Město Zlín - Ministerstvo životního prostředí Olomouc0007

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zlín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Ministerstvo životního prostředí Olomouc0007

Projektování dopravních
staveb
<br> Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice
ORGANIZACE VÝSTAVBY
<br> 21.4.2017
Příloha k zápisu z jednání
<br>
<br> Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice ORGANIZACE VÝSTAVBY
<br> ROKY VÝSTAVBY:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice ORGANIZACE VÝSTAVBY
<br> Základní principy etapizace a stavebních postupů:
- Stavba bude realizována ve třech a půl stavebních sezónách,s tím,že v prvním roce
se dotkne železničního provozu pouze v omezené míře (např.zrušení zastávek v úseku
Otrokovice – Zlín,zprovoznění železniční objížďky u tunelu v Kvítkovicích,překopy
kanalizace v Otrokovicích apod.)
- Hlavní výlukové činnosti a realizace traťových úseků Otrokovice – Zlín a Zlín – Lípa
jsou časově odděleny do dvou stavebních sezón z důvodu vázání stavebních kapacit <,>
zahlcení uličního profilu zástavby města Zlína převáženými materiály,technikou a s tím
spojenou zátěž komunikací,ovzduší i hlukem.Zároveň se ze tří rozhodujících mostních
staveb (Kvítkovická křižovatka,Prštenská příčka a Podvesná) ta XXXXXXXX z nich <,>
Podvesná,se realizuje samostatně v poslední přelomové stavební sezóně <.>
- Traťový úsek Lípa – Vizovice se realizuje ve druhé a třetí sezóně společně s úsekem
Otrokovice – Zlín.Obě staveniště jsou od sebe oddělena,takže se jejich stavební ruch
nebude kumulovat a tento úsek nemá významná omezení z hlediska nákladní dopravy <.>
Rovněž stavební kapacity,vázané ve druhé stavební sezóně na tomto úseku mohou být
soustředěny na mnohem obtížnější úsek trati Zlín – Lípa v následující třetí sezóně,kdy
je rozhodující výluka trati omezena 4mi měsíci výluky vlečky Metrans <.>
- Předkládaný princip etapizace splňuje rovněž požadavky vlečky tepláren ve Zlíně a
umožnění pravidelného zásobování uhlím 20 dní výluky + 10 dní zprovoznění <.>
<br>
<br> Práce v obvodu ŽST Otrokovice jsou rozděleny do následujících stavebních postupů:
SP100 – ŽST Otrokovice (přípravné práce),1.1.2020 – 31.3.2020
SP101 – ŽST Otrokovice (práce za provozu),1.3.2020 – 30.9.2020
SP102 – ŽST Otrokovice (práce na liché skupině),1.7.2020 – 30.9.2020
SP103 – ŽST Otrokovice (přerovské zhlaví – kolej č.1),16.8.2020 – 15.9.2020
SP104 – ŽST Otrokovice (přerovské zhlaví – kolej č.2),16.9.2020 – 30.9.2020
SP105 – ŽST Otrokovice (práce na ostrovním nástupišti),1.10.2020 – 15.12.2020
SP106 – ŽST Otrokovice (úpravy v koleji č.2),16.12.2020 – 31.12.2020
SP107 – ŽST Otrokovice (úpravy zlínského zhlaví),1.4.2020 – 21.4.2020
SP108 – ŽST Otrokovice (propojení na dvoukolejku).16.9.2020 – 21.9.2020
Práce v úseku Otrokovice (mimo) – Zlín střed (včetně) jsou rozděleny do následujících staveb­ních postupů:
SP200 – úsek Otrokovice – Zlín střed (přípravné práce),1.1.2020 – 31.3.2020
SP201 – úsek Otrokovice – Zlín střed (práce za provozu),1.3.2020 – 30.3.2021
SP202 – úsek Otrokovice – Zlín střed (první 20denní výluka),1.4.2021 – 20.4.2021
SP203 – úsek Otrokovice – Zlín střed (první 10denní provoz),21.4.2021 – 30.4.2021
SP204 – úsek Otrokovice – Zlín střed (druhá 20denní výluka),1.5.2021 – 20.5.2021
SP205 – úsek Otrokovice – Zlín střed (druhý 10denní provoz),21.5.2021 – 30.5.2021
SP206 – úsek Otrokovice – Zlín střed (třetí 20denní výluka),31.5.2021 – 19.6.2021
SP207 – úsek Otrokovice – Zlín střed (třetí 10denní provoz),20.6.2021 – 29.6.2021
SP208 – úsek Otrokovice – Zlín střed (čtvrtá 20denní výluka),30.6.2021 – 19.7.2021
SP209 – úsek Otrokovice – Zlín střed (dokončovací práce),16.9.2021 – 30.9.2021
SP210 – úsek Otrokovice – Zlín střed (zkoušení zabzař).1.10.2021 – 30.11.2021
Práce v úseku Zlín střed (mimo) – Lípa nad Dřevnicí (včetně) jsou rozděleny do následujících stavebních postupů:
SP300 – úsek Zlín střed – Lípa nad Dřevnicí (přípravné práce),1.1.2021 – 31.3.2021
SP301 – úsek Zlín střed – Lípa nad Dřevnicí (práce za provozu),1.4.2021 – 30.6.2022
SP302 – úsek Zlín střed – Lípa nad Dřevnicí (nepřetržitá výluka),1.7.2022 – 31.10.2022
SP303 – úsek Zlín střed – Lípa nad Dřevnicí (dokončovací práce).1.11.2022 – 30.6.2023
Práce v úseku Lípa nad Dřevnicí (mimo) – Vizovice (včetně) jsou rozděleny do následujících sta­vebních postupů:
SP400 – úsek Lípa nad Dřevnicí – Vizovice (přípravné práce),1.1.2020 – 31.3.2020
SP401 – úsek Lípa nad Dřevnicí – Vizovice (práce za provozu),1.5.2020 – 31.1.2021
SP402 – úsek Lípa nad Dřevnicí – Vizovice (nepřetržitá výluka),1.4.2021 – 30.11.2021
SP403 – úsek Lípa nad Dřevnicí – Vizovice (dokončovací práce).1.12.2021 - 30.6.2022
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> SP201 - Realizace možných prací vně trati za zachování žel.provozu úseku Otrokovice -
Zlín (včetně).Na obrázcích jsou zakresleny přípravné práce pro železniční tunel pod I/55 a
pro přípravu provizorního železničního objezdu zatím bez zásahu do Kvítkovické křižovatky <.>
Současně se realizuje kanalizační stoka,která zasahuje do chodníku u ulice Objízdné,který
je přístupovou komunikací jak k železniční stanici Otrokovice,tak k průmyslovému areálu
Barumu Continental.Tento chodník musí být před zaháje...

Načteno

edesky.cz/d/851680

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Zlín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz