Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Česká Lípa.
GSPublisherVersion 0.0.100.100
<br> - SOUŘADNICOVÝ SYSTÉM: JTSK
- VÝŠKOVÝ SYSTÉM: B.p.v <.>
<br> číslo výkresu:
<br> název dig.souboru:
<br> část PD:
<br> obsah:
<br> stavba:
<br> Odpovědný projektant Vypracoval
<br> číslo revize:
<br> měřítko
<br> datum revize:
<br> datum
<br> formát
<br> výtisk číslo:
<br> číslo zakázky
<br> stupeň dokumentace
<br> Kontroloval
<br> Investor:
<br> náměstí T.G.Masaryka 1
470 36 Česká Lípa
<br> MĚSTO ČESKÁ LÍPA
<br> 16101
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> Technická zpráva
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> DSP + PDPS
<br> SO XXX
01
<br> 04 / 2017
<br> SO 181 DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> Regenerace sídliště Špičák - parkoviště v ul <.>
Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> KAP ATELIER s.r.o <.>
Novodvorská 1010/14,142 00 Praha 4
<br> tel.: +420 241 400 056
<br> website: www.kapatelier.cz
<br> A4
<br>
<br>
16101
<br> Regenerace sídliště Špičák – parkoviště v ul.Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> SO 181 Dopravní značení – Technická zpráva
<br>
<br>
<br> Stránka 1 z 8
<br>
OBSAH:
<br> 1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2
<br> 2.VŠEOBECNÉ ÚDAJE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.1 Rozsah stavby.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 2.2 Rozsah objektu.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 3.SPLNĚNÍ PODMÍNEK ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 4.POUŽITÉ PODKLADY,PŘEDPISY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 5.TECHNICKÉ ŘEŠENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 5.1 Vodorovné dopravní značení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 5.2 Kvalitativní a technické podmínky pro vodorovné dopravní značení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 5.3 Svislé dopravní značení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 5.4 Kvalitativní a technické podmínky pro svislé dopravní značení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 5.5 Dopravní řešení navržených zpevněných ploch.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 6.OCHRANNÁ PÁSMA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> 7.BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 8.ZÁVĚR.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br>
<br>
<br>
<br>
16101
<br> Regenerace sídliště Špičák – parkoviště v ul.Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> SO 181 Dopravní značení – Technická zpráva
<br>
<br>
<br> Stránka 2 z 8
<br>
1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE
<br> Název stavby: Regenerace sídliště Špičák – parkoviště v ul.Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> Objekt: SO 181 DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> Investor: MĚSTO ČESKÁ LÍPA
<br> náměstí ...
GSPublisherVersion 0.0.100.100
<br> - SOUŘADNICOVÝ SYSTÉM: JTSK
- VÝŠKOVÝ SYSTÉM: B.p.v <.>
<br> číslo výkresu:
<br> název dig.souboru:
