Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roudnice Nad Labem.
Město Roudnice nad Labem Karlovo náměstí 21,413 21 Roudnice nad Labem
<br> Zadávací dokumentace
<br> kvýběrovému řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce,vedenému mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění,(dále jen „zákon“),v souladu
<br> se Směrnicí rady města Roudnice nad Labem č.2/2017 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu <.>
<br> „Rekonstrukce kanceláří v budovách MěÚ v Roudnici nad
<br> Labem“
<br> „Rekonstrukce kanceláří v budovách MěÚ v Roudnici nad Labem“ 1 z 9
<br> 1.Úvodní informace
<br> Zadavatel:
<br> Název: Město Roudnice nad Labem
<br> Sídlo: Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem IČ: 00264334
<br> DIČ: CZOO264334
<br> Bankovní spojení: 94-3484530297/0100,Komerční banka,a.s.Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta
<br> Ve věcech veřejné zakázky je oprávněn jednat: lng.XXXXX XXXXXXXX,investiční referent VZ OSPŘ
<br> E—mail: kkubesova©roudnicenlcz
<br> Telefon: 416 850 257
<br> Ve věcech technických je oprávněn jednat: XXXXX XXXXXXX,administrativní a Objektová bezpečnost a BOZP E—mail: rprihoda©roudnicenlcz
<br> Telefon: 416 850 188,602 133 487,724 358 141
<br> 2.Obecné informace k veřejné zakázce
<br> Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce,která je zadávána dle směrnice č.2/2017 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu <.>
<br> Zadávací dokumentace vymezuje předmět veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky <.>
<br> Právnické a fyzické osoby jsou,pro účely této veřejné zakázky,označovány jako „uchazeč“ nebo „dodavatel“,Město Roudnice nad Labem vyhlašujicí zadání veřejné zakázky je označen jako „zadavatel" <.>
<br> informace a údaje uvedené v jednotlivých částech zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky Zadavatele,nejsou však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných právních norem.Dodavatel se tak musí při zpracování své nabídky řídit požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci <.>
<br> Požadavky stanovené vzadávací dokumentaci isou pro Dodavatele závazné při zpracování své nabídky.Neakceptování požadavků Zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení Uchazeče z účasti v zadávacím řízení <.>
<br> 3.Předmět a místo plnění veřejné zakázky
<br> Předmětem veřeiné zakázky ie rekonstrukce kanceláří,kuchyňky a šatny v budovách Městského úřadu Karlovo náměstí 21 a Riegrova 1100,413 O1 Roudnice nad Labem.Celkem se jedná o 5 kanceláří,1 kuchyňku a 1" šatnu <.>
<br> Předmětem zakázky jsou zejména:
<br> - Opravy omítek
<br> - Výmalba
<br> - Demontáž a likvidace stávajícího PVC
<br> — Vyrovnání podlah OSB deskami
<br> - Dodání a položení nového PVC
<br> - Olištování soklovou lištou z PVC
<br> - Oprava dřevěného parapetu
<br> - Renovace dřevěných dveří 3 rámem včetně nátěru
<br> Výše zmiňované položky jsou specifikované ve výkazu výměr,který je součástí zadávací dokumentace <.>
<br> „Rekonstrukce kanceláří v budovách MěÚ v Roudnici nad Labem“ 2 z 9
<br> Součástí předmětu plněníje dále:
<br> — Zabezpečení stavby i staveniště proti vstupu třetích osob,zajištění bezpečnosti při provádění stavby ve smyslu bezpečnosti práce,požární ochrany i ochrany životního prostředí a zelené,účinná opatření k omezení hlučnosti a prašnosti atp.a to zejména s ohledem na užívání objektu a okolních nemovitostí
<br> — Zajištění vlastního odběru energií
<br> — Důsledné udržování čistoty v prostorech zařízení staveniště ijejich okolí
<br> — Fotodokumentace celého průběhu realizace díla,(stav před,průběh,dokončení),v digitálním formátu (JPG,min rozlišení delší strany 5000px),ze které bude patrný postup rekonstrukce a provádění všech důležitých prací (fotografie chronologicky řazené (číslovaných) vč.vhodného názvu)
<br> — Kompletní (generální) úklid stavby
<br> — Likvidace odpadů
<br> Předmět veřejné zakázky bude realizován podle požadavků zadavatele,vsouladu s platnými právními předpisy,technickými normami,smlouvou o dílo a dle závazných a doporučených předpisů a metodik.K vyloučení pochybností se za dohodnutý předmět plnění považují všechny práce,které jsou nezbytné k realizaci díla,v souladu s položkovým rozpočtem a dalšími náležitostmi zadávací dokumentace a v souladu s příslušnými předpisy,platnými ke dni předání a převzetí díla,technologickými postupy a touto ZD,resp.smlouvou o dílo <.>
<br> Veškeré další požadavky potřebné pro zhotovení díla jsou zřejmě 2 přílohy ZD č.1 — Technická specifikace,2 přílohy ZD č.5 — Neoceněný výkaz výměr
<br> Místem plnění veřeiné zakázky jsou kanceláře v budovách Městského úřadu Roudnice nad Labem - Karlovo náměstí 21 a Riegrova 1100,413 01 Roudnice nad Labem <.>
<br> V ceně díla budou zcela zahrnuty a promítnuty veškeré náklady,které zhotoviteli v souvislosti s plněním předmětu díla vzniknou a bez kterých by dílo nebylo funkční nebo nedosahovalo požadované kvality <.>
<br> Zadavatel nepřipouští úpravu,slučování,vynechání či změnu požadavků pro zhotovení díla či položek v př...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Nabídka zaměstnání Rozpočet