Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hlinsko.
*MUHLX0099W7Y*
č.j.Hl 51649/2017/OIMM
<br> Zakázka malého rozsahu na služby
<br> „Zhotovení projektové dokumentace na stavbu Přírodní koupací biotop
Hlinsko,včetně zajištění inženýrské činnosti“
<br> zadávaná formou dle čl.2,bod 2.3 Směrnice pro zadávání veřejných zakázek č.01/2017/R a schválené v souladu
s ust.§ 102 odst.3 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> Radou města Hlinska a účinné od 1.února 2017 <.>
<br> Výzva k podání nabídky
a
<br> Zadávací dokumentace
<br> Textová část zadávací dokumentace obsahuje upřesňující informace k údajům a je pro zájemce závazná <.>
Obsahuje zadávací podmínky (podmínky zadavatele),které bude zadavatel posuzovat a jejichž nesplnění vede k
vyřazení nabídek z hodnocení <.>
<br> OBSAH TEXTOVÉ ČÁSTI:
1.Informace k zahájení zadávacího řízení a lhůtě pro podání nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
2.Informace o zadavateli.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2
3.Charakteristika veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
4.Technické podmínky veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
5.Doba plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
6.Místo plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
7.Požadavky veřejného zadavatele na kvalifikaci.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
8.Obchodní podmínky a Návrh smlouvy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
9.Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
10.Požadavky zadavatele k obsahovému členění a formě zpracování nabídky a
<br> dokladů k prokázání splnění kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
11.Dodatečné informace k zadávacím podmínkám a prohlídka místa plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.8
12.Podání nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
13.Lhůta pro podání nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
14.Otevírání obálek s nabídkami.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
15.Zadávací lhůta.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
16.Hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
17.Vyhrazená práva zadavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9
18.Poskytnutí součinnosti vybraného uchazeče k uzavření smlouvy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> Název projektu: „Zhotovení projektové dokumentace na stavbu Přírodního koupacího biotopu Hlinsko“
1
<br>
<br> 1.INFORMACE K ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A LHŮTĚ PRO PODÁNÍ NABÍDEK
<br> Datum oznámení VZ: 1.8.2017
Uveřejnění oznámení v ISVZUS: ne
Uveřejnění profilu zadavatele v ISVZUS: ne
Profil zadavatele: ne
Evidenční číslo veřejné zakázky: ne
Konec lhůty pro podání nabídek: 14.8.2017,9:00 hod
<br> Zadavatel zveřejnil zadávací dokumentaci v plném rozsahu zveřejněna na webu:
http://www.hlinsko.cz/mestsky-urad/verejne-zakazky
Na těchto stránkách budou také zveřejňovány veškeré dodatečné informace k zadávacím
podmínkám <.>
<br> Místo pro podání nabídky:
Nabídky lze poslat doporučenou poštou nebo kurýrní službou na adresu zadavatele,nebo
osobně předat na podatelně: Městský úřad Hlinsko,Adámkova 554,539 23 Hlinsko v době:
Pondělí,středa 8.00 - 17.00 hod <.>
Úterý,čtvrtek 8.00 - 15.00 hod <.>
Pátek 8.00 - 14.30 hod <.>
Nabídku je nutné předložit písemně,v uzavřené obálce označené:
<br> NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ – Dokumentace pro územní rozhodnutí a provedení ...
Načteno
Meta
Územní plánování Stavební informace Stavby Veřejná zakázka
| Další dokumenty od Město Hlinsko | ||
|---|---|---|
| 16. 12. 2025 | Aukční vyhláška - p.p.č. 2 v k. ú. Smrček u Žumberku | |
| 16. 12. 2025 | Aukční vyhláška - st.p.č. 206/2 k.ú. Raná u Hlinsk | |
| 16. 12. 2025 | Žádost o zveřejnění aukční vyhlášky vyvěšením na úřední desku (1. kolo) - p.p.č. 1204 k.ú. Žumberk | |
| 16. 12. 2025 | Zveřejnění aukční vyhlášky vyvěšením na úřední desku | |
| 12. 12. 2025 | Oznámení o zahájení úsekového měření rychlosti vozidel - Hlinsko, m.č. Chlum, sil. I/34 | |
| ...a další | ||