Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Nymburk.
2017 žÁDOST UZÁVĚRKA o ZAŘAZENÍ oo MINIMÁLNÍ SÍTĚ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB PRO 31.1 0.201? ROK 2018 INFORMACE O ŽADATELI Název ijméno žadatele (přesný název) FO uvedou také datum narození IČ Právní forma,_ Ulice č.p.Sídlo ! adresa žadatele Obec PSČ Kontaktní údaje Telefon | Emaill WWW strán ky Bankovní spoření | Bankal Statutární or án Jméno Funkce 9 Telefon | Emaíll
<br> žadatele
<br> samostatné přílohy)
<br> Charakteristika činnosti
<br> (v případě nedostatku místa uveďte do
<br> lNFORMACE o SLUŽBĚ (vyplňujte pro každou službu samostatné)
<br> Název služby
<br> Osoba odpovědná Jméno za realizaci Telefon | Emaill Působnost služby [] MěstONvmburk [] ORP Nymburk
<br> záměr.Cíle,stručný popis,předpokládaný přínos,<.>.<.>
<br> samostatné přílohy)
<br> Charakteristika služby
<br> (v případě nedostatku místa uveďte do
<br> INFORMACE o SLUŽBĚ
<br> Cílová skupina
<br> DEJÉÍIDEELÍŽD
<br> osoby s tělesným postižením [] osoby s mentálním postižením []
<br> osoby se zrakovým postižením [] osoby se sluchovým postižením [] osoby s duševním onemocněním [:] osoby s kombinovaným postiženimů
<br> osoby s jiným zdrav.postižením D
<br> oběti násilí drogové závislí senioři
<br> rodiny s dětmi
<br> osoby ohrožené prostitucí
<br> [] osoby vracející se z VTOS [] osoby bez přístřeší
<br> osoby v krizi
<br> etnické menšiny
<br> uprchlíci
<br> děti ohrožené delikvencí
<br> [] ostatní - uveďte:
<br> Počet klientů využívajících službu
<br> z toho klientů s trvalým bydlištěm v Nymburce
<br> Kapacita služby dle registrace
<br> Typologie služeb (5) dle zákona č.10812006 Sb <.>
<br> Identifikátor služby
<br> Počet placených pracovníků v organizaci
<br> Odpovídající počet přepočítaných pracovních úvazků
<br> + <.>
<br> Od povídajíci počet přepočítaných pracovních úvazků
<br> Počet pracovniků placeni pracovníci zajišťujících realizaci sluzby dobrovolníci
<br> Prostory,kde je projekt realizován
<br> (adresa,popis.vlastnický vztah,specifické podmínky,<.>.<.> )
<br> Provozní doba (po - ne) a časový rozsah poskytování služeb
<br> v kalendářním roce (např.XXXX XXX,určité měsíce v roce,<.>.<.> )
<br> Je zařízení registrováno a certifikováno (pokud tuto povinnost má)?
<br> Další významné údaje
<br> (o poskytovaných službách,důležité pro hodnocení předkládaného záměru)
<br> Pokud působí v městě Nymburk více stejných služeb,čím se od nich odlišuje?
<br> Zapadá služba do krajské,celonárodní sítě služeb (národní strategie apod.)?
<br> Význam pro lokalitu — co by se stalo,kdyby zařizení neexistovalo?
<br> Jaký je dopad (vedlejší 'užitek) z činnosti zařízení na jiné společenské skupiny než je
<br> Cílová skupina (rodiče,partneři,dobrovolnická služba,vytváření pracovnich návyků apodJ?
<br> Existují zájemci o službu,kteří ji nemohou : kapacitních,či finančních důvodů využít?
<br> 2/4
<br> Jaká jsou společenská rizika,ohroženi,která zařízení svojí činností eliminuje?
<br> Požaduje poskytovatel u mimonymburských uživatelů služby finanční spoluúčast od jejich domovské obce?
<br> Odhad (prognóza) potřebnosti služby v horizontu následujích 3 let?
<br> Je pro činnost služby finanční dotace z rozpočtu města nezbytná?
<br> Úspěšnost služby - pokus o její kvantifikaci (platí pro služby sociální prevencej?
<br> PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET SLUŽBY PRO ROK 2017
<br> Služba | 0
<br> Výdajové položky
<br> Rozpočet v Kč
<br> 1.Neinvestiční výdaje
<br> 0,00
<br> 1.1 Materiál
<br> 0,00
<br> 1.1.1 kancelářské potřeby
<br> 1.1.2 PHM
<br> 1.1.3 DHM do 40 tis <.>
<br> 1.1.4 DNHM do 60 lis <.>
<br> 1.1.5 ostatní materiál
<br> 1.1.6 potraviny pro uživatele
<br> 1.1.7 léky a zdravotnický materiál
<br> 1.2 Energie
<br> 1.3 Služby
<br> 0,00
<br> 1.3.1 nájemné
<br> 1.3.2 služby spojené s nájmem
<br> 1.3.3 právní a ekonomické služby
<br> 1.3.4 spoje
<br> 1.3.5 opravy a udržování
<br> 1.3.6 cestovné
<br> 1.3.7 školení a kurzy
<br> 1.3.8 dodavatel stravování
<br> 1.3.9 reklama,propagace,inzerce
<br> 1.3.10 náklady na reprezentaci
<br> 1.3.11 pořízení dlouhodobého nehmotného majetku,na pořízení a pronáj
<br> 1.3.12 ostatni
<br> 1.4 Mzdy
<br> 0,00
<br> 1.4.1 hrubé mzdy zaměstnanců
<br> 1.4.2 dohody o provedení práce
<br> 1.4.3 dohody o pracovní činnosti
<br> 1.4.4 odvody soc.a zdr.Pojištění - ke mzdám
<br> 0,00
<br> 1.4.4 odvody soc.a zdr.Pojištění — k DPC
<br> 0,00
<br> 1.4.4 zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
<br> 0,00
<br> 1.4.5
<br> 1.4.6
<br> 3/4
<br> 1.5 Ostatní 2.Investiční
<br> 2.1 2.2 Celkem PŘEHLED VŠECH ZAMĚSTNANCÚ SLUŽBY A CELKOVÝCH HRUBÝCH MEZD,„.' „.Před okládané Funkce (pracovni zarazeni) Smluvní vztah Pocet Pocet,p „ na F ečovatei terénní racovnik napr.pracovni osob úvazků naklady V KC “ ' p * p *" smlouva,DPC,DPP celkem
<br> sociální pracovník š11511a
<br> pracovník v soc.služ.š 115/1b Inepří má péče-vedoucí pracovník [nepřimá péče—administrativní pracovníl
<br> ostatní pracovník
<br> Celkem xxx 0 0,00 0,00
<br> Přílohy: © zaškrtněte.které dokumenty k žádosti přikládáte © kopie stanov,dokladu o přidělení IČ a dokladu o registraci poskytovatele soc.služeb přiložte,pokud...
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Město Nymburk | ||
---|---|---|
19. 09. 2022 | Program [92 kB/pdf] | |
19. 09. 2022 | Z á p i s a u s n e s e n í z 24. schůze RM Nymburk [163 kB/pdf] | |
16. 09. 2022 | Senior Pas [2901 kB/pdf] | |
15. 09. 2022 | Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu - II/330 [3379 kB/pdf] | |
15. 09. 2022 | Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu - Kostomlaty nad Labem [700 kB/pdf] | |
...a další |