti Dolního náměstí v prostoru od kulturního domu směrem k ulici Nová <,>
prodloužení chodníku v ulici Nádražní do ulice U Pacáku,další drobné opravy <.>
Pitná voda – 2.712,5 oprava vodovodních řádů ve městě – především v ulici Lidická
a další drobné opravy ve městě podle potřeby.(Budou použity příjmy z nájemného
od ČEVAK – ročně částka 2322 tis.Kč vč.DPH),V této položce jsou rovněž
zahrnuty výdaje na koncesní řízení na provozovatele vodohospodářského majetku a
výdaje na vrt číslo 5 pro zajištění dostatečného množství vody dodávané do řadu <.>
Kanalizace – opravy kanalizačního řádu po městě,případně havárie <.>
Položka ZTV – pozastávky u jednotlivých staveb na základě podepsané smlouvy s fa <.>
Strabag
Veřejné osvětlení – náklady na veřejné osvětlení a drobné opravy
Cyklostezka – náklady spojené s vybudováním cyklostezky – vybudování propustků
u rybníčků Topole a Bezdrývek při nízkém stavu vody – při vypuštění Bezdreva <.>
Předškolní zařízení – 908.0 dotace – příspěvkové organizaci města – běžný provoz
a opravy v tomto zařízení
Základní škola – 3.725.0 dotace na provoz zařízení dle dílčího návrhu rozpočtu ZŠ
Činnosti knihovnické – 568.0 - provoz městské knihovny – na úrovni roku 2012
Záležitosti kultury – 30.0 – kronika – odměna kronikářky a nákup materiálů pro
kroniku – předplatné deníku
Rozhlas a televize – 5.0 – poplatek OSA za místní rozhlas
Ostatní záležitosti sděl.pr.Zlivan – 120.0 – náklady na vydání místního zpravodaje
Zlivan – 6x ročně
Kulturní pořady – 400.0 – pořady,které zajišťuje pracovnice města spolu s kulturní
komisí - dětský den,divadelní představení pro děti,ples města,„Slavnosti mrkve“
atd.Kryto z nájemného vybraného v KD a z „Oranžového roku <.>
Záležitosti kultury – 90.0 - APOZ – návštěvy jubilantů,1x ročně posezení pro
seniory v KD Zliv a 1x ročně návštěva nějaké kulturní památky – vypravení
autobusu
strana 2/5
<br> MĚSTO ZLIV
MATERIÁL PRO JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA ZLIVI
16)
17)
18)
<br> 19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)
<br> 32)
33)
34)
35)
36)
37)
38)
<br> Venkovní tělocvična pro seniory – v prostoru zeleně u DPS – cvičební prvky pro
dospělé (spolufinancováno z grantu) <.>
Dětské hřiště na sídliš...

Bod 06a - ok - návrh rozpočtu města na rok 2013

Rozpočet město Zliv na rok 2013
Výdaje
pěstební činnost
těžba dřeva,meliorace,zalesnění
místní komunikace,Dolní nám <.>,Nádražní
pitná voda - oprava vodovodů (Lidická apod.) vč.koncesního řízení
na provozovatele vod.řadů
<br> vrt číslo 5
odvádění odpadních vod -opravy
ZTV- vodovodní řád.- pozastávka
ZTV - kanalizace - pozastávka
ZTV - veř.osvětlení - pozastávka
ZTV - komunikace - pozastávka
veřejné osvětlení - provoz + opravy
cyklostezka
výstavba protihlukové bariéry
dopravní hřiště
předškolní zařízení
rozšíření mateřské školy
základní škola - dotace na provoz
oprava ZŠ (+ pozastávka)
činnosti knihovnické
záležitosti kultury j.n./ kronika
opravy pomníků ve městě
rozhlas a televize
ostatní záležitosti sděl.pr.- Zlivan
kulturní pořady
záležitosti kultury - APOZ
venkovní tělocvična pro seniory
dětské hřiště (Jáchymovská)
příspěvky organizacím
ost.zájm.činn.Mydlák-nájem
bytové hospodářství (oprava byt.domů,a v DPS apod.)
nebytové hospodářství
odvodnění nového hřbitova
územní plánování- pořízení nového ÚP
komunální služby - dotace MěH
komunální služby - ostatní
sběr a svoz nebezpečného odpadu
sběr a svoz komunálního odpadu
sběrný dvůr - prováděcí projekt,stav.řízení
péče o vzhled a veřejnou zeleň - revitalizace parku DN
<br> pečovatelská služba
klub důchodců + příspěvek
sbor dobr.hasičů - vč.dotace KÚ
zastupitelstvo města
volba prezidenta ČR
volby do krajského zastupitelstva
činnost místní správy
služby peněžních ústavů
pojištění majetku
převody vlastním fondům
platba daně z příjmu obce + DPH
<br> upravený rozpočet
2012
skutečnost k 14.11
<br> rozpočet 2013
<br> 200 000,0
0,0
1 200 000,0
<br> 150 161,00
0,00
1 003 590,68
<br> 250 000,0
1 500 000,0
3 630 000,0
<br> 300 000,0
0,0
4 200 000,0
2 300 000,0
730 000,0
1 400 000,0
20 000 000,0
1 100 000,0
0,0
1 500 000,0
1 700 000,0
1 004 500,0
900 000,0
3 535 000,0
100 000,0
568 000,0
30 000,0
190 000,0
5 000,0
90 000,0
420 000,0
90 000,0
0,0
1 360 000,0
433 000,0
165 000,0
1 630 073,0
4 617 200,0
200 000,0
1 200 000,0
4 260 622,0
1 772 778,0
160 000,0
2 100 000,0
0,0
250 000,0
247 957,0
13 000,0
413 923,0
1 110 000,0
20 000,0
95 000,0
6 425 868,0
35 000,0
370 000,0
0,0
2 510 420,0
<br> 34 987,20
0,00
51 954,00
1 973 535,53
360 583,03
1 071 449,50
16 104 062,09
486 983,00
0,00
0,00
1 263 387,60
936 837,00
858 444,00
3 242 500,00
100 000,00
467 542,88
23 302,00
81 966,00
2 348,00
81 794,40
295 281,96
30 379,00
0,00
1 076 672,00
433 000,00
135 600,00
478 318,00
3 375 706,34
0,00
144 000,00
3 866 038,00
1 339 589,40
91 886,00
1 732 181,20
8 400,00
36 720,00
216 511,00
12 000,00
378 586,92
936 997,99
0,00
77 471,80
5 159 958,02
27 147,00
236 872,00
158 796,00
97 524,00
<br> 2 712 472,0
1 050 000,0
400 000,0
300 000,0
380 000,0
100 000,0
1 400 000,0
1 100 000,0
2 000 000,0
0,0
0,0
951 000,0
0,0
3 725 000,0
0,0
568 000,0
30 000,0
50 000,0
5 000,0
120 000,0
400 000,0
90 000,0
300 000,0
300 000,0
430 000,0
150 000,0
2 000 000,0
2 500 000,0
0,0
500 000,0
4 205 000,0
1 850 000,0
120 000,0
2 100 000,0
250 000,0
650 000,0
250 000,0
20 000,0
300 000,0
1 110 000,0
0,0
0,0
5 810 000,0
35 000,0
250 000,0
0,0
1 000 000,0
<br> finanční vypořádání minulých let
celkem
<br> 19 966,0
70 972 307,0
<br> 19 966,00
48 661 030,54
<br> 37 528,0
44 929 000,0
<br> Financování
rozpočet 2012 k 15.11.2012
<br> rozpočet 2013
<br> Krátkodobé financování z tuzemska
změna stavu krátkodobých prostředků na bankovních účtech
<br> -2 341 049,50
<br> -19 638 296,69
<br> 0,0
<br> Dlouhodobé financování z tuzemska
dlouhodobé přijaté půjčené prostředky
uhrazené splátky dlouhodobých přijatých půjčených
prostředků
celkem
<br> -2 341 049,50
<br> -19 638 296,69
<br> 0,0
<br> zveřejněno na úřední desce 22.11.2012
sejmuto dne :
17.12.2012
<br> Příjmy
daň z příjmu FO ze ZČ
daň z příjmu FO z podnikání
daň z příjmu FO z kapitálových příjmů
daň z příjmu právnických osob
daň z příjmu obce
daň z přidané hodnoty
poplatek za odnětí ZPF
poplatek za odnětí PFL
poplatky za ukládání odpadů
poplatek ze psa
pobytové poplatky
poplatek za užívání veřejného prostranství
poplatek ze vstupného
6% odvod za provozovaný VHA na VPS
odvod z loterií
správní poplatky
daň z nemovitosti
příjmy z poskytování služeb
z toho - pěstební činnost
činnosti knihovnické
inzerce Zlivan
zájm.činn.v kultuře - vstupné(knihy)
bytové hospodářství
nebytové hospodářství (sl.u nájmu)
pohřebnictví
místní správa - kopírování,inzerce
komunální služby
sběr a svoz KO
ECO COM + ost <.>
příjmy z vlastních činností - věcná břemena
příjmy z pronájmu pozemků
příjmy z pronájmu ostatních nemovitostí
z toho pitná voda
zájmová čin.a rekreace - Mydlák
nebytové prostory
příjmy z pronájmu bytů
příjmy z úroků
přijaté sankční platby
přijaté neinvestiční dary
přijaté pojistné náhrady
přijaté nekapitálové příspěvky
příjmy z úhrad dobývacího prostoru
příjmy z prodeje pozemků
přijaté investiční přísěvky
dotace ze SR - volby,PAP
neinvestiční přijaté dotace ze SR
ostatní neinvestiční přijaté transfery ze SR
neinvestiční transfery od obcí
neinvestiční přijaté transfery ze SR
převody rozp...

Bod 06b - ok - rozpočet správa 2013

rozpočet správa
položka
zastupitelstvo
odměny členů zastupitelstev
ostatní osobní výdaje
soc.pojištění
zdravotní pojištění
služby telekomunikací
náhrada mzdy v době nemoci
celkem
<br> upravený 2012 k 14.11.2012
<br> návrh 13/tis.Kč
<br> 800,0
20,0
170,0
80,0
30,0
10,0
1 110,0
<br> 707 063,00
8 000,00
136 747,00
65 061,00
20 126,99
0,00
936 997,99
<br> 800,0
20,0
170,0
80,0
30,0
10,0
1 110,0
<br> 2 785,0
50,0
50,0
745,0
260,0
15,0
60,0
170,0
130,0
20,0
160,0
90,0
45,0
90,0
125,0
50,0
70,0
439,0
780,0
40,0
20,0
15,0
0,0
15,0
5,0
30,0
30,0
5,0
120,0
11,9
6 425,9
<br> 2 358 200,00
42 780,00
41 315,00
603 902,00
217 403,00
12 310,00
52 980,00
29 451,00
102 234,60
11 800,00
136 800,00
62 640,00
30 780,86
62 500,00
97 228,66
37 160,00
21 500,00
268 488,30
765 438,20
35 856,00
1 632,00
3 800,00
24 687,00
11 647,40
0,00
7 000,00
12 345,00
1 000,00
93 500,00
11 868,00
5 158 247,02
<br> 2 785,0
50,0
0,0
745,0
260,0
15,0
60,0
185,0
150,0
20,0
170,0
90,0
45,0
90,0
125,0
50,0
60,0
420,0
250,0
40,0
10,0
15,0
0,0
15,0
0,0
5,0
30,0
5,0
120,0
0,0
5 810,0
<br> správa
platy zaměstnanců
ostatní osobní výdaje
odstupné
pojistné soc.zab <.>
pojistné zdrav <.>
ostat.pov.poj <.>
knihy,tisk
DHM
materiál
voda
topení
el.energie
PHM
poštovné
telefon,internet
konzultační a právní služby(audit)
školení
služby
opravy
software,update
cestovné
reprefond
dotace pokladny
neinv.přís - SMO,svazek obcí apod <.>
ostatní neinv.transfery
nákup kolků
náhrada mzdy v době nemoci
ostatní náhrady placené obyvatelstvu
ost.neinv.tansfery obyv.ze SF
ostatní neinv.výdaje - vyúčtování
celkem
<br>

