Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Žehušice.
Rekapitulace stavby 2012 List obsahuje: 1) Souhrnný list stavby 2) Rekapitulace objektů 2.0 ZAMOK False False optimalizováno pro tisk sestav ve formátu A4 - na výšku >> skryté sloupce << 0,01 21 0,01 15 SOUHRNNÝ LIST STAVBY v --- níže se nacházejí doplnkové a pomocné údaje k sestavám --- v Návod na vyplnění 0,001 Kód: 2016-07 Měnit lze pouze buňky se žlutým podbarvením! 1) na prvním listu Rekapitulace stavby vyplňte v sestavě a) Souhrnný list - údaje o Zhotoviteli (přenesou se do ostatních sestav i v jiných listech) b) Rekapitulace objektů - potřebné Ostatní náklady 2) na vybraných listech vyplňte v sestavě a) Krycí list - údaje o Zhotoviteli,pokud se liší od údajů o Zhotoviteli na Souhrnném listu (údaje se přenesou do ostatních sestav v daném listu) b) Rekapitulace rozpočtu - potřebné Ostatní náklady c) Celkové náklady za stavbu - ceny u položek - množství,pokud má žluté podbarvení - a v případe potřeby poznámku (ta je v skrytém sloupci) 0,01 Stavba: Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice 0,1 JKSO: CC-CZ: 1 Místo: Datum: 25.1.2016 10 100 Objednatel: IČ: 0,1 DIČ: 0,1 0,1 Zhotovitel: IČ: Vyplň údaj 0,1 Vyplň údaj DIČ: Vyplň údaj 0,1 False Projektant: IČ: False DIČ: True 0,01 Zpracovatel: IČ: 0,01 DIČ: Poznámka: Náklady z rozpočtů 0.00 Ostatní náklady ze souhrnného listu 0.00 XXXX XXX DPH X.XX DPH základní XX.XX% ze 0.00 0.00 snížená 15.00% ze 0.00 0.00 zákl.přenesená 21.00% ze 0.00 0.00 sníž.přenesená 15.00% ze 0.00 0.00 nulová 0.00% ze 0.00 0.00 XXXX s DPH v CZK X.XX Projektant Zpracovatel Datum a podpis: Razítko Datum a podpis: Razítko Objednavatel Zhotovitel Datum a podpis: Razítko Datum a podpis: Razítko REKAPITULACE OBJEKTŮ STAVBY Kód: 2016-07 Stavba: Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice Místo: Datum: 25.1.2016 Objednatel: Projektant: Informatívní údaje z listů zakázek Zhotovitel: Zpracovatel: Kód Objekt XXXX XXX DPH [CZK] XXXX s DPH [CZK] z toho Ostat.náklady [CZK] DPH [CZK] Normohodiny [h] DPH základní [CZK] DPH snížená [CZK] DPH základní přenesená [CZK] DPH snížená přenesená [CZK] Základna DPH základní Základna DPH snížená Základna DPH zákl.přenesená Základna DPH sníž.přenesená Základna DPH nulová 1) Náklady z rozpočtů 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00000 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 D 0 ###NOIMPORT### IMPORT {83457d11-73bd-4914-8f69-cdf1565e0dc2} {00000000-0000-0000-0000-000000000000} / 1 Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00000 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 1 IMPORT {bcdb1265-697d-417d-9904-04353690b6c3} {83457d11-73bd-4914-8f69-cdf1565e0dc2} 2) Ostatní náklady ze souhrnného listu 0.00 0.00 Procent.zadání [% nákladů rozpočtu] Zařazení nákladů DPH DPH [CZK] Vyplň vlastní 0.00 0.00 0.00% stavební čast základní 0.00 OSTATNENAKLADYVLASTNE 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 1 1 Vyplň vlastní 0.00 0.00 0.00% stavební čast základní 0.00 OSTATNENAKLADYVLASTNE 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 1 1 Vyplň vlastní 0.00 0.00 0.00% stavební čast základní 0.00 OSTATNENAKLADYVLASTNE 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 1 1 Celkové náklady za stavbu 1) + 2) 0.00 0.00 Strana &P z &N 1 - Snížení energetické n.