Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Domašov nad Bystřicí.
cenifikát
<br> vydal l
<br> Město Moravský Beroun
<br> náměstí9.května 4,793 05 Moravský Beroun
Elťktronicky
<br> }íF§o,8 <.>
20 ] 7
<br> Ce*i titat ar.(§a podpffi :
r-*.v.<.> hfug;5{P/
Vyddl PosslrŇh§túflťd C,<,>
Plainost do : 7,6.20l$ __]
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č.1312017
<br> Starostka města Moravský Beroun vyhlašuje vsouladu se zákonem ě.31212002 Sb <.>,o úřednících Územních
samosprávných celků a o změně něktených zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen,<,> Zákon") výběrové
řízení na obsazení funkce vedoucího úřadu:
<br> tajemník / tajemnice Městského úřadu Moravský Beroun
<br> Pracovní poměr: na dobu neurčitou,založený jmenováním se zkušební dobou 6 měsícŮ
<br> Místo výkonu práce: Moravský Beroun,náměstí 9.května 4
<br> Předpokládaný termín nástupu: jmenování do funkce od 01.1 1.2017
<br> platové zařazeni:11.platová třída (odměňování podle zákona ě.26212006 Sb <.>,zákoniŘ práce,ve znění
pozdějších předpisů a nařízení vlády č.56412006 Sb,<,> o platových poměrech zaměstnancŮ ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů)
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
tajemníkem,vedoucím úřadu se může stát tyzická osoba,která je státním občanem Ceské republiky,popřípadě
fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v Ceské republice trvalý pobyt,dosáhla věku 18let,je
způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady:_ podle § 4 Zákona pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem,a to podle
<br> ustanovení§ 2 odst.1 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanovíněkteré dalšípředp_oklady proJÝkon
někteqých funkcí ve státních orgánech a organizacích Ceské a Slovenské Federativní Republiky,Ceské
republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů (netýká se uchazečŮ narozených po
01.12.1971)
<br> a
- podle § 5 Zákona má nejméně 3 roky praxe,která musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně
<br> předcházejících jmenování do funkce:
a)jako vedoucí zaměstnanec,nebo
b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při
uýkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu <,>
c) ve funkci ělena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon
této funkce
<br> Odborné kvalifikační požadavky:
dosažené vzdělání_ vysokoškolské vzdělánív magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním
<br> programu
odborné znalosti- znalost zákona ě.128l200a Sb,<,> o obcích,zákonaó.31212002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně něktených zákonů,zákona č.26212006 Sb <.>,zákoník práce,zákona
ě.500/2004 Sb <.>,správní řád
<br> počítačové dovednosti - dovednost práce na PC (Windows,MS Office - Word,Excel,lnternet)
znalost AJ nebo NJ - úroveň 82 a výše podle evropského referenčního rámce
<br>
<br> Další požadavky:
- řídící a koncepění práce,analytické myšlení
- organizační a rozhodovací schopnosti,implementace změn a nových postupů
- výborné komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi
- schopnost vedení týmů a pracovních skupin_ reprezentativní vystupování
- časová flexibilita,vysoké pracovní nasazení a odolnost proti stresu
- samostatnost,spolehlivost,pečlivost
- ochota k dalšímu odbornému vzdělávání
- znalostio městě a o správním obvodu města
- řidiěský průkaz skupiny,<,> B" - aktivní řidič
<br> Charakteristika vykonávané činnosti:
plnění povinností stanovených zákonem o obcích (§ 110) a dalšími zvláštními právními předpisy,zejména
zajišťování výkonu přenesené působnosti a samostatné působnosti
<br> - plnění úkolů uložených zastupitelstvem města,radou města nebo starostkou města
- zajišťování plnění usnesení zastupitelstva města,rady města
- plnění úkolů statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisŮ vŮči
<br> zaměstnancťlm zařazeným do městského úřadu
- stanovováníplatů všem zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu podle platných právních
<br> předpisů
- koordinováníčinnostíodborů městskéhoúřadu
- koordinování vlastní činnosti s činnostístarostky města a místostarosty
- vydáváníinterních aktů řízení
- rozhodování kompetenčních sporů mezi odbory městského úřadu
<br> Nátežitosti písemné přihlášky:
- označení výběrového řízení
- jméno,příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
- telefonický kontakt
- e-mailová adresa
- korespondenčníadresa
- datum a podpis uchazeče
<br> Výčet dokladů,které je nezbytné k přihlášce připojit:
- životopis,ve kterém se uvedou ridaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
<br> a dovednostech týkajících se správních ěinností
- motivační dopis,ve kterém uchazeč vysvětlí důvody svého zájmu o pracovní pozici tajemníka
<br> a nastíní předpoklady k výkonu práce
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný
<br> dokl...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Obec Domašov nad Bystřicí | ||
---|---|---|
25. 11. 2024 | Odpadové hospodářství - návrh rozpočtu na rok 2025 | |
25. 11. 2024 | Odpadové hospodářství - návrh střednědobého výhledu rozpočtu | |
20. 11. 2024 | Návrh rozpočtu obce na rok 2025 | |
21. 10. 2024 | Pozvánka na valnou hromadu svazku obcí mikroregionu Moravskoberounsko | |
21. 10. 2024 | Střednědobý výhled, návrh rozpočtu mikroregionu Moravskoberounsko | |
...a další |