Město Brno - VŘ 124/2017 OVV Referent Oddělení-Informačního střediska

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_124_17_OVV_referent_Inf.stredisko.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
<br> O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.124/2017
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> referent Oddělení-Informačního střediska – Referát Czech POINTu
<br> s místem výkonu práce: Odbor vnitřních věcí MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> V rámci Kontaktního místa veřejné správy vydává ověřené výstupy z informačních systémů
<br> veřejné správy,provádí autorizovanou konverzi dokumentu – na žádost.Zajišťuje agendy
<br> související se zřízením,zrušením a opětovným zpřístupněním datové schránky pro fyzické i
<br> právnické osoby.Poskytuje na žádost výpisy ze základních registrů.Vystavuje veřejnou
<br> listinu při žádosti o zprostředkovanou identifikaci fyzické nebo právnické osoby.Eviduje
<br> doručené žádosti o vydání výpisů.Provádí vidimaci a legalizaci (ověřování).Vyměřuje
<br> správní poplatky.Poskytuje informace o činnosti úřadu,informuje občany o postupech při
<br> řešeních životních situací,které se vztahují k vyřizovaným agendám na MMB <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Bc.XXXXX XXXXXXX,tel.: XXXXXXXXX <,>
<br> Bc.XXXX XXXXXXXXX,tel.XXXXXXXXX
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 7.– základní platový tarif od
<br> 13.400,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> - střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
- znalost právních předpisů:
<br> - zákon č.365/2000 Sb <.>,o informačních systémech veřejné správy a o změně některých
<br> dalších zákonů,v platném znění,včetně prováděcích předpisů <,>
<br> - zákon 300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <,>
<br> v platném změní <,>
<br> - zákon č.111/2009 Sb <.>,o základních registrech,v platném znění <,>
<br> - zákon č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování
<br> pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování),v platném znění <,>
<br> včetně prováděcích předpisů <,>
<br> - zákon č.634/2004 Sb <.>,o správních poplatcích,v platném znění <,>
<br> - orientace v obecných právních předpisech vztahujících se k činnosti obce <,>
- obecný přehled o činnosti úřadu <,>
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti <,>
- uživatelská znalost práce na PC – Word,Excel,Internet,Outlook <,>
- ochota k vysokému pracovnímu nasazení,odpovědnost,pečlivost,spolehlivost,flexibilita <,>
<br> samostatnost,psychická odolnost,asertivita <,>
<br> - ochota se dále vzdělávat <,>
- velmi dobrá znalost českého jazyka a dobrý písemný projev <.>
Dále výhodou:
<br> - praxe ve státní správě <,>
- praxe v komunikaci a osobním jednání s klientem <,>
- běžná znalost alespoň jednoho světového jazyka <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Termín nástupu: říjen 2017 <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> - věk minimálně 18 let <,>
<br> - způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br> - ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*)
<br> <.>
<br> ___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 21.9.2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrov...

Načteno

edesky.cz/d/840155

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz