Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Libice nad Doubravou.
' '.—'.'„'*"' l <.>,“utir' '" ijíl'í' í \\íljíw i |
<br> WV MM
<br> 6j;////„„le kRAJSkvůŘADkRAJEVYsoCmm Odbor dopravy a silničního hospodářství Žižkova 57,587 33 Jihlava,Česká republika
<br> Číslo jednací: KUJI 494471201? ODSH 672/2017 — Ma/RODV
<br> Rozhodnu“
<br> Krajský úřad Kraje Vysočina,Odbor dopravy a silničního hospodářství (dále jen „odvolací orgán") jako věcně a místně příslušný správní orgán dle ustanovení 5 40 odst.3 písm.e) zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon opozemních komunikacích“) a ustanovení 5 67 odst.1 písm.a) zákona č 129/2000 Sb o krajích,ve znění pozdějších předpisů a 5 89 odst 1 zákonač 500/2004 Sb <.>,správní řád ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „správní řád") rozhodl o odvolání
<br> 1.Ivany Culkově _,:(dáíe jen „Ivana Cuíková 'a) 2.Olgy a XXXXXXXXX Dymákových,<,> (dále jen
<br> „manželé Dymákovi“) (dále jen „odvolatelě") proti rozhodnutí Městského úřadu Chotěboř,odboru dopravy a přestupků MCH—13137/2017/ODAP/PH ze dne 6.4,2017,kterým byla povolena stavba „Komunikace Libice nad Doubravou,parc.č.4704" takto:
<br> Dle 5 90 odst.5 správního řádu odvolání odvolatelů zamítá a rozhodnutí č.].MCH— 1313712017/ODAPIPH ze dne 6.4.2017 Městského úřadu Chotěboř,odboru dopravy a přestupků potvrzuje <.>
<br> Účastníci řízení,na nějž se vztahuje rozhodnuti odvolacího orgánu (5 27 odst.1 písm.a) správního řádu): Městys Libice nad Doubravou,IČO: 00267791,Zámecká 47,582 77 Libice nad Doubravou
<br> Odůvodnění
<br> Odvolací orgán při svém rozhodování vycházel z postoupené spisové dokumentace Městského úřadu Chotěboř,odboru dopravy a přestupků (dále jen „MěÚ Chotěboř“) a z odvolání odvolatelů <.>
<br> Ze spisového materiálu je zřejmé,že 18.5.2016 učinil Městys Libice nad Doubravou (lČO— 00267791),Zámecká 47,582 77 Libice nad Doubravou podání ve věci ohlášení stavby nazvané: Oprava místní komunikace parcelní číslo 4704 v k.ú.Libice nad Doubravou k Úřadu městyse Libice nad Doubravou.V roce 2016 byl totiž Úřad městyse Libice nad Doubravou příslušným speciálním stavebním úřadem pro místní komunikace na území Libic nad Doubravou <.>
<br> Úřad městyse Libice nad Doubravou,jako speciální stavební úřad ve smyslu 5 15 odst.1 písm.c) stavebního zákona,příslušný dle 5 40 odst.5 písm.b) silničního zákona vydal pod č.].ML_1/2016 ze dne 19.5.2016 souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru pro výše uvedenou stavbu.Po vydání tohoto souhlasu s ohlášením,zahájil stavebník stavební práce <.>
<br> Číslo stránky
<br> 1
<br> Pro úplnost zde odvolací orgán doplňuje,že poté (dne 6.6.2016) prostřednictvím Městského úřadu Chotěboř,stavebního úřadu obdržel podnět Aleny Kotúčové a dále i XXXXXXXXX Dymáka ve věci podezření na provádění stavby místní komunikace na pozemku p.č.4704 v k.ú.Libice nad Doubravou bez povolení příslušného stavebního úřadu <.>
<br> Odvolací orgán věc prošetřil a zjistil,že existují důvodně pochybnosti o souladu „Souhlasu s provedením stavebního záměru od Obecního úřadu Libice nad Doubravou pod č.j.ML_1/2016 ze dne 19.05.2016“ s právními předpisy.Soulad souhlasu s ohlášením s právními předpisy měl přezkoumat správní orgán,který tento souhlas vydal,tj.Úřad městyse Libice nad Doubravou <.>
<br> Odvolací orgán proto zároveň konstatoval,že starosta městyse je současně i jedinou oprávněnou úřední osobou.Starosta městyse tedy jedná jak za stavebníka (investora),tak za správní orgán.Starosta městyse byl dle názoru krajského úřadu vyloučen z projednávání této věci,neboť nebylo možné akceptovat,aby současně hájil zájmy městyse a zároveň jako správní orgán nezaujatě,provedl přezkum vydaného souhlasu a v případě zrušení vydaného souhlasu vedl všechna další řízení z moci úřední <.>
<br> \!
<br> Odvolací orgán proto usnesením o.j.KUJI 59243/2016 ze dne 27.7.2016 odňal řízení o podnětu Úřadu městyse Libice nad Doubravou a pověřil MěÚ Chotěboř v příslušné věci jednat <.>
<br> MěÚ Chotěboř,jako speciální stavební úřad namísto Úřadu městyse Libice nad Doubravou ve smyslu 5 15 odst.1 písm.0) stavebního zákona v souladu s ustanovením 5 40 odst.5 písm.b) silničního zákona vedl řízení k přezkoumání souhlasu č.j.ML_1/2016 ze dne 19.05.2016 a jelikož uvedený dokument nebyl vydán v souladu s právními předpisy,podle 5 156 odst.2 správního řádu toto opatření usnesením č.j.: MCH_10705/2016/ODaP—10/HB ze dne 12.9.2016 zrušil <.>
<br> MěÚ Chotěboř dále postupoval v souladu s ustanovením 5 129 stavebního zákona,kdy dle 5 129 odst.1 písm.e) příslušný speciální stavební úřad nařídí odstranění stavby vlastníku nebo stavebníkoví stavby prováděné nebo provedené podle rozhodnutí nebo opatření vyžadovaného stavebním zákonem,které bylo pravomocně zrušeno v přezkumném řízení,nebo rozhodnutím soudu a stavba nebyla povolena v opakovaném stavebním řízení <.>
<br> Dle ustanovení 5 129 odst.5 stavebního zákona u stavby podle 5 129 odst.1 písm.e) vede stavební úřad opakované stavební řízení.Za žádost se pro tento účel považuje žádost nebo podání,k nimž bylo dle stavebního zákon...
Načteno
Meta
Stavby Jednání zastupitelstva Územní plánování Stavební informace
Další dokumenty od Městys Libice nad Doubravou | ||
---|---|---|
16. 08. 2022 | Rozpočtové opatření č. 7 ke dni 20.7.2022 | |
10. 08. 2022 | Usnesení RM č.78 / RM / 18-22 | |
05. 08. 2022 | Záměr pronájmu pozemku v k. ú. Libice nad Doubravou | |
05. 08. 2022 | Záměr pronájmu části pozemku v k. ú. Libice nad Doubravou | |
03. 08. 2022 | Veřejná vyhláška opatření obecné povahy - Doubrava | |
...a další |