Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Úpice.
Poptávkové řízení k podání cenové nabídky na zakázku malého rozsahu
na zhotovitele stavebních prací zadávané mimo režim ZVZ v souladu
s organizačním opatřením Města Úpice č.10/2014- „Směrnice o zadávání
veřejných zakázek malého rozsahu"
„Výměna oken na části budovy
<br> ZŠ Úpice - Lány - ILetapa"
<br> Zadavatel: Město Úpice,ičo: 00278 3_86
Pod Městem 624,542 32 Upice
<br> Vymezení plnění zakázky:
<br> Předmětem poptávkového řízení: výměna oken a dveří na části budovy Základní školy v Úpici
Na Lánech.Jedná se o budovu postavenou začátkem 40.let minulého století.Vzhledem ke stáří
budovy a architektonickému vzhledu se investor rozhodl stávající špaletová okna nahradit
dřevěnými zdvojenými okny typu EURO.Stávající špaletová okna a dveře budou demontována a
osazena nová dřevěná zdvojená okna v provedení EURO profilu N68,78,92 Softline ve stejném
členění jako okna stávající (více viz.výpis prvků).Součástí dodávky je provedení kompletního
zednického začištění ( dozdění a začištění ostění,nadpraží a parapetů - na doplnění ostění
nebude použit polystyren lll) po vybouraných oknech a dveřích.Venkovní pozinkované parapety
zůstanou stávající,budou pouze opatřeny přechodovou lištou a poté nově nátěrem.Vnitřní
parapety jsou v současné době z větší Části tvořeny dřevěnou profilovanou fošnou tl.60m a dále
pak v místech kuchyně keramickým obkladem.Stávající parapety budou vybourány,dozděny a
osazeny nové v provedení dřevotřískové desky s nosem s povrchovou úpravou z otěruvzdorného
laminátu CPL/HPL.Veškerý vybouraný stavební materiál bude Iikvidován a odvezen na náklady
dodavatele.Po dokončení výměny oken a zednického začištění dojde k provedení výmalby ostění <,>
nadpraží a dalších mist poškozených samotnou výměnou.Venkovní parapety budou po řádném
očištění nově opatřeny nátěrem.Barevné řešení oken,parapetů,nátěrů a maleb bude dle výběru
investora <.>
<br> Předpokládaná hodnota zakázky je 1.820 000,- Kč bez DPH
<br> Přílohy: - krycí list nabídky
- výpis prvků
- fotodokumentace
<br> Doba a misto plnění:
Doba plnění: 22.6.2015 - 31.2.2015
Místo plnění: Palackého 793,Upice
<br> Způsob zpracování cenové nabídky:
<br> D0 nabídky bude uvedena celková XXXX XXX DPH,u plátců daně bude uvedena sazba (XX%) a
Částka DPH a celková cena včetně DPH.Nabidka musí být zpracována položkově a v korunách
českých.Předložte oprávnění k podnikání ( živnostenský list,výpis z obchodního rejstříku ),a to
v prosté kopii <.>
<br> Vybraný dodavatel bude dále povinen před podpisem smlouvy doložit výpis z obchodního
rejstříku či jiné evidence ne starší 30 dnů,a to v originále nebo úředně ověřené kopii a výpis
z rejstříku trestů ne starší 30 dnů,a to v originále nebo úředně ověřené kopii <.>
<br> Další kvalifikační předpoklady:
<br> ~ předložte seznam vámi realizovaných referenčních staveb poptávaného typu za poslední
5 let,kde musí být uvedeny údaje o investoroví,název akce,celkovou cenu díla a XXX ukončení
praci <.>
dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad,pokud v posledních 3 letech realizoval min.2
zakázky obdobného charakteru,z nichž alespoň 1 akce měla celkovou hodnotu díla min.1 mil
Kč s DPH.Pracemi obdobného charakteru se rozumí výměna dřevěných oken a dveří <.>
<br> Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta začíná dnem 11.3.2015 a končí dnem 25.3.2015 v 9,00 hodin a je stanovena
na 14 dní <.>
<br> Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 20 dnů <.>
<br> Místo pro podání nabídek: _ _ i
Nabídky budou podány do' podatelny MěU Upice nebo zaslány na adresu Městského úřadu Upice <,>
Pod Městem 624,542 32 Upice do skončení lhůty dne 25.3.2015 do 9,00 hodin <.>
<br> Hodnotící kritéria:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena <.>
<br> Další podmínky a informace:
<br> - Obálky musí být zalepeny a na dvou místech zalepení musí být podepsaný,na přední straně
bude napsán nápis: Zakázka akce „Výměna oken na části budovy ZS Upice - Lány -
ll.etapa" a „ NEOTEVIRAT“.Pokud nebude obálka označena podpisy,bude vyřazena <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit a odmítnout všechny nabídky.O vyhodnocení
nabídky budou uchazeči bez odkladu vyrozumění <.>
<br> investor požaduje minimální záruční dobu na dokončené a předané dílo v délce 72 měsíců <.>
<br> Bližší informace podá p.Dvořáček,ref.majetkového odboru,tel: 499 859 079,603 515 361 <,>
po dohoděje možná prohlídka od 11.3.do 20.3.2015 v době od 8,00 - 12,00 hodin <.>
<br> x š
$.„„„.<.>.<.> -m.<.> „_.<.> „_,_ __ T3
<br> lngdarbslav Hůlek
starosta
<br> v Úpici dne 10.3.2015
<br>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka