Praha 7 - Výzva - „Dodávka tonerů“

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 7.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídky

IČO BANKOVNÍ SPOJENÍ TELEFON
00063754 Česká spořitelna 220144111
<br> č.ú.: 2000870339 / 0800
<br>
<br> 1
<br>
Městská část Praha 7
Úřad městské části
Odbor investic a veřejných zakázek
nábř.Kpt.Jaroše 1000
170 00 Praha 7
IČO: 00063754
<br>
<br>
<br>
<br> Č.J.: MČ P7 052747/2017/OIVZ/TS
VYŘIZUJE/TEL: Tereza Šípová/220 144 017
DATUM: 27.9.2017
<br> VĚC: Oznámení/výzva výběrového řízení MČ Praha 7 k podání nabídky na
<br> veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen „Výzva“)
<br> Název zakázky: „Dodávka tonerů“
<br> Druh zakázky: dodávky
<br>
Žádáme Vás o podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky „Dodávka tonerů“ <.>
<br> Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána podle Pravidel MČ P7 pro zadávání veřejných
zakázek (viz Usnesení RMČ P7 č.1014/16-R ze dne 11.10.2016) a dle ust.§ 6,27,31 a § 131
zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) <.>
<br> 1) Předmět plnění
<br> Předmětem této zakázky malého rozsahu je nákup tonerů pro potřeby Městského úřadu Prahy 7 (dále
<br> jen „MČ P7“) dle potřeb zadavatele po dobu účinnosti rámcové dohody uzavřené s jedním dodavatelem
<br> na základě výsledku tohoto výběrového řízení <.>
<br> Vymezení předmětu plnění:
<br> Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka originálních nových tonerů od
<br> výrobce specifikovaných tiskových zařízení,a to do laserových tiskáren,kopírek a multifunkčních
<br> zařízení,ve vlastnictví zadavatele,které jsou vymezeny v Příloze č.3 Technická a cenová specifikace
<br> této výzvy – (oceněná příloha bude Přílohou č.1 Rámcové dohody).Součástí plnění je doprava zboží
<br> do místa plnění a zpětný odběr použitého dodaného zboží a jeho následná ekologická likvidace (na
<br> požádání předloží prodávající kupujícímu doklad o ekologické likvidaci).Veřejné zakázky na základě
<br> uzavřené rámcové dohody a podle potřeb zadavatele budou zadány podle podmínek stanovených
<br> v rámcové dohodě s dobou plnění každé veřejné zakázky do 5 pracovních dnů od doručení objednávky
<br> dodavateli <.>
<br> Předpokládaný počet odběru tonerů za rok je uveden v příloze č.6,který byl stanoven na základě
<br> údajů a informací zadavatele získaných za předchozí 2 roky plnění <.>
<br> Dodavatel může být dále v této výzvě označen také jako „účastník“ <.>
<br>
2) Místo plnění:
<br> Úřad městské části Praha 7,nábř.Kpt.Jaroše 1000,170 00 Praha 7 <.>
<br>
3) Doba plnění: 2 roky od účinnosti Rámcové dohody nebo do vyčerpání předpokládané
<br> hodnoty této veřejné zakázky malého rozsahu,podle toho,která skutečnost nastane dříve <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> IČO BANKOVNÍ SPOJENÍ TELEFON
00063754 Česká spořitelna 220144111
<br> č.ú.: 2000870339 / 0800
<br>
<br> 2
<br>
<br> 4) Předpokládaná hodnota veřejné zakázky malého rozsahu: 2 000 000 Kč bez DPH
<br> Veřejné zakázky na základě Rámcové dohody budou plněny do výše předpokládané hodnoty,která je
stanovena jako maximální/nepřekročitelný limit <.>
<br> 5) Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele:
<br> 5.1.Dodavatel (dále také jako „účastník“) prokazuje základní způsobilost předložením čestného
prohlášení (Příloha č.4 Výzvy k podání nabídek) podepsané osobou oprávněnou za
dodavatele jednat <.>
<br>
5.2.Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele předložením
<br> následujících listin v prosté kopii:
<br>  předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence pokud je v ní zapsán;
<br>  doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím
předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či
licenci <.>
<br>
5.3.Dodavatel pro prokázání technické kvalifikace předloží vyplněné a podepsané Čestné
<br> prohlášení k technické kvalifikaci (Příloha č.5 Výzvy),ve kterém uvede seznam zakázek
(referencí) s obdobným předmětem plnění.Na seznamu musí být uvedeny min.2 zakázky
s obdobným předmětem plnění realizované za poslední 3 roky před zahájením výběrového
řízení s minimální hodnotou ve výši 500 000 Kč bez DPH za každou zakázku uvedenou na
seznamu a za období jednoho roku plnění nebo 1 (jednu) zakázku s minimální hodnotou
1 000 000 Kč bez DPH <.>
<br> Zakázkou s obdobným předmětem plnění se rozumí dodávka nových tonerů do různých typů
tiskáren,kopírek a multifunkčních zařízení <.>
V čestném prohlášení – Příloha č.5 této Výzvy k podání nabídek - dodavatel dále uvede
u každé zakázky:
- objednatele zakázky (IČO) a uvedení kontaktní osoby (telefon),u níž je možno
<br> informace o zakázce ověřit <,>
- stručný popis zakázky ve vztahu k požadovaným informacím <,>
- místo a dobu plnění zakázky <,>
- finanční objem zakázky/cenu <.>
<br>
Účastník prokáže splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek <.>
<br> 6) Obsah a způsob zpracování nabídky:
<br> 6.1.Krycí list nabídky (Příloha č.1 Výzvy) podepsaný osobou oprávněnou zastupovat
dodavatele
<br> 6.2.Cenová nabídka v Kč bez DPH a vč.DPH v rozsahu:
<br>  Nabídková XXXX XXXX stanovena oceněním jednotlivých položek t...

Načteno

edesky.cz/d/863962

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 7      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz