Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Planá nad Lužnicí.
ZADÁVACÍ PODMÍNKY
<br> ve smyslu 5 6 v návaznosti na © 31zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále jen zákon)
<br> pro zakázku malého rozsahu:
<br> „Chodník v ulici Husova v Plané nad Lužnicí “
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Město Planá nad Lužnicí
<br> se sídlem: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí zastoupený lng.Jiřím Simánkem,starostou
<br> Září 2017
<br> Zadávací podmínky k veřejné zakázce malého rozsahu <.>
<br> „ Chodnik v ulici Husova v Plané nadLužnicí"
<br> Zadávací a obchodní podmínky
<br> |.Základní údaje o zadavateli.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 II.Předmět veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 |||.Místo plnění zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 IV.Doba plnění zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 V.Požadavky na prokázání kvalifikace a způsobilosti.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 Vl.Poddodavatelé.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 VII.Způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 Vlll.Obchodní podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7 lX.Pravidla pro hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8 X.Lhůta,způsob podání a zpracování nabídek,otevírání obálek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8 Xl.Vysvětlení zadávací dokumentace — dotazy,konzultace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10 Xll.Další podmínky,vyhrazená práva zadavatele,závěrečná ustanovení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> Přílohy ZP v elektronické podobě:
<br> Příloha č.Příloha č <.>
<br> Titulní list (krycí list) nabídky
<br> Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti ve smyslu 5 74 odst.1 zákona
<br> Příloha č.3 Soupis prací,dodávek a služeb (dále jen „položkový rozpočet“)
<br> Příloha č.4 Závazný text návrhu smlouvy o dílo
<br> Příloha č.5 Formulář pro uvedení přehledu poddodavatelů
<br> Příloha č.6 Projektová dokumentace zpracovaná Stavebně ekonomickou kanceláří
<br> XXXXX XXXX,Ve Vilách XXX,XXX XX Planá nad Lužnicí,IČ: 10323627
<br> N.;
<br> Preambule
<br> Tyto zadávací podmínky — podmínky účasti ve VŘ (dále jen „ZP“) slouží jako podklad pro vypracování nabídek účastníků v rámci výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu <.>
<br> Výběrové řízení je vypsáno v souladu s © 6 v návaznosti na 5 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále XXX XXXXX či ZZVZ) <.>
<br> Zadávací podmínky k veřejné zakázce malého rozsahu:
<br> „ Chodník v ulici Husova v Plané nad Lužnicí“
<br> |.ZÁKLADNÍ ÚDAJE o ZAJAVATĚ
<br> Název zadavatele: Město Planá nad Lužnicí
<br> Svídlo: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí IC: 00252654 Tel.: 381 291 167
<br> Kontaktní osoby zadavatele:
<br> Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů ve věci předmětné veřejné zakázky je Ing.XXXX XXXXXXX,starosta <.>
<br> Kontaktní osobou ve věcech technického charakteru je Ing.XXXXX XXXXX,stavební referent MěÚ Planá nad Lužnicí,tel.: 731 677 205,e-mail: marik©plananl.cz <.>
<br> Zástupce zadavatele — poradce a organizátor výběrového řízení:
<br> Zadavatel je věci organizačního zajištění průběhu výběrového řízení zastoupen Michaelou Harazinovou,IČ: 03613534,s místem podnikání: Kaprová 455,391 11 Planá nad Lužnicí,mobil: 606 057 898,e-mail: michaela.harazinova©email.cz <.>
<br> Poradce zadavatele je zmocněn korganizačnímu zajištění celého průběhu výběrového řízení včetně komunikace súčastníky výběrového řízení a dodavateli,k přijímání a odpovídání dotazů a k oznamování úkonů učiněných zadavatelem vrámci tohoto výběrového řízení.Zástupce za...
Zadavatel
<br> Město Planá nad Lužnicí
<br> se sídlem: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí,IČ: 00252654 zastoupený Ing.Jiřím Šimánkem,starostou
<br> Výzva k podání nabídek v rámci zakázky malého rozsahu:
<br> Vážený dodavateli,vyzýváme Vás k podání nabídky v rámci veřejné zakázky malého rozsahu:
<br> „ Chodník v ulici Husova v Plané nad Lužnicí“
<br> Předmětem zakázky je oprava chodníku pro pěší vulici Husova — za tratí — Chýnovská ul.k Reprogenu — v Plané nad Lužnicí v délce 302 m a šířky 1,5 m <.>
<br> Rozsah stavebních úprav je podrobně vymezen v projektové dokumentaci (příloha č.6 Zadávacích podmínek) <.>
<br> Výběrové řízení je vypsáno v souladu s 5 6 v návaznosti na 5 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále XXX XXXXX či ZZVZ) <.>
<br> Předpokládaná hodnota předmětu zakázky: Předpokládaná hodnota předmětu veřejné zakázky činí cca 950 tis.Kč bez DPH <.>
<br> Doba plnění zakázky:
<br> > Uzavření smlouvy na realizaci díla — po ukončení výběrového řízení a schválení výsledku v RM - předpoklad září 2017 <.>
<br> > Ukončení stavby: Stavba bude ukončena,tzn.předána do 2 měsíců od protokolárního předání staveniště dodavateli <.>
<br> Místo plnění zakázky: Místo plnění zakázky se nachází v předmětné ulici Husova — za tratí — Chýnovská ul.k Reprogenu v k.ú.Planá nad Lužnicí (721336),na parc.č.3140/2 <.>
<br> Pravidla pro hodnocení nabídek:
<br> Hodnocení nabídek bude provedeno podle jediného hodnotícího kritéria,kterým je nejnižší nabídková XXXX XXX DPH <.>
<br> Nabídky budou hodnoceny tak,že podle výše nabídkové ceny bez DPH hodnotící komise sestaví
<br> Hodnocení nabídek může být provedeno před jejich posouzením (posouzením splnění podmínek účasti).Vtakovém případě dojde po hodnocení k posouzení nabídky podané účastníkem,který se umístil první vpořadí (případně druhý,třetí atd.vpřípadě nesplnění podmínek,kvalifikace a způsobilosti anebo vpřípadě odmítnutí uzavření smlouvy či neposkytnutí součinnosti kjejímu uzavření) <.>
<br> K prokázání kvalifikace a způsobilosti v rámci tohoto výběrového řízení účastník předloží:
<br> > Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti ve smyslu 5 74 odst.1 zákona (viz.Příloha č.2 ZP) <.>
<br> > Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence,pokud je v ní účastník zapsán podle zvláštních právních předpisů <.>
<br> > Oprávnění kpodnikání podle zvláštních právních předpisů min.vrozsahu: Provádění staveb,jejich změn a odstraňování <.>
<br> Další informace jsou podrobně vymezeny v zadávacích podmínkách a v přílohách <.>
<br> Zadávací podmínky (ZP) s přílohami (1 - 6) jsou v kompletní elektronické podobě zveřejněny na profilu zadavatele: http,waw.vhocine—uvereineni.cz!profilf00252654 <.>
<br> Pokud bude dodavatel požadovat doplňující informace nebo vysvětlení,zašle své dotazy e-mailem na adresu poradce zadavatele: XXXXXXXX XXXXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,e-mail: michaela.harazrnova©emailcz
<br> Žádost o vysvětlení ZP musí být doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Organizovaná prohlídka místa plnění se nekoná,místo je volně přístupné <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dnem 20.09.2017 v 09:15 hodin <.>
<br> Otevírání obálek proběhne bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek v zasedací místnosti na adrese zadavatele <.>
<br> Místem pro podání nabídky je adresa zadavatele: Město Planá nad Lužnicí,Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí.Nabídky je možno podat po předchozí telefonické dohodě se slečnou Lucií Včelákovou,tel.: 381 291 167,nebo osobně v pracovních dnech v úředních hodinách nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak,aby nabídky byly doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek.Pokud nebude nabídka zadavateli doručena ve lhůtě pro podání nabídek,nepovažuje se za podanou a v průběhu výběrového řízení se k ní nepřihlíží
<br> Nabídka bude zadavateli předána ve dvou písemných vyhotoveních — voriginále a kopii (+ částečně velektronickém vyhotovení).Podrobnější požadavky na předložení nabídky jsou uvedeny v Zadávacích podmínkách <.>
<br> Nabídka bude zadavateli doručena v uzavřené obálce označené následujícím způsobem: „Výběrové řízení- NEOTVÍRATl“ Chodník v ulici Husova v Plané nad Lužnicí Nabídka bude podána v českém jazyce.Doklady ve slovenském jazyce a případné doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.V případě dokladů vydaných v zahraničí se předkládá „prostý" překlad do ČJ <.>
<br> Za předloženou nabídku předem děkujeme <.>
<br> Planá nad Lužnicí,dne: 04.09.2017
<br> Za zadavatele:
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Planá nad Lužnicí | ||
---|---|---|
29. 11. 2024 | Sociální fond 2025 | |
28. 11. 2024 | Návrh rozpočtu města na rok 2025 | |
27. 11. 2024 | Rozhodnutí o prodloužení platnosti povolení veřejnou vyhláškou | |
25. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu Svazku obcí mikroregionu Táborsko na rok 2025 - 2027 | |
25. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Svazku obcí mikroregionu Táborsko na rok 2025 | |
...a další |