Praha 6 - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - vedoucí Kanceláře městské části

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 6.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Otevřít soubor

Městská část Praha 6 – Úřad městské části,Čs.armády 23,160 52 Praha 6
zastoupená tajemníkem Úřadu městské části
<br> vydává
<br>
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
v souladu s ust.§ 7 zákona č.312/2002 Sb.Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice <.>
<br>
Sjednaný druh práce: vedoucí Kanceláře městské části
<br> Místo výkonu práce: Praha <.>
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Stanovená týdenní pracovní doba činí 40
hodin; pružné rozvržení pracovní doby <.>
<br> Náplň práce (pouze nejnáročnější příklady prací):
- Řídí činnost odboru,odpovídá za ni tajemníkovi ÚMČ a Radě městské části <.>
- Zajišťuje agendu vyplývající z činnosti Rady městské části a Zastupitelstva městské části <.>
- Zajišťuje činnost sekretariátu starosty,sekretariátů zástupců starosty a uvolněných členů
<br> zastupitelstva a činnosti související se zahraničními vztahy <.>
- Zajišťuje úkoly vyplývající z postavení a funkce starosty <.>
- Plní a zajišťuje plnění úkolů přímo uložených starostou a tajemníkem <.>
- Plní úkoly v oblasti krizového řízení,bezpečnosti a prevence kriminality,včetně
<br> finančního zajištění a styku s veřejností <.>
- Zajišťuje komunikaci s médii a zajišťuje pozitivní medializaci městské části <.>
- Zajišťuje podmínky využití automatizované informační podpory pro potřebu výkonu
činností MČ Praha 6 a jejích orgánů v samostatné i přenesené působnosti a informačních
vazeb na okolí <.>
<br>
Platové zařazení: Platový tarif ve 12.platové třídě je stanoven ve výši od 20 140 do 30 270
Kč a bude určen dle délky praxe1/ <.>
<br> Benefity: 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna,příspěvek na stravování formou
stravenek,další zaměstnanecké výhody <.>
<br> Pracovní místo je vhodné pro osoby se zdravotním postižením <.>
<br> Předpokládaný nástup s účinností od 01.11.2017 nebo dle dohody <.>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka stanoví § 4 zákona č.312/2002 Sb.:
- státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý
pobyt
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost2/
<br> - ovládání českého jazyka
- na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č <.>
451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve
státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České a
<br>
<br> Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační osvědčení a čestné
prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci
1971 <.>
<br> Jiné požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
<br> v bakalářském studijním programu
- znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,zákona č.491/2001 Sb <.>,o volbách do
<br> zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů <,>
- orientace v zákoně č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,zákoně č <.>
<br> 240/2000 Sb <.>,krizový zákon
- velmi dobrá znalost principů fungování veřejné správy,zejména územní samosprávy
- zkušenosti s prováděním analýz informačních potřeb zaměstnavatele a na jejím základě
<br> zpracování koncepcí rozvoje informačního systému
- velmi dobrá znalost anglického jazyka
- znalost dalšího cizího jazyka výhodou (německého,italského nebo francouzského)
- zkušenosti s vedením většího pracovního kolektivu
- odolnost vůči stresu a schopnost zvládání zátěžových situací
- komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu <,>
<br> prezentační dovednosti
- vítána zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti,pro výkon
<br> správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho
přezkumu,nebo při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení (povinnost složit zkoušku do
18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí
samostatný doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
• jméno,příjmení,titul <,>
• datum a místo narození <,>
• státní příslušnost <,>
• místo trvalého pobytu <,>
• číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
• datum a podpis <.>
<br> Formulář přihlášky : https://www.praha6.cz/system/file.php?File=f1917_214.rtf
<br> Formulář čestného prohlášení : https://www.praha6.cz/system/file.php?File=f1917_213.doc
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,nutno připojit:
a) strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných
<br> znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo ověřenou
<br> kopii.Cizí s...

Načteno

edesky.cz/d/844860


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 6      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz