Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Židlochovice.
Městský úřad Židlochovice
<br> Masarykova 100,667 01 Židlochovice Odbor dopravy — Nádražní 750.667 01 Židlochovice
<br> Vás dopis zn;
<br> Ze dne:
<br> Naše zn.: 0D/8137/2017-2 SO
<br> Počet priloh: DLE ROZDĚLOVNÍKU Vyřizuje: XXXXX XXXXXX
<br> Tel.: +XXX XXXXXXXXX
<br> Fax: +420 547428739
<br> E-lnail: radeksotnarúfgzidlochovicecz
<br> Datum: 31.07.2017
<br> Vyplavenu dne: 02.07.2017
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA OZNÁMENÍ ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ A POZVÁNÍ K ÚSTNÍMU JEDNÁNÍ
<br> Město Židlochovice,IČ 00282979,Masarykova 100,667 01 Židlochovice
<br> (dálejen "stavebnik") <,>
<br> na základě plné moci ze dne 10.5.2017 zastoupený společností
<br> Sweco Hydroprojekt a.s <.>,ústředí Praha,Táborská 940/31,140 16 Praha 4,lČ 26475081,kterou na základě zmocnění k výkonu inženýrské činnosti ze dne 12.5.2017 zastupuje
<br> Sweeo Hydroprojekt a.s <.>,divize Morava,Minská 1337/18,616 00 Brno,IČ 26475081,dne 12.5.2017 podal žádost o vydání stavebního povolení na stavbu : „Židlochovice — přestupní terminál IDS — nekolejové část,část A“ Obj.SO 101,SO 102,SO 103 & SO 104
<br> na pozemku p.č.:
<br> 542/2,543,544,545/1,545/2,545/5,552/1,560/1,560/4,614/1,635,636,638,644,646,647/14,648/4,648/13 a 653 <.>
<br> v k.ú.Židlochovice Uvedeným dnem bylo zahájeno stavební řízení <.>
<br> Stavba obsahuje objekty:
<br> SO 101 — Komunikace v autobusovém terminalu SO 102 4 Autobusové zastávky ul.Nádražní
<br> SO 103 — Chodníky a nástupiště
<br> SO 104 — Parkoviště P+R
<br> Popis stavby: Účelem stavbyje řešení nového přestupního terminálu lDS JMK v Židlochovicích na ul.Nádražní„ který souběžně se stavbou Modernizace & elektrifikace trati Hrušovany u Brna — Zidlochovice (samostatná
<br> stavba SŽDC,5.0.) bude vzájemně funkčně propojen a tím bude vytvořen celek funkčního přestupního dopravního uzlu (vlak — autobus) <.>
<br> Č.j.(JD/813712017 SO str.2
<br> Konkrétně se jedná se o novostavbu přestupního terminálu IDS _ stavbu dopravní infrastruktury,kterou tvoří čtyři stavební objekty: SO 101 — Komunikace vautobusovém terminálu,SO 102 -— Autobusové zastávky ul.Nádražní,SO 103 — Chodníky a nástupiště.SO 104 — Parkoviště P+R <.>
<br> SO 101 Komunikace v autobusovém terminálu
<br> Přestupní terminál integrovaného dopravního systému je umístěn v bezprostřední blízkosti rekmlstruované železniční stanice.Hlavním cílem řešení bylo maximální vzájemné přiblížení nástupišť vlakové a autobusové dopravy.Vjezd do terminálu autobusové dopravy je z rekonstruované místní komunikace,která odbočuje z ulice Nádražní rovnoběžně s ulicí Robertovou.Křižovatka bude řešena jako styková.Poloměry min.15,00 m (při vjezdu z Nádražní ulice do areálu autobusového nádraží) a 9,00 ln (při výjezdu z autobusového nádraží do ulice Nádražní) byly navrženy na základě vlečných křivek.Základní šířka komunikace mezi obrubníky je 6,50 m (2xjízdní pruh 3,00 ln + 2x vodicí proužek 0,50 ln).Předpokládaný dopravní režim je místní komunikace s omezeným přístupem pouze pro dopravní obsluhu a autobusy IDS <.>
<br> Otáčení autobusů v terminálu je řešeno s využitím malé okružní křižovatky o poloměru 13,50 m s pojižděným prstencem o poloměru 4,5 m.Z této okružní křižovatky jsou současně napojeny obslužné komunikace do areálu Robertovy vily (ZUŠ) a k výpravní budově železniční stanice s parkovišti pro krátkodobé stání.Poloha této křižovatky je navržena s ohledem na vchod (pojížděný vjezd) do areálu parku Robertovy vily a polohu stávající výpravní budovy železniční stanice.Pro zvětšení stávajícího stísněného prostoru je nutno posunout ohradní zed! parku Robertovy vily včetně vjezdové brány a upravit navazující komunikace v parku <.>
<br> V této stavbě jsou řešeny koncové a mezilehlé zastávky pro regionální autobusovou dopravu dle požadavku koordinátora integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje - společnosti KORDIS JMK,a.s <.>
<br> Pro koncové zastávky regionální autobusové dopravy jsou v přestupním terminálu navrženy tři zastávky nástupní a jedna výstupní.Výstupní a jedna nástupní zastávka lnají délku 15 m,ostatní nástupní zastávky pak délku 13 in.Dvě nástupní hrany pro autobusy délky 13 m jsou situovány rovnoběžně s krajní kolejí a nástupištěm železniční stanice - při zastavení vlaku u tohoto nástupiště bude umožněn komfortní přestup "hrana - brana".Nástupní zastávka délky 15 m je navržena jako samostatná umožňuje tedy volný příjezd a výjezd autobusů (splňuje tak požadavek na volné stání).Dvě zastávky délky 13 m jsou navrženy s těsným řazením (mezera mezi vozidly 1 m) <.>
<br> V přestupním terminálu jsou navržena čtyři odstavná stání pro autobusy regionální dopravy.Tyto stání jsou umístěny mezi výstupní a nástupními zastávky i v blízkosti kruhového objezdu (sloužícího pro otáčení autobusů) u ohradní zdi parku Robertovy vily (ZUŠ města Židlochovice) <.>
<br> Dvě odstavná stáníjsou navržena v délce 15,00 a dvě stání v délce 13.00 m.Vždy dvě stáníjsou umístěna za sebou a jsou navržena jako průjezdná,odstupy mezi jednotlivými odstavnými stání jsou navrženy v hodnotě 1,00 m <.>
<br> Všechny...
Načteno
Meta
Stavby Územní plánování Veřejná vyhláška
Další dokumenty od Město Židlochovice | ||
---|---|---|
23. 12. 2024 | Oznámení zahájení územního řízení - Židlochovice, rozš. NN, Morávek, K1421/1 | |
20. 12. 2024 | Oznámení zahájení územního řízení - Židlochovice, rozš. NN, Morávek, K1421/1 | |
19. 12. 2024 | Schválený rozpočet pro rok 2025 a schválený střednědobý výhled rozpočtu 2026-2028 města Židlochovice | |
18. 12. 2024 | Zápis ze 16. zasedání Zastupitelstva města Židlochovice - 11.12.2024 | |
17. 12. 2024 | Nařízení Státní veterinární správy, kterým se mění nařízení č.j. SVS/2024/166774-B ze dne 18.11.2024 | |
...a další |