Město Jičín - Výzva k podání nabídky VZ: Pronájem multifunkčních zařízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídky VZ: Pronájem multifunkčních zařízení

Signature N ified
<br> Mgr.XXXX Ha ček X.X.XXXX X:X “XX
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dálejen „zákon")
<br> Ta to veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu :? 27 zákona.Veřejná zakázka se tak dle 5 31 zákona řídí pouze zásadami uvedenými v 5 6 zákona,další postupy tohoto zadá vacího řízení nejsou stano vené zákonem a přýaadne' odkazy na zákon či užitá zákonná ustano ven! v tomto dokumen tu jsou použita pouze analogicky
<br> Název veřejné zakázky:
<br> Pronájem multifunkčních zařízení
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR
<br> Předmět veřejné zakázky: Dodávky
<br> Zadavatel: město Jičín
<br> Sídlo zadavatele: Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1 IČO: 00271632
<br> Osoba oprávněná jednat za zadavatele:
<br> JUDr.XXX XXXX,starosta města
<br> Kontaktní osoba:
<br> Ing.XXXX XXXXXXX — ve věcech technických XXXXX XXXXXXXXX,DiS.— ve věcech organizace zakázky
<br> ' f _ +420 493 545 470 (P.Brunner) Te “ 0“- +420 493 545 184 (L.Hollerová)
<br> brunner mu'icin.cz hollerova©mujicin.cz
<br> E-mail:
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 1.1 Základní specifikace
<br> 1.1.1 Popis předmětu veřejné zakázky
<br> Předmětem této veřejné zakázky je pronájem 16 ks nových barevných multifunkčních kopírovacích a tiskových zařízení formátu A3 (multifunkcí),délka pronájmu 48 měsíců <.>
<br> Zadavatel si whrazuie účast v zadávacím řízení JEN pro dodavatele zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením : celkového počtu svých zaměstnanců <.>
<br> Skutečnost,že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců,MUSÍ být dodavatelem doloženo prostřednictvím dokladu : Úřadu práce CRM bude součástí nm
<br> Dodavatel se zavazuie v souladu s výše uvedeným poskytnout zadavateli ti.městu Jičín NÁHRADNÍ PLNĚNÍ ve výši 150.000,- pro rok 201 7.Dodavatel tuto skutečnost potvrdí čestným prohlášením,které bude součástí nabídky <.>
<br> “i.1.2 Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky Klasifikace předmětu plněníveřejně zakázky odpovídá položkám,případně položce:
<br> ' 30121100—4 Fotokopírovací stroje
<br> 1.1.3 Místo plnění
<br> Městský úřad Jíčín,Žižkovo nám.18,Jičín,kraj Královéhradecký
<br> 1.1.4 Doba plnění veřejné zakázky Předpokládaná doba zahájení: po nabytí účinnosti nájemní smlouvy
<br> nejpozději však do 29.11.201 7 (dodání a zprovozněno
<br> Předpokládané ukončení: 48 měsíců po nabytí účinnosti nájemní smlouvy
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následující výši: 1.000.000,- Kč bez DPH
<br> Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky včetně instalace a dopravy na místo dodání <.>
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávajív písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvem a razítkem či podpisem.Obálka musí být zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou účastník podává svou nabídku,tzn.„NEOTVÍRAT - Cenová nabídka — Pronájem multifunkčních zařízení“ <.>
<br> Listinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín <.>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa,na nížje možné zaslat vyrozumění v případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podánínabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídkyje okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jíčín,tj.příjmové razítko městského úřadu v Jičíně s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídek v pracovní dny v době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt a Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou přijímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jičín,Žižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuie podat varianty nabídek.Nabídka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý dodavatel může podat vjednom zadávacím řízení pouze jednu nabídku.Dodavatel,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci ani podat společnou nabídku sjiným dodavatelem.Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci,zadavatel všechny nabíd ky podané takovým dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek Nabídky se podávají nejpozději do 25.9.2017
<br> 2.3 Struktura nabídky Zadavatel požaduje předložit nabídku v následující struktuře: 1.Identifikační údaje o účastníkovi
<br> Název účastníka,právní forma,sídlo,IČO,DIČ,bankovní spojení,jména členů statutárního orgánu ...

Načteno

edesky.cz/d/836952

Meta

Pronájem   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Jičín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz