Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
Signature Not ' 'ed
<br> JUDr.Jan lVlal' 3.10.2017 8:4 2
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon“)
<br> Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona.Veřejná zakázka se tak dle 5 3 1 zákona řídí pouze zásadami uveden ýmí v 5 6 zákona,další postupy tohoto zadávacího řízení nejsou stanovené zákonem a přííoadné odkazy na zákon či užitá zákonná ustano voni v tomto dokumentu jsou použita pouze analogicky
<br> Zá b á í |"sk' t 'áI N ázw veřejn é zakázky: so ov n kance ar ym ma erí em
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR Předmět veřejné zakázky: Dodávky
<br> Zadavatel: město Jičín Sídlo zadavatele: Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1 IČO: 00271632
<br> Osoba oprávněná jednat za
<br> JUDr.XXX XXXX,starosta města zadavatele:
<br> XXXX XXXXXX,DiS <.>,vedoucíoddělení správy MěU Jičín (technické záležitosti)
<br> XXXXX XXXXXXXXX,DiS <.>,vedoucí oddělení veřejných zakázek (organizace zakázky)
<br>.+420 493 545 340 (Krejčí) Te'efon- +420 493 545 134 (L.Hellerová)
<br> Kontaktní osoba:
<br> kreici©muiicin.cz
<br> E-malh hollerova©mu'ícin.cz
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br> 1.1 Základní specifikace
<br> Zásobování Městského úřadu inčíně kancelářským Popis předmětu veřejné zakázky: materiálem na dva roky <.>
<br> Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky od povídá Klasifikace předmětu plnění veřejné položkám.případně položce: zakázky:
<br> : 30192000-1 Kancelářské potřeby
<br> i
<br> Městský úřad Jičín,Zižkovo nám.18,506 01 Jičín Místo plnění: Kraj Královéhradecký
<br> Doba plnění veřejné zakázky: Doba trvání 1.1.2018—31.12.2019
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br> Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následující výši: 450.000,- Kč bez DPH
<br> Zadavatel uvádí,že předpokládaná hodnota veřejné zakázky představuje zároveň nejvyšší přípustnou hodnotu nabídkové ceny za plnění předmětu veřejné zakázky.V případě nabídky s cenou vyšší,než je cena předpokládaná,hodnotící komise tuto nabídku vyřadí a zadavatel následně vyloučí <.>
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávají v písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní Firmy/názvem a razítkem či podpisem.Obálka musí být zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou uchazeč podává svou nabídku,tzn.„NEOTVIRAT - Cenová nabídka - Zásobování kancelářským materiálem Listinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín <.>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa,na nížje možné zaslat vyrozuměnív případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jičín,tj.příjmové razítko městského úřadu v Jičíně s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídek v pracovní dnyv době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt a Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou příjímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jičín,Žižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuje podat varianty nabídek <.>
<br> Nabíd ka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý dodavatel může podat vjednom zadávacím řízení pouze-jednu nabídku.Dodavatel,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci aní podat společnou nabídku s jiným dodavatelem.Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikací,zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek Nabídky se podávají nejpozději do 20.1 0.2017 do 12:30 hod <.>
<br> 2.3 Struktura nabídky
<br> Zadavatel požaduje předložit nabídku v následující struktuře:
<br> 1.Identifikační údaje o účastníkovi
<br> Název účastníka,právníforma,sídlo,IČO,DEČ,bankovní spojeníjména členů statutárního orgánu společnosti vč.kontaktů (telefon,ID datové schránky,e-maíl,adresa),pověřená osoba zmocněná k dalšímu jednánívčetně písemného pověření k zastupování a kontaktního emailu,který bude sloužit ke komunikaci se zadavatelem v rámci tohoto zadávacího řízení <.>
<br> 2.Kvalifikace
<br> Doklady prokazující splnění kvalifikace požadované touto výzvou <.>
<br> 3.Nabídková XXXX - návrh konečných cen za zakázku viz.příloha č.3
<br> Nabídková XXXX v členění požadovaném touto výzvou <.>
<br> X.Návrh rámcové smlouvy malého rozsahu sjedním účastníkem
<br> Podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka viz.příloha č.2.Účastník použije pro zprac0vání nabídky vzorovou smlouvu,přičemžje povinen doplnit své identifikační údaje v záhlavívzorové sm...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Jičín | ||
---|---|---|
22. 04. 2025 | Stavební povolení, Pod Koželuhy 556-557, Jičín | |
17. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. II/280 Libáň-Kopidlno | |
15. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. III/28029 Pševes | |
14. 04. 2025 | Přechodné SDZ - Jičín, ul. Poděbradova u Čejkovic | |
14. 04. 2025 | Výběrové řízení - sociální pracovník | |
...a další |