Bod 06c - ok - návrh rozpočtu MěH Zliv 2013

Návrh rozpočtu 2013 pro Městské hospodářství v.1
plán
NÁKLADY
TRŽBY
DOTACE
NÁKLADY
plán
501
501
502
502
503
511
512
518
521
524
527
528
549
<br> Spotřeba materiálu
Spotřeba PHM
Spotřeba energie
Spotřeba tepla
Spotřeba - vodné
Opravy a udržování
Cestovné
Ostatní služby
Mzdové náklady
Zdravotní a sociální pojištění
FKSP
Nemocenská
Jiné ostatní náklady
<br> celkem
TRŽBY
plán
602
602
649
662
<br> Údržba
Správcovství
Jiné ostatní výnosy
Úroky
celkem
<br> Plán 2012
4777000
559500
4217500
<br> Návrh 2013
4776500
571500
4205000
<br> -0,01%
2,14%
-0,30%
<br> Plán 2012
v Kč
447000
300000
40000
150000
25000
20000
1000
530000
2380000
810000
24000
20000
30000
<br> Návrh 2013
v Kč
425000
330000
44500
150000
25000
20000
1000
517000
2380000
810000
24000
20000
30000
<br> -4,92%
10,00%
11,25%
0,00%
0,00%
0,00%
0,00%
-2,45%
0,00%
0,00%
0,00%
0,00%
0,00%
<br> 4777000
<br> 4776500
<br> Plán 2012
v Kč
10000
546000
3000
500
<br> Návrh 2013
v Kč
10000
558000
3000
500
<br> 0,00%
2,20%
0,00%
0,00%
<br> 559500
<br> 571500
<br> 2,14%
<br> Rozpis položek
501 Nákup: popelnic,odpadkových košů,posypová sůl,posypový materiál <,>
betonový potěr,XXXXX do pískovišť,materiál pro opravy laviček <,>
dopravních značek apod <.>,oleje do strojů a mechanizací,náhradní
díly do strojů a mechanizací,chemie na hubení plevele,jed proti
hlodavcům,kancelářské potřeby,hygienické potřeby,ochranné
pomůcky,pracovní oděvy a obuv,náhradní díly pro městské domy
nářadí,lopaty,košťata,hrábě apod <.>
Spotřeba PHM: nákladní auto,traktor,UNC,malé nákladní auto,dodávka <,>
malotraktory,sekačky,křovinořezy,motorové pily,plotostřih
502 Spotřeba el.energie: MH Zliv,výměníkové stanice,hřbitov
Spotřeba tepla: MH Zliv
503 Spotřeba vody: MH Zliv,výměníková stanice,u pražáků,hřbitov
511 Opravy strojní techniky,STK strojní a mechanizační techniky,opravy pneumatik
512 Náklady na cesty
518 Poradenství,právní služby,vytyčování poruch kabelů VO,drobné opravy pro
městské domy,telefony,stravenky,plošiny,zemní práce,bourací práce,servisní
práce IT a podpory,školení,preventivní prohlídky,parkovné,poštovné apod <.>
521 Náklady na mzdy
524 Zdravotní a sociální pojištění
527 FKSP
528 Nemocenská
549 Bankovní poplatky,zákonné pojištění Kooperativa,pojištění odpovědnosti apod <.>
<br> 602
602
649
662
<br> Provádění zámečnických,truhlářských a elektrikářských prací
Správcovství SVJ,bytových a městských domů
Prodej šrotu
Úroky
<br>

Načteno

edesky.cz/d/88045

Meta

EIA   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Prodej   Jednání zastupitelstva   Prodej   Jednání zastupitelstva   Prodej   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Prodej   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   EIA   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Prodej   Veřejná vyhláška   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Veřejná vyhláška   Jednání zastupitelstva   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Zliv      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz