Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kamenice.
EVRoPSKÁ UNIE
Fond soudrŽnostĺ
operačn ĺ program Żiv olnl prostředĺ
<br> Výzva k podóní nabídek
Veřejná zakázka je zadávána dle zákona č.13412016 Sb.o zadávání veřejných zakázek
v aktuálním znění (dále jen,<,> zákon") <.>
<br> ldentifikační údaje zadavatele
<br> Zadavatel Obec Kamenice
Statutární zástupce: PavelČermák
Adresa: R hofferovo náměstí Kamenice,25168
lčo: oo2 40273
Tel.: +420737 258287
Email: sta ro cz
Zástupce zadavatele:
Zadavatel se rozhodl,v souladu s 5 43 zákona,nechat se zastoupit při V!ýko,lru práv a
povinností podle zákona souvisejících se zadávacím řízením osobou výše uvedeného
zástupce.Zástupce zadavatele není ve střetu zájmů podle 5 44.Zástupce je zmocněn
k veškeným úkonům souvisejícím se zajištěním průběhu zadávacího řízení,a to však
s vyloučení činnostíuvedenýchvs43odst' 2| zákona <.>
Firma: JSP Consult s r.o <.>
Adresa: fránkova 123 Stodů,155 00 Praha 5
Kontaktní osoba: lng.XXXXXX XXXXX
Tel.: +XXX XXX XXX XXX
Email michal.nv\@outlo
<br> Předmět veřejné zakázky
<br> Předmětem výzvy je podlimitní veřejná zakázka na dodávky v režimu Zjednodušené
podlĺmĺtní řízení s názvem:
<br>,<,> Varovný Ínformační a lokőlnívýstrožný systém pro obec KamenÍce,<,>
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií- Fondem soudržnosti v rámci operačního pro8ramu
<br> ŽiVotní prostředí <.>
<br> Cílem je vybudování varovného informačního a výstražného systému dle specifikace
uvedené v přílohách'
<br> Technické požadavky:
<br> Popis předmětu veřejné zakázky včetně technické specifikace je uveden v příloze <.>
Kód CPV: 42965100-9 - Systém pro řízení vodního hospodářství
<br> 48952000-6 - Systémy pro veřejný rozhlas
32260000-3 _Zaŕízení pro přenos dat
32524ooo-2 - Tele ko m u nikačn í systém
3L000000-6 - Elektrické strojní zařízení,přístroje,zařizení a
spotřební materiá l,osvětlení
<br> Místo realizace zakázky: obec Kamenice,Středočeský kraj
Předpokládaná cena zakázky činí: 2.o7o'ooo,- Kč bez DPH
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií- Fondem soudržnosti v rámci
operačního programu Životní prostředí <.>
<br> L
<br>
<br> E V R o P S K Á U N | E
<br> F o n d s o u d r Ž n o s t i
<br> o p e r a ě n ĺ
<br> p r o g r a m
<br> Ž i v o t n í
<br> p r o s t ř e d ĺ
<br> P ř í s t u p k z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c i
<br> 7 a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c e
<br> j e
<br> d o s t u p n á n a
<br> p r o f i l u
<br> z a d a v a t e l e
<br> n a a d r e s e :
<br> o
<br> h t t p s : / / w w w.t e n d e r a r e n a.c z l p r o f i l v / k a m e n i c e
<br> Z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c e
<br> j e
<br> t v o ř e n a v e š k e ý m i
<br> p í s e m n ý m i
<br> d o k u m e n t y
<br> o b s a h u j í c í m i
<br> z a d á v a c í
<br> p o d m í n k y
<br> s d ě l o v a n é a z p ř í s t u p n ě n é
<br> ú č a s t n í k ů m z a d á v a c í h o
<br> ř í z e n í <.>
<br> L h ů t a
<br> p r o p o d á n í
<br> n a b í d e k
<br> N a b
<br> L h ů t a
<br> p r o p o d á n í n a b í d e k
<br> j e
<br> s t a n o v e n a n a 2 3.0 8 ' 2 0 1 7
<br> d o
<br> 0 9 : 0 0 h o d <.>
<br> Z p ů s o b a m í s t o
<br> p r o
<br> p o d á n í
<br> n a b í d e k
<br> N a b í d k a
<br> b u d e z p r a c o v á n a v l i s t i n n é
<br> p o d o b ě :
<br> -
<br> V e
<br> d v o j í m
<br> p r o v e d e n í ( 1 x
<br> o r i g ĺ n á l a 1 x
<br> p r o s t á
<br> k o p i e ) ;
<br> -
<br> v č e s k é m
<br> j a z y c e
<br> a b u d e d o r u č e n a v ř á d n ě u z a v ř e n é
<br> o b á l c e,k t e r á
<br> b u d e o z n a č e n a
<br> n á z v e m
<br> v e ř e j n é
<br>,<,> V a r o v n ý
<br> Í n l o r m a č n í
<br> a l o k ó l n í v ý s t r a ž n ý s y s t é m
<br> p r o
<br> o b e c K d m e n ĺ c e " <,>
<br> a d r e s o u
<br> z a d a v a t e l e
<br> p r o
<br> d o r u č e n í <,>
<br> a d r e s o u u c h a z e č e a n á p i s e m
<br> " N E o T V í R A T " <.>
<br> M í s t o
<br> p r o p o d á n í
<br> n a b í d e k a
<br> p o ž a d a v e k
<br> n a
<br> j e j i c h
<br> z p r a c o v á n í
<br> j e
<br> u v e d e n
<br> v Z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c i <.>
<br> D o p o r u č e n ý z p ů s o b
<br> z p r a c o v á n í n a b í d k y
<br> í d k y
<br> p ř e d k l á d a n é
<br> z a d a v a t e l i :
<br> t.m u s í
<br> s p l ň o v a t
<br> p o ž a d a v k y
<br> z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c e <,>
<br> 2.m u s í
<br> o b s a h o v a t i d e n t i f ĺ k a č n í
<br> ú d a j e ú č a s t n í k a <,>
<br> 3.m u s í
<br> b ý t
<br> p o d e p s á n y
<br> o s o b o u
<br> o p r á v n ě n o u
<br> j e d n a t j m é n e m
<br> č i z a
<br> u c h a z e č e <,>
<br> 4 <.>
<br> u c h a z e č m u s í d o l o ž i t s p l n ě n í
<br> k v a l i f i k a č n í c h
<br> p ř e d p o k l a d ů
<br> u v e d e n ý c h
<br> v e v ý z v ě <,>
<br> 5.d o d a v a t e l,k t e r ý
<br> p o d a l
<br> n a b í d k u v
<br> z a d á v a c í m
<br> ŕ í z e n í <,>
<br> n e s m í
<br> b ý t s o u č a s n ě
<br> o s o b o u <,>
<br> j e j í m ž
<br> p r o s t ř e d n i c t v í m
<br> j i n ý
<br> d o d a v a t e...
EVRoPSKÁ UN|E
Fond soudrŽnosti
operační program Źivotní prostředÍ
<br> ZadőVací dokumentqce
<br> obchodní podmínky
<br> obchodní podmínky jsou specifĺkovány ve Smlouvě o dílo,která je nedílnou součástí této
Zadávací dokumentace <.>
<br> Zadavatel požaduje splatnost faktur 30 dnů <.>
<br> Specifikace technických podmínek předmětu wzvy
<br> Popis předmětu veřejné zakázky včetně technické specifikace je uveden v přílohách
k Zadávací dokumentaci <.>
<br> V případě,že zadávací podmínky obsahují názvy či konkrétní typy výrobků umožňuje
zadavatel pro plnění veřejné zakázky použití i iiných,kvalitativně a technicky obdobných
řešení <.>
<br> Místo pro podání nabídek
<br> Nabídky se doručují na adresu:
<br> - obec Kamenice,Ringhofferovo náměstí 434,25L 68 Kamenice;
a to následujícímĺ způsoby:
<br> - doporučeně poštou <,>
- osobně
<br> Termín a místo pro otevírání a hodnocení nabídek
<br> Termín otevírán í obálek
<br> otevíráníobálek proběhne dne 23.08.20L7 od 09:00 hod <.>
<br> Nabídky budou hodnoceny způsobem uvedeným v zadávací dokumentacĺ
<br> Místo otevírání obálek
<br> M ísto otevírání obá lek:
<br> o obec Kamenice,Ringhofferovo náměstí 434,25L 68 Kamenice;
Zástupci účastníků,kteří budou přítomnĺ na otevírání obálek,jsou povinni prokázat svou
totožnost a případně rovněž oprávnění jednat jménem/za účastníka.Totožnost prokazují
zástupci účastníků předložením občanského průkazu čĺ jiného obdobného průkazu a plné
moci či jiného obdobného dokumentu v případě,že jednajíjménem / za účastníka <.>
<br> Požadavek na varianty nabídek
<br> Zadavatel Varianty nabídek nepřipouští <.>
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií- Fondem soudržnosti v rámci
operačního programu Životní prostředí'
<br> L
<br>
<br> E V R O P S K A
<br> U N I E
<br> F o n d s o u d r Ž n o s t i
<br> o p e r a ě n ĺ
<br> p r o g r a m
<br> Ž i v o t n í
<br> p r o s t ř e d í
<br> Z p ü s o b z p r a c o v á n í n a b í d k o v é c e n y
<br> U c h a z e č v y t v o ř í n a b í d k o v o u c e n u.C e n o v á
<br> n a b í d k a b u d e s u v e d e n í m
<br> c e l k o v é c e n y
<br> b e z D P H <,>
<br> s a m o t n é D P H,c e n y v č.D P H,a t o n a z á k l a d ě v ý k a z u
<br> v ý m ě r,k t e r ý
<br> j e
<br> s o u č á s t í p ř í l o h y
<br> č.5 <.>
<br> D V Z
<br> a s l e p ý W k Z a d á v a c í d o k u m e n t a c i <.>
<br> N a b í d k o v á
<br> c e n a b u d e t a k é
<br> u v e d e n a n a
<br> k r y c í m l i s t u n a b í d k y
<br> v i z <.>
<br> p ř í l o h a
<br> č.1 k Z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c i <.>
<br> N a b í d k o v á
<br> c e n a
<br> j e
<br> k o n e č n á a
<br> n e p ř e k r o č i t e l n á
<br> a
<br> j a k o
<br> t a k o v á m u s í
<br> b ý t u v e d e n a v e
<br> s m l o u v ě '
<br> V y s v ě t ! e n í z a d á V a c í
<br> d o k u m e n t a c e
<br> D o d a v a t e l j e o p r á v n ě n
<br> p o
<br> z a d a v a t e l i
<br> p o ž a d o v a t p í s e m n ě
<br> v y s v ě t l e n í z a d á v a c í d o k u m e n t a c e <.>
<br> Z a d a v a t e l
<br> n e n í
<br> p o v i n e n
<br> v y s v ě t l e n í
<br> p o s k y t n o u t <,>
<br> p o k u d
<br> n e n í
<br> ž á d o s t
<br> o
<br> v y s v ě t l e n í
<br> d o r u č e n a v č a s <,>
<br> a t o a l e s p o ň 7
<br> p r a c o v n í d n y p ř e d
<br> u p l y n u t í m
<br> l h ů t y
<br> p r o
<br> p o d á n í
<br> n a b í d e k <.>
<br> V y s v ě t l e n í z a d á v a c í
<br> d o k u m e n t a c e z a d a v a t e l
<br> u v e ř e j n í n e j m é n ě
<br> 4
<br> p r a c o v n í
<br> d n y
<br> p ř e d
<br> s k o n č e n í m l h ů t y
<br> p r o p o d á n í
<br> n a b í d e k <.>
<br> P r o h l í d k a m í s t a
<br> p l n ě n í
<br> Z a d a v a t e l
<br> u m o ž n í
<br> p r o h l í d k u
<br> m í s t a
<br> p l n ě n í
<br> v š e m
<br> ú č a s t n í k ů m <,>
<br> k t e ř í
<br> m a j í z á j e m n a
<br> p o d á n í
<br> n a b í d k y '
<br> l n f o r m a c e
<br> o
<br> p r o h l í d c e
<br> m í s t a
<br> p l n ě n í :
<br> -
<br> d a t u m
<br> s e t k á n í :
<br> t L 0 8.2 o L 7
<br> -
<br> č a s s e t k á n í :
<br> 0 9 : 0 0
<br> -
<br> 0 9 : 1 5 h o d <.>
<br> -
<br> m í s t o
<br> s e t k á n í : o Ú K a m e n ĺ c e <,>
<br> R ĺ n g h o f f e r o v o
<br> n á m ě s t í
<br> 4 3 4 <,>
<br> K a m e n i c e
<br> -
<br> k o n t a k t n í o s o b a :
<br> l n g <.>
<br> J a n J e d l i č k a
<br> -
<br> T e l.:
<br> + 4 2 0
<br> 6 0 2 6 4 9 2 9 3
<br> _
<br> E m a i l :
<br> j a n.j e d l ĺ c k a @ o b e c k a m e n i c e.c z
<br> l n d i v i d u á l n í
<br> t e r m í n y
<br> p r o h l í d k y
<br> m í s t a
<br> p l n ě n í
<br> l z e
<br> p r o v é s t p o
<br> d o m l u v ě
<br> s u v e d e n o u
<br> k o n t a k t n í
<br> o s o b o u <.>
<br> Z a d á v a c í l h ů t a
<br> Z a d a v a t e l
<br> v
<br> s o u l a d u s
<br> 5
<br> 4 0 z á k o n a
<br> s t a n o v u j e
<br> d é l k u z a d á v a c í
<br> l h ů t y <,>
<br> p o
<br> k t e r o u
<br> j s o u
<br> u c h a z e č ĺ
<br> v á z á n i
<br> s v ý m i n a b í d k ...
Krycí list nabídky
Název akce: „Varovný informační a lokální výstražný systém pro obec Kamenice“
Zadavatel:
Zadavatel:
Obec Kamenice
<br> Statutární zástupce:
Ing.XXXXX XXXXXX,starosta
<br> Adresa:
Ringhofferovo náměstí XXX,Kamenice,251 68
<br> IČO:
002 40 273
<br> Tel.:
+420 737 258 287
<br> Email:
starosta@obeckamenice.cz
<br>
Účastník
Účastník:
<br>
Statutární zástupce:
<br>
Adresa:
<br>
IČO:
<br>
DIČ:
<br>
Tel.:
<br>
Email:
<br>
<br> Nabídková cena
Nabídková XXXX XXX DPH
<br>
DPH
<br>
Nabídková cena včetně DPH
<br>
<br>
<br> Osoba oprávněná jednat za uchazeče
<br> V …………………………………………………….… dne …………………………… <.>
<br> Jméno a příjmení: ……………………………………………………………………
<br>
<br>
Podpis a razítko: ……………………………………………………………………
<br>
1
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií – Fondem soudržnosti v rámci Operačního programu Životní prostředí <.>
Krycl list nabidky
<br>
<br> E
1
<br> Návrh smlouvy o dílo
<br>
SMLOUVA O DÍLO
uzavřená ve smyslu ustanovení § 2586 a následujících zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský
<br> zákoník,v platném znění
<br>
Objednatel : Obec Kamenice <,>
se sídlem:
IČO: 002 40 273
DIČ: CZ00240273
datová schránka: ID: f6ibnuh
bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s <.>
číslo účtu 420575329/0800
zastoupený ve věcech smluvních: panem Ing.Pavlem Čermákem,starostou města
zastoupený ve věcech technických: ing.Janem Jedličkou
<br> a
<br> Zhotovitel: …………………………………………….<.>
se sídlem: …………………………………………….<.>
IČO: …………………………………………….<.> <.>
DIČ: …………………………………………….<.>
zastoupený ve věcech smluvních: …………………………………………… <.>
zastoupený ve věcech technických …………………………………………… <.>
bankovní spojení: …………………………………………… <.>
zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u ……………………………………………
oddíl ……………………………… <.>
vložka ……………………………… <.>
<br>
I <.>
<br> Předmět smlouvy a rozsah díla
1.Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele na svůj
<br> náklad a nebezpečí níže specifikované dílo,řádně,včas a ve vzorné kvalitě,včetně
všech objednatelem případně požadovaných změn díla a jeho součástí.Objednatel
se zavazuje zhotoviteli řádně provedené dílo zaplatit,a to za podmínek a v
termínech touto smlouvou sjednaných <.>
Dílem je dodání,instalace a zprovoznění varovného informačního a výstražného
systému na akci „Varovný informační a lokální výstražný systém pro obec
Kamenice“,a to v souladu s technickou specifikací uvedenou v Zadávací
dokumentaci zmíněné akce a nabídkou zhotovitele ze dne …………………
<br>
<br>
<br> 2
<br> Podrobnosti provedení díla jsou také uvedeny v projektové dokumentaci
k zadávacímu řízení a v rozpočtu <.>
Součástí díla je rovněž nezbytná každoroční správa a údržba SW,včetně dodávky
v daném roce vydaných upgrade SW,služba uložení XXX v cloudu,dále pravidelná a
zhotovitelem doporučená správa a údržba všech dodaných zařízení,kterou nemůže
provádět vlastními silami objednatel.Tato správa a údržba bude prováděna za
účelem zajištění kontinuálního provozu dodaného díla po dobu minimálně 5
následujících let po převzetí díla objednatelem <.>
Smluvními a pro zhotovitele závaznými podklady specifikujícími předmět a
provádění díla jsou následující podklady:
<br> • Projektová dokumentace a výkaz výměr,na jehož základě byl zpracován
rozpočet,byla zpracována společností Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX,Projekční
kancelář,se sídlem Havířovská XXX,199 00 Praha 9,IČO: 283 77 664 <.>
<br> • Položkový rozpočet vypracovaný na základě slepého Výkazu výměr <.>
<br> Místo plnění: Obec Kamenice a místní části Kamenice,Těptín,Ládví,Všedobrovice <.>
<br>
2.Zhotovitel se tímto zavazuje,že pro objednatele na své náklady a na své nebezpečí
provede výše popsané dílo způsobem a v rozsahu stanoveným v této smlouvě a
objednatel se tímto zavazuje řádně dokončené dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za
jeho zhotovení cenu ve výši a způsobem stanoveným v této smlouvě <.>
<br>
3.Zhotovitel přebírá závazek k provedení prací za úhradu nad rámec projektové
<br> dokumentace a zadávacích podmínek výběrového řízení,které bude nutné
realizovat na základě rozhodnutí příslušných správních orgánů,nebo tyto práce
budou vyvolány potřebami díla vedle prací,které budou kvalifikovány jako vady a
nedodělky <.>
<br>
4.Zhotovitel se zavazuje,že dílo bude provedeno podle platných českých technických
norem a v souladu s ostatními obecně závaznými předpisy a podle platných TP,TKP <.>
<br>
5.Zhotovitel je oprávněn provést dílo i prostřednictvím třetích osob,po předchozím
písemném schválení objednatelem.V takovém případě zhotovitel nese odpovědnost
za splnění smlouvy a odpovídá za vady díla,jako by dílo prováděl on sám <.>
<br>
<br>
II <.>
Doba plnění
<br> 1.Doba plnění předmětu díla je stanovena takto:
<br> a) dobu zahájení díla: 09-10/2017
b) lhůta pro dokončení díla 30.03.2018
c) lhůta pro předání a převzetí díla 30.03.2018
d) počátek běhu záruční lhůty Po předání a převzetí díla a po
<br> protokolárním odstranění veškerých vad a nedodělků <.>
<br>
2.Dílo předané takto zhotovitelem musí být způsobilé užívání bez výhrad <.>
<br>
<br>
<br>
3
<br> 3.Dokončením díla jako celku,dle čl.I.odst.1.smlouvy,se rozumí jeho předání
objednateli samostatným předávacím protokolem <.>
<br>
<br>
<br> III <.>
Cena díla
<br> 1.Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení prací nabídkovou cenu,jako
cenu sjednanou,která činí:
<br>
XXXX XXX DPH.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
DPH 21 %.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
Cena celkem včetně DPH.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
<br>
2.Zhotovitel prohlašuje,že se podrobně seznámil s PD (technická zpráva,výkresová a
<br> dokladová část,výkaz výměr,atd.),a tím,že písemně neupozornil na případné
nesrovnalosti (například práce,činnosti,položky uvedené v PD,ale chybějící ve
výkazu výměr) nejpozději 4 pracovní dny před termínem pro podání nabídky <,>
souhlasí s tím,že nabídk...
Příloha č.3 – Technická specifikace
<br> List1
<br>
<br> Souhrn technických požadavků na varovný a informační systém
<br> pro projekt
<br> „Vybudování sítě varovného a informačního systému pro obec
Kamenice“
<br> Tyto technické podmínky jsou souhrnem požadavků zadavatele na charakteristiky a hodnoty
technických parametrů,provozních a užitných vlastností dodávaného varovného
informačního systému (VIS) a dalších předpokladů k plnění předmětu veřejné zakázky <.>
<br> Uchazečem nabízený VIS musí povinně splňovat tyto níže uvedené požadavky:
<br> Základní požadované parametry VIS
<br> • Použitá zařízení (celý VIS) musí splnit požadavky stanovené dokumentem „Technické
požadavky na koncové prvky varování připojované do jednotného systému varování a
vyrozumění“.Uchazeč musí tuto skutečnost doložit dokladem vydaným GŘ HZS ČR <.>
Tento doklad musí být vystaven na základě experimentálních zkoušek v laboratoři GŘ
HZS ČR – Institutu ochrany obyvatel Lázně Bohdaneč,popřípadě zprávou nebo jiným
dokumentem vystaveným Institutem ochrany obyvatel Lázně Bohdaneč <.>
<br> • V projektech financovaných z prostředků EU musí být vždy VIS uvedený na aktuálním
seznamu schválených koncových prvků,který je uveden na stránkách www.hzscr.cz pod
položkami/Ochrana obyvatelstva/Dotace a granty/Dotace obcím na rozvoj koncových
prvků varování.Platný seznam schválených koncových prvků je rozhodný k datu podání
nabídky <.>
<br> • Komunikace mezi elektronickou sirénou a řídícím pracovištěm musí probíhat digitálním
přenosem,a to jak pro verbální komunikaci,tak pro přenos diagnostických dat
z elektronické sirény na řídící pracoviště <.>
<br> • Komunikace mezi elektronickou sirénou a řídícím pracovištěm přímá nebo prostřednictvím
plně digitálního převaděče musí být obousměrná – využívající pro oba směry přidělený
kmitočet(y) od ČTU v pásmu 70 MHz na základě samostatného povolení.Pro zajištění
vysoké spolehlivosti systému a zamezení rušení od jiných provozovatelů – se použití
kmitočtů podle veřejného oprávnění ČTU – vylučuje <.>
<br> • Určený rozsah pracovních kmitočtů je 70 až 88MHz s šířkou kanálu 16kHz.Sirény musí
mít plnou kmitočtovou syntézu – lze je tak SW nakonfigurovat na jakýkoliv kmitočet
v uvedeného rozsahu <.>
<br> • Dostatečné zabezpečení telekomunikační sítě – rádiové sítě – proti zneužití systému a to
prostřednictvím kódovaného rádiového přenosu povelů z řídícího pracoviště VIS pro
aktivaci koncových prvků varování,přenos tísňových informací a přenos diagnostických
dat od koncových prvků varování a XXX od koncových prvků měření <.>
<br> • Uchazeč musí popsat způsob komunikace mezi řídícím pracovištěm VIS (ústřednou) a
koncovými prvky varování (elektronickými sirénami),tj.základní princip přenosu zprávy
a způsob komunikace zařízení VIS <.>
<br>
<br> Příloha č.3 – Technická specifikace
<br> List2
<br>
<br> • Celý VIS bude umožňovat napojení na Jednotný systém varování a informování (dále
jen „JSVI“) provozovaný HZS ČR a to s největší prioritou <.>
<br> • Na všech úrovních (tj.řídící pracoviště,akustické jednotky) je vyžadována nezávislost
na elektrorozvodné síti podle čl.10 standardizačního dokumentu č.j.MV-24666-1/PO-
2008 vydaného GŘ HZS ČR „Technické požadavky na koncové prvky varování
připojované do jednotného systému varování a vyrozumění“,který stanovuje zajištění
provozuschopnosti koncového prvku minimálně po dobu 72 hodin za podmínky vyslání 4
signálů po 140 sekundách za 24 hodin a zároveň vyslání 10 verbálních informací po 20
sekundách za 24 hodin,nebo celkem 200 sekund verbálních informací definovaných
uživatelem,nebo jedné tísňové informace v trvání 5 minut <.>
<br> • Celý systém je trvale pod kontrolou ovládacího centra.Je proto žádoucí,aby
elektronické sirény předávali ovládacímu centru informace o provozním stavu (např.stav
napájení,nabití akumulátoru,funkčnosti atp.).Tyto elektronické sirény současně
reprodukují zvolené signály a informace odesílané z ovládacího centra.Opačnou cestou
je předávána ovládacímu centru informace o funkčnosti samotné sirény <.>
<br> • Všechny akustické prvky (elektronické sirény) VIS musí být obousměrné,minimální
rozsah diagnostických dat je: provozní stav hlásiče,poslední aktivace sirény,napětí
akumulátoru,stav ochranného kontaktu krytu <.>
<br> • VIS musí umožňovat vstup a interpretaci informací z lokálních výstražných systémů s
možností automatické vazby na informování obyvatel <.>
<br> • Použité baterie všech prvků VIS musí být akumulátorového typu,doplněné možností
automatického dobíjení s teplotní kompensací dobíjení.Je požadováno automatické
odpojení sirény,pokud napětí baterie poklesne pod minimální hodnotu stanovenou
výrobce baterií <.>
<br> • Akumulátory musí být provozovány podle doporučení výrobce.Stanovená životnost
akumulátorů nesmí být kratší než čtyři roky.V nabídce uchazeče je nutné uvést typ <,>
kapacitu a životnost akumulátorů <.>
<br> • Automatické nabíjení akumulátorů musí zajišťovat,že akumulátor bude nabit na 80 %
své maximální jmenovité kapacity z plně vybitého stavu...
