Město Zlín - Ministerstvo životního prostředí Olomouc0004

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zlín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Ministerstvo životního prostředí Olomouc0004

_________________________________________________________________________________________________
<br>
<br>
<br> Prof.Ing.XXXXXXXX XXXXXX,CSc <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vypořádání písemných vyjádření k posudku a písemných vyjádření
<br> z veřejného projednání záměru
<br> Modernizace a elektrizace trati
<br> Otrokovice - Vizovice
<br> (Dle § 9 odst.10 zákona č.100/2001 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zpracoval: Prof.Ing.XXXXXXXX XXXXXX,CSc <.>
<br> K Odře XX/XX
<br> 700 30 Ostrava-Výškovice
<br> tel./fax: 596 744 750
vladimir.lapcik@vsb.cz
<br>
<br> Osvědčení odborné způsobilosti č.j.17 162/4676/OEP/92 ze dne 9.2.1993 ve smyslu zákona č.244/1992
<br> Sb <.>,poté autorizace ve smyslu zákona č.100/2001 Sb <.>,v platném znění,prodloužená dne 20.07.2006 na dobu
<br> 5 let (rozhodnutí MŽP č.j.48011/ENV/06,které nabylo právní moci dne 04.08.2006),prodloužená 01.02.2011
<br> na dobu 5 let (rozhodnutí MŽP č.j.2082/ENV/11,které nabylo právní moci dne 28.02.2011) a následně
<br> prodloužená 26.08.2015 na dobu 5 let (rozhodnutí MŽP č.j.52743/ENV/15,které nabylo právní moci dne
<br> 13.09.2015) <.>
<br> Soudní znalec v oboru Čistota ovzduší.Jmenován rozhodnutím Krajského soudu v Ostravě (č.j.Spr 3396/94
<br> ze dne 25.10.1994) <.>
<br> Osvědčení o autorizaci ke zpracování odborných posudků ve smyslu § 15 odst.1 zákona č.86/2002 Sb <.>
<br> a následně ve smyslu § 32 odst.1 písm.d) zákona č.201/2012 Sb <.>,o ochraně ovzduší (ze dne 26.2.2003 <,>
<br> č.j.2833/740/02/MS,následně ze dne 10.2.2005,č.j.4433/740/04/MS a následně ze dne 22.10.2010 <,>
<br> č.j.4128/780/10/LH/84871/ENV/10).Nyní bez časového omezení platnosti <.>
<br>
<br> Srpen 2017
<br>
<br>
Vypořádání písemných vyjádření k posudku a pís.vyjádření z veř.projednání záměru: Modernizace a elektrizace trati Otrokovice - Vizovice
<br> _____________________________________________________________________________________________________
<br> _________________________________________________________________________________________________
<br> Prof.Ing.XXXXXXXX XXXXXX,CSc <.>
<br> X
<br> X.Vypořádání písemných vyjádření k posudku
<br>
<br> Na posudek stavby Modernizace a elektrizace trati Otrokovice - Vizovice,zpracovaný
<br> (06/2017) dle přílohy č.5 k zákonu č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů,bylo reagováno následujícími stanovisky:
<br>
<br>
<br> Vyjádření veřejnosti:
<br>
<br> Během zveřejnění byly k předloženému posudku podány následující písemné připomínky
<br> občanů a občanských sdružení:
<br>
<br> XXX XXXXX XXXX (Dřevnická XXXX,Zlín) ve svém vyjádření ze dne XX.07.2017 uvádí:
<br> Vážení <,>
<br> zasílám zásadní nesouhlas s posudkem ve věci „Modernizace a elektrizace trati Otrokovice -
<br> Vizovice“,vzhledem k jeho neúplnosti.Posudek neřeší a nevyjadřuje se k negativním
<br> dopadům železniční dopravy,případně k dalším dopravním stavbám,kterou jsou
<br> modernizací železnice plánovány (vynuceny).Jedná se o dopady na zdraví a bezpečnost
<br> obyvatelstva v části „Bartošovi čtvrti“ statutárního města Zlína,kde žije přibližně 700
<br> obyvatel <.>
<br> Navrhovaná řešení realizace stavebního záměru modernizace železnice v úseku Podvesná -
<br> Příluky zásadně popírá hlavní cíle stavby,a to zejména snížení negativních vlivů
<br> z železniční dopravy na životní prostředí a zdraví obyvatelstva <.>
<br> Navrhované nevhodné řešení mimoúrovňové křižovatky na Podvesné (km 12,743)
<br> a plánované zrušení železničního přejezdu do průmyslového areálu (km 13,438) sebou nese
<br> potřebu vybudování nové křižovatky v prostoru „Boněcký rybník“ (km 14,083).Tím prakticky
<br> dojde k propojení obytné zóny na Bartošově čtvrti (propojení ulice Broučkova) se silnicí I/49
<br> (Vizovická).Navrhované řešení až několikanásobně zvýší objem dopravy v dnes klidové
<br> (uzavřené) a obytné zóně Bartošova čtvrť a tím dojde k ohrožení zdraví obyvatelstva <,>
<br> především nadměrné zátěži hlukové,prachové a dalších nebezpečných látek
<br> vyplývajících z dopravy.Propojení rovněž neúměrně zvýší objem dopravy v obytné lokalitě <,>
<br> v prostoru areálu Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické ve Zlíně
<br> i v bezprostřední blízkosti Pensionu pro seniory na Broučkově ulici.Domnívám se,že toto
<br> řešení přispěje spíše k ohrožení obyvatel,dětí,studentů a seniorů v dnes klidové
<br> a odpočinkové zóně <.>
<br> Je rovněž zcela nepřípustné,aby navrhované řešení železnice vyvolalo potřebu nově
<br> přes obytnou zónu zavádět kamionovou dopravu pro obsluhu průmyslového areálu,která
<br> bude nutná vzhledem ke zrušení železničního přejezdu.Zvýšení dopravy naprosto zničí
<br> dnes hojně využívané městské koupaliště s ohledem na zvýšení hlučnosti a prašnosti <.>
<br> Rovněž léta neřešený problém s parkováním pro návštěvníky koupaliště si vyžádá nemalé
<br> finanční náklady města na jeho vybudování.Samozřejmě je nutné rovněž zmínit,že všechny
<br> navazující komunik...

Načteno

edesky.cz/d/851677

Meta

Územní plánování   EIA   Stavby  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Zlín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz