Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Opava.
STATUTÁRNÍ MĚSTO OPAVA
746 26 Opava,Horní náměstí 69
<br> tajemník Magistrátu města Opavy
vyhlašuje
<br> výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br> ekonom pro transfery - finanční a rozpočtový odbor
Magistrátu města Opavy
<br> Místo výkonu práce: město Opava
<br> Předpoklady pro výkon funkce: dle§ 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,v platném znění
<br> Požadavky stanovené Statutárním městem Opava:
<br> • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru
• orientace v ekonomické problematice organizací,u kterých hlavním předmětem
<br> činnosti není podnikání,zejména spolky,církve a náboženské společnosti -
výhodou
<br> • orientace v účetnictví jednotek,které jsou územními samosprávnými celky <,>
příspěvkovými organizacemi,státními fondy a organizačním i složkami státu -
výhodou
<br> • orientace v činnostech spojených s financováním transferů - výhodou
• zkušenosti s financováním prostřednictvím veřejné podpory - výhodou
• znalost zákonů v platném znění,zejména: zákona č.250/2000 Sb.<,>
<br> o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční
kontrole,zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,vyhlášky č.410/2009 Sb <.>,vyhlášky
č.416/2004 Sb <.>
<br> • znalost zákonů v platném znění č.128/2000 Sb <.>,218/2000 Sb <.>,vyhláška
323/2002 Sb.o rozpočtové skladbě
<br> • orientace v problematice pohledávek,závazků a majetku
• dovednosti v komunikaci na úrovni řídících a kontrolních orgánů společností
<br> zřizovaných a zakládaných obcí
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office,Internet),orientace v účetních
<br> (rozpočtových) software,znalost systému GORDIC výhodou
• organizační schopnosti,profesionální vystupování,schopnost jednat s klientem
• schopnost samostatného jednání a rozhodování,zodpovědnost a preciznost
• dobrý zdravotní stav
<br> Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení• jméno,příjmení,titul uchazeče• datum a místo
narození • státní příslušnost uchazeče • místo trvalého pobytu uchazeče • číslo
občanského průkazu • kontaktní telefonní číslo • datum a podpis uchazeče
<br>
<br> Požadované doklady:
• profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech
<br> s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo
<br> ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující
bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát
nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
<br> • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu
VŠ i dodatek k diplomu; příp.vysvědčení o státní zkoušce - u diplomů vydaných do
konce roku 2005),v případě VOŠ diplom a vysvědčení o absolutoriu)
<br> Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky,bude nutné u výpisu z evidence
rejstříku trestů,dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a osvědčení vydaného MV zajistit pravost
dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky; nebo tyto doručit
vyhlašovateli v listinné podobě <.>
<br> Platové zařazení: platová třída 9,stupeň dle prokázané praxe (v souladu
s nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,v platném znění)
<br> Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte
osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy <,>
personální a mzdové oddělení,Horní náměstí 69,746 26 Opava <.>
<br> Na obálku uveďte:"Neotvírat,výběrové řízení"
<br> Termín ukončení příjmu přihlášek: 16.10.2017
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
bez udání důvodů <.>
<br> Poznámka: pracoviště Magistrátu města Opavy jsou v režimu nekuřáckých pracovišť <.>
<br>
<br> Pracovní náplň: ekonom finančního a rozpočtového odboru pro transfery
<br> • písemně se vyjadřuje k jednotlivým rozpočtům žádostí o dotaci dle požadavků
jednotlivých odvětvových odborů
<br> • srovnává návrhy rozpočtu s jejich reálným vyúčtováním
• spolupracuje při přípravě ekonomické části podkladů pro KÚ MSK,RMO a ZMO
• vytváří ekonomické statistiky na základě požadavku vedení města,komisí,RMO a ZMO
<br> • spolupracuje s žadateli o dotace v záležitostech týkajících se předložených rozpočtů
• zpracovává ekonomická kritéria pro poskytování dotací a grantů ve vazbě na odborná
<br> kritéria odvětvových odborů
<br> • zpracovává a navrhuje strukturu uznatelných a neuznatelných výdajů (nákladů) a příjmů
(výnosů),vyrovnávací platby
<br> • metodicky řídí dodržování účelovosti,hospodárnosti a efektivnosti vynakládaných
veřejných prostředků
<br> • navrhuje formuláře,zajišťuje jejich aktuálnost
<br> • spolupracuje při vyhodnocení,kontrole a analýze žádostí o dotace a granty
• na vyžádání příslušného odvětvového odboru se účastní jednání odborných komisí rady <,>
<br> RMO a ZMO
• plní funkci jednoho z ověřovatelů při poskytnutých a přijatých transferech
• poskytuje metodickou pomoc p...
Načteno
Meta
Rozpočet