List1 Příloha č.4 Přehled minimálních technických požadavků na varovný a výstražný systém Kamenice Bod číslo Minimální technické požadavky na varovný a výstražný systém Kamenice Splňuje [Ano] Nesplňuje [Ne] 1 Komunikace mezi koncovým prvkem varování a řídícím pracovištěm musí probíhat digitálním přenosem na kmitočtech v pásmu 70 MHz (přesný kmitočet bude dodáný zadavatelem) a to jak pro verbální komunikaci,tak pro přenos diagnostických dat z elektronické sirény na řídící pracoviště.Dále,že nejsou použity služby operátorů GSM sítí,Wifi sítí nebo kmitočtů jiného pásma včetně veřejných kmitočtů podle VO.2 Zaznamenání historie veškerých stavů a provedených hlášení v rozsahu (minimálně): datum,čas,uživatel,provedená činnost.Tyto údaje musí být možné filtrovat dle potřeb uživatele pro dohledání co,kdy a kdo se systémem prováděl a jaké relace byly hlášeny možnost nastavení periodické diagnostiky akustických jednotek (obousměrných elektronických sirén).3 Kmitočtová syntéza radiové části odpovídá rozsahu pracovních kmitočtů 66 až 88MHz s šířkou kanálu 16kHz.Tzn <.>,že SW lze nakonfigurovat na jakýkoliv kmitočet v uvedeném rozsahu.4 Přenos diagnostiky KZ typu elektronická siréna: - poslední aktivace/deaktivace koncového stupně zesilovače ES - informace o provedeném hlášení - přítomnost napájení 230 VAC - aktuální napětí a stav baterie - aktuální hodnota napájecího napětí baterie - stav ochranného kontaktu krytu skříně sirény - výsledek dálkového testu ozvučnic (hornů) - zobrazení výsledků diagnostického testu v ovládací SW aplikaci.6 Předvedení ovládání systému pomoci SW aplikace včetně zobrazení stavu a provozuschopnosti obousměrných jednotek v mapovém GIS podkladu,předvedení identických vlastnosti ovládání systému pomocí SW aplikace vzdálený klient.7 Specifikace funkcionalit GIS Grafického informačního systému: - GIS musí být součástí řídícího SW pracoviště a vzdáleného klienta.- Musí umožnit zobrazení jednotek a hladin na GIS podkladu - to je proměnné detaily zobrazení mapového podkladu podle zvoleného měřítka zobrazení.Specifikace funkcí vzdáleného klienta: Aktuálně změřené údaje o jednotkách v hlavním pracovišti - jako napájecí napětí,stav vstupů,potvrzení o hlášení,nastavení výstupů,alarmová zpráva od jednotky - se musí ihned zobrazit ve všech připojených vzdálených klientech.Stejně se musí zobrazit na hlavním pracovišti údaje z měření,stavu vstupů a výstupu - získané manipulaci na vzdáleném klientovi.Předvedení online hlášení z mikrofonu na vzdáleném klientovi Předvedení odesílání SMS zpráv včetně doručenek.8 Záznam historie odesílaných SMS zpráv a doručenek v ovládací aplikaci s možností filtrace údajů dle potřeb uživatele.9 Pro režim SMS zpráv je požadováno,aby bylo v řídící aplikaci jednoznačně zobrazeno,kterým adresátům byly SMS odeslány,kterým doručeny a v jakém čase.Dále,kteří na přijatou zprávu reagovali a v jakém čase.Všechny tyto údaje musí být uloženy v historii systému a musí být zajištěna možnost je v aplikaci řídícího sytému zobrazit a filtrovat podle adresních a časových kritérii.10 Export a zobrazení provozního stavu akustických jednotek na web rozhraní - prostřednictvím webového prohlížeče zobrazení provozních stavů jednotek z vybrané lokality na mapovém podkladu,kdekoliv v rámci intranetu města nebo veřejného internetu.Předvedení možnosti analýzy XXX z více senzorů hladin v jednom časovém okně.XX Ovládací aplikace interpretuje diagnostiku KZ v mapě barevně včetně parametrů,funkční/nefunkční stav,provoz z baterií,hodnota napětí akumulátorů apod.12 Integraci stávájícího hladinoměru ČHMÚ do SW aplikce VIS,do SW aplikace vzdálený klient,ukázka tvorby grafu při zadání počátečného a koncového datumu zpětně aspon 2 měsíce.Datum: Podpis uchazeče: &P/&N
Priloha 5 DVZ a slepy VV/.DS_Store __MACOSX/Priloha 5 DVZ a slepy VV/._.DS_Store Priloha 5 DVZ a slepy VV/00_VS_D_Kamenice.pdf Vypracoval: Číslo výkresu: Měřítko: Paré: Odp.projektant : Kontroloval: Datum: Stupeň: Revize:Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX Číslo zakázky: Formát: XX/XXXX A DVZ AX NS Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX Obsah: Akce: Dokumentace pro výběr zhotovitele Varovný informační a lokální výstražný systém pro obec Kamenice PROJEKČNÍ KANCELÁŘ HAVÍŘOVSKÁ Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX Havířovská XXX XXX XX Praha X __MACOSX/Priloha X DVZ a slepy VV/._00_VS_D_Kamenice.pdf Priloha 5 DVZ a slepy VV/00_VS_SEZ_Kamenice.doc Textová část 1.Technická zpráva Tabulková část 1.Evidenční list odbavovacího pracoviště 2.Seznam rozmístění a nastavení komunikačních prvků systému 3.Výkaz výměr – soupis prací Výkresová část 1.Instalace vysílacího pracoviště 2.Komunikační schéma systému 3.Instalace sirény na obecním úřadě 4.Instalace sirény na objektu SDH v Těptíně 5.Instalace sirény na sloupu VO v Ládví 6.Instalace sirény na nové věži požární zbrojnice Všedobrovice 7.Výměna sloupu veřejného osvětlení pro umístění sirény v MČ Ládví Obrazová část 1.Obrazová příloha 2.Mapa rozmístění prvků systému __MACOSX/Priloha 5 DVZ a slepy VV/._00_VS_SEZ_Kamenice.doc Priloha 5 DVZ a slepy VV/01_VIS_TZ_Kamenice.doc EVROPSKA UNIE —— Evropské slrukturélni a investiéni fondy Ministerstvo iivotniho prostfedl' Operaéni program Zivotni prostiedi Dokumentace pro výběr zhotovitele Varovný informační a lokální výstražný systém Technická zpráva Obec Kamenice červen 2017 Dokumentace pro výběr zhotovitele Objednatel: Město Kamenice Ringhofferovo náměstí 434 251 68 Kamenice tel.313 034 672 Zhotovitel: Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX Projekční kancelář Havířovská XXX XXX XX Praha X tel.603 855 275 Vypracoval: Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX tel: XXX XXX XXX Revize: A dne: X.X.2017 OBSAH 41 Průvodní zpráva 1.1 Úvodní zpráva 4 1.2 Výchozí podklady 5 1.3 Údaje o provozních podmínkách 5 1.3.1 Napěťová soustava 5 1.3.2 Ochrana proti nebezpečnému dotykovému napětí 5 1.3.3 Elektromagnetická kompatibilita (EMC) 5 1.3.4 Vlivy na životní prostředí 6 2 Technická zpráva 7 2.1 Úvod 7 2.1.1 Obecné informace o varovném informačním a výstražným systému 7 2.1.1.1 Přehled základních funkcí systému 7 2.2 Vysílací pracoviště (Vysílací skříň a řídicí pracoviště) 7 2.2.1 Technické rozhraní a funkce vysílací skříně 8 2.2.2 Zabezpečení vysílací skříně 8 2.2.3 Zpětná diagnostika 9 2.2.4 HW požadavky řídicího pracoviště 9 2.2.5 Technické parametry softwarové aplikace 9 2.2.6 Spouštění relací 11 2.2.7 Administrace relací 11 2.2.8 Grafická prezentace měřených a importovaných dat 12 2.2.9 Zpracování alarmů a notifikace uživatelů 12 2.2.10 Instalace vysílacího pracoviště 13 Vzdálené pracoviště (sw klient) 13 2.3 Vysílací kmitočet vysílací části 13 2.4 Koncové prvky s plně digitálním provozem 13 2.4.1 Technické parametry koncových prvků s plně digitálním provozem 14 2.4.2 Správa koncových prvků a zařízení 14 2.4.3 Obousměrné digitální bezdrátové jednotky (elektronické sirény) 15 2.4.3.1 Diagnostika modulu přijímače sirény 15 2.4.3.2 Instalace elektronických sirén 15 2.4.3.3 Statické posouzení šroubů v přírubě při náporu větru 16 2.4.3.1.1 Instalace sirény na obecním úřadě 17 2.4.3.1.2 Instalace sirény na objektu SDH v Těptíně 17 2.4.3.1.3 Instalace sirény na sloupu VO v Ládví 17 2.4.4 Koncové prvky měření 18 2.4.4.1 Varovná protipovodňová stanice - hladinoměr 18 2.4.4.1.1 Komunikační modul 18 2.4.4.1.2 Čidlo vodní hladiny 19 2.4.4.1.3 Vodočetná lať 20 2.4.4.1.4 Instalace hladinového profilu OBC538299_01 (ID POVIS) 20 2.4.5 Integrace stávajících stanic 20 2.4.6 Stupně povodňové aktivity 20 2.4.6.1 Stanovení jednotlivých stupňů povodňové aktivity 21 2.4.6.2 Varovná protipovodňová stanice - Srážkoměr doplněná o meteo čidla 21 2.4.6.1.1 Popis referenčních technických parametrů srážkoměrné stanice 21 2.4.6.1.2 Dataloger s telemetrickou jednotkou srážkoměru 22 2.4.6.3 Instalace srážkoměrného profilu OBC538299_01S (IDPOVIS) 22 2.4.6.1.1 Nastavení srážkoměru 22 2.4.7 Systém varovných SMS zpráv z hlásných profilů 23 2.4.8 Datové přenosy a vizualizace dat na řídícím pracovišti 23 2.4.9 Aktualizace hladinového a srážkoměrného profilu v POVIS 24 2.5 Nastavení systému a funkční testy 24 3 Požadavky na ostatní profese a zadavatele 24 4 Závěr 25 1 Průvodní zpráva 1.1 Úvodní zpráva Projektová dokumentace Varovný informační a lokální výstražný systém města Kamenice je v základu zpracována v podmínkách dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky 499/2008 Sb.Rozsah projektu je však koncipován jako dokumentace pro výběr zhotovitele dle zákona 134/2016 Sb.(zákon o zadávání veřejných zakázek) a dle Vyhlášky č.169/2016 Sb <.>,o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací,dodávek a služeb s výkazem výměr.Projektová dokumentace respektuje rámec stanovený zákonem a konkretizuje požadavky zadavatele na technické podmínky veřejných zakázek na stavební práce.Projektová dokumentac...
