Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
Signature Not
<br> JUDr.Jan IVIaI 29.9.2017 9:1
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zá kona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dálejen „zákon")
<br> Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona.Veřejná zakázka se tak dle 5 3 1 zákona řídfpouze zásadami uvedenými v 5 6 zákona,další postup y tohoto zadávacího řízení nejsou stanovené zákonem a pňpadné odkazy na zákon či užitá zákonná ustano venr' v tomto dokumentu jsou použita pouze analogicky <.>
<br> Pořízení automobilu pro výkon sociálně právní ochrany dětí MěÚ
<br> Název veřejné zakázky: Jičín opakované řízení
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR
<br> Předmět veřejné zakázky: Dodávky
<br> Zadavatel: město Jičí n
<br> Sídlo zadavatele: Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1 IČO: 00271632
<br> Osoba oprávněná jednat za
<br> JUDr.XXX XXXX,starosta města zadavatele:
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXX,vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví Kontaktní osoba: (technické záležitosti)
<br> XXXXX XXXXXXXXX,DiS <.>,vedoucí oddělení veřejných zakázek (organizace zakázky)
<br> _ +420 493 545 230 (R.Vodák) Tema“- +420 493 545 184 (L.Hollerová)
<br> vodak©m uiicincz
<br> E-ma|l.hollerova©mu'icin.cz
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br> 1.1 Základní specifikace
<br> Předmětem této veřejné zakázky je pořízení nového vozidla Popis předmětuveřejnézakázky: pro výkon sociálně právní ochrany dětí MěÚ Jíčín prostřednictvím finančního leasinqu dle přílohy č.1 (technická specifikace automobilu) a dle přílohy č.2 (specifikace finančního leasingu) této výzvy <.>
<br> Klasifikace předmětu plněníveřejné zakázky odpovídá Klasifikace předmětu plf'IěI'lí VEřEjné položkám,případně položce; zakázky:
<br> 0 341 10000-1 - Osobnívozidla
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín Místo plnění: Kraj Královéhradecký
<br> Doba plnění veřejné zakázky:
<br> Předpokládané zahájení: po nabytí účinnosti smlouvy (dodání automobilu do 50 kalendářních dnů po nabytí účinnosti smlouvy) Doba trvání 54 měsíců
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br> Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následující výši: 500.000,- Kč bez DPH
<br> Zadavatel uvádí,že předpokládaná hodnota veřejně zakazky představuje zároveň nejvyšší přípustnou hodnotu nabídkové ceny za plnění předmětu veřejné zakázky.V případě nabídky s cenou vyšší,nežje cena předpokládaná,hodnotící komise tuto nabídku vyřadí a zadavatel následně vyloučí <.>
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávají v písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvem a razítkem či podpisem.Obálka musí být zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou uchazeč podává svou nabídku,tzn.„NEOTVÍRAT - Cenová nabídka - Pořízení automobilu pro výkon sociálně právní ochrany dětí MěÚ Jičín opakované řízení.Lístinně nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín <.>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa,na nížje možné zaslat vyrozuměnív případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jičín,tj,příjmové razítko městského úřadu v Jičíně s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídekv pracovnídny v době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt & Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou přijímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jičín,Žižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuje podat varianty nabídek <.>
<br> Nabídka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý dodavatel může podat vjed nom zadávacím řízení pouzejed nu nabídku.Dodavatel,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci ani podat společnou nabídku s jiným dodavatelem.Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci,zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek Nabídky se podávají nejpozději do 9.1 0.2017 do 10:00 hod <.>
<br> 2.3 Struktura nabídky
<br> Zadavatel požaduje předložit nabídku v následující struktuře:
<br> 1.Identifikační údaje o účastníkovi
<br> Název účastníka,právníforma,sídlo,IČO,DIČ,bankovní spojení,jména členů statutárního orgánu společnosti vč.kontaktů (telefon,ID datové schránky,e—mail,adresa),pověřená osoba zmocněná k další mujednání včetně písemného pověření k zastupování a kontaktního emailu,který bude sloužit ke komunikaci se zadavatelem v rámci tohoto zadávacího řízení <.>
<br> 2.Kvalifikace
<br> Doklady prokazující splnění kvalifikace požadované touto vý...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Jičín | ||
---|---|---|
22. 04. 2025 | Stavební povolení, Pod Koželuhy 556-557, Jičín | |
17. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. II/280 Libáň-Kopidlno | |
15. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. III/28029 Pševes | |
14. 04. 2025 | Přechodné SDZ - Jičín, ul. Poděbradova u Čejkovic | |
14. 04. 2025 | Výběrové řízení - sociální pracovník | |
...a další |