<.>.List obsahuje: 1) Krycí list rozpočtu 2) Rekapitulace rozpočtu 3) Rozpočet Zpět na list: Rekapitulace stavby optimalizováno pro tisk sestav ve formátu A4 - na výšku >> skryté sloupce << {bcdb1265-697d-417d-9904-04353690b6c3} 2 KRYCÍ LIST ROZPOČTU v --- níže se nacházejí doplnkové a pomocné údaje k sestavám --- v False Stavba: Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice Objekt: 1 - Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice JKSO: CC-CZ: Místo: Datum: 25.1.2016 Objednatel: IČ: DIČ: Zhotovitel: IČ: Vyplň údaj Vyplň údaj DIČ: Vyplň údaj Projektant: IČ: DIČ: Zpracovatel: IČ: DIČ: Poznámka: Náklady z rozpočtu 0.00 Ostatní náklady 0.00 XXXX XXX DPH X.XX DPH základní XX.XX% ze 0.00 0.00 snížená 15.00% ze 0.00 0.00 zákl.přenesená 21.00% ze 0.00 0.00 sníž.přenesená 15.00% ze 0.00 0.00 nulová 0.00% ze 0.00 0.00 XXXX s DPH v CZK X.XX Projektant Zpracovatel Datum a podpis: Razítko Datum a podpis: Razítko Objednavatel Zhotovitel Datum a podpis: Razítko Datum a podpis: Razítko REKAPITULACE ROZPOČTU Stavba: Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice Objekt: 1 - Snížení energetické náročnosti zdravotního střediska Žehušice Místo: Datum: 25.1.2016 Objednatel: Projektant: Zhotovitel: Vyplň údaj Zpracovatel: Kód - XXXXX XXXX celkem [CZK] X) Náklady z rozpočtu X.XX -X HSV - Práce a dodávky HSV 0.00 6 - Úpravy povrchů,podlahy a osazování výplní 0.00 9 - Ostatní konstrukce a práce,bourání 0.00 997 - Přesun sutě 0.00 998 - Přesun hmot 0.00 PSV - Práce a dodávky PSV 0.00 711 - Izolace proti vodě,vlhkosti a plynům 0.00 712 - Povlakové krytiny 0.00 713 - Izolace tepelné 0.00 743 - Elektromontáže 0.00 762 - Konstrukce tesařské 0.00 764 - Konstrukce klempířské 0.00 765 - Krytina skládaná 0.00 766 - Konstrukce truhlářsk...
Příloha č.5
<br> Seznam poddodavatelů <,>
s jejichž pomocí bude dodavatel plnit předmět veřejné zakázky
<br> „Zateplení zdravotního střediska Žehušice“
<br> v souladu s ust.§ 105 odst.1 písm.b) zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek <,>
v platném znění (dále jen „zákon“)
<br> 1) *
Poddodavatel č.1
<br> Obchodní firma nebo název
<br>
Právní forma:
<br>
Sídlo/ místo podnikání:
<br>
zastoupený:
<br>
IČO/DIČ:
<br>
Telefon:
<br>
Email:
<br>
Část plnění veřejné zakázky (cena nebo procentuální výše,druh a rozsah prací,dodávek a činností),kterou hodlá dodavatel zadat subdodavateli:
<br>
<br>
<br>
Nebo
<br> 2) *
Společnost (doplní dodavatel),IČ: (doplní dodavatel),čestně prohlašuje,že celé plnění veřejné zakázky „Zateplení zdravotního střediska Žehušice“ bude realizováno bez poddodavatelů <.>
<br>
<br> V ________ dne ______ 2017
<br>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
[doplnit firmu dodavatele,jméno a příjmení a funkci osoby oprávněné jednat za dodavatele]
osoba oprávněná jednat za dodavatele
<br>
* Nehodící se vymažte <.>
A Průvodní zpráva
<br>
Dokumentace pro výběr zhotovitele
<br>
<br>
<br>
Žehušice,Na Kopečku 119 - stavební úpravy objektu
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Odpovědný projektant: XXXXXXXX XXXX
<br>
Vypracoval: Bc.XXX XXXXX
<br>
<br> Datum zhotovení: prosinec XXXX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
© AG Energy,2014 | Anylopex plus s.r.o.| Praha 5 - Smíchov,Janáčkovo nábřeží 1153/13,PSČ 150 00 |
Tel.: +420 774 201 349 | E-mail: info@agenergy.cz| mapa stránek
<br>
<br> - 2 -
<br> Obsah dokumentace dle přílohy č.6 k vyhl.499/2006 Sb.:
<br> A.1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> - 3 -
<br> A.1.1.Údaje o stavbě - 3 -
<br> A.1.2.Údaje o stavebníkovi - 3 -
<br> A.1.3.Údaje o zpracovateli projektové dokumentace - 3 -
<br> A.2.SEZNAM VSTUPNÍCH PODKLADŮ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.- 4 -
<br> A.3.ÚDAJE O ÚZEMÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.- 4 -
<br> A.3.1.Rozsah řešeného území - 4 -
<br> A.3.2.Ochrana území podle jiných právních předpisů - 4 -
<br> A.3.3.Odtokové poměry - 4 -
<br> A.3.4.Údaje o souladu s územně plánovací dokumentací,cíli a úkoly územního plánování - 4 -
<br> A.3.5.Údaje o dodržení obecných požadavků na využití území - 5 -
<br> A.3.6.Údaje o splnění požadavků dotčených orgánů - 5 -
<br> A.3.7.Seznam výjimek a úlevových řešení - 5 -
<br> A.3.8.Seznam souvisejících a podmiňujících investic - 5 -
<br> A.3.9.Seznam pozemků a staveb dotčených umístěním a prováděním stavby (podle katastru
<br> nemovitostí) - 6 -
<br> A.4.ÚDAJE O STAVBĚ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.- 6 -
<br> A.4.1.Základní popis - 6 -
<br> A.4.2.Účel užívání stavby - 7 -
<br> A.4.3.Trvalá nebo dočasná stavba - 7 -
<br> A.4.4.Údaje o ochraně stavby podle jiných právních předpisů - 7 -
<br> A.4.5.Údaje o dodržení technických požadavků na stavby a obecných technických požadavků
<br> zabezpečujících bezbariérové užívání staveb - 7 -
<br> A.4.6.Údaje o splnění technických požadavků dotčených orgánu a požadavků vyplývajících z jiných
<br> právních předpisů - 8 -
<br> A.4.7.Seznam výjimek a úlevových řešení - 8 -
<br> A.4.8.Navrhované kapacity stavby - 8 -
<br> A.4.9.Základní bilance stavby - 8 -
<br> A.4.10.Základní předpoklady výstavby - 8 -
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> © AG Energy,2014 | Anylopex plus s.r.o.| Praha 5 - Smíchov,Janáčkovo nábřeží 1153/13,PSČ 150 00 |
Tel.: +420 774 201 349 | E-mail: info@agenergy.cz| mapa stránek
<br>
<br> - 3 -
<br>
<br> A.1.Identifikační údaje
<br> A.1.1.Údaje o stavbě
<br> Název stavby
<br> Žehušice,Na Kopečku 119 - stavební úpravy objektu občanské vybavenosti
<br> Místo stavby
<br> Parc.č.: 14/2
<br> Kat.území: Žehušice [795798]
<br> Obec: Žehušice
<br> Okres: Kutná Hora
<br> Předmět dokumentace
<br> Dokumentace pro výběr zhotovitele
<br> A.1.2.Údaje o stavebníkovi
<br> Městys Žehušice,Hlavní č.p.53,285 75 Žehušice
<br> A.1.3.Údaje o zpracovateli projektové dokumentace
<br> Generální projektant: AGENERGY,Anylopex plus,s.r.o <.>
<br> Janáčkovo nábřeží 1153/13,Praha 5,150 00
<br> IČ: 24826651
<br> tel.: 774 201 349
<br> Projektant části D.1.1 a C.: AGENERGY,Anylopex plus,s.r.o <.>
<br> Architektonicko- stavební řešení: Janáčkovo nábřeží 1153/13,Praha 5,150 00
<br> IČ: 24826651
<br> tel.: 774 201 349
<br> XXXXXXXX XXXX,ČKAIT XXXXXXX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> © AG Energy,2014 | Anylopex plus s.r.o.| Praha 5 - Smíchov,Janáčkovo nábřeží 1153/13,PSČ 150 00 |
Tel.: +420 774 201 349 | E-mail: info@agenergy.cz| mapa stránek
<br>
<br> - 4 -
<br>
<br> A.2.Seznam vstupních podkladů
<br> Podkladem pro vypracování dokumentace byly tyto podklady:
<br> · Zaměření stávajícího stavu z března 2015
<br> · Fotodokumentace objektu pořízená na místě při stavebně technickém průzkumu z března
2015
<br> A.3.Údaje o území
<br> A.3.1.Rozsah řešeného území
<br> Řešené území zahrnuje pozemek parc.č.: 14/2,na kterém je umístěná stavba občanské
<br> vybavenosti s č.p.119.Tento pozemek se nachází v obci Žehušice v okresu Kutná Hora.Stavební
<br> pozemek je definován jako zastavěná plocha a nádvoří.Pozemek je ve vlastnictví Městysu Žehušice <.>
<br> A.3.2.Ochrana území podle jiných právních předpisů
<br> Území nepodléhá ochraně podle jiných právních předpisů (ochrana životního prostředí <,>
<br> ochranné pásmo dálkové inženýrské sítě,ochranné pásmo komunikace nebo železnice,ochranné
<br> pásmo letiště,aj.)
<br> A.3.3.Odtokové poměry
<br> Pozemek je mírně svážitý <.>
<br> Po plánovaném zateplení ...
Smlouva o dílo
č.xxx
<br> uzavřená ve smyslu ust.§ 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník v platném znění,níže uvedeného dne,měsíce a roku mezi těmito smluvními stranami:
<br>
Objednatel: Městys Žehušice
zastoupen: Ing.Zuzana Havlíková Heřmánková,starostka
sídlo: Hlavní 53,285 75 Žehušice
IČ: 00236683
DIČ: CZ00236683
bankovní spojení: 443542319/0800
email: obec@zehusice.cz
osoby oprávněné k jednání: ve věcech smluvních: Ing.Zuzana Havlíková Heřmánková,starostka
<br>
Zhotovitel: ……………………… <.>
zastoupen: ……………………… <.>
sídlo: …………….…………
IČ: ……………………… <.>
DIČ: ……………………… <.>
bankovní spojení: ……………………… <.>
e-mail: ……………………… <.>
Zapsaný v obchodním rejstříku u … soudu … v … <.>,oddíl … <.>,vložka č.… <.>
osoby oprávněné k jednání: ve věcech smluvních:
ve věcech technických:
stavbyvedoucí: ……………………… ČKAIT č.…… <.>
ve věcech realizace a předání díla:
<br>
Článek I.- Podklady pro uzavření smlouvy
<br> 1.Prováděcí projektová dokumentace a výkaz výměr stavby „Zateplení zdravotního střediska Žehušice“,vypracovaná Miloslavem Gollem z prosince 2015.Prováděcí projektová dokumentace bude předána v souladu s vyhláškou č.231/2012 Sb.Za správnost a úplnost nese odpovědnost objednatel <.>
<br>
Článek II.- Předmět plnění
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí pro objednatele dílo v rozsahu a za podmínek ujednaných v této smlouvě <.>
2.Pro účely této smlouvy se dílem rozumí provedení energeticky úsporných opatření na stavebních konstrukcích objektu zdravotního střediska v obci Žehušice včetně výměny oken a dveří,zateplení obvodových stěn a zateplení střech a stropu v rámci projektu „Zateplení zdravotního střediska Žehušice“ (dále jen dílo) dle projektové dokumentace pro provedení stavby zpracované Miloslavem Gollem z prosince 2015 a soupisu stavebních prací,dodávek a služeb s výkazem výměr <.>
<br> Součástí předmětu plnění je dále:
· provedení předepsaných a dohodnutých zkoušek vč.pořízení dokladové části v rozsahu stanoveném ČSN a obecnými předpisy.Provedení všech potřebných zkoušek zabezpečí zhotovitel a uvedené doklady předá objednateli.Sjednaný rozsah prací bude proveden v souladu s příslušnými technologickými a technickými předpisy,obecně závaznými předpisy a projektovou dokumentací <,>
· zajištění vytýčení a ochrany stávajících podzemních sítí,včetně dokladů o řádném předání a neporušenosti dotčených sítí před zakrytím <,>
· zajištění veškerých podkladů nutných ke kolaudaci požadovaných zákony a předpisy - zejména revizí,atestů a prohlášení o shodě <,>
· zajištění zvláštního užívání komunikací po dobu výstavby <,>
· zajištění projektové dokumentace skutečného provedení stavby <,>
<br> Kvalitativní podmínky:
· Kvalitativní podmínky jsou vymezeny právními předpisy a platnými ČSN souvisejícími s předmětem plnění veřejné zakázky <.>
· Zhotovitel garantuje,že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti <.>
· Nedodržení kvalitativních podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení této smlouvy ze strany objednatele bez nároku na náhradu škody,která tím zhotoviteli vznikne <.>
· Při realizaci díla mohou být použity pouze materiály a zařízení,jejichž použití je schváleno v ČR <.>
· Objednatel požaduje použití kompletních technologických a materiálových systémů <.>
· Všechny práce při výstavbě budou prováděny s maximální péčí při dodržení obecně platných právních předpisů a platných ustanovení příslušných technických norem,které souvisejí s předmětem plnění,technologie provádění stavby a podmínek této smlouvy o dílo <.>
<br> Technické podmínky:
· Materiály a zpracování budou v souladu s požadavky v rámci zákonů a norem EU.Jestliže neexistuje žádná XXXXXX XXXXX,materiály a zpracování budou splňovat požadavky uznávané národní normy <.>
· Jestliže je v zadávací dokumentaci odkaz na konkrétní normy a zákony,které mají být splněny u dodávaného zboží a dodávaných materiálů,u provedených nebo testovaných objektů,budou platit ustanovení posledního současného vydání a revidovaného vydání příslušných norem nebo zákonů,které jsou platné v době podpisu smlouvy,pokud není výslovně uvedeno jinak <.>
· Jiné normy mohou být akceptovány pouze v případě,že zajišťují stejnou nebo vyšší kvalitu než uvedené normy a zákony a budou akceptovány pouze s podmínkou předchozí revize,kterou provede správce stavby,a který musí jejich použití písemně schválit <.>
· Rozdíly mezi specifikovanými normami a navrhovanými alternativními normami musí být zhotovitelem písemně popsány a předloženy objednateli k odsouhlasení <.>
<br> 3.Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za jeho provedení cenu podle čl.III.této smlouvy a za podmínek dohodnutých v této smlouvě <.>
4.Místem plnění je objekt na adrese Na Kopečku č.p.119,285 75 Žehušice,Středočeský kraj
<br>
Článek III.- XXXX díla
X.Zhotovitel a objednatel se dohodli na této výši ceny díla jako nejvýše přípustné po celou dobu výstavby (v souladu se zákonem č.526/1990 Sb.a jeho prováděcími předpisy),která je doložena...
Příloha č.2
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ K PROKÁZÁNÍ ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOSTI DLE § 74 ZÁKONA Č.134/2016 SB <.>
<br>
Dodavatel – společnost [doplnit firmu,sídlo a identifikační číslo],jednající prostřednictvím [doplnit jméno osoby a její funkci] (dále jen „dodavatel),tímto čestně prohlašuje,že splňuje podmínky základní způsobilosti dle § 74 odst.zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,neboť není nezpůsobilý dle následujícího ustanovení zákona <.>
<br> (1) Způsobilým není dodavatel,který
a)
byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b)
má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c)
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d)
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e)
je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br>
<br> (2) Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat
a)
tato právnická osoba <,>
<br> b)
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
<br> c)
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br>
<br> (3) Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
a)
zahraniční právnické osoby,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> b)
české právnické osoby,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu <.>
<br>
<br>
<br>
V ________ dne ______ 2017
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
[doplnit firmu dodavatele,jméno a příjmení a funkci osoby oprávněné jednat za dodavatele]
osoba oprávněná jednat za dodavatele
<br>
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ K PROKÁZÁNÍ PROFESNÍ ZPŮSOBILOSTI DLE § 77 ODST.1 ZÁKONA Č.134/2016 SB <.>
<br> Dodavatel tímto čestně prohlašuje,že je profesně způsobilý a je schopen doložit svou profesní způsobilost dle § 77 odst.1 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br>
<br> V ________ dne ______ 2017
<br>
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
[doplnit firmu dodavatele,jméno a příjmení a funkci osoby oprávněné jednat za dodavatele]
osoba oprávněná jednat za dodavatele
<br>
<br>
<br> <.>
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ K PROKÁZÁNÍ TECHNICKÉ KVALIFIKACE DLE § 79 ODST.2 PÍSM.a) ZÁKONA Č.134/2016 SB <.>
<br> Seznam stavebních prací realizovaných dodavatelem
dle § 79 odst.2 písm.a) zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Dodavatel tímto čestně prohlašuje,že splňuje předpoklady technické kvalifikace,neboť se jedná o dodavatele,který realizoval v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení minimálně 3 obdobné zakázky,které spočívaly v provedení energeticky úsporných opatření na stavebních konstrukcích,výměně oken a obdobných stavebních pracích,přičemž každá zakázka dosahovala hodnoty alespoň 500.000,- Kč bez DPH <.>
<br> Název zakázky
(investiční akce)
Identifikace objednatele
Datum realizace zakázky
(DD/MM/RRRR)
Označení zakázky
(předmět a cena)
<br> [vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
<br>
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
<br> [vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
[vyplní dodavatel]
<br>
<br>
Pozn.: V rámci čestného prohlášení dodavatel vyplní tuto tabulku,ve které uvede identifikaci osvědčení o realizaci významných zakázek <.>
V případě prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob podle § 83 ZVZ je nutno uvést identifikační údaje poddodavatele,prostřednictvím kterého dodavatel prokazuje kvalifikaci,a název a datum uzavření poddodavatelské smlouvy <.>
<br> Prohlašuji,že výše uvedené informace jsou pravdivé
<br>
V ________ dne ______ 2017
<br>
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
[doplnit firmu dodavatele,jméno a příjmení a funkci osoby oprávněné jednat za dodavatele]
osoba oprávněná jednat za dodavatele
<br> 1
Příloha č.1
<br>
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br>
v zadávacím řízení
na zakázku malého rozsahu na stavební práce
<br>
<br> Zateplení zdravotního střediska Žehušice
<br>
Projekt je financovaný z Operačního programu životní prostředí,Specifický cíl: 5.1 - Snížit energetickou náročnost veřejných budov a zvýšit využití obnovitelných zdrojů energie <.>
<br> Jedná se o zakázku malého rozsahu na stavební práce zadávanou v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v Operačním programu životní prostředí 2014-2020,mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) <.>
<br> Název dodavatele (obchodní firma nebo název):
doplní dodavatel
<br> Adresa dodavatele (celá adresa včetně PSČ):
doplní dodavatel
<br> Právní forma:
doplní dodavatel
<br> IČ / DIČ
doplní dodavatel
<br> Zástupce dodavatele:
doplní dodavatel
<br> Kontakt na zástupce dodavatele (tel <.>,e-mail)
doplní dodavatel
<br>
<br>
<br> Jednotné zpracování ceny:
<br> Do krycího listu nelze doplňovat jiné než požadované údaje <.>
<br> Název
<br> XXXX XXX DPH
<br> DPH XX%
Celková cena včetně DPH
<br>
<br> Nabídková cena
doplní dodavatel
doplní dodavatel
doplní dodavatel
Kč
<br>
<br>
Podpisem tohoto krycího listu prohlašuji,že jsem byl důkladně seznámen se zadávací dokumentací včetně všech příloh.Vyjasnil jsem si všechna případná sporná ustanovení a nesrovnalosti v zadávací dokumentaci.Jako dodavatel akceptuji veškeré podmínky a zadavatel má právo si všechny uvedené údaje ověřit <.>
<br> Prohlašuji,že jsem seznámen se všemi podmínkami a okolnostmi,které mohou mít vliv na obsah smlouvy o dílo a na výslednou cenu a že předložena nabídka tyto okolnosti respektuje a nedokonalá informovanost dodavatele není důvodem k pozdější změně ceny prací a termínů jejich provedení.Předložená nabídka tyto okolnosti respektuje <.>
<br> Prohlašuji,že všechny údaje uvedené v nabídce jsou pravdivé.Souhlasím s uveřejněním plného znění smlouvy na profilu zadavatele <.>
<br>
<br>
<br>
<br> V doplní dodavatel dne doplní dodavatel
<br>
Razítko a podpis
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Zadavatel: Městys Žehušice Hlavní 53,285 75 Žehušice IČ: 00236683 Název veřejné zakázky: Zateplení zdravotního střediska Žehušice Jedná se o zakázku malého rozsahu na stavební práce zadávanou v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v Operačním programu životní prostředí 2014- 2020,mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) pro projekt financovaný z Operačního programu životní prostředí (díle jen „OPŽP“),Specifický cíl: 5.1 - Snížit energetickou náročnost veřejných budov a zvýšit využití obnovitelných zdrojů energie Administrátor zakázky Anylopex plus s.r.o.Janáčkovo nábřeží 1153/13 150 00 Praha 5 - Smíchov VÝZVA A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Anylopex plus s.r.o.2 www.aggrant.cz | www.agprojekt.cz | www.agenergy.cz Janáčkovo nábřeží 1153/13,150 00 Praha 5 Obsah 1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 2 IDENTIFIKACE ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 3 PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 4 PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 5 KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY DODAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 5.1 Kvalifikační předpoklady.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 5.2 Další podmínky pro prokázání kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5 5.3 Doklady předkládané zadavateli před podpisem smlouvy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7 5.4 Pravost a stáří dokladů prokazujících splnění kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 6 POŽADAVKY ZADAVATELE NA MINIMÁLNÍ OBSAH NÁVRHU SMLOUVY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 7 POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8 8 VYMEZENÍ PŘEDKLÁDANÉ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8 9 MÍSTO A ZPŮSOB PŘIJÍMÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9 10 ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 11 ZADÁVACÍ LHŮTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 12 PROHLÍDKA OBJEKTU.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 13 PRÁVA ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.11 14 PŘÍLOHY ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 VÝZVA A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Anylopex plus s.r.o.3 www.aggrant.cz | www.agprojekt.cz | www.agenergy.cz Janáčkovo nábřeží 1153/13,150 00 Praha 5 1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ Tato výzva a zadávací dokumentace je vypracována jako podklad pro podání nabídek na pr...
Načteno
Meta
Rozpočet Veřejná zakázka Územní plánování Veřejná zakázka Rozpočet EIA Veřejná zakázka Územní plánování EIA Stavby Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Městys Žehušice | ||
---|---|---|
19. 12. 2024 | Zápis ze zasedání Zastupitelstva městyse Žehušice konaného dne 17.12.2024 | |
19. 12. 2024 | Schválený rozpočet MŠ Žehušice na rok 2025 | |
19. 12. 2024 | Schválený rozpočet ZŠ Žehušice na rok 2025 | |
18. 12. 2024 | Schválený rozpočet na rok 2025 | |
17. 12. 2024 | Schválené rozpočtové opatření č. 3/2024 | |
...a další |