ČP KE SPLNĚNÍ NĚKTERÝCH KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADŮ
<br> Veřejná zakázka
„Varovný informační a lokální výstražný systém pro obec Kamenice“
<br>
<br> Účastník
Společnost:
<br>
Zastoupena:
<br>
Se sídlem:
<br>
IČO:
<br>
Zapsaná v OR u:
<br>
<br>
Výše uvedený účastník,který samostatně/společně s jinou osobou/společně s jinými osobami[footnoteRef:1] (dále XXX XXXX „dodavatel“) hodlá podat nabídku na výše uvedenou veřejnou zakázku [X: Nehodící se škrtne]
<br> čestně a pravdivě prohlašuje,že:
1.se před předložením Dokladů o kvalifikaci podrobně seznámil se zadávacími podmínkami <,>
2.není nezpůsobilým dodavatelem ve smyslu § 74 Zákona,tedy dodavatelem,který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro
a) trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině <,>
b) trestný čin obchodování s lidmi <,>
c) tyto trestné činy proti majetku
1.podvod <,>
2.úvěrový podvod <,>
3.dotační podvod <,>
4.podílnictví <,>
5.podílnictví z nedbalosti <,>
6.legalizace výnosů z trestné činnosti <,>
7.legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti <,>
d) tyto trestné činy hospodářské
1.zneužití informace a postavení v obchodním styku <,>
2.sjednání výhody při zadání veřejné zakázky,při veřejné soutěži a veřejné dražbě <,>
3.pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži <,>
4.pletichy při veřejné dražbě <,>
5.poškození finančních zájmů Evropské unie <,>
e) trestné činy obecně nebezpečné <,>
f) trestné činy proti České republice,cizímu státu a mezinárodní organizaci <,>
g) tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných
1.trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby <,>
2.trestné činy úředních osob <,>
3.úplatkářství <,>
4.jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci <.>
nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat
a) tato právnická osoba <,>
b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> 3.splňuje profesní způsobilost,kterou zadavatel požadoval v zadávací dokumentaci <,>
4.splňuje technickou kvalifikaci požadovanou zadavatelem v zadávací dokumentaci <.>
5.předkládá následující seznam dodávek:
Poř.číslo
Objednatel
Předmět dodávky
XXXX v Kč bez DPH
Termín realizace
od - do[footnoteRef:2] [2: formát data je den/měsíc/rok – např.12/12/14 – 12/06/15]
<br>
1
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br> 4
<br>
<br>
<br> 5
<br>
<br>
<br>
<br> 6.podpisem tohoto prohlášení potvrzuje pravdivost a správnost veškerých údajů uvedených v tomto čestném prohlášení,a že splňuje kvalifikační předpoklady definované Zákonem a zadávacími podmínkami v plném rozsahu <.>
7.Uchazeč prohlašuje,že v případě,kdy bude v zadávacím řízení vybrána jeho nabídka jako nejvhodnější a pokud bude zadavatelem vyzván,předloží mu originály,či úředně ověřené kopie dokladů,které prokazují splnění kvalifikace <.>
<br> Místo a datum podpisu:
<br>
Jméno,příjmení a funkce oprávněné osoby za dodavatele:
<br>
Podpis oprávněné osoby za dodavatele:
<br>
<br>
<br>
CF KE SPLNEN/NE‘KTERYCH
KVAL/FlKACN/CH PREDPOKLADO
<br>
<br> §
3
R
<br> :1
i
<br>.<.>.<.>.t.m.<.> mm~~.m.<.>
<br> VWWKMmlM
<.> Wmmww,mmw-w <.>
Načteno
Meta
EIA Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka Rozpočet Zákon 106/1999 Veřejná zakázka Rozpočet EIA Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Kamenice | ||
---|---|---|
05. 01. 2019 | Oznámení - OÚ Kamenice hledá pracovnici na úklid kanceláří | |
04. 01. 2019 | Veřejná Vyhláška - oznámení o návrhu opatření obecné povahy č.j.174733/2018- MURI/OSAD | |
04. 01. 2019 | Veřejná vyhláška - opatření obecné povahy č.j.174733/2018-MURI/OSAD | |
02. 01. 2019 | Oznámení - Výběrové řízení - Referent SÚ Obecní Úřad Velké Popovice | |
02. 01. 2019 | Oznámení o přerušení dodávky elektřiny - Kamenice, Nová Hospoda, Ládví | |
...a další |