<br> část PD:
<br> obsah:
<br> stavba:
<br> Odpovědný projektant Vypracoval
<br> číslo revize:
<br> měřítko
<br> datum revize:
<br> datum
<br> formát
<br> výtisk číslo:
<br> číslo zakázky
<br> stupeň dokumentace
<br> Kontroloval
<br> Investor:
<br> náměstí T.G.Masaryka 1
470 36 Česká Lípa
<br> MĚSTO ČESKÁ LÍPA
<br> 16101
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> Situace DZ - návrh
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> DSP + PDPS
<br> SO XXX
03
<br> 04 / 2017
<br> SO 181 DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> Regenerace sídliště Špičák - parkoviště v ul <.>
Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> KAP ATELIER s.r.o <.>
Novodvorská 1010/14,142 00 Praha 4
<br> tel.: +420 241 400 056
<br> website: www.kapatelier.cz
<br> 10 x A4
<br> V 10f
<br> V 10f
<br> V 1
0f
<br> V
10
<br> f
<br> V 10f
<br> V 10f
<br> 2x zahrazovací sloupek
<br> Jihlavská
<br> Zhořelecká
<br> Lu
žic
<br> ká
<br> Žita
vsk
<br> á
<br> Budyšínská
<br> 5836
<br> 5831/45
<br> 5834
<br> 5831/44
<br> 5831/60
<br> 5831/61
<br> 5831/37
<br> 5831/59
<br> 5831/62
<br> 5831/39
<br> 5831/41
<br> 5831/40
<br> 58
31
<br> /6
5
<br> 5831/63
<br> 5831/68
<br> 5831/66
<br> 583
1/6
<br> 4
<br> 5831/67
<br> 5831/42
<br> 5831/69
<br> 5831/70
<br> 583
1/7
<br> 1
<br> 5831/43
<br> 583
1/7
<br> 2
<br> 5831/1
<br> 5831/73
<br> 5825/454
<br> 5825/469
<br> 5825/458
<br> 58
31
<br> /54
<br> 583
1/5
<br> 6
<br> 5831/55
<br> 5831/57
<br> 5825/468
<br> 5825/459
<br> 58
25
<br> /53
9
<br> 5825/540
<br> 582
5/54
<br> 1
<br> 5825/542
<br> 5831/58
<br> 5833
<br> 5815/7
<br> 5831/6
<br> 5831/23
<br> 5831/7
<br> 5815/8
<br> 5831/33
<br> 5831/8
<br> 5831/24
<br> 5831/9
<br> 5831/36
<br> 5831/16
<br> 5831/10
<br> 5831/35
<br> 5831/17
<br> 5831/11
<br> 5831/18 5831/19
<br> 5831/12
<br> 5831/20
<br> 5831/13
<br> 5831/21
<br> 5831/14
<br> 5831/22
<br> 5831/15
<br> 5831/25
<br> 5831/27
<br> 5831/28
<br> 5831/26
<br> 5831/29
<br> 5831/30
<br> 5831/31
5831/32
<br> 5825/192
<br> 2788/3
<br> 5825/231
<br> Žita
vsk
<br> á
<br> 1
4
<br> 5
11 12
<br> 23
<br> 24
<br> 33
<br> 34
<br> 43 44
<br> 55
<br> 56
<br> 71
<br> 72
<br> 90
<br> 91
<br> 106
<br> 107
<br> 11
5
<br> 11
6
<br> 11
9
<br> 1
<br> 16
<br> 17
<br> 23
<br> 24
<br> 35
<br> 36 41
<br> 42
<br> 50
<br> 51
<br> 55
<br> 56
<br> 63
<br> 64
72
<br> 73
76
<br> 77
<br> 87
<br> 88
<br> 104
<br> 105
<br> 119
<br> 120
<br> 146
<br> P 4
<br> E 2b
<br> P4
+ E
<br> 2b
<br> MIMO
<br> ZÁSOBOVÁNÍ
<br> B4
+ E13
<br> IP 6
<br> IP 6
<br> C4a
<br> C4
a
<br> V7
<br> IP
6
<br> IP
6
<br> P2 E
2b
<br> P2E2b
<br> E1
3
<br> ZÓNA
<br> MIMO DOPRAVNÍ
<br> OBSLUHY
<br> PŘEDNOST
<br> ZPRAVA
<br> ZÓNA
<br> PŘED
NOST
<br> ZPRA
VA
<br> MIMO
DOPRA
<br> VNÍ
<br> OBSLU
HY
<br> ZÓ
NA MIMO DO
<br> PR
AV
<br> NÍ
O
<br> BS
LU
<br> HY
<br> P
Ř
<br> E
D
<br> N
O
<br> S
T
<br> ZP
R
<br> A
V
<br> A
<br> M
IM
<br> O
DO
<br> PRAVNÍ
O
<br> BSLUHY
<br> P
Ř
<br> E
D
<br> N
O
<br> S
T
<br> ZP
R
<br> A
V
<br> A
<br> ZÓ
NA
<br> 4L4 96 58
2L2 55 86
<br> 4L4
56
<br> 79
<br> 3L7 35 08
<br> 3L7 39 64
<br> 4L
3
<br> 67
7
<br> 0
<br> 1L
5 0
<br> 8 8
9
<br> 5L
0 1
<br> 74
6
<br> 3L1 83 29
4L4 96 99
<br> 3L7
35
<br> 08
<br> min
<.> 12
<br>,50
<br> V 10a
<br> V 10bV
1
<br> 0b
<br> V 10b
<br> V 10b
<br> V 10b
<br> V 10b
<br> V 10a
<br> V 1
0b
<br> V 1
0a
<br> V
10
<br> c
<br> V
10
<br> a
<br> V 10b V 10a
<br> V 10a
<br> V 10b V 10b
<br> V 10a
<br> V 1
0a
<br> V 1
0b
<br> V 10b
V 10aV 10b
<br> V 10b
<br> V 10b
<br> V 10a
<br> V 7a
<br> V 7a
<br> V 7a
<br> V 7a
<br> V 7a
<br> 137
<br> 138
<br> IZ 8a
B 20a
B 4+E
<br> 13
<br> 30
<br> 30
<br> IZ 8b
B 20a
B 4+E 13
<br> 30
IZ
<br> 8
b
<br> B
2
<br> 0a
B
<br> 4
+E
<br> 1
3
<br> 30
<br> IZ 8a
B
<br> 20a
B
<br> 4+E 13
<br> IP 6
<br> IP 6
<br> IP
6
<br> IP 6
<br> IP
6
<br> IP
6
<br> IP 6
<br> IP
4
<br> b
IZ
<br> 5
a
<br> IZ 5b
<br> IZ 5b
<br> B
2
<br> IZ
5
<br> a
<br> B 2
IP 4
<br> b
<br> A 9
<br> IP 12
<br> E 13
<br> IP 12
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉS
ERV
<br> É
<br> RÉSERVÉ
<br> IP 1
2
<br> E 1
3
<br> RÉSERVÉ
<br> IP
1
<br> 2
<br> IP 12
<br> E 13
IP 12
<br> E 13
80
<br> 79
<br> RÉ
SE
<br> RV
É
<br> IP
1
<br> 2 E
13
<br> IP 4b
<br> B 2
<br> B
2
<br> B
2
<br> C
2b
<br> A
9
<br> B 2
<br> B 24b
<br> IP 4
b
<br> A 9
<br> RÉ
SE
<br> RV
ÉIP
12
<br> E
13
<br> B 2
<br> RÉ
SE
<br> RV
É
<br> IP
12 E
<br> 13
<br> 5
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉ
SE
<br> RV
É
<br> IP 12
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> IP 12
<br> E 13
RÉSERVÉ
<br> IP 12
<br> E 13
<br> RÉS
ERV
<br> É
<br> IP 1
2
<br> E 1
3
<br> 45
<br> M
IM
<br> O
ZÁ
<br> SO
BO
<br> VÁ
NÍ
<br> B
1
<br> IP 10a
<br> B 2
<br> B 2
<br> IP
4b
<br> MIM
O
<br> VO
ZID
<br> EL
ČLT
<br> B 1
<br> E 1
3
<br> MIM
O V
<br> OZ
IDE
<br> L Č
LT
<br> IP 4b
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> Poznámky:
- Veškeré rozměry ověřit na místě!!
- Jakékoli nesrovnalosti konzultovat s projektantem!!
- Případná kolizní místa budou detailně řešena při realizaci (konzultace s
projektantem a Dopravním inspektor...
GSPublisherVersion 0.0.100.100
<br> - SOUŘADNICOVÝ SYSTÉM: JTSK
- VÝŠKOVÝ SYSTÉM: B.p.v <.>
<br> číslo výkresu:
<br> název dig.souboru:
<br> část PD:
<br> obsah:
<br> stavba:
<br> Odpovědný projektant Vypracoval
<br> číslo revize:
<br> měřítko
<br> datum revize:
<br> datum
<br> formát
<br> výtisk číslo:
<br> číslo zakázky
<br> stupeň dokumentace
<br> Kontroloval
<br> Investor:
<br> náměstí T.G.Masaryka 1
470 36 Česká Lípa
<br> MĚSTO ČESKÁ LÍPA
<br> 16101
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> Detaily
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> DSP + PDPS
<br> SO XXX
04
<br> 04 / 2017
<br> SO 181 DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> Regenerace sídliště Špičák - parkoviště v ul <.>
Zhořelecká a Budyšínská,Česká Lípa - PD
<br> KAP ATELIER s.r.o <.>
Novodvorská 1010/14,142 00 Praha 4
<br> tel.: +420 241 400 056
<br> website: www.kapatelier.cz
<br> 3 x A4
<br> m
in
<br>.2
<,> 2
<br> 0
m
<br>,m
ax
<br> 2
<,> 5
<br> mmax.2,0 m,min.0,50 m*
<br> 4,50 2,00 0,25
<br> 2,25
<br> Svislé dopravní značení
<br> Chodník
<br> Vozovka/parkovací stání
<br> SDZ IP 12
(na ocel.sloupku)
<br> Přilehlý chodník
Vyhrazené parkovací stání
<br> Zeleň
<br> DETAIL OSAZENÍ SDZ
OSAZENÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ ZNAČKY
<br> V CHODNÍKU,V ZELENI
M 1:50
<br> * Ve vyjímečných případech je možno min.hodnotu snížit na 0,3 m
- bude eventuálně rozhodnuto na stavbě,po konzultaci s projektantem2,75 2,50
<br> m
in
<br>.1
<,> 0
<br> 0
<br> 0 <,>
50
<br> m
in
<br>.0
<,> 2
<br> 5
<br> 1
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> 7
6
<br> ROZMĚR KRAJNÍHO
PARKOVACÍHO STÁNÍ
<br> ROZMĚR PARK <.>
STÁNÍ
<br> DETAIL PROVEDENÍ VDZ
VYSKLÁDÁNÍ ZÁMKOVÉ BETONOVÉ DLAŽBY
<br> KRAJNÍ (VYHRAZENÉ) PARKOVACÍ STÁNÍ
M 1:75
<br> Legenda:
1 - silniční betonová obruba,š.100 mm,výška nášlapu 100 mm
2 - silniční betonová obruba - snížená,š.100 mm,výška nášlapu 20 mm
3 - Skladebná betonová dlažba,rozměr prvku 200 x 100 mm,vazba "2 x 2"
tl.80 mm,pískovcová barva!
4 - VDZ V 10b - bude vyskládáno ze zámkové bet.dlažby,rozměr prvku 200 x 100 mm <,>
vazba "na výšku",tl.80 mm,antracitová barva!
5 - VDZ V 10f - vyhrazené parkoviště; bude provedeno barvou
6 - Uvažovaný přesah vozidel (= 0,5 m)
7 - SDZ IP 12 umístěná na sloupku
<br> 2,70 0,10 2,40 0,10
<br> 3
<br> 4
<br> 4
<br> 3
<br> 5
<br> IP 12
<br> E13
<br> ZNAČKA NÁHLED Č.STÁNÍ
<br> 23
<br> SPECIFIKACE SVISLÉHO DZ
<br> TEXTY DODATKOVÝCH TABULEK
VYHRAZENÝCH PARKOVACÍCH STÁNÍ
<br> IP 12
<br> E13
<br> 79
<br> IP 12
<br> E13
<br> 80
<br> IP 12
<br> E13
<br> 44
<br> IP 12
<br> E13
<br> 45
<br> IP 12 34
<br> IP 12 116
<br> IP 12
<br> E13
<br> 119
<br> U
LI
<br> C
E
<br> ZH
O
<br> Ř
EL
<br> EC
K
<br> Á
<br> IP 12
<br> E13
<br> 5
<br> ZNAČKA NÁHLED Č.STÁNÍ
<br> IP 12 35
<br> IP 12
<br> E13
<br> 72
<br> IP 12
<br> E13
<br> 77
<br> IP 12
<br> E13
<br> 137
<br> U
LI
<br> C
E
<br> B
U
<br> D
YŠ
<br> ÍN
SK
<br> Á
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NÁHLED
<br> IZ 8a
<br> B 20a
omezení
30 km/h
<br> B 4 + E 13
text E 13:
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> IZ 8b
<br> B 20a
omezení
30 km/h
<br> B 4 + E 13
text E 13:
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> DETAIL OZNAČENÍ ZÓNY
S DOPRAVNÍM OMEZENÍM
<br> ZÓNA
<br> P Ř E D N O S T
ZPRAVA
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> P Ř E D N O S T
ZPRAVA
<br> Z Ó N A
<br> 4L4 96 58
2L2 55 86
<br> 4L4 56 79
<br> 4L3 67 70
<br> 1L5 08 89
<br> 5L0 1746
<br> 3L1 83 29
<br> 4L4 96 99
<br> 3L7 39 64
<br> 3L7 35 08
<br> 3L7 35 08
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> 30
<br> 30 RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> RÉSERVÉ
<br> 1:50,1:75
<br>
04 Detaily
Načteno
Meta
Stavby Stavební informace Stavby Stavební informace Stavby Stavební informace Stavby Stavební informace
Další dokumenty od Město Česká Lípa | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Jednotné environmentální stanovisko | |
17. 04. 2025 | Doprava | |
17. 04. 2025 | Ostatní | |
17. 04. 2025 | Ostatní | |
17. 04. 2025 | Doprava | |
...a další |