Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Náchod.
M stský ú ad Náchod
Masarykovo nám stí 40,547 61 Náchod
Odbor dopravy a silni ního hospodá ství
N mcové 2020,547 61 Náchod
SpZn:
j.:
Vy izuje:
Telefon:
e-mail:
ID DS:
<br> 14403/ 2014
11855/2015
Maršálek
491 405 170
p.marsalek@mestonachod.cz
gmtbqhx
<br> V Náchod dne 2.3.2015
<br> Adresa :
<br> Královéhradecký kraj,Pivovarské nám.1245,500 03 Hradec Králové
<br> VE EJNÁ VYHLÁŠKA
Sd lení k ohlášení stavební úpravy <.>
Dne 8.12.2014 jste oznámili stavební úpravy „Silnice III/285 25 Rokole – Doly“ v k.ú.Nový
Hrádek v km (0,589 – 1,768) na pozemku parc.<.> 1736 ve vlastnictví Královéhradeckého kraje
s právem hospoda ení SÚS Královéhradeckého kraje,a.s.a katastrálním území Nový Hrádek <.>
P edm tem ešení projektové dokumentace PDPS je modernizace vozovky stávající silnice
III/285 25 Rokole Doly v k.ú Nový Hrádek v km (0,589 - 1,768) za ú elem zkvalitn ní
silni ního provozu dané komunikace a bezpe n jšího pohybu cyklist a p ších.Sou ástí stavby
je i išt ní p ilehlých p íkop a sanace stávajících trubních propust.Projektová dokumentace
navazuje na p edešlý stupe DOS ur ený k ohlášení stavby zpracovaný projek ní kancelá í
MADOS MT s.r.o.zak.<.> 0175 z VII/2008 <.>
Stavba plynule navazuje na již d íve rekonstruovaný úsek (km 0,000 00 - 0,589) Okres
Rychnov nad Kn žnou <.>
Aktuáln je ešena v úseku km 0,589 - 1,768,Okres Náchod <.>
Komunikace jenž je p edm tem opravy vykazuje v n kterých úsecích zna né poruchy,které
p es opakované lokální výspravy zhoršují sjízdnost a bezpe nost provozu vzhledem k zna ným
nerovnostem v podélném a p í ném sklonu <.>
Odvodn ní komunikace je ze zna né ásti nefunk ní.Tento stav se neustále zhoršuje a souvislá
oprava krytové vrstvy v etn sanace poruch a obnovy odvodn ní komunikace je tedy nutná a
nezbytná <.>
V p edešlých letech byly v dot eném úseku již provedeny n které opravy vozovky lokálním
zesílením obrusné vrstvy.Toto však bylo nedosta ující a v celkovém m ítku neefektivní <.>
V n kterých úsecích bude pot eba provést d kladn jší sanaci hlavn neúnosných kraj vozovky
v obou sm rech.V t chto místech bude p ípadn použita geosyntetická tkanina polyfelt PGM <.>
Celková a p esná XXXX a etnost poruch ložných asfaltových vrstev bude však patrná až po
odfrézování obrusné vrstvy (tl.frézování 30 - 60 mm.)
<br> TECHNICKÉ EŠENÍ
Sm rové ešení
Z stává beze zm n.Navržené úpravy budou realizovány p evážn na pozemcích
investora v rámci stávajícího t lesa komunikace.Úprava napojení soukromých vjezd
<br> -2bude provedena v nezbytn nutném
rozsahu a plynule bude sm rov
navazovat na nov opravovaný úsek silnice III.t ídy 285 25 v dot eném úseku <.>
Výškové ešení
Navrženou úpravou nedochází k podstatným zm nám nivelety komunikace <.>
Celkov dojde k pr m rnému navýšení nivelety o 30 mm.Frézováním stávající
vozovky se upraví p í ný sklon vozovky a odstraní poruchy p edevším v krajích
vozovky a v místech zástavby <.>
<br> V místech bez poruch se provede nový kryt na stávající povrch,pokud bude
zachováno odvodn ní vozovky a nezhorší se podmínky vjezd a vstup na p ilehlé
pozemky <.>
P í né uspo ádání
Ší ka vozovky bude sjednocena dle stávajícího stavu jednotlivých úsek.Rozší ení
v obloucích bude zachováno,pokud nedojde k áste né úprav v rámci obnovy
odvodn ní.Zpevn ní krajnice ší ky 0,5 m bude navazovat na úpravu odvodn ní,nebo
p ilehlé pozemky a bude provedeno po obou stranách komunikace ve sm ru stani ení <.>
P í ný sklon bude zachován dle stávajícího stavu se sjednocením na 2,5 % u
jednostranného sklonu a 2,5% u sklonu základního st echovitého.Ve sm rových
obloucích je p í ný sklon navržen min.3,0 % <.>
Oprava poruch vozovky
Stávající etné opravy výtluk a propadlých kraj vozovky asfaltovou sm sí budou
opraveny v celistvých plochách dle výkazu vým r odfrézováním na pr.tl.30-60 mm <.>
Zbytky vrstvy,které nebudou dostate n spojeny s podkladem,budou odstran ny také <.>
Po strojním o išt ní a provedení spojovacího post iku asf.emulzí v mn.0,5 kg/m2 se
provede výpl asf.sm sí ACP 22 <.>
<br> Vícenásobné podélné a rozv tvené trhliny budou odstran ny stejným zp sobem <.>
V p ípad výskytu pokra ování lokálních trhlin do podkladu se provede jejich
pro išt ní a výpl elastickou asf.zálivkou za horka.Po nást iku asf.emulzí v mn.1,0
kg/m2 se trhliny p ekryjí geosyntetickou tkaninou se skelným vláknem Polyfelt PGM
50 p ilepením v podélném sm ru.Zvláštní pozornost je t eba v novat rovnosti nanesení
množství spojovacího nást iku <.>
P ípadná místa v položené geotextilii,která nebudou dostate n propenetrována asf <.>
emulzí musí být dosycena post ikem shora.Po dokonalém vyšt pení asf.emulze se
provede výpl obalovanou sm sí ACP 22.P í né trhliny p es celou ší i vozovky budou
odf ézovány na tl.40 mm a na ší ku 2,0 m.Pokud budou pokra XXXX do podkladu <,>
provede se jejich pro išt ní a výpl elastickou asf.zálivkou za horka.Po nást iku asf <.>
emulzí v mn.1,0 kg/m2 se trhlina p ekryje geosyntetickou tkaninou se skelným
vláknem Polyfelt.Poté se provede výpl obalovanou sm sí ACL22 <.>
P ípadná propadlá neúnosná místa vozovky p evážn...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování
Další dokumenty od Město Náchod | ||
---|---|---|
18. 12. 2024 | PROGRAM na podporu spolků a ostatních neziskových organizací na činnosti související se sociálními službami na rok 2025 | |
18. 12. 2024 | PROGRAM na podporu poskytovatelů sociálních služeb dle Zák. č. 108/2006 Sb., zařazených v Síti soc. služeb Královéhradeckého kraje na rok 2025 | |
18. 12. 2024 | Návrh stanovení místní úpravy provozu k. ú. Běloves | |
18. 12. 2024 | Závazné stanovisko | |
18. 12. 2024 | Závazné stanovisko | |
...a další |