Město Jaroměř - Výběrové řízení č. 24/2017 na pracovní místo: referent odboru plánovacího a finančního

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jaroměř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Přihláška do výběrového řízení
List1
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ
<br> Přihlašuji se do výběrového řízení na obsazení pracovního místa:
<br>
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Datum a místo narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Místo trvalého pobytu:
<br> Číslo občanského průkazu,nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka
<br>
Telefonní spojení:
<br> E-mail:
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br>
PROHLÁŠENÍ
V souladu s ustanovením § 5 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,ve znění pozdějších předpisů,souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji městu Jaroměř,byly zpracovávány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
<br>
<br>
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br> Kontaktní adresa:
<br>
<br> Přílohy:
▪ strukturovaný životopis
▪ výpis z evidence Řejstříku trestů
▪ ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
▪ kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělávání
▪ čestné prohlášení,týkající se osob narozených před 1.12.1971,ohledně splnění předpokladů dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky v platném znění,tzv.lustrační zákon.Toto prohlášení bude v případě přijetí nahrazeno „Osvědčením MV ČR“ <,>
Podmínky výběrového řízení
Stránka 1 z 2
<br>
<br>
<br>
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br>
<br> město Jaroměř
vyhlašuje
<br>
<br> podle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,v platném znění
<br>
výběrové řízení č.24/2017
<br>
na obsazení pracovního místa
referent odboru plánovacího a finančního
<br>
<br> Místo výkonu práce: Jaroměř
Předpokládaný nástup do zaměstnání: 01.11.2017
Doba trvání pracovního poměru: Plný pracovní úvazek,doba určitá do 31.10.2020
<br> (zástup za MD),tříměsíční zkušební doba
Platové zařazení: Platová třída č.9
<br>
Poznámka: zařazení do platové třídy dle nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných
službách a správě v platném znění a nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění (příloha č.2,rozmezí 15 780 – 23 730
Kč podle délky započítané praxe) <.>
<br>
Činnosti oddělení: zejména
- formální kontrola došlých faktur a jejich distribuce v rámci úřadu
- centrální evidence dotací
- zápůjčky z Fondu rozvoje a oprav nemovitostí města Jaroměře
- likvidace cestovních příkazů
- příjem a expedice korespondence OPF
- agenda GINIS-USU za OPF
- agenda přísně zúčtovatelných dokladů
- agenda sociálního fondu
- archivace a vnitřní kontrola svěřeného úseku
- agenda příspěvkových organizací města – zpracování a kontrola uzávěrek PO,součinnost
<br> s Krajským úřadem,převody příspěvků PO,metodická pomoc pro PO
- agenda podpisových vzorů,hmotných odpovědností,evidence odborných publikací OPF <,>
<br> evidence vzdělávání zaměstnanců OPF
- účetní likvidace došlých faktur
- agenda DPH vč.zpracování daňového přiznání k DPH
- vedení hlavní pokladny MÚ - zástup
<br>
<br> Požadujeme:
Předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků v platném znění
<br> • státní občanství ČR,popř.občan cizí státní příslušnosti s trvalým pobytem v ČR <,>
<br> • minimální věk 18 let <,>
<br> • znalost jednacího jazyka <,>
<br> • plnou sv...

Načteno

edesky.cz/d/808114

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Jaroměř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz